abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169260054
Hoi!

Na meerdere mislukte pogingen om hulp te krijgen via Facebook probeer ik het even hier;

Wij kunnen binnenkort eindelijk verhuizen ( *O* ) en nu ben ik alvast bezig met opruimen, inpakken en weggooien.

Nu heb ik een aantal grote spullen die ik niet in mijn autootje kwijt kan en zoek ik iemand met een aanhangwagentje om mij te helpen deze meuk naar het stort te krijgen.

Ik woon op de grens Friesland-Groningen. Reiskosten kunnen vergoed worden en de koffie staat altijd klaar c_/
  zaterdag 4 maart 2017 @ 02:12:03 #2
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_169278602
Grof vuil bellen geen optie?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_169278635
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 02:12 schreef Mark het volgende:
Grof vuil bellen geen optie?
Da's niet gratis.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 02:22:38 #4
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169278642
quote:
3s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 02:20 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Da's niet gratis.
Bij ons wel, is per gemeente verschillend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_169278652
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 02:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij ons wel, is per gemeente verschillend.
Bellen om het te laten ophalen gaat 'm niet worden, kan nog wel gratis storten 2x week onder in de flat.
pi_169281860
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 02:12 schreef Mark het volgende:
Grof vuil bellen geen optie?
Helaas, kost hier 90,- per m2 per keer..
pi_169285807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:08 schreef Poes. het volgende:

[..]

Helaas, kost hier 90,- per m2 per keer..
90 euro per m3? Jeemig wat een bedrag zeg!
pi_169286139
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:54 schreef vannelle het volgende:

[..]

90 euro per m3? Jeemig wat een bedrag zeg!
m3 inderdaad :')

Sneu geld, aangezien het gratis is als je het zelf langs brengt..
  zaterdag 4 maart 2017 @ 19:09:23 #9
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_169288092
Wat ontzettend duur :o
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_169288420
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 19:09 schreef LPFAN het volgende:
Wat ontzettend duur :o
Yup.. en boedelbakjes zijn ook niet omme nocht, dan moet ik er ook nog een trekhaak bij zien te vinden :o

Dus ik hoop dat er hier ergens een FOK!(st)er is die een paar uurtjes tijd heeft :)
pi_169301272
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 17:10 schreef Poes. het volgende:

[..]

m3 inderdaad :')

Sneu geld, aangezien het gratis is als je het zelf langs brengt..
Was niet bedoeld als verbetering hoor. ;)
Maar ben gewoon écht verbaasd over die tarieven, die zijn gewoon absurd!

Ik hoop ook voor je dat je iemand in de buurt kunt vinden, zelf woon ik in Assen en heb een auto met trekhaak maar geen aanhanger.
Die zou dus gehuurd moeten worden en daar ben je ook minimaal 2 tientjes voor kwijt voor een dagdeel.
Met benzinekosten er bij zal het onder de streep niet eens veel voordeliger zijn, iemand dichter bij jou in de buurt is echt een betere optie.
pi_169301513
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:42 schreef vannelle het volgende:

[..]

Was niet bedoeld als verbetering hoor. ;)
Maar ben gewoon écht verbaasd over die tarieven, die zijn gewoon absurd!

Ik hoop ook voor je dat je iemand in de buurt kunt vinden, zelf woon ik in Assen en heb een auto met trekhaak maar geen aanhanger.
Die zou dus gehuurd moeten worden en daar ben je ook minimaal 2 tientjes voor kwijt voor een dagdeel.
Met benzinekosten er bij zal het onder de streep niet eens veel voordeliger zijn, iemand dichter bij jou in de buurt is echt een betere optie.
Niks mis met een verbetering, leer je weer van toch? ;)

Ja een boedelbak is niet echt rendabel, aangezien het stort nog geen 5km verderop is. Voor een boedelbak moet ik verder rijden :D

Dus hopelijk vind ik hier iemand die me uit de brand wil helpen :)
pi_169301967
Ik hoop het ook voor je, hopelijk is er iemand in de buurt die kan en wil helpen.
Heb je ook al lokale Facebookgroepen geprobeerd? Daar maak je ook nog wel een kans.
pi_169302049
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:07 schreef vannelle het volgende:
Ik hoop het ook voor je, hopelijk is er iemand in de buurt die kan en wil helpen.
Heb je ook al lokale Facebookgroepen geprobeerd? Daar maak je ook nog wel een kans.
Ja daar ging het dus mis, zie OP ;)
Kreeg alleen maar reacties van halfhitsige jongetjes uit het dorp hier, geen behoefte aan.
pi_169310277
Euh.....nee. Dat snap ik wel, waarschijnlijk heb je meerdere opmerkingen over een stortkoker of zo gehad en dat is ronduit vervelend.

