abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169265991
Simpele of wat ingewikkeldere vragen voor wie nog weinig of geen ervaring met baby's heeft. Vragen zoals:

• Ik ben van plan om borstvoeding te gaan geven. Moet ik dan toch wat flesjes in huis halen?
• Moet je voor in de box ook een dekentje hebben?
• Moet je flesjes uitkoken?
• Kun je met katten jaloerse taferelen krijgen/deze voorkomen?
• Twaalf hydrofielluiers, kom ik daar de oorlog mee door?

Vragen die voor de ervaren OUD-ers misschien wat knullig overkomen, maar hey, we moeten het allemaal leren!
pi_169266003
Draaiend verzorgen.. Volgens mij werd dat hier rollend verzorgen genoemd en idd ook gepromoot door de kraam. Ik vond het zwaar onhandig.
pi_169280164
Ik zie door de pampersbomen het bos niet meer. Uk zit nu in maat 3, new baby. Daar gaat ze een keer uitgroeien maar dan? Wat is het verschil tussen dry-fit, active fit, simply dry? Een voor 's nachts en een voor overdag?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zaterdag 4 maart 2017 @ 11:03:44 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_169280175
Simply dry is de budgetlijn. Active fit is flexibeler en baby dry neemt de meeste pis op 8-)
disclaimer
pi_169280263
^O^ baby dry voor de nacht en active voor onze rollende en tzt meer bewegende uk dus want zeiken kan ze :')
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zaterdag 4 maart 2017 @ 13:14:58 #6
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169281963
Wij gebruiken gewoon een grotere maat voor de nacht.
KuikenGuppy
  zaterdag 4 maart 2017 @ 13:16:04 #7
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169281976
Kan je een gesloten pak pampers trouwens bij alle winkels omruilen voor een andere maat? Ook zonder bon (en als je ze daar dus mogelijk niet gekocht hebt)?
KuikenGuppy
pi_169282047
Maat groter kan wellicht ook maar dan heb je alsnog twee mandjes met luiers staan. Hoorde van vrienden dat zij wel eens twee over elkaar doen,de buitenste een maat groter 8)7 Dat vind ik echt heel bijzonder klinken.

Burd, bij onze etos kan het. Ik wacht dan wel op een dag dat er een vaste kracht staat en niet het zaterdagscholiertje. Een keer heb ik er een 'mijn domme man' verhaaltje bij gehouden. Kreeg begripvolle blikken en een grotere maat mee :@
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  zaterdag 4 maart 2017 @ 13:22:42 #9
56471 pinquit
oh my lama!
pi_169282076
Wow wat debiel eigenlijk dat dat (domme man verhaaltje) gewoon zo hop als Logisch en normaal wordt beschouwd :{
Houden we het hele 'de vrouw zorgt voor de kinderen' mooi mee in stand :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 4 maart 2017 @ 13:23:33 #10
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169282091
Ik deed Guppy met mijn slaperige hoofd een keer een maat 5 van kuiken aan. Pas de volgende ochtend ontdekte ik mijn fout en daarna kreeg hij elke nacht een 5 :+. Kuiken is zo goed als uit de luiers, dus het restant kunnen we mooi aan Guppy opmaken.
KuikenGuppy
pi_169282402
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:22 schreef pinquit het volgende:
Wow wat debiel eigenlijk dat dat (domme man verhaaltje) gewoon zo hop als Logisch en normaal wordt beschouwd :{
Houden we het hele 'de vrouw zorgt voor de kinderen' mooi mee in stand :')
Ik vond het ook echt heel slecht dat ik het zei en dat het werkte :@
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_169282428
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:23 schreef Burdie het volgende:
Ik deed Guppy met mijn slaperige hoofd een keer een maat 5 van kuiken aan. Pas de volgende ochtend ontdekte ik mijn fout en daarna kreeg hij elke nacht een 5 :+. Kuiken is zo goed als uit de luiers, dus het restant kunnen we mooi aan Guppy opmaken.
Haha. Uiteindelijk groeit ze natuurlijk ook wel in de maat groter.. Voorlopig past 3 nog prima en daar redt ze het 's nachts ook mee.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_169282928
Bij onze kruidvat kan het ook gewoon. Gisteren nog een pak maat 1 pampers en een pak maat 2 kruidvat eigen merk omgeruild voor twee pakken maat 3.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 14:09:38 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_169282950
Past jouw baby al niet meer in maat 1/2???
disclaimer
pi_169282997
Ssst! :'(

