abonnement Unibet Coolblue
pi_169279169
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169279173
quote:
Vilhena: 'Ik blijf héél kritisch op mijn eigen spel'

Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst vindt dat Tonny Vilhena in het afgelopen jaar de ’complete middenvelder’ is geworden. Op de vraag of hij in zijn beste vorm ooit verkeert, zegt Vilhena zelf: „Ik zie het anders, ik ben nu het meest constant. In de voorgaande jaren speelde ik twee keer goed en dan weer een wedstrijd minder. Daarna ging het soms drie keer aardig en dan had ik weer een wedstrijd met fouten. Ik beweer niet dat het nu altijd goed gaat, want ik blijf héél kritisch op mijn eigen spel. Maar het is wel veel constanter.”

Hij heeft door zijn ervaringen naast Karim El Ahmadi in het veld ook geleerd hoeveel waarde een verdedigend perfect optreden waard is. „Het liefst speel ik een hele wedstrijd ’box to box’ en ga ik achter elkaar over mijn tegenstander heen. Als je uit de jeugd van Feyenoord of Ajax komt, heb je heel je leven mogen aanvallen en scoren. Je bent altijd sterker dan de tegenstander. Totdat je bij het eerste komt. Dan zie je dat het moeilijker is om dwars door een defensie heen te gaan en je leert dat veel clubs in Europa heel compact staan. Dan ga je de momenten waarop je nog aanvalt beter uitkiezen.”
Hij is goed bezig :Y)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169279178
Mannen zouden ook balet ( nier perse gay ) kunnen doen of malibu kunnen drinken op een strand en dan hun wijf beffen in de duinen, maar nee, gaan ze voetbal kijken, pfff....

Maar ok hier een liedje uit rotterdam

  zaterdag 4 maart 2017 @ 08:53:54 #4
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_169279180
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 08:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Hij is goed bezig :Y)
Het is niet de slimste jongen qua differentiaalvergelijkingen uitpluizen, maar qua carrière is hij echt verstandig bezig :Y
pi_169279198
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 08:53 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Het is niet de slimste jongen qua differentiaalvergelijkingen uitpluizen, maar qua carrière is hij echt verstandig bezig :Y
Werd hier een aantal weken terug nog 'simpele draver' genoemd en moest maar banken.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 09:00:27 #6
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_169279217
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 08:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Werd hier een aantal weken terug nog 'simpele draver' genoemd en moest maar banken.
Vond ik in het begin ook. Een paar weken terug allang niet meer. Ik zit inmiddels op het punt dat ik soms geniet van deze jongen met zijn fysiek en felheid. Enige puntje nog wmb is dat hij moet leren dat hij een hele goede dienende speler is die een geweldige dienende speler kan worden en ff moet stoppen met kansloze schoten en acties ter meerdere glorie van zichzelf (of meer moet gaan trainen op zijn trap).

En hij mag wat gevarieerde worden in zijn aanpak. In sommige wedstrijden is het recept steevast: bal veroveren, met de kop omlaag ergens naar linksvoor denderen en pas als ie vaststaat verder kijken.
pi_169279238
Ik kwam een afrikaans meisje tegen in rotterdam, 25 ofzo, en ik keek eigenlijk alleen maar naar haar achterwerk, ( haar gezicht was ook cool ) en toen kwam ik thuis en heb er een liedje over gemaakt! :)

pi_169279245
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:00 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Vond ik in het begin ook. Een paar weken terug allang niet meer. Ik zit inmiddels op het punt dat ik soms geniet van deze jongen met zijn fysiek en felheid. Enige puntje nog wmb is dat hij moet leren dat hij een hele goede dienende speler is die een geweldige dienende speler kan worden en ff moet stoppen met kansloze schoten en acties ter meerdere glorie van zichzelf (of meer moet gaan trainen op zijn trap).

En hij mag wat gevarieerde worden in zijn aanpak. In sommige wedstrijden is het recept steevast: bal veroveren, met de kop omlaag ergens naar linksvoor denderen en pas als ie vaststaat verder kijken.
Beetje overdreven allemaal. Ik riep hier 3 jaar geleden dat hij een gewoon een grote speler zou worden en werd ik uitgelachen hier. Je zag het op jonge leeftijd al toen hij zijn debuut maakte dat hij een goede technische speler was. In de jeugdteams en nationale elftallen was hij altijd de beste speler van het team.

Maar hij heeft heel zijn hele speelwijze gewijzigd na zijn dipje die hij kreeg en op de bank belande. In principe is het altijd een aanvallende middenvelder geweest hij is omgevormd naar een verdedigende middenvelder die het vuile werk op het middenveld opknapt zodat het spel voortgezet naar de aanval. In principe een type Jan Wouters. Hij heeft er ook een hele goede lichaamsbouw voor om tekeer te gaan op het middenveld.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 4 maart 2017 @ 09:11:08 #9
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_169279259
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:07 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Beetje overdreven allemaal. Ik riep hier 3 jaar geleden dat hij een gewoon een grote speler zou worden en werd ik uitgelachen hier. Je zag het op jonge leeftijd al toen hij zijn debuut maakte dat hij een goede technische speler was. In de jeugdteams en nationale elftallen was hij altijd de beste speler van het team.
Ja, maar dat was Slabbekoorn ook :P Op die leeftijd kan het vriezen of dooien en ik had in die tijd mijn geld ingezet op dooien, gewoon omdat hij niet genoeg blijk gaf van realiteitsbesef en zelfkennis.
quote:
Maar hij heeft heel zijn hele speelwijze gewijzigd na zijn dipje die hij kreeg en op de bank belande. In principe is het altijd een aanvallende middenvelder geweest hij is omgevormd naar een verdedigende middenvelder die het vuile werk op het middenveld opknapt zodat het spel voortgezet naar de aanval.
Volgens mij is hij nooit een aanvallende middenvelder geweest op dit niveau hoor, dat vond hij zelf vooral. Hij moest op tien. Dat kreeg hij nog een paar keer voor elkaar ook, maar het was wel duidelijk dat dat hem niet werd. Toen heeft hij toch maar eens eieren voor zijn geld gekozen en sindsdien zie je m groeien.
quote:
In principe een type Jan Wouters. Hij heeft er ook een hele goede lichaamsbouw voor om tekeer te gaan op het middenveld.
Oh zeker, zijn fysiek is echt prachtig (no lesbo).
pi_169279311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja, maar dat was Slabbekoorn ook :P Op die leeftijd kan het vriezen of dooien en ik had in die tijd mijn geld ingezet op dooien, gewoon omdat hij niet genoeg blijk gaf van realiteitsbesef en zelfkennis.

[..]

Volgens mij is hij nooit een aanvallende middenvelder geweest op dit niveau hoor, dat vond hij zelf vooral. Hij moest op tien. Dat kreeg hij nog een paar keer voor elkaar ook, maar het was wel duidelijk dat dat hem niet werd. Toen heeft hij toch maar eens eieren voor zijn geld gekozen en sindsdien zie je m groeien.

[..]

Oh zeker, zijn fysiek is echt prachtig (no lesbo).
Dat legt hij in het interview die ik hier gepost heb ook uit..