Maar welk dorp woon je precies? Wellicht dat ik een aanhanger kan lenen maar dan ben ik alsnog alleen chauffeur, sjouwen ga ik echt niet doen. Geen onwil maar dat kan ik gewoon niet meer.
Maar dan de benzinekosten nog, denk je dat het rendabel is om mij vanuit Assen te laten komen met een evt. geleende aanhanger om daarna de benzinekosten te vergoeden?

Want ik wil best wel helpen, ik kan alleen zelf geen cent missen. :(
Dus als jij denkt dat het rendabel is EN ik kan idd een aanhanger lenen (of jij van een vriend/buum/bekende) dan wil ik best wel rijden.
Maar nogmaals: Ik moet dan echt de brandstofkosten vergoed krijgen én ik ga absoluut niet slouwen.
En er moet een kar geregeld worden, ook wel handig. :P

Dat is echt het beste dat ik kan bieden, als ik rijker was geweest zou ik het anders benaderd hebben maar dit is tenminste eerlijk. ;)
pi_169310599
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 17:55 schreef vannelle het volgende:
Euh.....nee. Dat snap ik wel, waarschijnlijk heb je meerdere opmerkingen over een stortkoker of zo gehad en dat is ronduit vervelend.

Maar welk dorp woon je precies? Wellicht dat ik een aanhanger kan lenen maar dan ben ik alsnog alleen chauffeur, sjouwen ga ik echt niet doen. Geen onwil maar dat kan ik gewoon niet meer.
Maar dan de benzinekosten nog, denk je dat het rendabel is om mij vanuit Assen te laten komen met een evt. geleende aanhanger om daarna de benzinekosten te vergoeden?

Want ik wil best wel helpen, ik kan alleen zelf geen cent missen. :(
Dus als jij denkt dat het rendabel is EN ik kan idd een aanhanger lenen (of jij van een vriend/buum/bekende) dan wil ik best wel rijden.
Maar nogmaals: Ik moet dan echt de brandstofkosten vergoed krijgen én ik ga absoluut niet slouwen.
En er moet een kar geregeld worden, ook wel handig. :P

Dat is echt het beste dat ik kan bieden, als ik rijker was geweest zou ik het anders benaderd hebben maar dit is tenminste eerlijk. ;)
Thanks, maar dat is niet rendabel ;)

Onder voorbehoud heb ik iemand uit m'n kennissenkring weten te strikken voor komende vrijdag! Even afwachten of dat doorgaat.
pi_169311045
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:09 schreef Poes. het volgende:

[..]

Thanks, maar dat is niet rendabel ;)

Die gedachte had ik zelf dus ook al maar als zou blijken dat het uiteindelijk de beste optie is dan heb ik iig die mogelijkheid geboden.
Hopelijk gaat het met je kennis lukken, zou fijn zijn als het opgelost is. :)
pi_169311121
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 18:30 schreef vannelle het volgende:

[..]

Die gedachte had ik zelf dus ook al maar als zou blijken dat het uiteindelijk de beste optie is dan heb ik iig die mogelijkheid geboden.
Hopelijk gaat het met je kennis lukken, zou fijn zijn als het opgelost is. :)
In ieder geval bedankt voor het aanbod ^O^
pi_169406491
Vanmiddag komt er een sterke man met kar, dus dat is geregeld ^O^
Ook heb ik gisteren te horen gekregen dat we een huis hebben gekregen! *O*

Opgelost, slotje :)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:24:42 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_169411122
Top! *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:27:53 #21
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_169411193
^O^
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')