quote:Op zaterdag 11 maart 2017 13:32 schreef PSVCL het volgende:
Definitief het einde van het seizoen als je vanavond punten laat liggen.
hopelijk testen ze niet of hij overgewicht heeft.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij is onderweg.
Wordt vanavond medisch gekeurd.
Het is maar net waar je je focus op legt.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Jetro heeft wel een moeilijk dikke reet.
kom sprinten dan!quote:Op zaterdag 11 maart 2017 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
hopelijk testen ze niet of hij overgewicht heeft.
Kweenie, juist nu er weer een flinter van een sprankje hoop is zou ik het echt typisch iets voor dit elftal vinden om het nu weer te verneuken.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 07:24 schreef tja77 het volgende:
Op bezoek bij de Eagles, van Ginkel weer terug schijnbaar.
Verwacht wel 3 punten.
Ben jij uberhaupt ooit wel eens positief ingesteld over iets in je leven?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kweenie, juist nu er weer een flinter van een sprankje hoop is zou ik het echt typisch iets voor dit elftal vinden om het nu weer te verneuken.
Waar was je toen ik een zevenklapper voorspelde vorige week? Nou?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ben jij uberhaupt ooit wel eens positief ingesteld over iets in je leven?
niet gezienquote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar was je toen ik een zevenklapper voorspelde vorige week? Nou?
Haha, heb ik ook hoor. Maar ik blijf het toch positief inschatten. Tegen beter weten in.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 18:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kweenie, juist nu er weer een flinter van een sprankje hoop is zou ik het echt typisch iets voor dit elftal vinden om het nu weer te verneuken.
Dolberg die twee vleugelspelers heeft waar ie nooit een bal van krijgt wordt niet afgebrand en Luuk met exact dezelfde situatie wel, beetje dubieus soms.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dan stond het nu nog 1-1 hehehehehhe
Wie is Dolberg?quote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:17 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dolberg die twee vleugelspelers heeft waar ie nooit een bal van krijgt wordt niet afgebrand en Luuk met exact dezelfde situatie wel, beetje dubieus soms.
Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 11 maart 2017 21:17 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Dolberg die twee vleugelspelers heeft waar ie nooit een bal van krijgt wordt niet afgebrand en Luuk met exact dezelfde situatie wel, beetje dubieus soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |