abonnement Unibet Coolblue
  zondag 5 maart 2017 @ 00:23:28 #211
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169295884
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar dan wordt het wel érg geregisseerd. Dan kan de Mol zo die puzzel leggen, en dan is die hele verdubbeling ook maar een wassen neus. Zoiets zullen ze niet doen.
Idd! "Je kunt het bedrag vertienvoudigen!1!!!" en dan de mol laten winnen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_169296213
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:21 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar dan wordt het wel érg geregisseerd. Dan kan de Mol zo die puzzel leggen, en dan is die hele verdubbeling ook maar een wassen neus. Zoiets zullen ze niet doen.
Nee, de Mol heeft 'voorinfo' en zou daardoor die laatste opdracht MOETEN winnen.

ALS Thomas de mol is is dit een afgang
ALS Sanne de mol is dan heeft ze het perefect gespeeld
ALS Jochem de mol is dan snapt hij er geeen ene reet van
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 5 maart 2017 @ 00:44:53 #213
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_169296238
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, de Mol heeft 'voorinfo' en zou daardoor die laatste opdracht MOETEN winnen.

ALS Thomas de mol is is dit een afgang
ALS Sanne de mol is dan heeft ze het perefect gespeeld
ALS Jochem de mol is dan snapt hij er geeen ene reet van
Ja snap ik, maar als Thomas de Mol is en hij heeft die puzzel al geoefend, met het idee dat hij dan de puzzel legt zodat de pot niet verdubbeld wordt, dan is die hele opdracht een wassen neus. Want dan hebben de kandidaten uberhaupt geen kans (ervan uitgaande dat Thomas de puzzel nog weet :P en dat het lukt met de touwen).
Koel en donker bewaren
  Redactie Sport zondag 5 maart 2017 @ 00:46:51 #214
274204 crew  Mexicanobakker
pi_169296269
Ik hoop zo dat het niet Jochem is he, maar ik ben er wel een klein beetje bang voor :{
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_169296281
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:44 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar als Thomas de Mol is en hij heeft die puzzel al geoefend, met het idee dat hij dan de puzzel legt zodat de pot niet verdubbeld wordt, dan is die hele opdracht een wassen neus. Want dan hebben de kandidaten uberhaupt geen kans (ervan uitgaande dat Thomas de puzzel nog weet :P en dat het lukt met de touwen).
Dat is het idee van het spel, de mol weet meer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 5 maart 2017 @ 00:49:36 #216
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_169296306
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:48 schreef Montagui het volgende:

[..]

Dat is het idee van het spel, de mol weet meer.
Ja, maar niet in dit geval (mag ik toch hopen). Uiteraard heeft de mol voorkennis, en oefent de Mol in Nederland sommige vaardigheden al, maar dat zijn nooit zulke cruciale dingen als het verdubbelen van de pot tegengaan, of andere kandidaten geen kans meer geven in een opdracht.
Ik zou het in ieder geval vrij vreemd vinden.
(En dan heeft de Mol echt extreem gefaald, als het Thomas is).
Koel en donker bewaren
pi_169296411
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:49 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja, maar niet in dit geval (mag ik toch hopen). Uiteraard heeft de mol voorkennis, en oefent de Mol in Nederland sommige vaardigheden al, maar dat zijn nooit zulke cruciale dingen als het verdubbelen van de pot tegengaan, of andere kandidaten geen kans meer geven in een opdracht.
Ik zou het in ieder geval vrij vreemd vinden.
(En dan heeft de Mol echt extreem gefaald, als het Thomas is).
Uhh jawel? Inge Ipenburg legde zelfs ooit uit dat zij exact wist wat er ging komen met betrekking tot die veiling destijds. De Mol weet ALLES vantevoren over iedere opdracht. Kandidaten hebben altijd kans, moeten ze opletten en hun best doen. Extreem falen juist niet, want niemand verdenkt hem (ja Sanne iet of wat nu maar verder niemand) dus heeft hij het juist uitstekend gedaan.
  zondag 5 maart 2017 @ 01:02:07 #218
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_169296468
Sanne is vanaf dag 1 mijn mol.

Reden: Ik ben gefascineerd door haar ketting (oneindig symbool, mol = ook oneindig in het spel).
En juist alleen op de laatste finale dag had ze hem niet om (ook de mol gaat het spel verlaten).

Verder heb ik haar zoveel Mol acties zien doen. Altijd haar 'eigen' plannetje of weg (wat altijd in de soep liep voor de hele groep).

