abonnement Unibet Coolblue
pi_169726286
https://en.news-front.inf(...)rform-via-satellite/

maar het mag toch niet van oekraine
pi_169726318
Rusland :')
Oekraïne :')
Jamala die won vorig jaar :')
Eurovisie 2017 :') :') :') :') :')
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 19:03:20 #103
375570 crew  Cyan9
pi_169726981
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 18:32 schreef Nexum het volgende:
Rusland :')
Oekraïne :')

Jamala die won vorig jaar :')
Eurovisie 2017 :') :') :') :') :')
Het dik gedrukte klopt, maar ik vind dat dit alles echt niet het hele ESC van dit jaar verpest. Daarmee doet je heel wat inzendingen echt te kort, en het is ook maar net hoeveel je je er aan gaat ergeren.

En Jamala heeft gewoon gewonnen. Mag je van vinden wat je wil, maar om daar praktisch een jaar na dato nog :') over te doen is een beetje triest.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_169727078
~The present is all there is~
pi_169728033
quote:
15s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:03 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Het dik gedrukte klopt, maar ik vind dat dit alles echt niet het hele ESC van dit jaar verpest. Daarmee doet je heel wat inzendingen echt te kort, en het is ook maar net hoeveel je je er aan gaat ergeren.

En Jamala heeft gewoon gewonnen. Mag je van vinden wat je wil, maar om daar praktisch een jaar na dato nog :') over te doen is een beetje triest.
Oh don't get me wrong, ik vind dat Jamala terecht gewonnen heeft. Maar ik vind gewoon dat ze niet had moeten winnen vanwege het feit wat er nu speelt, en ja: ik vind dat het effect heeft op het hele festival. Het motto is Celebrate Diversity en dat is nu niet echt wat er speelt
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 19:57:21 #106
375570 crew  Cyan9
pi_169728171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 19:51 schreef Nexum het volgende:

[..]

Oh don't get me wrong, ik vind dat Jamala terecht gewonnen heeft. Maar ik vind gewoon dat ze niet had moeten winnen vanwege het feit wat er nu speelt, en ja: ik vind dat het effect heeft op het hele festival. Het motto is Celebrate Diversity en dat is nu niet echt wat er speelt
Daar heb je een punt, maar dat was wel een beetje in de lijn der verwachting. Ik denk nog steeds dat Oekraïne prima in staat is het te organiseren, maar door provocaties aan de ene kant en rechtlijnigheid aan de andere kant krijgen we nu dit.

Ik luister m'n favoriet nog maar een keertje, dat doe ik liever dan me ergeren over een vete. :)
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 22:06:14 #107
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169847781
leuke catchy song... echter zingt ze alsof haar tong met ducttape aan haar gehemelte is vastgeplakt
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169852724
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 22:06 schreef Onnoman het volgende:
leuke catchy song... echter zingt ze alsof haar tong met ducttape aan haar gehemelte is vastgeplakt
Volgens mij zingt ze dan ook nauwelijks zelf.
  woensdag 29 maart 2017 @ 00:05:51 #109
242879 Onnoman
The On And Only
pi_169852904
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 23:56 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Volgens mij zingt ze dan ook nauwelijks zelf.
wat een eng hoofd heeft ze trouwens.. alsof ze van een ander planeet komt
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_169853107
quote:
0s.gif Op woensdag 29 maart 2017 00:05 schreef Onnoman het volgende:

[..]

wat een eng hoofd heeft ze trouwens.. alsof ze van een ander planeet komt
Ik zie niet wat er mis is met haar hoofd?
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 20:56:39 #111
375570 crew  Cyan9
pi_170198877
Even een crosspost vanuit de SC.
quote:
Breaking!

Rusland doet definitief niet mee dit jaar. De EBU heeft een officiële statement naar buiten gebracht:

This is an official statement from the EBU.

Following the official confirmation that Russian Eurovision entrant, Julia Samoylova, will not be permitted to travel to Kyiv to compete in the Eurovision Song Contest 2017, the EBU formally offered two alternative proposals to Channel One in a bid to find a solution that would enable Russia to continue their participation in this year’s event.

"These proposals were to either take part via satellite or to change their chosen artist to one who could legally travel to Ukraine for the duration of the Contest. Sadly both proposals have been rejected by Channel One and they have now announced they do not intend to broadcast the Eurovision Song Contest 2017. Unfortunately this means Russia will no longer be able to take part in this year’s competition. We very much wanted all 43 countries to be able to participate and did all we could to achieve this," the EBU states.

Frank Dieter Freiling, Chairman of the Eurovision Song Contest Reference Group, the event’s steering committee, said: "We strongly condemn the Ukrainian authorities' decision to impose a travel ban on Julia Samoylova as we believe it thoroughly undermines the integrity and non-political nature of the Eurovision Song Contest and its mission to bring all nations together in friendly competition. However, preparations continue apace for the Eurovision Song Contest in the host city Kyiv. Our top priority remains to produce a spectacular Eurovision Song Contest with our Member UA:PBC in May."

https://eurovision.tv/sto(...)e-2017-ebu-statement
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  † In Memoriam † donderdag 13 april 2017 @ 21:47:32 #112
368283 ato
pi_170201209
Gelukkig besluit is gevallen, na ESF Rusland en Oekraïne volgend jaar verbieden.
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 6 mei 2017 @ 08:39:49 #113
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_170721162
Het is een schande dat de Oekrainers de Russische zangeres weigeren. Men had het festival nu terug moeten trekken uit kiev en ergens anders moeten organiseren. Ik zeg in Sebastopol, op de Krim, of in Donetsk, maar anders desnoods in een neutraal land, of het land dan vorig jaar nr 2 werd.. Puur om een statement te maken. Het zou een gotspe zijn als men Rusland zou straffen, want zij zijn hier juist slachtoffer. Julia en andere artiesten zullen overigens dit jaar in Sebastopol live een groots optreden doen dat integraal op de Russiche tv wordt uitgezonden.
pi_170724298
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 08:39 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Het is een schande dat de Oekrainers de Russische zangeres weigeren. Men had het festival nu terug moeten trekken uit kiev en ergens anders moeten organiseren. Ik zeg in Sebastopol, op de Krim, of in Donetsk, maar anders desnoods in een neutraal land, of het land dan vorig jaar nr 2 werd.. Puur om een statement te maken. Het zou een gotspe zijn als men Rusland zou straffen, want zij zijn hier juist slachtoffer. Julia en andere artiesten zullen overigens dit jaar in Sebastopol live een groots optreden doen dat integraal op de Russiche tv wordt uitgezonden.
:')

Rusland heeft een meesterlijke zet gedaan door een zwaar gehandicapte vrouw in te zetten, maar die vrouw heeft gewoon iets gedaan wat in de Oekraïne streng verboden is, en wordt terecht geweerd.

Dat de Oekraïne vervolgens ook een satellietverbinding weigeren, is een beetje kinderachtig, maar ik begrijp ook wel dat ze niet bereid zijn om hun feestje (zo'n songfestival organiseren kost naar het schijnt stukken meer dan het oplevert) om Rusland heen te bouwen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 13:06:01 #115
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170724470
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

:')

Rusland heeft een meesterlijke zet gedaan door een zwaar gehandicapte vrouw in te zetten, maar die vrouw heeft gewoon iets gedaan wat in de Oekraïne streng verboden is, en wordt terecht geweerd.

Dat de Oekraïne vervolgens ook een satellietverbinding weigeren, is een beetje kinderachtig, maar ik begrijp ook wel dat ze niet bereid zijn om hun feestje (zo'n songfestival organiseren kost naar het schijnt stukken meer dan het oplevert) om Rusland heen te bouwen.
Volgens het statement van de EBU weigerde het Russische channel one dit zelf.
quote:
These proposals were to either take part via satellite or to change their chosen artist to one who could legally travel to Ukraine for the duration of the Contest. Sadly both proposals have been rejected by Channel One and they have now announced they do not intend to broadcast the Eurovision Song Contest 2017. Unfortunately this means Russia will no longer be able to take part in this year’s competition.
https://eurovision.tv/sto(...)e-2017-ebu-statement
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 17:51:31 #116
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_170728902
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 12:52 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

:')

Rusland heeft een meesterlijke zet gedaan door een zwaar gehandicapte vrouw in te zetten, maar die vrouw heeft gewoon iets gedaan wat in de Oekraïne streng verboden is, en wordt terecht geweerd.

Dat de Oekraïne vervolgens ook een satellietverbinding weigeren, is een beetje kinderachtig, maar ik begrijp ook wel dat ze niet bereid zijn om hun feestje (zo'n songfestival organiseren kost naar het schijnt stukken meer dan het oplevert) om Rusland heen te bouwen.
De Russen gaan hier terecht niet mee akkoord. Dat de facisten in Kiev de Russische kandidaat weigeren, zegt alles over Oekraine en niets over Rusland. Het EBU had Oekraine hier direct voor moeten straffen. De Krim is van Rusland, Oekraine heeft hier niets over te zeggen. Het feit dat Julia al dan. niet over land naar de Krim is gereisd, zou voor het songfestival al helemaal geen verschil mogen maken. Het is gewoon een pesterij van Oekraine, gesteund door de anti Russische lobby en sfeer die in Europa heerst. Als het songfestival al pretenteert niet politiek te zijn, had Julia nooi geweigerd mogen worden en izoals het nu is, hadden ze het festival in Kiev terug moeten trekken en Oekraine moeten schorsen.
pi_170729012
Jij bent in ieder geval in het trucje van Rusland getrapt.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 18:05:51 #118
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_170729209
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 17:56 schreef Majkool het volgende:
Jij bent in ieder geval in het trucje van Rusland getrapt.
Kiev had ook gewoon de Russiche kandidate kunnen toelaten. Er was dan niets aan de hand geweest. Dit gaat totaal in tegen de geest van het songfestival. Het Ebu had hier moeten ingrijpen en Kiev het songfestival moeten ontnemen. Door deze totaal ongefundeerde weigering stast de deur open voor nog veel meer politieke statements. De Russen worden hier wederom slachtoffer van de hetze in Europa tegen dit land.
  zaterdag 6 mei 2017 @ 18:08:43 #119
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_170729265
Ik denk dat velen ook zullen schakelen naar het live optreden van Julia in Sebastopol, tijdens het songfestival. De misdadigers in Kiev zullen hier ooit voor boeten.
pi_170729413
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 18:08 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik denk dat velen ook zullen schakelen naar het live optreden van Julia in Sebastopol, tijdens het songfestival. De misdadigers in Kiev zullen hier ooit voor boeten.
:'( :D :'(

Jouw waanbeelden zijn nu wel duidelijk.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 20:41:32 #121
375570 crew  Cyan9
pi_170732350
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 18:08 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Ik denk dat velen ook zullen schakelen naar het live optreden van Julia in Sebastopol, tijdens het songfestival. De misdadigers in Kiev zullen hier ooit voor boeten.
Veel plezier in je Rusland bubbel. :W
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 20:46:06 #122
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170732454
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:41 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Veel plezier in je Rusland bubbel. :W
Ligt het aan mij, of zijn er dit jaar wel erg veel gekkies in ESF? :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zaterdag 6 mei 2017 @ 20:49:48 #123
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_170732551
Laat volgend jaar maar beide Rusland en Oekraïne thuis.
pi_170734485
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 20:49 schreef Momo... het volgende:
Laat volgend jaar maar beide Rusland en Oekraïne thuis.
Rusland zendt het dit jaar uit protest niet uit, dus zijn ze volgend jaar in principe uitgesloten van deelname.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zondag 7 mei 2017 @ 07:32:44 #125
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_170738353
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2017 22:17 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Rusland zendt het dit jaar uit protest niet uit, dus zijn ze volgend jaar in principe uitgesloten van deelname.
Dat zou de omgekeerde wereld zijn. De Oekrainers sluiten zonder goede reden een deelnemer uit (die nota bene in een rolstoel zit) Hoe diep kun je zinken.. Oekraine had dit jaar geschrapt moeten worden. Dat de Russen het festival vol ongefundeerde Rusland haat nu niet uitzenden is volkomen terecht.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')