dat doen ze altijd, min of meer bewustquote:Op maandag 6 maart 2017 10:21 schreef KingRadler het volgende:
Nintendo is gewoon slachtoffer geworden van eigen succes.
Ze hadden meer hardware moeten produceren.
quote:Op maandag 6 maart 2017 14:24 schreef Gutanoth het volgende:
BTW, voor wie memories wilt vinden:Hoe? Is er een Dikke Van Dale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Precies, maar volgens mij wisten diegene wel wat het was en was het meer uit nieuwsgierigheidquote:Op maandag 6 maart 2017 15:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat ergens toch raar is, want ik zie ook vrij regelmatig een DS, of een iPad in de trein die gebruikt worden om te gamen
Kan maar geen bescherm hoesje vinden. De exemplaren die ik mooi vind zijn allemaal uitverkocht. Best jammer.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb juist geen last van framerates. Bij mij is het allemaal goed?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:53 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Ik ben echt totáál verrast door Zelda. Wat een game. Dit stukje is overigens spoilerfree:
Misschien heb ik een uur of 6 à 10 in de game zitten en doe echt alles op mijn gemak. Eigenlijk vooral veel rondgelopen en genoten van de uitzichten, de wereld, wat "geheime" plekjes, een paar shrines, de zonsondergang, en niet te vergeten de charismatische characters en plekken.
Wat Nintendo hier gemaakt heeft..... Ik was (vooral vanwege het ontbreken van de ervaring met dit soort games) bang voor een grote, maar misschien "saaie" wereld - maar de wereld is juist enorm levendig. Ik was bang dat er misschien geen typische dorpjes, characters e.d. zouden zijn.. maar niets is minder waar. Ik val van verbazing in verbazing. Dit is hoe een Zelda moet zijn, dit is hoe een open-world game moet zijn. Wow.
De Switch als console:
- Wat je wel merkt (bij Zelda) zijn de framedrops als er een combinatie is van bijv. veel gras/bomen/vijanden. Ik weet niet of dit ligt aan de programmering van de game - maar ik heb het idee dat de Switch wel op z'n max draait en Zelda nét iets teveel gevraagd is op sommige momenten (overigens ziet de game er verder fantastisch uit).
- Het schermpje is echt prachtig (qua kleuren beter dan m'n tv ).
- Pro controller is zalig - wanneer je switcht ( ) van de joycons naar de pro controller is het echt een - gevoel.
- Maar dit betekent niet dat joycons bagger zijn ofzo - ook die spelen meer dan prima (alleen in handheld modus gebruikt).
- Ik besef mij dat deze console het voorlopig bijna alléén van Zelda moet hebben.
Nintendo heeft geen Trophy's (gelukkig).quote:Op maandag 6 maart 2017 17:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb juist geen last van framerates. Bij mij is het allemaal goed?
Kan het zijn dat dat zo is omdat ik er geen wifi op heb?
Heb je dat nodig voor trofeeen enzo?
Maar de Switch is nog nieuw en voor veel mensen nog onbekend.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wat ergens toch raar is, want ik zie ook vrij regelmatig een DS, of een iPad in de trein die gebruikt worden om te gamen
Kan maar geen bescherm hoesje vinden. De exemplaren die ik mooi vind zijn allemaal uitverkocht. Best jammer.
quote:Op maandag 6 maart 2017 16:47 schreef Gutanoth het volgende:
[..]Uitgeprint!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Precies dezelfde situatie hier behalve van die pro controllerquote:Op maandag 6 maart 2017 19:34 schreef DJ_ het volgende:
Eindelijk terug, wat een onfortuinlijk moment om het weekend weg te moeten
Net mijn switch opgehaald bij het postkantoor waar die het hele weekend heeft moeten verstoffen
Updaten, opladen, en vanavond en anders morgen tijd voor Zelda
Helaas waren alle pro-controllers overal al uitverkocht, maar kan er toch via via donderdag nog eentje ophalen bij een kennis die er 2 gekocht had
WAAROMquote:
Prima methode om te bepalen hoe goed een apparaat is gebouwd. Beter dan 'will it blend' bijvoorbeeld. Hier wordt tenminste nog enigszins uitleg gegeven ook. Verklaard bijvoorbeeld waarom het scherm plastic is in plaats van glas.quote:
Volgens mij is het bekend dat de framerate in deze game niet helemaal stabiel is .quote:Op maandag 6 maart 2017 17:20 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik heb juist geen last van framerates. Bij mij is het allemaal goed?
Je kunt ook Amazon JP proberen, je kunt tegenwoordig gewoon Engels kiezen.quote:Op zondag 5 maart 2017 09:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh, en I am Setsuna importeren schiet niet op. Play-Asia is al uitgekocht en Nippon Yasan heeft 'm op 68 euro staan (met verzending zonder importkosten).
Dat wordt dus gewoon de eShop-versie.
Ik moet hem ook delen met overenthousiaste vriend. Maar hij zit morgen in het vliegtuig naar Noorwegen en komt zondagavond laat terug.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 00:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik moet Zelda/Switch delen. Vriendlief wist niet hoe snel hij zijn avondeten naar binnen moest werken om mijn plaats over te nemen (Al ontkent hij dit natuurlijk )
Eerlijk gezegd toch wel bizar dat de issue op te lossen is met 1 cent aan koperdraad Je zou toch denken dat ze bij Nintendo daar ook wel op hadden kunnen komen tijdens een FATquote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:48 schreef KingRadler het volgende:
Hier de Fix om problemen met antenne op te lossen linkse Joycon
Ja, laten we in de eerste week al controllers gaan open schroeven.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:48 schreef KingRadler het volgende:
Hier de Fix om problemen met antenne op te lossen linkse Joycon
Gezien het feit dat het compleet willekeurig lijkt, lijkt het mij niet iets dat ze hebben zien aankomen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd toch wel bizar dat de issue op te lossen is met 1 cent aan koperdraad Je zou toch denken dat ze bij Nintendo daar ook wel op hadden kunnen komen tijdens een FAT
Oh ja kut xD. Mijn vriendin heeft de Wifi ingesteld, anders had ik inderdaad niet kunnen updatenquote:Op maandag 6 maart 2017 17:46 schreef CoExist het volgende:
[..]
Nintendo heeft geen Trophy's (gelukkig).
WiFi heb je nodig voor firmware upgrades van de Switch en je software.
Ik heb er denk ik zo'n 20 - 25 uur opzitten. Nog altijd geen last gehad van framerates. Speel voornamelijk op de tv.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:35 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
[..]
Volgens mij is het bekend dat de framerate in deze game niet helemaal stabiel is .
Probeer anders in een druk gebied, bijv. met gras + bomen + vijanden snel rond te bewegen en je zult behoorlijke drops zien.
Maar zoals ik eerder zei, niet storend .
Wat is deze game magisch zeg ....
Ik blijf erbij, dit had ik totaal niet verwacht, ik word constant verrast. Wat een enorme, levendige, avontuurlijke wereld. Ik heb geen idee waar Nintendo dit vandaan heeft getoverd. Als je dit vergelijkt met TTP of Skyward Sword...
... is dit.. kritiek?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 07:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd toch wel bizar dat de issue op te lossen is met 1 cent aan koperdraad Je zou toch denken dat ze bij Nintendo daar ook wel op hadden kunnen komen tijdens een FAT
Jep, zeker op het engineeringswerk van Nintendo valt veel op te merken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat niemand van de 300 testspelers deze issues opgevallen is. Kwalijke zaak dat er niets aan gedaan is.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:24 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jep, zeker op het engineeringswerk van Nintendo valt veel op te merken. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat niemand van de 300 testspelers deze issues opgevallen is. Kwalijke zaak dat er niets aan gedaan is.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:22 schreef Bananenpap het volgende:
Af en toe eens framedrops gehad, maar dat is dan hooguit twee seconden. Twee seconden die ik maar gewoon voor lief neem want het doet geen afbreuk aan de game en gezien de grootte ook wel te begrijpen.
