abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169902925
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:56 schreef Greys het volgende:
Wel jammer dat ie niet naar Eurovision in Concert komt, als één van de weinigen, maar ergens past het ook wel bij hem om lekker eigenzinnig z'n eigen plan te trekken. En eerlijk is eerlijk, zo heel goed komen acts nou niet uit de verf bij EIC, het is leuk om iedereen live alvast te horen maar ik denk dat het best goed is dat hij dit 'bewaart' voor het eggie.
Ja maar weetje wat het is: als je niet bij live-events aanwezig bent dan is de kans groot dat er ook niet op je gestemd word bij ESC.

Kijk naar Noorwegen vorig jaar: dat was niet een groot favoriet maar wel een lied dat iedereen graag door zag gaan naar de finale (waaronder ik) maar doordat Agnete naar geen enkel event is geweest en ook geen interviews gaf kreeg ze heel weinig mediaandacht en dat koste haar veel stemmen.

Ik zeg niet dat Portugal het niet red, ik weet 100 % zeker dat het doorgaat, maar het heeft wel effect het stemgedrag van mensen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 maart 2017 @ 12:07:31 #102
163650 Greys
pi_169903079
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:58 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ja maar weetje wat het is: als je niet bij live-events aanwezig bent dan is de kans groot dat er ook niet op je gestemd word bij ESC.

Kijk naar Noorwegen vorig jaar: dat was niet een groot favoriet maar wel een lied dat iedereen graag door zag gaan naar de finale (waaronder ik) maar doordat Agnete naar geen enkel event is geweest en ook geen interviews gaf kreeg ze heel weinig mediaandacht en dat koste haar veel stemmen.

Ik zeg niet dat Portugal het niet red, ik weet 100 % zeker dat het doorgaat, maar het heeft wel effect het stemgedrag van mensen.
Hm ik weet het niet. Het kan best invloed hebben, maar Anouk deed niet eens mee in Nederland aan EIC en dat maakte weinig uit.

Van de 195 miljoen kijkers naar het Eurovisie, HONDERDVIJFENNEGENTIGMILJOEN :D , hoe veel daarvan zouden er daadwerkelijk naar dat concert gaan? 1500. En de youtubejes achteraf zijn meestal van belabberde kwaliteit.

Het is súpertof, die preview dingen (ik heb er vorig jaar echt belachelijk van genotenin de Melkweg!!) maar ik heb nog steeds het idee dat als je lied goed genoeg is het voor die 195 miljoen kijkers echt niet uitmaakt of ze wel of niet op een preview party zijn geweest :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 31 maart 2017 @ 12:15:46 #103
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_169903199
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm ik weet het niet. Het kan best invloed hebben, maar Anouk deed niet eens mee in Nederland aan EIC en dat maakte weinig uit.

Van de 195 miljoen kijkers naar het Eurovisie, HONDERDVIJFENNEGENTIGMILJOEN :D , hoe veel daarvan zouden er daadwerkelijk naar dat concert gaan? 1500. En de youtubejes achteraf zijn meestal van belabberde kwaliteit.

Het is súpertof, die preview dingen (ik heb er vorig jaar echt belachelijk van genotenin de Melkweg!!) maar ik heb nog steeds het idee dat als je lied goed genoeg is het voor die 195 miljoen kijkers echt niet uitmaakt of ze wel of niet op een preview party zijn geweest :@
Als je vooraf al een 1% van alle kijkers al weet te bereiken lijkt me dat al megaveel. Dan lijkt het me belangrijker om een goede eerste repetitie te hebben, zodat de vibe rondom je inzending tijdens de esf-week goed is.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 maart 2017 @ 12:23:43 #104
163650 Greys
pi_169903322
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 12:15 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Als je vooraf al een 1% van alle kijkers al weet te bereiken lijkt me dat al megaveel. Dan lijkt het me belangrijker om een goede eerste repetitie te hebben, zodat de vibe rondom je inzending tijdens de esf-week goed is.
Ja dat denk ik dus stiekem ook. Ook omdat daar de act/staging dan al bij is.
The Common Linnets hadden op EIC (hebben ze daar meegedaan eigenlijk? :@ ) volgens mij veel minder indruk gemaakt dan later in de Eurovisie week met de repetitiefilmpjes. :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 31 maart 2017 @ 17:59:49 #105
375570 crew  Cyan9
pi_169909040
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2017 11:58 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ja maar weetje wat het is: als je niet bij live-events aanwezig bent dan is de kans groot dat er ook niet op je gestemd word bij ESC.

Kijk naar Noorwegen vorig jaar: dat was niet een groot favoriet maar wel een lied dat iedereen graag door zag gaan naar de finale (waaronder ik) maar doordat Agnete naar geen enkel event is geweest en ook geen interviews gaf kreeg ze heel weinig mediaandacht en dat koste haar veel stemmen.

Ik zeg niet dat Portugal het niet red, ik weet 100 % zeker dat het doorgaat, maar het heeft wel effect het stemgedrag van mensen.
De Noorse zangeres had ook niet echt veel keus, met depressies and such.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 maart 2017 @ 18:06:26 #106
163650 Greys
pi_169909178
Salvador ging even rustig herstellen van de operatie geloof ik. Ik denk echt dat het met dit liedje ook niet uitmaakt of je naar Amsterdam komt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 31 maart 2017 @ 18:40:48 #107
163650 Greys
pi_169909683
Als ik Portugal was deed ik de meest simpele staging ooit..
Alles helemaal donker/zwart en één zachte spotlight met hem erin.

Alle focus op hem en het lied.
Echt, Portugal, doe het.
Less is more, in dit geval.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170131037
Onze vriend Salvador heeft blijkbaar dus gezegd dat zijn lied een muzikaal hoogstandje is en dat de rest van de liedjes allemaal goedkope popnummers zijn en dat zijn nummer er echt toe doet. _O-

Ik wil geen asshole zijn ofzo, maar serieus tho, wat is het met al die mensen die een apart liedje insturen en dan doen alsof ze zo geweldig zijn omdat hun lied apart is.

Serieus iemand kan een lied insturen waar er alleen maar 3 minuten lang het woord hello gezongen word en dan gaan mensen nog zeggen OMG HET IS ZO GOED WANT HET IS APART
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 18:25:07 #109
163650 Greys
pi_170131144
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 18:19 schreef Nexum het volgende:
Onze vriend Salvador heeft blijkbaar dus gezegd dat zijn lied een muzikaal hoogstandje is en dat de rest van de liedjes allemaal goedkope popnummers zijn en dat zijn nummer er echt toe doet. _O-

Ik wil geen asshole zijn ofzo, maar serieus tho, wat is het met al die mensen die een apart liedje insturen en dan doen alsof ze zo geweldig zijn omdat hun lied apart is.

Serieus iemand kan een lied insturen waar er alleen maar 3 minuten lang het woord hello gezongen word en dan gaan mensen nog zeggen OMG HET IS ZO GOED WANT HET IS APART
Waar een hoe heeft hij dat gezegd dan? Dan zou ik toch echt graag de context en toon horen :)

Als hij bv heeft gezegd dat hij een ouderwets 'echt' liedje heeft en dat dat erg anders is dan de rest dan zegt ie niks dat niet waar is. Die gast is overal de bescheidenheid zelve, kan me eerlijk gezegd echt niet voorstellen dat ie het op een toon zei dat de rest wel naar huis kan. En zo wel dan hoor ik het graag :D

Dit is (gok ik) door iemand verzonnen of verbogen of dusdanig geïnterpreteerd omdat diegene ben of het lied niet moet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170131189
quote:
1s.gif Op maandag 10 april 2017 18:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Waar een hoe heeft hij dat gezegd dan? Dan zou ik toch echt graag de context en toon horen :)

Als hij bv heeft gezegd dat hij een ouderwets 'echt' liedje heeft en dat dat erg anders is dan de rest dan zegt ie niks dat niet waar is. Die gast is overal de bescheidenheid zelve, kan me eerlijk gezegd echt niet voorstellen dat ie het op een toon zei dat de rest wel naar huis kan. En zo wel dan hoor ik het graag :D

Dit is (gok ik) door iemand verzonnen of verbogen of dusdanig geïnterpreteerd omdat diegene ben of het lied niet moet.
Momentje ik ga de link ff terugzoeken want ik kwam het tegen op Twitter
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 18:30:23 #111
163650 Greys
pi_170131230
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 18:27 schreef Nexum het volgende:

[..]

Momentje ik ga de link ff terugzoeken want ik kwam het tegen op Twitter
Thanks! Kan me echt niet voorstellen. En zo wel dan zit ik mis met inschatten, dat kan uiteraard heel goed.

Maar bv Ilse en Waylon zeiden ook op vriendelijke toon iets dergelijks over hun inzending. En dat was niks mis mee, vond ik. Je mag best geloven in je eigen inzending ook al is het afwijkende de rest. Graag zelfs..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 10 april 2017 @ 18:31:18 #112
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170131246
Koning Salvador *O* *O* *O* *O*
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170131650
NA LANG speurwerk heb ik het artikel gevonden, tis wel in het Portugees tho dus klik ff op vertalen rechtsboven

http://blitz.sapo.pt/prin(...)ao-e-um-bife-tartaro
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 10 april 2017 @ 18:56:26 #114
163650 Greys
pi_170131789
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 18:51 schreef Nexum het volgende:
NA LANG speurwerk heb ik het artikel gevonden, tis wel in het Portugees tho dus klik ff op vertalen rechtsboven

http://blitz.sapo.pt/prin(...)ao-e-um-bife-tartaro
Dankjewel! O+
Ik lees dit op een andere toon denk ik. Beetje hetzelfde als wat TCL zeiden vooraf. 'De rest is vrij poppy en erop gericht het publiek te behagen' en dat hij iets heeft wat ie zelf mooi vind en niet om per se de massa te pleasen. Denk zelf niet dat ie het rot of heel hooghartig bedoelt. ;)

(en ik ben het eens met de hamburgers en steak tartare maar dat is omdat ik het dus kwalitatief ook veel mooier en echter vind dan de rest :@ )

Niks mis met vertrouwen in je eigen inzending en er volledig achter te staan.

Nogmaals dank voor het opzoeken! ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170135788
quote:
0s.gif Op maandag 10 april 2017 18:19 schreef Nexum het volgende:
Onze vriend Salvador heeft blijkbaar dus gezegd dat zijn lied een muzikaal hoogstandje is en dat de rest van de liedjes allemaal goedkope popnummers zijn en dat zijn nummer er echt toe doet. _O-
Hij zegt: "Er zijn veel hamburgers, maar ons nummer is een steak tartaar' ".

Dus niet alle nummers, veel nummers. En daar heeft hij gewoon gelijk in... Het is immers het songfestival.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator donderdag 13 april 2017 @ 10:48:04 #116
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
  donderdag 13 april 2017 @ 10:59:17 #117
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_170187156
quote:
klinkt best mooi, meer gevoel en passie hoor ik :), dus ik hou nog ergens klein beetje hoop voor mei O+
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_170190605
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 10:59 schreef TheVoice4ever het volgende:

[..]

klinkt best mooi, meer gevoel en passie hoor ik :), dus ik hou nog ergens klein beetje hoop voor mei O+
Dat komt omdat jouw idee van muzikaal gevoel en passie ontzettend verknipt is. Melodrama is niet hetzelfde als gevoel, harder zingen is niet hetzelfde als passie. :{w

Hij lijkt in dat filmpje wel een van de Gypsy Kings, joh. :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 13 april 2017 @ 15:36:15 #119
163650 Greys
pi_170191966
Ik vind het lollig. Zo is het ook bedoeld van hem zo te zien. ;)
Maar ik vind het origineel veel mooier O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 14 april 2017 @ 09:32:53 #120
429333 GlennQuagmire
giggity giggity
pi_170209115

Iets meer info over hem en het nummer :)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 14 april 2017 @ 10:12:04 #121
163650 Greys
pi_170209838
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 09:32 schreef GlennQuagmire het volgende:

Iets meer info over hem en het nummer :)
Leuk! En wat spreken ze goed Engels!

Wat heeft dit lied toch een KLASSE O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 14 april 2017 @ 14:35:50 #122
368283 ato
pi_170214808
Zou het beter gaan met zijn rug?
Life can be a bitch, so like it..
pi_170274220
Door gezondheidsredenen is Salvador niet bij de eerste twee repetities, z'n zus zal voor hem repeteren. Sneu wel :(
  zondag 16 april 2017 @ 23:27:50 #124
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170274948
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 23:07 schreef aarontje112 het volgende:
Door gezondheidsredenen is Salvador niet bij de eerste twee repetities, z'n zus zal voor hem repeteren. Sneu wel :(
-O- hopen dat ie snel genoeg er wel kan repeteren.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2017 @ 00:24:29 #125
163650 Greys
pi_170276702
Ik las het net ja. Dan is er toch wel meer aan de hand dan een simpele hernia ben ik bang. Zijn zus gaat naast de repetities ook alle persconferenties doen enzo. Hij komt pas later. Hm... Klinkt niet best. :{


The “Amar Pelos Dois” singer revealed that he’ll arrive in Kyiv on May 7 — just two days before the first semi-final, which takes place on May 9.

As a result, his sister Luísa Sobral — who also wrote the song — will fly the Portuguese flag during the first two rehearsals, presumably critiquing the LEDs and staging, and getting a sense of the sound in the arena to share with her brother. Salvador will only attend the dress rehearsals and run-throughs.


As ESC Portugal reports, the Portuguese delegation has managed the situation and tonight’s news is not coming as a surprise. They have been in talks with the EBU, who have agreed to the arrangements.

His sister will attend the scheduled press conferences and meet-and-greets on his behalf. And given the relatively simple staging he had at the Portuguese national final, it seems he won’t have that much to worry about when it comes to nailing choreography or camera angles. The strength of his stage show stems from his quirkiness and the simplicity of his performance — and arriving late isn’t going to impact that.

Salvador’s health has been a topic of discussion ever since he had surgery to repair two hernias before the final of Festival da Canção.

Tabloids have subsequently made big claims about an alleged heart condition, which Salvador’s team have not confirmed.

Hele artikel:

http://wiwibloggs.com/201(...)ealth-issues/186422/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2017 @ 00:28:54 #126
163650 Greys
pi_170276840
Hij heeft nog wel een concert staan op 30 april kennelijk en dat gaat ie zittend doen zoals het er nu naar uitziet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 17 april 2017 @ 00:33:17 #127
368283 ato
pi_170276965
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:28 schreef Greys het volgende:
Hij heeft nog wel een concert staan op 30 april kennelijk en dat gaat ie zittend doen zoals het er nu naar uitziet.
En de repetities voor de eerste halve finale starten op 30 april..

Wat een mysterieus verhaal, dan gaat het inderdaad niet goed met hem...
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2017 @ 00:38:52 #128
163650 Greys
pi_170277086
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 00:33 schreef ato het volgende:

[..]

En de repetities voor de eerste halve finale starten op 30 april..

Wat een mysterieus verhaal, dan gaat het inderdaad niet goed met hem...
Zijn eigen repetitie was niet op de 30e begreep ik ergens.

Misschien kan hij maar kort staan. Dat daarom het hele 14 daagse esf gebeuren voor hem veel te veel is. Ik denk dat dit geen aandachttrekkerij is ofzo (wat ik één iemand op FB zag roepen) want het werkt best in je nadeel denk ik als je zus de repetities doet..
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170278937
Klinkt lullig en raar, maar dit verhoogd z'n kansen om te winnen wel denk ik...
Als dit gecommuniceerd wordt met de kijkers (wat dan wel gaat gebeuren door commentatoren), ga je er toch met een andere blik naar kijken, nog meer kans om geraakt te worden door 'm.

Daarbij, dit nummer hoeft ie echt niet 10x te repeteren, ie leeft zich gewoon 2x goed in...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2017 @ 09:44:55 #130
163650 Greys
pi_170279224
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 09:19 schreef Majkool het volgende:
Klinkt lullig en raar, maar dit verhoogd z'n kansen om te winnen wel denk ik...
Als dit gecommuniceerd wordt met de kijkers (wat dan wel gaat gebeuren door commentatoren), ga je er toch met een andere blik naar kijken, nog meer kans om geraakt te worden door 'm.

Daarbij, dit nummer hoeft ie echt niet 10x te repeteren, ie leeft zich gewoon 2x goed in...
Maar 'een hernia' klinkt niet apart/bijzonder/mysterieus/zielig genoeg om winkansen te verhogen denk ik? :D :@ Snap je wat ik bedoel? Bedoel het niet lelijk.

Dus als ze het als verklaring daarop blijven houden in de persconferenties denken ze vast 'dan repeteer je op een stoel op het podium, aansteller'.

Wat dat laatste betreft heb je zeker gelijk. Als zus regelt dat het licht (of gebrek eraan) op het podium goed is heeft hij weinig anders meer nodig dan zichzelf en het lied en z'n inlevingsvermogen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170280278
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 09:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar 'een hernia' klinkt niet apart/bijzonder/mysterieus/zielig genoeg om winkansen te verhogen denk ik? :D :@ Snap je wat ik bedoel? Bedoel het niet lelijk.

Dus als ze het als verklaring daarop blijven houden in de persconferenties denken ze vast 'dan repeteer je op een stoel op het podium, aansteller'.

Wat dat laatste betreft heb je zeker gelijk. Als zus regelt dat het licht (of gebrek eraan) op het podium goed is heeft hij weinig anders meer nodig dan zichzelf en het lied en z'n inlevingsvermogen.
Ligt op de manier waarop ze het vertellen, maar misschien is het effect maar klein idd...

maar externe factoren zijn net zo belangrijk als het liedje tegenwoordig als je wilt winnen
pi_170281882
Vind het sowieso dom dat je een wedstrijd zoals dit ingaat wetende dat je gezondheidsproblemen hebt, maarja mensen stemmen er waarschijnlijk wel weer op.

Ja sorry, maar ik heb echt een soort van haat tegen het lied van Portugal dit jaar. Niet zozeer tegen de zanger, alhoewel dat nu misschien wel zo lijkt door de comment die ik hierboven maakte, maar meer om het feit dat ik dood word gegooid met reacties op Twitter met: 'HET IS ZO GOED WANT HET IS ANDERS'

Dat een lied niet een popnummer is betekent niet automatisch dat het ook goed is.. een eigen mening doet er dan ook snel niet meer toe. Als ik dan zeg 'But i dont think it's that good' krijg ik gelijk 20 reacties met: 'JE BENT EEN BARBAAR' 'JE HEBT GEEN MUZIEKSMAAK' etc.. dat verpest het voor mij om dit lied te waarderen.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † maandag 17 april 2017 @ 12:35:25 #133
368283 ato
pi_170282256
Je vind het mooi, aardig of niets klaar.

Tja over zijn gezondheid, wie weet kreeg hij vlak voor het Portugees songfestival een hernia en kon hij snel geholpen worden zo tussen zijn optredens door.

Als ik het nu begrijp, gaat het nog steeds niet zo erg lekker en moet hij langzaam herstellen.
Dan kiest hij en zijn team het zekere voor het onzekere, generale repetitie en halve finale optreden.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2017 @ 13:03:19 #134
163650 Greys
pi_170282922
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 12:16 schreef Nexum het volgende:
Vind het sowieso dom dat je een wedstrijd zoals dit ingaat wetende dat je gezondheidsproblemen hebt, maarja mensen stemmen er waarschijnlijk wel weer op.

Ja sorry, maar ik heb echt een soort van haat tegen het lied van Portugal dit jaar. Niet zozeer tegen de zanger, alhoewel dat nu misschien wel zo lijkt door de comment die ik hierboven maakte, maar meer om het feit dat ik dood word gegooid met reacties op Twitter met: 'HET IS ZO GOED WANT HET IS ANDERS'

Dat een lied niet een popnummer is betekent niet automatisch dat het ook goed is.. een eigen mening doet er dan ook snel niet meer toe. Als ik dan zeg 'But i dont think it's that good' krijg ik gelijk 20 reacties met: 'JE BENT EEN BARBAAR' 'JE HEBT GEEN MUZIEKSMAAK' etc.. dat verpest het voor mij om dit lied te waarderen.
Dan trek je je teveel aan van andermans gejengel :P Doet me aan iemand denken :+

Laat lekker lullen die lui op Twitter. Als jij het niks vindt vind je het niks! Ik vind je geen barbaar als je het niet mooi vindt terwijl ik het prachtig vind. Het is wel echt iets 'aparts' (JA SORRY HÈ MAAR HET WIJKT AF VAN DE REST EN VAN DE GEMIDDELDE BALLAD, DAT IS NOU EENMAAL ZO) maar dat betekent niet dat het dan verplicht jouw smaak moet zijn.

Oekraïne was ook anders. Ik vond het gruwelijk lelijk. Kan toch. Gekkie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170283160
Lullig voor hem, hopelijk staat 'ie er gewoon volgende maand! Of desnoods zittend...

Maar ja, nu Rusland niet meedoet moet er iemand in een rolstoel optreden.
pi_170285055
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 13:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan trek je je teveel aan van andermans gejengel :P Doet me aan iemand denken :+

Laat lekker lullen die lui op Twitter. Als jij het niks vindt vind je het niks! Ik vind je geen barbaar als je het niet mooi vindt terwijl ik het prachtig vind. Het is wel echt iets 'aparts' (JA SORRY HÈ MAAR HET WIJKT AF VAN DE REST EN VAN DE GEMIDDELDE BALLAD, DAT IS NOU EENMAAL ZO) maar dat betekent niet dat het dan verplicht jouw smaak moet zijn.

Oekraïne was ook anders. Ik vond het gruwelijk lelijk. Kan toch. Gekkie.
Oekraïne vorig jaar _O_ _O_ _O_
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_170285486
Het nummer van Portugal is echt mijn smaak niet. Ik kan het echt niet vaker dan één keer beluisteren. Maar ik begrijp wel waarom mensen dit kunnen waarderen. Het nostalgische hoor ik er ook wel in. Ik zou dan ook veel beter kunnen leven met Portugal als winnaar dan met Oekraïne vorig jaar.
pi_170286770
Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de Portugese delegatie hier wat extra punten in ziet. Waarbij ik altijd betwijfel of dat soort info de Moldavische of Litouwse televoter bereikt, maar goed, laten we voor de zanger zelf hopen dat hij geen al te grote gezondheidsproblemen heeft.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2017 @ 18:48:47 #139
163650 Greys
pi_170289929
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 16:38 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan me niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de Portugese delegatie hier wat extra punten in ziet.
Bedoel je dat je denkt dat ze het verzonen hebben? :@ Of niet? Want dan zouden ze dat complot al vóór z'n deelname aan dat Portugese festival hebben verzonnen omdat toen de operatie al was. "stel dat je hier wint dan kunnen we daarna dat met je gezondheid lekker uitmelken". Lijkt mij wat ver gaan :o

Tevens was het volgens de EBU al langer met hen zo geregeld, ik denk dat je heus met een goede (dokters)verklaring moet komen om de repetitieregels te veranderen.

Maar misschien ben ik wel naïef. :P

[ Bericht 14% gewijzigd door Greys op 17-04-2017 18:54:27 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170291924
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 18:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Bedoel je dat je denkt dat ze het verzonen hebben? :@ Of niet? Want dan zouden ze dat complot al vóór z'n deelname aan dat Portugese festival hebben verzonnen omdat toen de operatie al was. "stel dat je hier wint dan kunnen we daarna dat met je gezondheid lekker uitmelken". Lijkt mij wat ver gaan :o
Nee, dat geloof ik niet. Meer dat nu de omstandigheid zich voordoet, ze er even over hebben nagedacht (of ingefluisterd hebben gekregen) hoe dit nieuws nog wat extra aandacht en punten kan opleveren.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2017 @ 20:27:53 #141
163650 Greys
pi_170292422
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 20:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Nee, dat geloof ik niet. Meer dat nu de omstandigheid zich voordoet, ze er even over hebben nagedacht (of ingefluisterd hebben gekregen) hoe dit nieuws nog wat extra aandacht en punten kan opleveren.
Oh zo bedoel je..
En hoe dan? Het is toch gewoon zoals het is, nu de omstandigheid zich voordoet? Ik vind de zus als schrijfster van het lied (en tevens zangeres) de enige logische vervangster voor de repetities en ik vind ook dat de EBU het niet kan maken om het niet bekend te maken (de kijkers thuis zouden er niks van merken maar de internetvolgers allemaal wel natuurlijk). Dus ik zie geen 'manieren' voor extra punten tot nu toe iig.

Sterker nog, ik zag heel veel Portugezen die er bozig om zijn reageren op Facebook. Ze maken er geen vrienden mee zeg maar. :X Dus als het bedoeld was voor extra punten snap ik het niet. Want er zijn vast ook buitenlanders die het aanstelleritis vinden of 'een complotje voor zielig want extra punten'. Ik denk dat het nog eerder negatief uitpakt dan positief.

Ik hoor Graham Norton al commentaren hoor over de Portugese pieperd. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 17 april 2017 @ 21:22:38 #142
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170294604
quote:
11s.gif Op maandag 17 april 2017 00:24 schreef Greys het volgende:
Ik las het net ja. Dan is er toch wel meer aan de hand dan een simpele hernia ben ik bang.
Denk het niet. Een hernia kan echt behoorlijk ingrijpende gevolgen hebben, kan ik helaas uit ervaring vertellen.

He bah, naar voor hem.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 17 april 2017 @ 21:34:27 #143
163650 Greys
pi_170295112
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 21:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Denk het niet. Een hernia kan echt behoorlijk ingrijpende gevolgen hebben, kan ik helaas uit ervaring vertellen.

He bah, naar voor hem.
Ik las inmiddels inderdaad dat dat ook de reden is dat hij het concert in april wel gewoon doet maar dan zittend. Hij wil degenen niet teleurstellen die kaarten hebben en een danser was het toch al niet..
Maar 14 dagen in het esf circus van hot naar her kan echt niet. Snap ik dan wel.

En ik denk dat ie graag samen met zijn zus daar had gezeten, tis toch once in a lifetime vaak, dat eurovisie. Hij zal het vast kut vinden dat ie daar zo veel van moet missen.

Hoe lang heb jij het al Roger en ben jij ook geopereerd? Kan je dan niet lang staan ook?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_170295764

Maar goed, de exacte gezondheidsproblemen zijn ook niet gecommuniceerd toch geloof ik?
  maandag 17 april 2017 @ 21:58:30 #145
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_170296148
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 21:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik las inmiddels inderdaad dat dat ook de reden is dat hij het concert in april wel gewoon doet maar dan zittend. Hij wil degenen niet teleurstellen die kaarten hebben en een danser was het toch al niet..
Maar 14 dagen in het esf circus van hot naar her kan echt niet. Snap ik dan wel.

En ik denk dat ie graag samen met zijn zus daar had gezeten, tis toch once in a lifetime vaak, dat eurovisie. Hij zal het vast kut vinden dat ie daar zo veel van moet missen.
Zal idd.
Aan de andere kant zou ik het persoonlijk wel lekker vinden om iig een lading van die persmomentjes over te kunnen slaan. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 april 2017 @ 09:21:35 #146
163650 Greys
pi_170300716
Naast de hernia operatie toch ook wel issues met z'n hart dus? Of lees ik dit nou verkeerd? Hele bericht via de link.

Salvador is recovering from a hernia surgery which caused him to not participate in any of the preview parties of this year’s Eurovision. The Portugese site Flash has reported a month ago that Salvador is waiting for a heart surgery, a rumour that wasn’t confirmed. However, RTP’s report did mention that it is heart problems which cause the late arrival to Kyiv.

http://esctoday.com/14430(...)ond-rehearsals-kyiv/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 april 2017 @ 09:46:33 #147
163650 Greys
pi_170301074
Zijn zus zegt dat hij in Portugal een heel 'medical team' heeft en dat hij daarom niet twee weken naar het buitenland kan/mag.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 april 2017 @ 09:51:14 #148
163650 Greys
pi_170301142
Een van de reacties op YouTube door een Portugees:

quote:
Justin Angelo Alvarez, OMG... so cruel you are... even one week is too much for him... but 2 weeks it would be impossible! He urgently needs a heart transplant! But I have the suggestion for you. Why do not you offer yourself for GIVER? Think about it seriously! Thanks from Portugal :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 18 april 2017 @ 10:53:50 #149
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_170301989
Ik las ergens dat zuslief erg thuis is in stage design, dus dat komt wel goed. Hopelijk komt Salvador er ook allemaal een beetje goed doorheen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 18 april 2017 @ 11:29:22 #150
163650 Greys
pi_170302478
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 april 2017 10:53 schreef ijs_beer het volgende:
Ik las ergens dat zuslief erg thuis is in stage design, dus dat komt wel goed. Hopelijk komt Salvador er ook allemaal een beetje goed doorheen.
Ze zegt idd in dat filmpje dat dat inderdaad toch al haar ding was.

Lief hoe ze dit doet zo met haar broer. Heb het idee dat er wel wat meer aan de hand is maar die twee komen heel positief en lief en vrolijk over. Geen zieligdoenerij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')