1 niet meer en ik heb zo'n rollade gemaakt dat maat 2 ook niet meer helemaal lekker zit, die laten zo'n vervelende afdruk in haar spekkies achter. We hebben nog een aangebroken pak maat 2 die we gewoon nog opmaken, maar maat 3 zit al veel beter, vandaar dat ik de ongeopende verpakkingen vast heb ingeruild.
pi_170325492
Hoe zijn de ervaringen met van die kleine armbandjes voor baby's? Zijn die onhandig bij kleintjes? Hoe snel passen ze niet meer als je de pasgeboren baby-maat hebt? Echt zilver of juist niet? Of is een enkelbandje fijner?

Wij krijgen een look-a-like tweeling en moeten ze in eerste instantie uit elkaar zien te houden. In het ziekenhuis krijgen ze daarvoor een plastic bandje om en voor thuis is een teennagel lakken een veelgehoorde tip, maar zo'n armbandje leek ons ook wel handig. Plus dat m'n moeder hobby-edelsmid is en zoiets waarschijnlijk graag maakt als kraamcadeau.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  woensdag 19 april 2017 @ 10:48:29 #17
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_170326119
Niet onhandig naar mijn mening, ze hebben er zelf ook geen last van.
Ik zou iets nemen wat tegen water kan zodat het niet elke keer af hoeft met douchen/bad.
O. Kreeg de armband rond de 3 maanden en had hem tot rond een jaar (toen ging die kapot)
Ik denk wel dat het handiger is om om te doen als ze iets meer vetjes bij polsen hebben anders zit het erg los of heb je al snel een grotere nodig.
pi_170326346
Mijn nichtjes hadden in het begin een armbandje van wol/haakkatoen. Geloof dat het ook wat gehaakt was. Dat was zacht en kon je bijstellen, misschien zoiets voor heel in het begin? Was bij hun een Colombiaans iets, hadden ze alleen heel in het begin tot een paar maanden ofzo.

Wel een leuk idee, die armbandjes!
pi_170485874
Ik heb een kledingvraagje. de ETA van onze kleine druif is eind augustus, dikke kans op zomers weer dus. Maar aan de andere kant, kleine baby's, kunnen zich nog niet goed warmhouden ect. Dus ik weet niet zo goed wat ik aan kleertjes/slaapzakjes ect moet kopen. Kleertjes met korte mouwtjes? Een vestje voor eroverheen oid? Een zomerslaapzakje, een dekentje een slaapzakje met mouwen :?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:12:10 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170485962
Alles, vrees ik

Die van ons kwam 30-6 ter wereld en uiteindelijk hebben we dus een garderobe met alles, want Nederlandse zomer (bloedheet én koudddd) en baby die temperatuur nog niet goed kon reguleren.

Hydrofielslaapzakjes heb ik er nog twee van liggen geloof ik, in minimaat. Die waren handig toen het superwarm was ineens. Geen idee of jij nog een keer een Zaagmans wilt, dan kan ik ze wel meenemen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:18:27 #21
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170486146
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 10:10 schreef FlyingFish het volgende:
Wij krijgen een look-a-like tweeling en moeten ze in eerste instantie uit elkaar zien te houden. In het ziekenhuis krijgen ze daarvoor een plastic bandje om en voor thuis is een teennagel lakken een veelgehoorde tip, maar zo'n armbandje leek ons ook wel handig. Plus dat m'n moeder hobby-edelsmid is en zoiets waarschijnlijk graag maakt als kraamcadeau.
look-a-like tweeling :D Wij dachten een twee-eiige variant te krijgen :') . Gelukkig is 500 gram verschil op 3 kilo nog goed te zien en had een van de twee een aardbeivlek op haar bil. Later hadden ze idd ook een armbandje met hun naam.

Het kleurcode systeem heeft bij ons trouwens ook altijd goed gewerkt. Vooral in het benaderen door familie en bekenden die hen altijd meteen goed bij hun naam konden aanspreken. :Y
pi_170486307
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:12 schreef Molo het volgende:
Alles, vrees ik

Die van ons kwam 30-6 ter wereld en uiteindelijk hebben we dus een garderobe met alles, want Nederlandse zomer (bloedheet én koudddd) en baby die temperatuur nog niet goed kon reguleren.

Hydrofielslaapzakjes heb ik er nog twee van liggen geloof ik, in minimaat. Die waren handig toen het superwarm was ineens. Geen idee of jij nog een keer een Zaagmans wilt, dan kan ik ze wel meenemen?
Daar was ik al bang voor _O- maar hoopte dat ik gewoon weg kon komen met n lange mouwen pyama'tje onder n mouwloze slaapzak ect :P in t kader van "dan heb je toch mouwen". Maar als ze t dan echt koud kunnen hebben ist ook niks }:| hoe weet je in het begin überhaupt of ze t te warm of te koud hebben :o wat een gedoe!

Eneehm dunno yet, anders misschien evt op de post tegen die tijd? Thnx voor t aanbod iig vast :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:26:04 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170486407
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:23 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor _O- maar hoopte dat ik gewoon weg kon komen met n lange mouwen pyama'tje onder n mouwloze slaapzak ect :P in t kader van "dan heb je toch mouwen". Maar als ze t dan echt koud kunnen hebben ist ook niks }:| hoe weet je in het begin überhaupt of ze t te warm of te koud hebben :o wat een gedoe!

Eneehm dunno yet, anders misschien evt op de post tegen die tijd? Thnx voor t aanbod iig vast :*
In het nekje voelen en/of temperaturen en den aarsch.

Maar daar heb je kraamzorg voor, die leggen je dat ook allemaal uit tzt :)
Komt goed!

Opsturen kan ook, ook no problem :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:27:29 #24
149959 SQ
snelle trees
pi_170486455
Pyjamas gebruik je ook nog niet in het begin he ;)
disclaimer
pi_170486547
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:18 schreef Kyara het volgende:

[..]

look-a-like tweeling :D Wij dachten een twee-eiige variant te krijgen :') . Gelukkig is 500 gram verschil op 3 kilo nog goed te zien en had een van de twee een aardbeivlek op haar bil. Later hadden ze idd ook een armbandje met hun naam.

Het kleurcode systeem heeft bij ons trouwens ook altijd goed gewerkt. Vooral in het benaderen door familie en bekenden die hen altijd meteen goed bij hun naam konden aanspreken. :Y
Wat moet ik me bij het kleurcode systeem voorstellen? Ze ieder altijd in een eigen kleur kleden ofzo? Qua gewicht ontlopen ze elkaar momenteel amper, dus de verwachting is dat we daar niet direct wat mee kunnen doen.

Ik denk dat ik idd voor iets van een stoffen armbandje ga in het begin, dat lijkt me wat fijner zitten voor ze, en dan later een echte.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb een kledingvraagje. de ETA van onze kleine druif is eind augustus, dikke kans op zomers weer dus. Maar aan de andere kant, kleine baby's, kunnen zich nog niet goed warmhouden ect. Dus ik weet niet zo goed wat ik aan kleertjes/slaapzakjes ect moet kopen. Kleertjes met korte mouwtjes? Een vestje voor eroverheen oid? Een zomerslaapzakje, een dekentje een slaapzakje met mouwen :?
Slaapzakjes gebruik je meestal pas na een paar weken, dus daarvan zou ik geen zomervariant aanschaffen. Onze half augustus baby droeg tijdens de warme periode in de kraamweek alleen (mouwloze) rompers. Later werden dat korte mouwen rompers met daarover evt dunne vestjes, en pas in de winter zijn we overgestapt naar lange mouwen rompers (want die zijn gewoon rot aantrekken). En shirtjes heb je ook in verschillende diktes. Een jas hebben wij overigens de eerste maanden niet gebruikt. Vestjes zijn veel fijner.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  dinsdag 25 april 2017 @ 21:44:49 #26
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_170486961
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:30 schreef FlyingFish het volgende:
Wat moet ik me bij het kleurcode systeem voorstellen? Ze ieder altijd in een eigen kleur kleden ofzo? Qua gewicht ontlopen ze elkaar momenteel amper, dus de verwachting is dat we daar niet direct wat mee kunnen doen.
Er dat bij ons bij de geboorte 25 gram verschil tussen ;) Degene die het zwaarst was bij de geboorte werd vanaf dat moment de lichtste en dat is ze nog steeds :D

De kleuren met een O zoals roze en rood waren voor het meisje met een O in de naam. En de kleuren met een A zoals blauw en paars voor het meisje met de A in haar naam. Groen en geel dus alleen in combinatie met een van de andere kleuren :D En anders hadden we nog Licht en Donker. Het heeft echt heel goed gewerkt. Zo goed dat ik nu echt even van mijn a propos ben als ze elkaars kleding aan hebben. Terwijl ik ze natuurlijk wel heel goed uit elkaar kan houden.
pi_170487240
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:44 schreef Kyara het volgende:

[..]

Er dat bij ons bij de geboorte 25 gram verschil tussen ;) Degene die het zwaarst was bij de geboorte werd vanaf dat moment de lichtste en dat is ze nog steeds :D

De kleuren met een O zoals roze en rood waren voor het meisje met een O in de naam. En de kleuren met een A zoals blauw en paars voor het meisje met de A in haar naam. Groen en geel dus alleen in combinatie met een van de andere kleuren :D En anders hadden we nog Licht en Donker. Het heeft echt heel goed gewerkt. Zo goed dat ik nu echt even van mijn a propos ben als ze elkaars kleding aan hebben. Terwijl ik ze natuurlijk wel heel goed uit elkaar kan houden.
Klinkt wel als een makkelijk systeem voor anderen, maar ik denk dat wij te makkelijk zijn om ons daar consequent aan te houden. Ik denk dat dat geen week goed gaat hier :D Plus dat we het dan eerst eens moeten gaan worden over de namen, al hoop ik dat dat rond de geboorte toch wel besloten is :')
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_170487264
Ok, geen slaapzakjes en pyama'tjes in het begin dus :P maar dan wel iets van een dekentje neem ik aan :?

Soms voel ik me zo'n schaap he _O-
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_170487931
Een dekentje wel ja :Y ik doe nu in het begin een laken+deken, net als bij onze oktober-dochter. Dan kan er altijd nog wat af als het te warm is, maar ik weet bijna zeker dat dit niet nodig zal zijn in het begin.

Mocht een deken echt niet nodig zijn, smijt de kraam het er wel weer af. Hoogstwaarschijnlijk zal ze dat de eerste keer toch wel doen met je zorgvuldig opgemaakt bedje, om het daarna opnieuw op te maken :+
pi_170488094
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
Ok, geen slaapzakjes en pyama'tjes in het begin dus :P maar dan wel iets van een dekentje neem ik aan :?

Soms voel ik me zo'n schaap he _O-
Ja, een lakentje en daar over een dekentje idd. En ik zou twee dekentjes halen, mijn zoon sliep de eerste nachten en de latere koudere nachten onder twee dekentjes tot hij overstapte naar slaapzakken. Plus dat het dan ook niet erg is als er eentje vies wordt omdat je nog een andere hebt. Wij hadden er uiteindelijk drie, twee voor in bed en een voor in de kinderwagen. En die van de kinderwagen lag ook veel op de bank voor als hij daar op mij in slaap viel, en een van de dekentjes van het bedje lag meestal standaard op ons bed voor als hij daar bij een voeding in slaap viel.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_170488292
Kijk, we komen er wel ^O^ lakentjes en een paar dekentjes it is
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 25 april 2017 @ 22:35:49 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_170488667
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 22:10 schreef Skittles het volgende:
Een dekentje wel ja :Y ik doe nu in het begin een laken+deken, net als bij onze oktober-dochter. Dan kan er altijd nog wat af als het te warm is, maar ik weet bijna zeker dat dit niet nodig zal zijn in het begin.

Mocht een deken echt niet nodig zijn, smijt de kraam het er wel weer af. Hoogstwaarschijnlijk zal ze dat de eerste keer toch wel doen met je zorgvuldig opgemaakt bedje, om het daarna opnieuw op te maken :+
hoezo, die sliep toch gewoon onder jouw dekbed?
disclaimer
pi_170488872
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2017 22:35 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hoezo, die sliep toch gewoon onder jouw dekbed?
In het begin? Toen had ik nog het lieve, naïeve idee dat Lou haar eigen bed nodig had :') _O-
pi_170490843
M is van begin augustus en droeg in de eerste 1/2 weken ofzo rompers met korte mouw en een pakje erover heen en de eerste paar dagen ook een mutsje. Slapen officieel met een laken en een dekentje maar dat werd al gauw op 1 van ons :+
Vergeet ook de kruiken niet.

Een slaapzak gebruiken wij ook, maar sinds ze wat ouder is, 2 maanden ongeveer denk ik. Eentje met afritsbare mouwen, vind dat persoonlijk wel handig.

M kon vrij snel de temperatuur goed vasthouden en vond toen alles wel prima.
pi_170492370
Wij hebben beide meisjes ingebakerd, L. nog steeds. Daarna gingen/gaan ze over naar een slaapzakje met daaronder verschillende dingen, afhankelijk van de temperatuur. Voor L. staat voor de vorm een bedje opgemaakt, maar 99% van de nachten slaapt ze gewoon lekker onder mijn dekbed. :+
pi_170492822
Tvp! Onze dictator is net 4 weken, dus lees ik lekker mee en probeer ik wat dingen op te pikken hier. :)
pi_170493045
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:52 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Klinkt wel als een makkelijk systeem voor anderen, maar ik denk dat wij te makkelijk zijn om ons daar consequent aan te houden. Ik denk dat dat geen week goed gaat hier :D Plus dat we het dan eerst eens moeten gaan worden over de namen, al hoop ik dat dat rond de geboorte toch wel besloten is :')
Dit systeem was vooral vanaf 1 jaar of zo handig. Als ze hun eigen naam moeten leren kennen en zo. Die eerste maanden waren hier ook een grote chaos. En met al die poep en spuug ongelukjes is het sws geen doen om vol te houden. En een baby boeit het ook niet of oma steeds moet vragen wie ze is.

Dus meer een tip om in je achterhoofd te houden voor als ze wat groter zijn ;) :D
pi_170502133
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2017 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Pyjamas gebruik je ook nog niet in het begin he ;)
Leg je ze dan gewoon in de kleertjes in bed? Misschien een domme vraag :+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_170502157
Alles eerste kleertjes zijn zacht en pyjama achtig.
  woensdag 26 april 2017 @ 16:39:05 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_170502393
Twee vragen!

Badring: yay of nay? Het lijkt me een handige manier om de jongens met z'n tweetjes in bad te kunnen zetten maar is dat ook zo?

Tweede vraag, gup heeft een beetje eczeem. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar heeft het gewoon. Moet ik daar wat mee of alleen als het last geeft? Het gaat (als het goed is) vanzelf over toch?
KuikenGuppy
  woensdag 26 april 2017 @ 16:39:17 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_170502397
quote:
11s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:26 schreef rena het volgende:

[..]

Leg je ze dan gewoon in de kleertjes in bed? Misschien een domme vraag :+
yup :)
disclaimer
  woensdag 26 april 2017 @ 16:46:03 #42
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_170502560
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:39 schreef Burdie het volgende:
Twee vragen!

Badring: yay of nay? Het lijkt me een handige manier om de jongens met z'n tweetjes in bad te kunnen zetten maar is dat ook zo?

Tweede vraag, gup heeft een beetje eczeem. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar heeft het gewoon. Moet ik daar wat mee of alleen als het last geeft? Het gaat (als het goed is) vanzelf over toch?
Mijn gup had er ook geen last van en ja na een paar jaar ging het vanzelf over maar het waren droge rode vlekken dus ik vond het toch belangrijk de huid te voeden met bijv lanette creme of cetamacrogol.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 26 april 2017 @ 16:56:36 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170502780
quote:
11s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:26 schreef rena het volgende:

[..]

Leg je ze dan gewoon in de kleertjes in bed? Misschien een domme vraag :+
Yep! Bij warmte gewoon bovenkleding uit, alleen romper
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 26 april 2017 @ 16:57:05 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170502792
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:39 schreef Burdie het volgende:
Twee vragen!

Badring: yay of nay? Het lijkt me een handige manier om de jongens met z'n tweetjes in bad te kunnen zetten maar is dat ook zo?

Tweede vraag, gup heeft een beetje eczeem. Hij lijkt er geen last van te hebben, maar heeft het gewoon. Moet ik daar wat mee of alleen als het last geeft? Het gaat (als het goed is) vanzelf over toch?
Eerste, awyeah, fantastisch ding!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170502951
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 16:39 schreef Burdie het volgende:
Twee vragen!

Badring: yay of nay? Het lijkt me een handige manier om de jongens met z'n tweetjes in bad te kunnen zetten maar is dat ook zo?

Ja, heel handig! Gebruik 'm nog steeds met bijna 14 maanden, al probeert ze er nu wel steeds uit te klimmen.
pi_170502999
Nog een baddervraag, wij zijn superklein behuisd en gaan niet verhuizen voor de druif komt. Kunnen we n tijdje vooruit als we n tummytub kopen ipv een badje met standaard en inzet en de hele santenkraam :')? Zo'n tub lijkt me eigenlijk niet super praktisch qua overal bijkunnen ect, maar ze bestaan niet voor niks dus misschien zijn ze wel baas :P
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 26 april 2017 @ 17:13:18 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_170503059
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2017 17:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Nog een baddervraag, wij zijn superklein behuisd en gaan niet verhuizen voor de druif komt. Kunnen we n tijdje vooruit als we n tummytub kopen ipv een badje met standaard en inzet en de hele santenkraam :')? Zo'n tub lijkt me eigenlijk niet super praktisch qua overal bijkunnen ect, maar ze bestaan niet voor niks dus misschien zijn ze wel baas :P
de eerste maanden kun je daar prima mee uit hoor!
Ik badder noud ook op het aanrecht in een emmer. Ik heb wel een bad met standaard maar dit is veel praktischer.
disclaimer
  woensdag 26 april 2017 @ 17:13:36 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_170503067
Zo goor worden kinderen niet dus dat kan prima hoor :Y

(Aankoeksel haal je er voor badderen af met doekjes enzo)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_170503087
Bij mijn jongste hebben we in het begin op de keukentafel gebadderd in zo'n bademmer (hema geloof ik). Na een week ging hij regelmatig met ons mee onder de douche. Het badje hebben we het eerste jaar weinig gebruikt.
Daarna gingen de jongens in een kinderbadje op de vloer.

We wasten de handen, onderkant etc al als hij nog op het aankleedkussen lag.

Dus ik zou het bij een emmer houden en de centjes van de santenkraam aan iets anders besteden ;)
  woensdag 26 april 2017 @ 17:16:24 #50
149959 SQ
snelle trees
pi_170503110
En een emmer van de Action werkt daarbij even goed als een tummy tub O-)
disclaimer
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')