Waar ik iets minder tevreden over ben zijn de motion controls die wat mij betreft minder goed werken dan de Wii.. Als ik richt met mijn boog heb ik heel vaak dat hij langzaam naar links uitwijkt terwijl ik m'n joycon stil houd. Ook die puzzels waarbij je met motion control voorwerpen moet draaien werkt echt gewoon niet lekker. Nu zit er voor de rest niet heel veel motion control in de game, maar ik vind het ergens wel zorgelijk voor de games als Arms die volledig gebruik maken van deze techniek.
quote:But what truly impresses is how reliable the Joy-Cons are as motion controllers. At last, Nintendo has achieved sufficient accuracy at reading gestures – very few of my motions were mis-read.
quote:Motion controls worked for Wii Sports because precision wasn’t truly required, whereas in Arms, I rapidly found myself wishing for buttons to better control the chaos.
quote:Wat vooral opviel tijdens het spelen was de vloeiende gameplay van de nieuwe titel. Zoals gezegd werd een actie met de Joy Con controller vrijwel direct vertaald naar een stoot op het beeldscherm
Zomaar wat quotes. Lijkt uit de previews die ik lees voornamelijk een kwestie van verwachting te zijn. Sommigen willen snellere gameplay en hakkelen dan een beetje met de controls (want Arms is geen erg snelle game), terwijl anderen goed aanpassen aan de snelheid en dan werken de controls.quote:I’m unsure if it will take off in the fighting game community, simply because the game’s fuzzy inputs might hamper precise execution.
Dat van horizon was wel te begrijpen uiteraard. Voor Zelda moeten de meesten een nieuwe console kopen en de PS4 heeft al meer dan 50 miljoen units wereldwijd.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:06 schreef Noppie2000 het volgende:
Eerste cijfers uit Japan:
330,637 Switch-consoles, 193,060 Zelda's fysiek verkocht (exclusief digitaal dus).
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1350450
Switch is uitverkocht, Zelda doet het goed voor in Japan. Nu afwachten op cijfers van andere games
EDIT:
Interview met reggie --> Breath of the Wild kent een betere opening dan Super Mario 64 als standalone launchtitel (hoogste opening ooit), Switch sales liggen momenteel hoger dan die van Wii tijdens launch in Amerika.
https://twitter.com/nickwingfield/status/838871984293359616
EDIT 2: en 80K verkochte eenheden in de UK (2x zoveel als Wii U), Zelda komt binnen op nummer 2 (Horizon op 1), 1-2 Switch op nummer 4 en Super Bomberman op nummer 7.
http://www.gamesindustry.(...)ndo-switch-in-the-uk
Voor wie nieuwsgierig waren naar cijfers
Zoals ik zeg wijkt het bij mij heel vaak uit naar links terwijl ik 'm stil houd. Dat heeft volgens mij niks met te hoge verwachtingen te maken. Maar dat het gewoon niet werkt zoals het moet werken.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:32 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zomaar wat quotes. Lijkt uit de previews die ik lees voornamelijk een kwestie van verwachting te zijn. Sommigen willen snellere gameplay en hakkelen dan een beetje met de controls (want Arms is geen erg snelle game), terwijl anderen goed aanpassen aan de snelheid en dan werken de controls.
Ik moet zeggen dat ik dat ook nog niet hebt gehad? hoe speel je? Met zowel de switch zelf als met de pro controller vind ik de gyro juist heel stabiel. Ik beweeg vaak met mijn pookje naar waar ik ongeveer wil zijn en beweeg dan de controller om precies te richtenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:34 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Zoals ik zeg wijkt het bij mij heel vaak uit naar links terwijl ik 'm stil houd. Dat heeft volgens mij niks met te hoge verwachtingen te maken. Maar dat het gewoon niet werkt zoals het moet werken.
