soms duurt retour verwerken heel erg lang omdat ze eerst wachten tot een container vol is oid voordat hij de weg op gaat. Wehkamp is ook heel traag bvquote:Op zondag 5 maart 2017 04:18 schreef Sotchi2014 het volgende:
17 februari een pakketje van Zalando laten ophalen met 'Zalando haalt op'. Netjes bevestiging gekregen van postNL
[ afbeelding ]
Echter is mijn pakket nog steeds niet aangekomen bij Zalando. Code werkt niet op de site van postNL. Ik heb vooruitbetaald (kon niet voor een achteraf-optie kiezen) en zit nogal te wachten op mijn geld terug. Heb al verschillende keren contact gehad met Zalando, maar die zijn niet erg behulpzaam.
Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen?
Het gaat erom dat TS t geld terug wilt.quote:Op zondag 5 maart 2017 09:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
soms duurt retour verwerken heel erg lang omdat ze eerst wachten tot een container vol is oid voordat hij de weg op gaat. Wehkamp is ook heel traag bv
Ik vind 17 feb helemaal niks om paniekerig over te doen eigenlijk.
ja, dus? Dan moet ze nog even geduld hebben totdat retour wel verwerkt isquote:Op zondag 5 maart 2017 10:46 schreef Chinless het volgende:
[..]
Het gaat erom dat TS t geld terug wilt.
Zalando zegt:quote:Op zondag 5 maart 2017 09:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
soms duurt retour verwerken heel erg lang omdat ze eerst wachten tot een container vol is oid voordat hij de weg op gaat. Wehkamp is ook heel traag bv
Ik vind 17 feb helemaal niks om paniekerig over te doen eigenlijk.
Maar dat is het enige verzendbewijs van postNL wat ik heb. Er staat ook letterlijk in dat at het verzendbewijs is.quote:Bedankt voor je reactie aan Zalando!
Je stuur mij het verzendbewijs door van je retourzending -.
Ik heb deze voor je nagekeken en ik zie dat dit niet het verzendbewijs is dat ik nodig heb. Het verzendbewijs van postNL is per e-mail toegestuurd. Zodra ik deze van jou ontvang, kijk ik graag na wat de status is van je retourzending.
Als je nog verdere vragen hebt, aarzel dan niet en neem contact met ons op.
Ik wens je een fijne dag.
Is opgehaald door postnlquote:Op zondag 5 maart 2017 11:20 schreef gelestipjes het volgende:
Moest je het naar een antwoordnummer sturen? Want dan kun je ook niet zien of het is afgeleverd aangezien die pakketten dan allemaal in 1 batch worden aangeleverd en niet per pakje worden gescand. Dus dan kun je alleen zien dat het onderweg is en verder niks.
Normaal doe ik dat ook, maar ik kon nu alleen voor ideal kiezenquote:Op zondag 5 maart 2017 08:21 schreef Hallmark het volgende:
Volgende keer met PayPal of creditcard bestellen.
Die pokkebedrijven houden zich niet aan de wet. Indien het bedrijf zelf aangeeft hoe het retour gestuurd moet worden, dan nemen zij het transport risico op zich. Dus echt het probleem van Zalando.
heb je van postNL geen enkel papiertje aan de deur gekregen?quote:Op zondag 5 maart 2017 12:44 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Zalando zegt:
[..]
Maar dat is het enige verzendbewijs van postNL wat ik heb. Er staat ook letterlijk in dat at het verzendbewijs is.
neequote:Op zondag 5 maart 2017 12:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je van postNL geen enkel papiertje aan de deur gekregen?
De wettelijke termijn voor terugbetaling is 14 dagen nadat de koper heeft gezegd dat hij wil ontbinden; dus het is wel een beetje op het randjequote:Op zondag 5 maart 2017 09:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
soms duurt retour verwerken heel erg lang omdat ze eerst wachten tot een container vol is oid voordat hij de weg op gaat. Wehkamp is ook heel traag bv
Ik vind 17 feb helemaal niks om paniekerig over te doen eigenlijk.
Niet bij eerste aankoop. Dit is de eerste keer dat ik er bestelde, dan is ideal de enige optie.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Je kunt bij Zalando ook kiezen voor rekening... misschien een idee voor de volgende keer.
Dan mail je ze dat toch weer terug?quote:Op zondag 5 maart 2017 12:44 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Zalando zegt:
[..]
Maar dat is het enige verzendbewijs van postNL wat ik heb. Er staat ook letterlijk in dat at het verzendbewijs is.
uiteraard heb ik dat ook teruggemaild, maar zalando is koppigquote:Op zondag 5 maart 2017 14:02 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Dan mail je ze dat toch weer terug?
Zalando is trouwens altijd snel met verwerken van retouren: ik heb afgelopen donderdag een pakket teruggestuurd (zelf naar postnl gebracht) en vrijdag kreeg ik al mail dat de retour ontvangen en verwerkt was, inc. geld terug.
Gewoon volhouden, meeste personeel is te dom om te poepen. Bij ieder antwoord heb je kans een slimmere te treffen.quote:Op zondag 5 maart 2017 14:05 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
uiteraard heb ik dat ook teruggemaild, maar zalando is koppig
Ach, dan word je na de 2e mail wat minder vriendelijk en zeg je iets als: "ik heb geen ander bewijs ontvangen en zoals je kunt lezen in de oorspronkelijke mail staat daar ook dat dit het enige bewijs is wat verstrekt wordt, graag nu een reactie waar ik wel iets aan heb".quote:Op zondag 5 maart 2017 14:05 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
uiteraard heb ik dat ook teruggemaild, maar zalando is koppig
Hangt er heel erg vanaf wie je hebt. Mijn ervaringen met de klanten service zijn juist heel goed.quote:Op zondag 19 maart 2017 10:20 schreef Stimorol- het volgende:
Ik doe nooit meer zaken met Zalando. De mensen die daar werken zijn te dom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |