abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 9 maart 2017 @ 20:31:37 #51
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169399515
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:34 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik alle media hetzelfde. Ik zie geen verschil meer.
Het doel zal altijd hetzelfde zijn..scoren met de primeur.
  donderdag 9 maart 2017 @ 20:59:30 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169400522
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:24 schreef Tingo het volgende:

[..]

Denk je dat zij dit alleen heeft gedaan? Iemand heeft haar vertelt om ’t te doen.
Het was veel,veel meer dan gewoon ‘heel erg fake news’ of ’n MSM ‘blunder’– het was weer nog ’n enorme,deliberate, smerige leugen dat heeft waarschijnlijk mensens levens gekost.
Zelfde als WMD’s.
Zelfde als Boston Smoke Bomb Hoax en de vele anderen.
Lees de OP nog even door, daarvoor hebben we andere topics.
Niet deze!
Thanx ^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator donderdag 9 maart 2017 @ 22:30:23 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_169402863
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het doel zal altijd hetzelfde zijn..scoren met de primeur.
Ja, daarom! En dat doet af aan de kwaliteit en de geloofwaardigheid. Dat kan niet anders. Haastwerk.
  Moderator donderdag 9 maart 2017 @ 22:31:37 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_169402895
quote:
14s.gif Op donderdag 9 maart 2017 19:27 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk toegeven dat BNW tegenwoordig best leuk leesmateriaal heeft, en dan ook nog eens dingen die nog niet eens echt BNW hoeven te zijn, maar waar eigenlijk te weinig interesse voor is om het breder te trekken maar leuker is dan het in ONZ te proppen.
Dat is echt fijn om te horen. Dankjewel ;)
pi_169402942
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Het doel zal altijd hetzelfde zijn..scoren met de primeur.
meen je dit? waarom denk je dat dit zo is dan?
pi_169403731
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Lees de OP nog even door, daarvoor hebben we andere topics.
Niet deze!
Thanx ^O^
Oh? Gisteren heb je de 'incubator babies' verhaaltje van de 'dochter van de diplomat' allemaal 'heel erg fake nieuws' gevonden.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 10 maart 2017 @ 00:12:08 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169405087
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 23:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh? Gisteren heb je de 'incubator babies' verhaaltje van de 'dochter van de diplomat' allemaal 'heel erg fake nieuws' gevonden.
Totaal wat anders.

ik citeer
nou niet gelijk false flags en andere dingen er bij halen, maar meer blunders van news,

Dit is gewoon aan getoond en er is ook excuses aangeboden door de betreffende verantwoordelijken.
Ik wil die topic niet laten ondersneeuwen met false flags etc, daarvoor zijn er individuele topics voor plus een algemeen complotten topic.
Ik snap dat sommigen wat problemen hebben met her verschil.

Geld ook voor de rest.
Voor de modjes hier we wijken een beetje af van het onderwerp.

dank u wel.

-back on topic-
^O^
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 10 maart 2017 @ 01:32:32 #58
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_169405678
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 20:31 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

:) dat is ook oprecht wat BNW moet zijn. Er is ruimte voor de superzware onderwerpen (de wereldcomplotten zeg maar) maar ook voor de wat luchtigere onderwerpen.
Ik zit soms echt met verbazing te lezen hoe diep doordacht zaken soms zijn. Ook al zal niet alles waar zijn, er is wel werk aan besteed.
Je kan zelfs van de meest maffe aluhoedjes topics stellen dat er meer werk en moeite in gestoken is dan in het gemiddelde topic van NWS. Dat vind ik dan altijd wél weer humor.
pi_169410638
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 01:32 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Je kan zelfs van de meest maffe aluhoedjes topics stellen dat er meer werk en moeite in gestoken is dan in het gemiddelde topic van NWS. Dat vind ik dan altijd wél weer humor.
Toch makkelijker voor de meeste mensen om alles op 't journal te geloven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:08:35 #60
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_169410766
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Toch makkelijker voor de meeste mensen om alles op 't journal te geloven.
En daarom is BNW er.
pi_169411579
Jammer alleen dat de meeste mensen helemaal niet naar het journaal kijken. Alweer een leugentje, dus.
Conscience do cost.
  Moderator vrijdag 10 maart 2017 @ 18:30:26 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_169416726
Artikel over fakenieuws en nieuws in het algemeen. Leuk geschreven :)

In de jaren negentig was de mediawereld overzichtelijk. Er was een handjevol papieren kranten en televisiezenders, waarop de bevolking vertrouwde voor haar nieuwsvoorziening. Wie opruiende teksten wilde verspreiden, was aangewezen op piratenzenders of het vlekkerige stencilapparaat. Dergelijke onverlaten werden snel door een peloton dienders ingerekend en op water en brood gezet.


Nu is dat anders. Een populair weblog zoals GeenStijl (100.000 bezoekers per dag in Nederland), of Breitbart (37 miljoen unieke bezoekers in oktober 2016, voornamelijk in de VS; Visionair.nl bereikt ongeveer 2000 mensen per dag of rond de 30 000 per maand – het bereik van een klein blad als De Groene Amsterdammer) bereikt al gauw een grotere oplage dan een dagblad of een televisieprogramma van de NPO.

Hillary Clinton weet haar verpletterende verkiezingsnederlaag tegen Donald J.Trump aan “nepnieuws”.In feite bleek de op waarheid berustende rapporten over manipulatie van de main stream media veel verwoestender. Bron: US government

Voor politici is dat vervelend. Het is veel moeilijker om tienduizenden onafhankelijke bloggers en Facebook-groepsbeheerders te lijmen, dan een handjevol machtige mediaconglomeraten. Dit verklaart ook waarom wij, de onafhankelijke internetpublicisten, de overwinning van Trump of eerder, het rampzalige verloop van de zogeheten “Arabische lente” zagen aankomen, waar de mainstream media tot op het einde in de eigen leugens is blijven geloven.

Wij dienen geen belang dan dat van onze eigen overtuigingen. Uiteraard zijn ook wij vooringenomen, zoals ieder mens dat is. Het verschil is dat wij geen baas hebben waarvoor we schrijven, anders dan onze innerlijke overtuiging, en dus over redactionele onafhankelijkheid beschikken.

Toegegeven: onder ons zijn de nodige mafketels,variërend van platte-aarde gekkies tot gelovigen in reptilians. Mogelijk behoor ik er ook toe. Ikzelf, en de meeste van mijn collega’s proberen wel om onze bronnen zo goed het kan te checken. Verkopers van kletsverhalen halen we genadeloos onderuit. Platte-aarders wordt het vuur na aan de schenen gelegd. Niet door de main stream media, maar door ons, mensen. By the way: zoals reeds op Visionair wettig, overtuigend en wetenschappelijk bewezen, wij allen zijn reptilians, die met ons reptielengedrag de planeet ernstig in gevaar brengen. Kortom: wij hebben de wetgever niet nodig om ons met boetes tot 100.000 euro te behoeden voor nepnieuws uit bijvoorbeeld de main stream media. Wij, de internetgemeenschap, beschikken in tegenstelling tot de main stream media over voldoende zelfreinigend vermogen. Wij vormen een politiemacht van miljarden mensen waarvan de grote meerderheid gezond verstand heeft. Meer gezond verstand, durf ik wel te te stellen, dan de genieën die ons, gewone mensen, menen te moeten vertegenwoordigen in de politiek en de pers.

Wen er maar aan, incompetente ongekozen bestuurders en door mediamanipulatie aan de macht gekomen politici. Wij, een onafhankelijk leger van columnisten en bloggers, houden jullie in de gaten. Jullie pogingen om de bevolking te manipuleren zullen wij ontmaskeren. Jullie acties om ons te intimideren zullen we publiceren. Nooit zullen jullie van ons winnen. Verwacht ons.

bron: http://www.visionair.nl/ideeen/is-nepnieuws-een-probleem/
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:23:21 #63
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169431842
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Toch makkelijker voor de meeste mensen om alles op 't journal te geloven.
Er is zat nieuws wat in het journaal komt wat niet klopt.
Daarvoor is dit topic hier ^O^

Eigenlijk kan je hier in dit topic wel een livestream neerzetten voor het noord koreaans nieuws zender. :+
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 11 maart 2017 @ 13:41:27 #64
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_169432203
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 13:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

En daarom is BNW er.
Want hier staat gelukkig geen desinformatie nee :P
pi_169463530
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2017 13:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Er is zat nieuws wat in het journaal komt wat niet klopt.
Daarvoor is dit topic hier ^O^

Eigenlijk kan je hier in dit topic wel een livestream neerzetten voor het noord koreaans nieuws zender. :+
Oh? En welke 'zat nieuws in het journal' volgens jou klopt niet?
Ik vraag gewoon want ik me helemaal geen critique over van je gezien.
Je lijkt elke neppe aanslag te geloven. Is dat niet zo?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 12 maart 2017 @ 23:48:07 #66
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169475357
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 16:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Oh? En welke 'zat nieuws in het journal' volgens jou klopt niet?
Ik vraag gewoon want ik me helemaal geen critique over van je gezien.
Je lijkt elke neppe aanslag te geloven. Is dat niet zo?
Zie de eerste pagina staan paar voorbeelden.

De zogenoemde neppe aanslagen hoeven niet in dit topic daar zijn andere topics voor.
Ik heb het daarom expres in de OP gezet, daar is meer dan zat ruimte voor.
Als je verder nog iets te klagen hebt mag je dat in de feedback doen, niet hier aub.

Iets wat je niet wil zien ontgaat je ook, is niet erg.
Ik hoop dat je een beetje begrijpt waar ik dit topic over wil laten gaan, als je het over aanslagen etc wil hebben prima, maar er zijn daar totale andere topics voor.
^O^

Btw
Ik zet mijn vraagtekens wel, maar op een andere manier wat jij doet!
Meningen verschillen nu eenmaal!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 13 maart 2017 @ 09:01:43 #67
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169477541
170313_1_8e3b8555db9cb2c38c437d5d895de725.png

nou jongs, Rotterdam is van de kaart geveegd, aldus de Turkse media :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 13 maart 2017 @ 09:52:38 #68
249559 crew  Lavenderr
pi_169478051
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:01 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]

nou jongs, Rotterdam is van de kaart geveegd, aldus de Turkse media :D
Het wordt steeds maffer :+
  maandag 13 maart 2017 @ 11:28:50 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169479489
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 09:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het wordt steeds maffer :+
Een Turkse collega vertelde me dat dit gephotoshopt is, als dt zo is ...
Dan begaat Danny een media blunder :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_169491366
-faal acties van nieuws reporters

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 15 maart 2017 @ 00:59:18 #71
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_169526834
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2017 19:48 schreef Ali_boo het volgende:
-faal acties van nieuws reporters

Trump echt zwart maken is niet zo heel erg moeilijk, maar hier falen ze wel erg hard.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')