Niet ingrijpen als er veel geld verdween om diverse redenen.

En die laatste opdracht, zo duidelijk. Natuurlijk gaat de Mol niet een kandidaat de pot verdubbelaar afgeven, die houdt ze zelf.

Mijn mol = Sanne, vanaf dag 1 en daar wijk ik nooit van af.
  zondag 5 maart 2017 @ 01:02:11 #219
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_169296470
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Uhh jawel? Inge Ipenburg legde zelfs ooit uit dat zij exact wist wat er ging komen met betrekking tot die veiling destijds. De Mol weet ALLES vantevoren over iedere opdracht. Kandidaten hebben altijd kans, moeten ze opletten en hun best doen. Extreem falen juist niet, want niemand verdenkt hem (ja Sanne iet of wat nu maar verder niemand) dus heeft hij het juist uitstekend gedaan.
Ja natuurlijk weet ik dat.

Maar ik betwijfel het gewoon of hij die puzzel al kende, want in dat geval gaat heel de opdracht toch nergens meer over? Tenzij het touwengedeelte wel nog onbekend was voor hem. Moet hij wel eerst bij de puzzel zien te komen.

En in het geval van voorkennis heeft hij dus wel extreem gefaald, dat bedoel ik, want hij heeft dan de puzzel alsnog verneukt, waardoor de pot verdubbeld is (als Sanne wint, wat zo is als hij mol is).

Maar goed, we gaan het hopelijk zien.
Koel en donker bewaren
pi_169296505
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:02 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja natuurlijk weet ik dat.

Maar ik betwijfel het gewoon of hij die puzzel al kende, want in dat geval gaat heel de opdracht toch nergens meer over? Tenzij het touwengedeelte wel nog onbekend was voor hem. Moet hij wel eerst bij de puzzel zien te komen.

En in het geval van voorkennis heeft hij dus wel extreem gefaald, dat bedoel ik, want hij heeft dan de puzzel alsnog verneukt, waardoor de pot verdubbeld is (als Sanne wint, wat zo is als hij mol is).

Maar goed, we gaan het hopelijk zien.
Ik hoop dat ze hoe dan ook benoemen wat de bedoeling was.
Ik ben het er ergens wel mee eens dat het de opdracht een wassen neus zou maken, maar dat geldt net zo goed voor opdrachten waar de Mol alleen in een machtspositie zit om een opdracht te laten falen, en dat komt ook nog wel eens voor.
pi_169296522
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:02 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja natuurlijk weet ik dat.

Maar ik betwijfel het gewoon of hij die puzzel al kende, want in dat geval gaat heel de opdracht toch nergens meer over? Tenzij het touwengedeelte wel nog onbekend was voor hem. Moet hij wel eerst bij de puzzel zien te komen.

En in het geval van voorkennis heeft hij dus wel extreem gefaald, dat bedoel ik, want hij heeft dan de puzzel alsnog verneukt, waardoor de pot verdubbeld is (als Sanne wint, wat zo is als hij mol is).

Maar goed, we gaan het hopelijk zien.
Of hij gefaald heeft mwa. Soms ''proberen'' ze ook nieuwe spelletjes/opdrachten die je later nooit meer terugziet en dit is er een van :D Net dat gekloot met dat touw etc etc. Het moet ook allemaal wel in elkaar vallen tijdens zo'n opdracht. Ik denk dat de opdracht veel te complex is voor een Mol (als in rekening houden met snelheid, timing, kandidaten etc etc). Ik zou zeggen fout van de programmamakers door deze opdracht in dit seizoen te verwerken.
  zondag 5 maart 2017 @ 01:10:36 #222
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_169296567
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:07 schreef Poepz0r het volgende:

Ik zou zeggen fout van de programmamakers door deze opdracht in dit seizoen te verwerken.
Ach, geldt niet alleen voor deze opdracht :X
Koel en donker bewaren
pi_169296591
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 01:10 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ach, geldt niet alleen voor deze opdracht :X
Niet ieder seizoen kan perfect zijn helaas. Afhankelijk ook van je kandidaten etc.
  zondag 5 maart 2017 @ 01:20:39 #224
2651 svann
night-hawk
pi_169296707
Natuurlijk wordt de mol voorbereid.
Maar kom op zeg, het blijft gewoon een mens met bepaalde (on)handigheden onder prestatiedruk.
Om nou te zeggen dat hij extreem faalt als iets niet lukt is wat overdreven. Hij had hooguit pech.

Vind het een leuk seizoen.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 5 maart 2017 @ 02:19:04 #225
308391 PG18
Nee, 24
pi_169297275
Het enige wat de mol had kunnen doen bij de laatste opdracht is winnen, want geld viel er niet meer te verdienen dacht ik. Dus Jochem valt af als mol. En aangezien kandidaten toch de kans moeten krijgen om te kunnen winnen, zal de mol hierbij geen voorkennis hebben van de puzzel. Dus ik vermoed dat Thomas hier gewoon gefaald heeft.

Tenslotte lijkt het me ook niet dat de mol van te voren weet welke bomen hij/zij moet hebben. Ten eerste is dat niet weken van te voren in te studeren (want de opdracht was afhankelijk van het hoeveelheid geld in de pot), en ten tweede kun je zoiets toch überhaupt niet instuderen. Te veel om te onthouden.

Dus ik vermoed dat Sanne gewoon een verdubbelde pot op haar bankrekening gestort krijgt volgende week. De crisis is voorbij, dus er kan weer wat meer belastingsgeld gewonnen worden.
pi_169297346
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 02:19 schreef PG18 het volgende:
Het enige wat de mol had kunnen doen bij de laatste opdracht is winnen, want geld viel er niet meer te verdienen dacht ik. Dus Jochem valt af als mol. En aangezien kandidaten toch de kans moeten krijgen om te kunnen winnen, zal de mol hierbij geen voorkennis hebben van de puzzel. Dus ik vermoed dat Thomas hier gewoon gefaald heeft.

Tenslotte lijkt het me ook niet dat de mol van te voren weet welke bomen hij/zij moet hebben. Ten eerste is dat niet weken van te voren in te studeren (want de opdracht was afhankelijk van het hoeveelheid geld in de pot), en ten tweede kun je zoiets toch überhaupt niet instuderen. Te veel om te onthouden.

Dus ik vermoed dat Sanne gewoon een verdubbelde pot op haar bankrekening gestort krijgt volgende week. De crisis is voorbij, dus er kan weer wat meer belastingsgeld gewonnen worden.
Jawel. De Mol weet exact waar alles staat/hangt/zit etc. Dit is al zo vaak behandelt bij De Mol Fandag en ook uitgelegd door ex-mollen. De Mol weet alles of de Mol het onthoud is wat anders.
  roze zondag 5 maart 2017 @ 02:33:46 #227
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169297400
Koekoek wat is Art toch lekker in pak :9~ En ik blijf in mijn Jochem tunnel zitten. Het was voor mij Diederik of Jochem. Diederik is weg dus Jochem blijft over.
Your beauty never ever scared me.
pi_169297595
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 00:43 schreef Montagui het volgende:

Nee, de Mol heeft 'voorinfo' en zou daardoor die laatste opdracht MOETEN winnen.

ALS Thomas de mol is is dit een afgang
Indien Thomas de mol is wist hij dat Sanne tot dan toe volledig op Jochem zat, en kon hij haar gewoon laten winnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Za op 05-03-2017 04:38:05 ]
pi_169297609
Het zou niet eerlijk zijn als de Mol de touwen en puzzels weet, want dan kan de Mol altijd winnen en dan slaat deze opdracht nergens op.

In eerdere series is ook wel eens gebleken dat de Mol de opdrachten globaal kent maar echt niet altijd alles. En ik denk dat de Mol Thomas het hier ook echt niet wist.
pi_169297628
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 04:27 schreef BobW het volgende:
Het zou niet eerlijk zijn als de Mol de touwen en puzzels weet, want dan kan de Mol altijd winnen en dan slaat deze opdracht nergens op.

In eerdere series is ook wel eens gebleken dat de Mol de opdrachten globaal kent maar echt niet altijd alles. En ik denk dat de Mol Thomas het hier ook echt niet wist.
Misschien niet idd, plus Jochem was druk met de touwen van Thomas toch, die saboteert altijd alles, en daarna zou het te opvallend zijn geweest als Thomas alsnog zou winnen.
pi_169297860
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 04:39 schreef Za het volgende:

[..]