Ik heb het vooral wanneer wanneer ik met de joycons los speel. (dus ook niet in die houder) In handheld mode geen probleem.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat ook nog niet hebt gehad? hoe speel je? Met zowel de switch zelf als met de pro controller vind ik de gyro juist heel stabiel. Ik beweeg vaak met mijn pookje naar waar ik ongeveer wil zijn en beweeg dan de controller om precies te richten
Nee, het lijkt alsof het gewoon niet synchroniseert. Dat met die puzzels waarbij je met draaien met motion control werkt ook niet lekker.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:39 schreef Noppie2000 het volgende:
Wellicht zit je schuin Merk zelf geen verschil met Wii eigenlijk, wellicht heb ik gewoon een super switch.
Alles wat er ooit gemaakt is en ooit gemaakt zal worden heeft een QA standaarddeviatie. Er zullen altijd een kleine groep mensen pech hebben dat ze een gare console hebben gekocht.quote:
Dat heeft het nooit gedaan, is gewoon stom design waarmee Nintendo moet stoppen. Maar geen idee wat het probleem is dan, kan je het niet opnieuw afstellen ofzo?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 10:58 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Nee, het lijkt alsof het gewoon niet synchroniseert. Dat met die puzzels waarbij je met draaien met motion control werkt ook niet lekker.
ghequote:
Mwoah, de aantallen die op youtube naar boven komen gaan ver boven je doa %'s uit, of in ieder geval de wenselijke %'squote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Alles wat er ooit gemaakt is en ooit gemaakt zal worden heeft een QA standaarddeviatie. Er zullen altijd een kleine groep mensen pech hebben dat ze een gare console hebben gekocht.
Het eerste apparaat ooit dat stuk gaat.quote:
Natuurlijk niet, maar er zitten wel wat puntjes in die ik niet van nintendo gewend benquote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het eerste apparaat ooit dat stuk gaat.
USB onderin de Switch vind ik wel handig eigenlijk. Wat is er mis mee?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:51 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Mwoah, de aantallen die op youtube naar boven komen gaan ver boven je doa %'s uit, of in ieder geval de wenselijke %'s
Er zitten ook een aantal domme design fouten in. Krassen van dock, opzetstukjes die er ook omgekeerd op kunnen maar er niet meer (gemakkelijk) af, USB kabel onderin ...
De software crashes die ik zie op die filmpjes schreeuwen oververhitting
eea had er iig uitgetest kunnen worden, het lijkt op een een beetje te gehaaste release.
Nou bij de Wii vond ik dat dus een stuk beter werken.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 11:55 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Dat heeft het nooit gedaan, is gewoon stom design waarmee Nintendo moet stoppen. Maar geen idee wat het probleem is dan, kan je het niet opnieuw afstellen ofzo?
Wat zijn die aantallen en percentages dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:51 schreef Fe2O3 het volgende:
Mwoah, de aantallen die op youtube naar boven komen gaan ver boven je doa %'s uit, of in ieder geval de wenselijke %'s
Ja? van de 2(?) miljoen die er nu al verkocht zijn, staan er in die video cumulatief pak en beet 20 problemen. en met cumulatief bedoel ik dat dat niet één enkel probleem is, maar blijkbaar een hoop verschillende problemen bij elkaar geraapt omdat er anders waarschijnlijk geen video van te maken vielquote:Op dinsdag 7 maart 2017 12:51 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Mwoah, de aantallen die op youtube naar boven komen gaan ver boven je doa %'s uit, of in ieder geval de wenselijke %'s
Er zitten ook een aantal domme design fouten in. Krassen van dock, opzetstukjes die er ook omgekeerd op kunnen maar er niet meer (gemakkelijk) af, USB kabel onderin ...
De software crashes die ik zie op die filmpjes schreeuwen oververhitting
eea had er iig uitgetest kunnen worden, het lijkt op een een beetje te gehaaste release.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |