3de batchquote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:53 schreef isax het volgende:
[..]
die tweede batch is allang de fabriek uit.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
We weten beiden dat jouw linker joycon het ook niet doet. Net als de rest.
Je houdt hier alleen jezelf voor de gek.
waarom kom je eigenlijk hier steeds trollen? niets beters te doen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
We weten beiden dat jouw linker joycon het ook niet doet. Net als de rest.
Je houdt hier alleen jezelf voor de gek.
Wel vreemd, testen ze die shit niet van te voren ofzo?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:55 schreef GGMM het volgende:
Dat is ook kut. Geef je zoveel geld uit aan een console, werkt hij niet.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
waarom kom je eigenlijk hier steeds trollen? niets beters te doen?
Ik hoop voor mensen dat het een softwarebug is. Hardewarebug zou wel goed kut zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:20 schreef Maver24 het volgende:
Zou het een hardware matig probleem kunnen zijn dan? Dat mag ik toch niet hopen. Mensen die de Pro Controller hebben, die werkt wel gewoon goed?
Retailers die hypeprijzen rekenen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:26 schreef Twiitch het volgende:
Zie ik het nou goed. Is de prijs nou 350¤+? Bij de Nintendo Direct in januari riepen ze 299$, dat is nogal een mark up dan.
Daarom vraag ik me ook af of het dan niet een hardware probleem is omdat de 1 het wel heeft en de andere weer niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:20 schreef Gutanoth het volgende:
Hier ook geen probleem met joycons, al heb ik voornamelijk met de pro controller gespeeld. Wat een heerlijk ding! Lekker zwaar in de hand, voelt super robuust
Heb ¤309,- betaald voor de console.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:26 schreef Twiitch het volgende:
Zie ik het nou goed. Is de prijs nou 350¤+? Bij de Nintendo Direct in januari riepen ze 299$, dat is nogal een mark up dan.
Hardwarebug zou echt niet tof zijn. Kan je het product meteen weer terugsturen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop voor mensen dat het een softwarebug is. Hardewarebug zou wel goed kut zijn.
In de VS is ie gewoon $299.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:26 schreef Twiitch het volgende:
Zie ik het nou goed. Is de prijs nou 350¤+? Bij de Nintendo Direct in januari riepen ze 299$, dat is nogal een mark up dan.
299$ ex btw zeker?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:26 schreef Twiitch het volgende:
Zie ik het nou goed. Is de prijs nou 350¤+? Bij de Nintendo Direct in januari riepen ze 299$, dat is nogal een mark up dan.
Sowieso neem ik aan dat je met aankoop op afstand zonder opgaaf van redenen je switch kan terugsturen. Mits je niet alles opengescheurd hebt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hardwarebug zou echt niet tof zijn. Kan je het product meteen weer terugsturen.
Hoe gaat Bol.com daar eigenlijk mee om als het defect is. Moet je dan nintendo bellen en ben je de klos of kan Bol.com dat snel afhandelen?
Is het dan de joy cons hardware wat niet goed is of is het de console hardware die de joy cons niet goed pakt?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:34 schreef KingRadler het volgende:
er zal wel een terug roep actie komen van Joycons
Jep, dat vergeten mensen nogal eens.quote:
Sowieso zijn Amerikaanse prijzen altijd zonder sales tax omdat die per staat verschilt. Sommige staten doen er niet eens aan.quote:
Nu is de Canadese dollar natuurlijk tegenwoordig meer een peso. Maar dat is wel goed balen ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:37 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jep, dat vergeten mensen nogal eens.
Hier (Canada) is de Switch listed voor $399, met 13% VAT komt dat uit op $ 450 (317 euro). Jullie hebben geluk!
Ja precies. Dat ik niet de console naar Nintendo moet opsturen maar dat Bol.com dat afhandeld. Ik had wel gedacht dat Nintendo al wat naar buiten had gebracht met een verklaring. Zijn er dan veel mensen die er last van hebben of maar een kleine groep?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Sowieso neem ik aan dat je met aankoop op afstand zonder opgaaf van redenen je switch kan terugsturen. Mits je niet alles opengescheurd hebt.
Als je voor garantie gaat is het aan bol.com om dat af te handelen met Nintendo. Sowieso vervelend dat Nintendo nog geen woord gezegd heeft.
Moeilijk te zeggen nu. Je hoort bij alles natuurlijk vaker de klagers dan de mensen waarbij niets aan de hand is. Vandaar dat ik het ook even meldde. Maar gezien het aantal "reviewers" dat er een probleem mee had vrees ik dat er toch wel wat aan de hand is en dat het geen incidenten zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies. Dat ik niet de console naar Nintendo moet opsturen maar dat Bol.com dat afhandeld. Ik had wel gedacht dat Nintendo al wat naar buiten had gebracht met een verklaring. Zijn er dan veel mensen die er last van hebben of maar een kleine groep?
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nu is de Canadese dollar natuurlijk tegenwoordig meer een peso. Maar dat is wel goed balen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |