abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zondag 5 maart 2017 @ 04:18:01 #1
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169297599
registreer om deze reclame te verbergen
17 februari een pakketje van Zalando laten ophalen met 'Zalando haalt op'. Netjes bevestiging gekregen van postNL

Screenshot_6.png

Echter is mijn pakket nog steeds niet aangekomen bij Zalando. Code werkt niet op de site van postNL. Ik heb vooruitbetaald (kon niet voor een achteraf-optie kiezen) en zit nogal te wachten op mijn geld terug. Heb al verschillende keren contact gehad met Zalando, maar die zijn niet erg behulpzaam.

Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  zondag 5 maart 2017 @ 08:20:53 #2
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_169297988
Ik zou eens bellen met PostNL, en het gesprek opnemen.

Onlangs ging een pakketje retour naar Amazon, en ik wilde weten waar hij was maar mijn T&T code werkte niet. Toen ik belde met PostNL, kon deze wel het pakketje zien.

Wellicht zegt de PostNL klantenservice dat hij is aangekomen bij Zalando, dan heb je mooi een geluidsopname die in jouw voordeel werkt.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  zondag 5 maart 2017 @ 08:21:48 #3
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_169297995
Volgende keer met PayPal of creditcard bestellen.

Die pokkebedrijven houden zich niet aan de wet. Indien het bedrijf zelf aangeeft hoe het retour gestuurd moet worden, dan nemen zij het transport risico op zich. Dus echt het probleem van Zalando.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_169298340
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb hetzelfde een keer gehad met Score. Laten zien dat het was opgehaald. Gaven toe dat het pakketje spoorloos was, maar dat was hun probleem zeiden ze en niet die van mij. Kreeg alsnog mijn geld terug zonder erom te hoeven vragen.

Erg goede service, weet niet hoe Zalando hier in is. Je kan het proberen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_169298710
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 04:18 schreef Sotchi2014 het volgende:
17 februari een pakketje van Zalando laten ophalen met 'Zalando haalt op'. Netjes bevestiging gekregen van postNL

[ afbeelding ]

Echter is mijn pakket nog steeds niet aangekomen bij Zalando. Code werkt niet op de site van postNL. Ik heb vooruitbetaald (kon niet voor een achteraf-optie kiezen) en zit nogal te wachten op mijn geld terug. Heb al verschillende keren contact gehad met Zalando, maar die zijn niet erg behulpzaam.

Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?
soms duurt retour verwerken heel erg lang omdat ze eerst wachten tot een container vol is oid voordat hij de weg op gaat. Wehkamp is ook heel traag bv
Ik vind 17 feb helemaal niks om paniekerig over te doen eigenlijk.
pi_169299309
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

soms duurt retour verwerken heel erg lang omdat ze eerst wachten tot een container vol is oid voordat hij de weg op gaat. Wehkamp is ook heel traag bv
Ik vind 17 feb helemaal niks om paniekerig over te doen eigenlijk.
Het gaat erom dat TS t geld terug wilt.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_169299351
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 10:46 schreef Chinless het volgende:

[..]

Het gaat erom dat TS t geld terug wilt.
ja, dus? Dan moet ze nog even geduld hebben totdat retour wel verwerkt is
pi_169299716
Moest je het naar een antwoordnummer sturen? Want dan kun je ook niet zien of het is afgeleverd aangezien die pakketten dan allemaal in 1 batch worden aangeleverd en niet per pakje worden gescand. Dus dan kun je alleen zien dat het onderweg is en verder niks.
pi_169299904
Service van Zalando is goed, alleen traag als dikke stront.

Hier ook 1 broek die nooit geleverd is, 3x contact opgenomen, op gegeven moment ook een bloemmetje gehad, maar duurde nog een maand voordat het allemaal correct afgehandeld is.
.
pi_169300314
Zalando regelt toch de zending, zij zijn opdrachtgever en derhalve is dit hun probleem.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_169300988
Als Zalando ook dat retourneren regelt dan is het volledig het probleem van zalando als dat pakket nu bij een postbode thuis ligt voor zijn vrouw.

Anyway, geld terugeisen.
pi_169301116
Ik heb er niet veel verstand van maar in de mail staat duidelijk dat de mail tevens het verzendbewijs is dus de verantwoordelijkheid ligt niet meer bij TS maar bij de vervoerder.
Het bewijs heeft TS in handen dus het geld moet gewoon terug naar TS en het probleem ligt tussen Zalando en vervoerder.
Dat is wat mijn boerenverstand er over zegt.
  zondag 5 maart 2017 @ 12:44:18 #13
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169301310
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

soms duurt retour verwerken heel erg lang omdat ze eerst wachten tot een container vol is oid voordat hij de weg op gaat. Wehkamp is ook heel traag bv
Ik vind 17 feb helemaal niks om paniekerig over te doen eigenlijk.
Zalando zegt:

quote:
Bedankt voor je reactie aan Zalando!

Je stuur mij het verzendbewijs door van je retourzending -.

Ik heb deze voor je nagekeken en ik zie dat dit niet het verzendbewijs is dat ik nodig heb. Het verzendbewijs van postNL is per e-mail toegestuurd. Zodra ik deze van jou ontvang, kijk ik graag na wat de status is van je retourzending.

Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.

Ik wens je een fijne dag.
Maar dat is het enige verzendbewijs van postNL wat ik heb. Er staat ook letterlijk in dat at het verzendbewijs is.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  zondag 5 maart 2017 @ 12:44:35 #14
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169301316
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 11:20 schreef gelestipjes het volgende:
Moest je het naar een antwoordnummer sturen? Want dan kun je ook niet zien of het is afgeleverd aangezien die pakketten dan allemaal in 1 batch worden aangeleverd en niet per pakje worden gescand. Dus dan kun je alleen zien dat het onderweg is en verder niks.
Is opgehaald door postnl
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  zondag 5 maart 2017 @ 12:45:37 #15
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169301343
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 08:21 schreef Hallmark het volgende:
Volgende keer met PayPal of creditcard bestellen.

Die pokkebedrijven houden zich niet aan de wet. Indien het bedrijf zelf aangeeft hoe het retour gestuurd moet worden, dan nemen zij het transport risico op zich. Dus echt het probleem van Zalando.
Normaal doe ik dat ook, maar ik kon nu alleen voor ideal kiezen :|W
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
  Moderator zondag 5 maart 2017 @ 12:45:49 #16
29278 crew  Nizno
Versie 3.6
pi_169301347
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:44 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Zalando zegt:

[..]

Maar dat is het enige verzendbewijs van postNL wat ik heb. Er staat ook letterlijk in dat at het verzendbewijs is.
heb je van postNL geen enkel papiertje aan de deur gekregen?
Desillusionist
  zondag 5 maart 2017 @ 12:50:26 #17
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169301478
quote:
99s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:45 schreef Nizno het volgende:

[..]

heb je van postNL geen enkel papiertje aan de deur gekregen?
nee
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_169301579
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

soms duurt retour verwerken heel erg lang omdat ze eerst wachten tot een container vol is oid voordat hij de weg op gaat. Wehkamp is ook heel traag bv
Ik vind 17 feb helemaal niks om paniekerig over te doen eigenlijk.
De wettelijke termijn voor terugbetaling is 14 dagen nadat de koper heeft gezegd dat hij wil ontbinden; dus het is wel een beetje op het randje ;)
  zondag 5 maart 2017 @ 12:56:30 #19
119554 -Strawberry-
elastic heart
pi_169301642
Je kunt bij Zalando ook kiezen voor rekening... misschien een idee voor de volgende keer.
  zondag 5 maart 2017 @ 12:58:58 #20
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169301726
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kunt bij Zalando ook kiezen voor rekening... misschien een idee voor de volgende keer.
Niet bij eerste aankoop. Dit is de eerste keer dat ik er bestelde, dan is ideal de enige optie.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_169303383
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:44 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Zalando zegt:

[..]

Maar dat is het enige verzendbewijs van postNL wat ik heb. Er staat ook letterlijk in dat at het verzendbewijs is.
Dan mail je ze dat toch weer terug?

Zalando is trouwens altijd snel met verwerken van retouren: ik heb afgelopen donderdag een pakket teruggestuurd (zelf naar postnl gebracht) en vrijdag kreeg ik al mail dat de retour ontvangen en verwerkt was, inc. geld terug.
  zondag 5 maart 2017 @ 14:05:15 #22
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169303469
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:02 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Dan mail je ze dat toch weer terug?

Zalando is trouwens altijd snel met verwerken van retouren: ik heb afgelopen donderdag een pakket teruggestuurd (zelf naar postnl gebracht) en vrijdag kreeg ik al mail dat de retour ontvangen en verwerkt was, inc. geld terug.
uiteraard heb ik dat ook teruggemaild, maar zalando is koppig
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_169303598
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:05 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

uiteraard heb ik dat ook teruggemaild, maar zalando is koppig
Gewoon volhouden, meeste personeel is te dom om te poepen. Bij ieder antwoord heb je kans een slimmere te treffen.
.
pi_169303801
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:05 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

uiteraard heb ik dat ook teruggemaild, maar zalando is koppig
Ach, dan word je na de 2e mail wat minder vriendelijk en zeg je iets als: "ik heb geen ander bewijs ontvangen en zoals je kunt lezen in de oorspronkelijke mail staat daar ook dat dit het enige bewijs is wat verstrekt wordt, graag nu een reactie waar ik wel iets aan heb".
  zondag 5 maart 2017 @ 17:30:32 #25
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169309761
Ik bel morgen sowieso wel, dat doe ik liever dan mailen. Nadeel is wel dat ik niks zwart op wit heb.
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_169622564
Ik doe nooit meer zaken met Zalando. De mensen die daar werken zijn te dom.
  zondag 19 maart 2017 @ 10:57:59 #27
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_169622985
Heb m'n geld teruggehad inmiddels. Moest een ondertekende verklaring sturen van retour. Zelf ontkennen ze nog steeds dat het pakket geretourneerd is, maar hopelijk is hiermee de zaak afgehandeld.

Waar in ieder geval ook de eerste en laatste keer dat ik dat besteld heb
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_169631369
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 10:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe nooit meer zaken met Zalando. De mensen die daar werken zijn te dom.
Hangt er heel erg vanaf wie je hebt. Mijn ervaringen met de klanten service zijn juist heel goed.
  vrijdag 31 maart 2017 @ 08:23:49 #29
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_169900037
Heb juist andersom een probleem. Voor 180 euro besteld maandag en krijg vandaag pas eens een mail dat er een vertraging is en dat het nog wel enige tijd kan gaan duren. Hoe lang wordt er niet bij gezegd. Fijn met kinderschoenen en voorjaarskleding. Bestelling valt ook niet meer te annuleren.

Ook de laatste keer geweest dat ik daar wat besteld heb.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_169907153
Met cc betalen. Word pas afgeschreven als het geleverd is.
.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')