Misschien niet idd, plus Jochem was druk met de touwen van Thomas toch, die saboteert altijd alles, en daarna zou het te opvallend zijn geweest als Thomas alsnog zou winnen.
Ik denk nog steeds dat er bij Thomas iets fout is gegaan. Of inderdaad een nepmol die de echte mol dwars heeft gezeten.
  zondag 5 maart 2017 @ 08:18:04 #232
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169297976
quote:
2s.gif Op zondag 5 maart 2017 02:33 schreef Amarantha het volgende:
Koekoek wat is Art toch lekker in pak :9~ En ik blijf in mijn Jochem tunnel zitten. Het was voor mij Diederik of Jochem. Diederik is weg dus Jochem blijft over.
Hey Blauwe!
  PR en moderator zondag 5 maart 2017 @ 08:44:49 #233
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169298136
Ik ben zo benieuwd naar de laatste aflevering _O_
Hoop dat het weer zoiets gaat worden als 2013 O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zondag 5 maart 2017 @ 09:06:45 #234
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_169298268
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 08:44 schreef Moira. het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar de laatste aflevering _O_
Hoop dat het weer zoiets gaat worden als 2013 O+
Ik kan dus volgende week niet kijken. :')
Denk dat ik m'n telefoon maar gewoon uitzet, voor ik in de verleiding kom om te spieken _O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  PR en moderator zondag 5 maart 2017 @ 09:28:50 #235
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169298401
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 09:06 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ik kan dus volgende week niet kijken. :')
Denk dat ik m'n telefoon maar gewoon uitzet, voor ik in de verleiding kom om te spieken _O-
Bohh da's wel zuur zeg :D
Inderdaad social media ontwijken, en zodra je de kans hebt lekker in je eigen wereldje terugkijken. Dan weer een voordeel dat dat zonder de afleiding van het livetopic is dus dat je er helemaal in op kan gaan :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169298733
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 07:49 schreef eborn het volgende:

[..]

Ik denk nog steeds dat er bij Thomas iets fout is gegaan. Of inderdaad een nepmol die de echte mol dwars heeft gezeten.
Daarbij konden we, als kijkers (en ik denk toch ook de andere kandidaten), de juiste telling van die 12160 niet bijhouden en was er eigenlijk geen reden voor Art om de 1e keer tegen Thomas te zeggen dat het niet goed was. Art had Thomas (als hij de mol is) gewoon toen al de puzzel kunnen laten doen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zondag 5 maart 2017 @ 10:06:17 #237
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_169298791
Ik denk dat de mol wel wist hoe de route loopt.
Kan een heel simpel truukjr voor zijn.
2 bomen rechtdoor, een boom rechts, 2 bomen rechtdoor, een boom links.
Ofzo....
pi_169298964
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 02:19 schreef PG18 het volgende:
Het enige wat de mol had kunnen doen bij de laatste opdracht is winnen, want geld viel er niet meer te verdienen dacht ik. Dus Jochem valt af als mol. En aangezien kandidaten toch de kans moeten krijgen om te kunnen winnen, zal de mol hierbij geen voorkennis hebben van de puzzel. Dus ik vermoed dat Thomas hier gewoon gefaald heeft.

Tenslotte lijkt het me ook niet dat de mol van te voren weet welke bomen hij/zij moet hebben. Ten eerste is dat niet weken van te voren in te studeren (want de opdracht was afhankelijk van het hoeveelheid geld in de pot), en ten tweede kun je zoiets toch überhaupt niet instuderen. Te veel om te onthouden.

Dus ik vermoed dat Sanne gewoon een verdubbelde pot op haar bankrekening gestort krijgt volgende week. De crisis is voorbij, dus er kan weer wat meer belastingsgeld gewonnen worden.
Het is heel simpel. Je spreekt van te voren met de mol een route door dat bos af, onafhankelijk van welke bedragen er op de bomen moeten komen. Dus 1e boom, dan schuin daar achter etc. En bij het daadwerkelijk voorbereiden van de opdracht door de organisatie zorg je dat de juiste bedragen op de juiste bomen komen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 5 maart 2017 @ 10:23:06 #239
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_169298996
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 10:20 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het is heel simpel. Je spreekt van te voren met de mol een route door dat bos af, onafhankelijk van welke bedragen er op de bomen moeten komen. Dus 1e boom, dan schuin daar achter etc. En bij het daadwerkelijk voorbereiden van de opdracht door de organisatie zorg je dat de juiste bedragen op de juiste bomen komen.
Waarom zou je de opdracht zo insteken? Dan zijn de overige kandidaten kansloos.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 5 maart 2017 @ 10:29:57 #240
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_169299085
Als je als Mol de route kent kun je dus als eerste klaar zijn. En dan rustig gaan klungelen met je puzzel tot er een andere kandidaat in de buurt komt. Daarna lekker doorklunzen tot je medekandidaat deel 1 heeft opgelost. Kort daarna heb je "ineens" de oplossing *O*

En als dit klopt is Sanne de Mol -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')