Heeft puur met de ruimte te maken die ze in de jeugd wel altijd krijgen om te voetballen en op hoogste niveau totaal anders is. Vorig seizoen voetbalde hij soms inderdaad als een bezetene van de ene na het andere doel. Er waren een hoop mensen die hem toen geweldig vonden voetballen en andere riepen weer dat hij niet als een gek over het veld moest denderen. Zelfde gold ook voor Karsdorp die als een debiel liep aan te vallen vorig seioen. Gelukkig heeft de technische staf ze tot orde geroepen: Dit is geen jeugdvoetbal.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169279466
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 08:56 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Werd hier een aantal weken terug nog 'simpele draver' genoemd en moest maar banken.
Ik blijf het een overschatte middenvelder vinden. Een mindere versie van Clasie en kijk hoe lastig hij het al heeft een stapje hoger...
  zaterdag 4 maart 2017 @ 10:08:11 #12
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169279668
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:41 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik blijf het een overschatte middenvelder vinden. Een mindere versie van Clasie en kijk hoe lastig hij het al heeft een stapje hoger...
Tegen PSV was hij er samen met Kongo en Elia verantwoordelijk voordat we ze het eerste kwartier helemaal kapot maakten
Laffe huichelaar
pi_169279911
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:41 schreef Fargo het volgende:

[..]

Ik blijf het een overschatte middenvelder vinden. Een mindere versie van Clasie en kijk hoe lastig hij het al heeft een stapje hoger...
Clasie heb ik altijd een tuinkabouter gevonden, zwaar overschat. Ik denk dat Vilhenna technische en kwa fysieke kracht wel een paar niveaus beter is als clasie. Ik zie Vilhenna het echt verder gaat schoppen als clasie.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 4 maart 2017 @ 10:47:44 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_169280002
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 10:08 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Tegen PSV was hij er samen met Kongo en Elia verantwoordelijk voordat we ze het eerste kwartier helemaal kapot maakten
Tegen sterkere ploegen is ie helemaal in z'n element. Veel energie in de strijd gooien, duels winnen, ballen veroveren. Op het moment dat wij de bal hebben mist ie vaak nog wat overzicht en duurt het vaak te lang. En dan heb je nog die kansloze afstandsschoten.

Het is een totaal andere speler dan Clasie, maar die was muv z'n fysiek wel completer.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 10:48:23 #15
131800 Tarado
capô de fusca
pi_169280008
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 10:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Clasie heb ik altijd een tuinkabouter gevonden, zwaar overschat. Ik denk dat Vilhenna technische en kwa fysieke kracht wel een paar niveaus beter is als clasie. Ik zie Vilhenna het echt verder gaat schoppen als clasie.
Clasie heeft/had toch meer spelinzicht, dat vind ik bij Vilhena wel ontbreken
  zaterdag 4 maart 2017 @ 10:54:02 #16
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_169280070
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 10:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Clasie heeft/had toch meer spelinzicht, dat vind ik bij Vilhena wel ontbreken
Inderdaad. Clasie was een verlegen denker met een gammele fysiek. Vilhena is een zelfverzekerde doener met een geweldige fysiek. Het enige wat ze gemeen hebben met elkaar is wellicht hun felheid.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 10:55:16 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_169280082
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 10:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Tegen sterkere ploegen is ie helemaal in z'n element. Veel energie in de strijd gooien, duels winnen, ballen veroveren. Op het moment dat wij de bal hebben mist ie vaak nog wat overzicht en duurt het vaak te lang. En dan heb je nog die kansloze afstandsschoten.

Het is een totaal andere speler dan Clasie, maar die was muv z'n fysiek wel completer.
Clasie had het laatste seizoen bij ons alsnog 2 jaar voorsprong op Vilhena nu he?
Laffe huichelaar
pi_169280172
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 10:48 schreef Tarado het volgende:

[..]

Clasie heeft/had toch meer spelinzicht, dat vind ik bij Vilhena wel ontbreken
Vind ik niet. Vilhenna heeft een uitstekende spelinzicht. Maar dat is niet zijn taak. Clasie speelt of alhans wil spelen als een soort zola of een soort Shini Ono. Het probleem met dat soort spelers is dat je altijd spelers moet opofferen om het vuile werk voor ze te doen. Maar dan moetEN ze echt veel brengen in de zin van openingen forceren en het spel maken. Ik vind dat clasie dat niet genoeg heeft. Daarom is hij ook nooit doorgebroken in het Nederlands elftaL.

Het is helemaal niet meer in deze tijd omdat te doen. Je ziet het ook bijna niet meer dat trainers graag met dat soort spelers willen voetballen. Je moet gewoon compleet zijn op alle fronten om in de top te spelen.

In de tijd dat clasie bij Feyenoord speelde maakte ik geloof elke week wel 3 post hier op fok met de mededeling dat we met tuinkabouters als clasie nooit wat zouden winnen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169280298
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Vind ik niet. Vilhenna heeft een uitstekende spelinzicht. Maar dat is niet zijn taak. Clasie speelt of alhans wil spelen als een soort zola of een soort Shini Ono. Het probleem met dat soort spelers is dat je altijd spelers moet opofferen om het vuile werk voor ze te doen. Maar dan moetEN ze echt veel brengen in de zin van openingen forceren en het spel maken. Ik vind dat clasie dat niet genoeg heeft. Daarom is hij ook nooit doorgebroken in het Nederlands elftaL.

Het is helemaal niet meer in deze tijd omdat te doen. Je ziet het ook bijna niet meer dat trainers graag met dat soort spelers willen voetballen. Je moet gewoon compleet zijn op alle fronten om in de top te spelen.

In de tijd dat clasie bij Feyenoord speelde maakte ik geloof elke week wel 3 post hier op fok met de mededeling dat we met tuinkabouters als clasie nooit wat zouden winnen...
Clasie vergelijken met Zola :D
Gino ♥
pi_169280344
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:15 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Clasie vergelijken met Zola :D
zola en clasie spelen het zelfde soort spelletje op het veld alleen was zola inderdaad 100000 klasse beter....dat weet ik zelf ook wel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 4 maart 2017 @ 12:06:42 #21
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_169280976
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

zola en clasie spelen het zelfde soort spelletje op het veld alleen was zola inderdaad 100000 klasse beter....dat weet ik zelf ook wel.
Beide voetballers inderdaad.
pi_169281698
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 10:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Clasie had het laatste seizoen bij ons alsnog 2 jaar voorsprong op Vilhena nu he?
Dit.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_169284969
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Vind ik niet. Vilhenna heeft een uitstekende spelinzicht. Maar dat is niet zijn taak. Clasie speelt of alhans wil spelen als een soort zola of een soort Shini Ono. Het probleem met dat soort spelers is dat je altijd spelers moet opofferen om het vuile werk voor ze te doen. Maar dan moetEN ze echt veel brengen in de zin van openingen forceren en het spel maken. Ik vind dat clasie dat niet genoeg heeft. Daarom is hij ook nooit doorgebroken in het Nederlands elftaL.

Het is helemaal niet meer in deze tijd omdat te doen. Je ziet het ook bijna niet meer dat trainers graag met dat soort spelers willen voetballen. Je moet gewoon compleet zijn op alle fronten om in de top te spelen.

In de tijd dat clasie bij Feyenoord speelde maakte ik geloof elke week wel 3 post hier op fok met de mededeling dat we met tuinkabouters als clasie nooit wat zouden winnen...
Clasie vergelijken met Ono...Clasie was een goede balafpakker net als KeA dat is, Ono was de man van de steek bal.
pi_169285017
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:06 schreef Luni het volgende:

[..]

Clasie vergelijken met Ono...Clasie was een goede balafpakker net als KeA dat is, Ono was de man van de steek bal.
Ik ben helemaal klaar met die cut clasie discussie en of hij nou beter is dan Vilhenna. Mat spelers als clasie zul je nooit prijzen winnen en met spelers als Vilhenna wel.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_169285089
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:09 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik ben helemaal klaar met die cut clasie discussie en of hij nou beter is dan Vilhenna. Mat spelers als clasie zul je nooit prijzen winnen en met spelers als Vilhenna wel.
Wat een gelul, met Clasie op het middelveld i.p.v. Vilhena had je net zoveel punten gehad.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')