Ja, laten we in de eerste week al controllers gaan open schroeven.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:48 schreef KingRadler het volgende:
Hier de Fix om problemen met antenne op te lossen linkse Joycon
Gezien het feit dat het compleet willekeurig lijkt, lijkt het mij niet iets dat ze hebben zien aankomen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd toch wel bizar dat de issue op te lossen is met 1 cent aan koperdraad Je zou toch denken dat ze bij Nintendo daar ook wel op hadden kunnen komen tijdens een FAT
Oh ja kut xD. Mijn vriendin heeft de Wifi ingesteld, anders had ik inderdaad niet kunnen updatenquote:Op maandag 6 maart 2017 17:46 schreef CoExist het volgende:
[..]
Nintendo heeft geen Trophy's (gelukkig).
WiFi heb je nodig voor firmware upgrades van de Switch en je software.
Ik heb er denk ik zo'n 20 - 25 uur opzitten. Nog altijd geen last gehad van framerates. Speel voornamelijk op de tv.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:35 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Volgens mij is het bekend dat de framerate in deze game niet helemaal stabiel is .
Probeer anders in een druk gebied, bijv. met gras + bomen + vijanden snel rond te bewegen en je zult behoorlijke drops zien.
Maar zoals ik eerder zei, niet storend .
Wat is deze game magisch zeg ....
Ik blijf erbij, dit had ik totaal niet verwacht, ik word constant verrast. Wat een enorme, levendige, avontuurlijke wereld. Ik heb geen idee waar Nintendo dit vandaan heeft getoverd. Als je dit vergelijkt met TTP of Skyward Sword...
... is dit.. kritiek?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd toch wel bizar dat de issue op te lossen is met 1 cent aan koperdraad Je zou toch denken dat ze bij Nintendo daar ook wel op hadden kunnen komen tijdens een FAT
Jep, zeker op het engineeringswerk van Nintendo valt veel op te merken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat niemand van de 300 testspelers deze issues opgevallen is. Kwalijke zaak dat er niets aan gedaan is.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jep, zeker op het engineeringswerk van Nintendo valt veel op te merken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat niemand van de 300 testspelers deze issues opgevallen is. Kwalijke zaak dat er niets aan gedaan is.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:22 schreef Bananenpap het volgende:
Af en toe eens framedrops gehad, maar dat is dan hooguit twee seconden. Twee seconden die ik maar gewoon voor lief neem want het doet geen afbreuk aan de game en gezien de grootte ook wel te begrijpen.
Waar ik iets minder tevreden over ben zijn de motion controls die wat mij betreft minder goed werken dan de Wii.. Als ik richt met mijn boog heb ik heel vaak dat hij langzaam naar links uitwijkt terwijl ik m'n joycon stil houd. Ook die puzzels waarbij je met motion control voorwerpen moet draaien werkt echt gewoon niet lekker. Nu zit er voor de rest niet heel veel motion control in de game, maar ik vind het ergens wel zorgelijk voor de games als Arms die volledig gebruik maken van deze techniek.
quote:But what truly impresses is how reliable the Joy-Cons are as motion controllers. At last, Nintendo has achieved sufficient accuracy at reading gestures – very few of my motions were mis-read.
quote:Motion controls worked for Wii Sports because precision wasn’t truly required, whereas in Arms, I rapidly found myself wishing for buttons to better control the chaos.
quote:Wat vooral opviel tijdens het spelen was de vloeiende gameplay van de nieuwe titel. Zoals gezegd werd een actie met de Joy Con controller vrijwel direct vertaald naar een stoot op het beeldscherm
Zomaar wat quotes. Lijkt uit de previews die ik lees voornamelijk een kwestie van verwachting te zijn. Sommigen willen snellere gameplay en hakkelen dan een beetje met de controls (want Arms is geen erg snelle game), terwijl anderen goed aanpassen aan de snelheid en dan werken de controls.quote:I’m unsure if it will take off in the fighting game community, simply because the game’s fuzzy inputs might hamper precise execution.
Dat van horizon was wel te begrijpen uiteraard. Voor Zelda moeten de meesten een nieuwe console kopen en de PS4 heeft al meer dan 50 miljoen units wereldwijd.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Eerste cijfers uit Japan:
330,637 Switch-consoles, 193,060 Zelda's fysiek verkocht (exclusief digitaal dus).
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1350450
Switch is uitverkocht, Zelda doet het goed voor in Japan. Nu afwachten op cijfers van andere games
EDIT:
Interview met reggie --> Breath of the Wild kent een betere opening dan Super Mario 64 als standalone launchtitel (hoogste opening ooit), Switch sales liggen momenteel hoger dan die van Wii tijdens launch in Amerika.
https://twitter.com/nickwingfield/status/838871984293359616
EDIT 2: en 80K verkochte eenheden in de UK (2x zoveel als Wii U), Zelda komt binnen op nummer 2 (Horizon op 1), 1-2 Switch op nummer 4 en Super Bomberman op nummer 7.
http://www.gamesindustry.(...)ndo-switch-in-the-uk
Voor wie nieuwsgierig waren naar cijfers
Zoals ik zeg wijkt het bij mij heel vaak uit naar links terwijl ik 'm stil houd. Dat heeft volgens mij niks met te hoge verwachtingen te maken. Maar dat het gewoon niet werkt zoals het moet werken.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zomaar wat quotes. Lijkt uit de previews die ik lees voornamelijk een kwestie van verwachting te zijn. Sommigen willen snellere gameplay en hakkelen dan een beetje met de controls (want Arms is geen erg snelle game), terwijl anderen goed aanpassen aan de snelheid en dan werken de controls.
Ik moet zeggen dat ik dat ook nog niet hebt gehad? hoe speel je? Met zowel de switch zelf als met de pro controller vind ik de gyro juist heel stabiel. Ik beweeg vaak met mijn pookje naar waar ik ongeveer wil zijn en beweeg dan de controller om precies te richtenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zoals ik zeg wijkt het bij mij heel vaak uit naar links terwijl ik 'm stil houd. Dat heeft volgens mij niks met te hoge verwachtingen te maken. Maar dat het gewoon niet werkt zoals het moet werken.
Ik heb het vooral wanneer wanneer ik met de joycons los speel. (dus ook niet in die houder) In handheld mode geen probleem.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat ook nog niet hebt gehad? hoe speel je? Met zowel de switch zelf als met de pro controller vind ik de gyro juist heel stabiel. Ik beweeg vaak met mijn pookje naar waar ik ongeveer wil zijn en beweeg dan de controller om precies te richten
Nee, het lijkt alsof het gewoon niet synchroniseert. Dat met die puzzels waarbij je met draaien met motion control werkt ook niet lekker.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Wellicht zit je schuin Merk zelf geen verschil met Wii eigenlijk, wellicht heb ik gewoon een super switch.
Alles wat er ooit gemaakt is en ooit gemaakt zal worden heeft een QA standaarddeviatie. Er zullen altijd een kleine groep mensen pech hebben dat ze een gare console hebben gekocht.quote:
Dat heeft het nooit gedaan, is gewoon stom design waarmee Nintendo moet stoppen. Maar geen idee wat het probleem is dan, kan je het niet opnieuw afstellen ofzo?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:58 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nee, het lijkt alsof het gewoon niet synchroniseert. Dat met die puzzels waarbij je met draaien met motion control werkt ook niet lekker.
ghequote:
Mwoah, de aantallen die op youtube naar boven komen gaan ver boven je doa %'s uit, of in ieder geval de wenselijke %'squote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Alles wat er ooit gemaakt is en ooit gemaakt zal worden heeft een QA standaarddeviatie. Er zullen altijd een kleine groep mensen pech hebben dat ze een gare console hebben gekocht.
Het eerste apparaat ooit dat stuk gaat.quote:
Natuurlijk niet, maar er zitten wel wat puntjes in die ik niet van nintendo gewend benquote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het eerste apparaat ooit dat stuk gaat.
USB onderin de Switch vind ik wel handig eigenlijk. Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:51 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Mwoah, de aantallen die op youtube naar boven komen gaan ver boven je doa %'s uit, of in ieder geval de wenselijke %'s
Er zitten ook een aantal domme design fouten in. Krassen van dock, opzetstukjes die er ook omgekeerd op kunnen maar er niet meer (gemakkelijk) af, USB kabel onderin ...
De software crashes die ik zie op die filmpjes schreeuwen oververhitting
eea had er iig uitgetest kunnen worden, het lijkt op een een beetje te gehaaste release.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |