abonnement Unibet Coolblue
pi_169246499
Op het internet regent het klachten. Er zijn 78.000 stemgerechtigde in het buitenland en slechts een klein deel heeft zijn stempas ontvangen. Ik zelf woon in de VS en het duurt soms 3 weken of langer voor ik post ontvang vanuit Nederland... Dit allemaal omdat de Nederlandse overheid weer heeft lopen klungelen en de stempas op 24 februari heeft verstuurd ipv 7 februari. Ik kan dit jaar waarschijnlijk dus niet stemmen en met mij nog een grote groep. In mijn ogen verkiezingsfraude. Wie heeft zijn stempas wel al ontvangen en waar woon je?
Land of the free. Home of the brave.
pi_169246670
Gisteren ontvangen, woon in Portugal.
pi_169246704
Ik vind het altijd zo'n raar idee dat mensen hier mogen stemmen terwijl ze hier niet wonen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169246728
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind het altijd zo'n raar idee dat mensen hier mogen stemmen terwijl ze hier niet wonen.
Inderdaad.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_169246739
Het lijkt me voor de overheid ook lastig om al die verschillende soorten adressen bij te houden van al die nomaden. Maar goed, ze hebben inderdaad wel een verplichting om die shit te regelen ja.
-nee-
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:17:24 #6
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_169247020
Ik studeer nu voor een half jaar in de VS, en heb gewoon besloten er niet achteraan te gaan, veel te veel gedoe.
Helemaal super.
pi_169247276
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:05 schreef Marsenal het volgende:
Het lijkt me voor de overheid ook lastig om al die verschillende soorten adressen bij te houden van al die nomaden.
je moet je als burger aanmelden er voor, dus het werkt andersom dan hoe jij het schetst.
pi_169247427
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind het altijd zo'n raar idee dat mensen hier mogen stemmen terwijl ze hier niet wonen.
Waarom is dat raar? Ik ben nog geen jaar geleden geemigreerd dus heb nog een hoop binding met Nederland. Er zijn dingen die je als immigrant geregeld wilt hebben zoals dubbele nationaliteit enz, niet elke partij staat hier hetzelfde in. Bovendien weet je nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren en of je ooit terug wil.
Land of the free. Home of the brave.
pi_169247546
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:32 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Waarom is dat raar? Ik ben nog geen jaar geleden geemigreerd dus heb nog een hoop binding met Nederland. Er zijn dingen die je als immigrant geregeld wilt hebben zoals dubbele nationaliteit enz, niet elke partij staat hier hetzelfde in. Bovendien weet je nooit wat er in de toekomst gaat gebeuren en of je ooit terug wil.
Ik heb het idee dat mensen die aan de andere kant van de Wereld leven niet weten wat hier speelt, en dat diens belangen niet het beste voor Nederland zijn aangezien ze er toch niet wonen; niet dat ik er tegen ben dat je stemt, want dat recht heb je gewoon.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169247644
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat mensen die aan de andere kant van de Wereld leven niet weten wat hier speelt, en dat diens belangen niet het beste voor Nederland zijn aangezien ze er toch niet wonen; niet dat ik er tegen ben dat je stemt, want dat recht heb je gewoon.
Alsof iedereen die in het buitenland gaat wonen, per definitie ook niet meer terug komt

edit; voor het nieuws hebben we satelliet tv, uitzending gemist & BVN *O*
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_169247655
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:44 schreef Arnax het volgende:

[..]

Alsof iedereen die in het buitenland gaat wonen, per definitie ook niet meer terug komt
Dat stel ik dan ook nergens?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_169247719
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat stel ik dan ook nergens?
Laat ik het anders stellen dan; volgens jouw reactie zijn mensen die een tijd(je) (kan ook een half jaar zijn) in het buitenland wonen niet op de hoogte van wat er speelt en hebben daarmee is het dus raar dat ze niet mogen stemmen? Elke beslissing die wordt genomen door het nieuwe kabinet treft ze wel degelijk. Zowel nu als in de nabije toekomst
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
pi_169247806
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:48 schreef Arnax het volgende:

[..]

Laat ik het anders stellen dan; volgens jouw reactie zijn mensen die een tijd(je) (kan ook een half jaar zijn) in het buitenland wonen niet op de hoogte van wat er speelt en hebben daarmee is het dus raar dat ze niet mogen stemmen? Elke beslissing die wordt genomen door het nieuwe kabinet treft ze wel degelijk. Zowel nu als in de nabije toekomst
Ik heb het dan ook niet zo zeer over mensen die even een half jaartje weg zijn, en je tweede zin begrijp ik niet echt. Verder denk ik inderdaad dat iemand in het buitenland wonend een stuk minder op de hoogte is van wat hier speelt dan mensen die hier daadwerkelijk wonen.

[ Bericht 0% gewijzigd door FlippingCoin op 02-03-2017 19:59:04 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:32:31 #14
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169250990
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik heb het dan ook niet zo zeer over mensen die even een half jaartje weg zijn, en je tweede zin begrijp ik niet echt. Verder denk ik inderdaad dat iemand in het buitenland wonend een stuk minder op de hoogte is van wat hier speelt dan mensen die hier daadwerkelijk wonen.
Dat is dan redelijk kortzichtig van je. :)
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169251688
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef Dven het volgende:

[..]

Dat is dan redelijk kortzichtig van je. :)
Ongetwijfeld, maar verklaar je nader, jij denkt dat de gemiddelde persoon die langdurig weg is net zo op de hoogte is van wat hier speelt als iemand die hier woont?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:05:50 #16
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_169252273
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

jij denkt dat de gemiddelde persoon die langdurig weg is net zo op de hoogte is van wat hier speelt als iemand die hier woont?
Ja.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_169252484
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:05 schreef static het volgende:

[..]

Ja.
Op basis van af en toe het nieuws lezen en het journaal kijken?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 2 maart 2017 @ 22:34:37 #18
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_169253308
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:11 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Op basis van af en toe het nieuws lezen en het journaal kijken?
Hoe wereldvreemd ben je?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_169254106
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:34 schreef static het volgende:

[..]

Hoe wereldvreemd ben je?
Als jullie niet verder komen dan mij kortzichtig en wereldvreemd noemen, so be it, dan laat ik het hier bij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 3 maart 2017 @ 06:29:27 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_169257817
quote:
14s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:55 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Als jullie niet verder komen dan mij kortzichtig en wereldvreemd noemen, so be it, dan laat ik het hier bij.
Perfect.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_169313502
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind het altijd zo'n raar idee dat mensen hier mogen stemmen terwijl ze hier niet wonen.
Ik vind het pas raar als staatsburgers niet mogen stemmen.
pi_169486120
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 20:06 schreef vaduz het volgende:

[..]

Ik vind het pas raar als staatsburgers niet mogen stemmen.
dit dus.
pi_169501487
Ik heb 'm ook nog niet ontvangen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_169514135
Misschien een rare vraag maar ik dacht altijd dat de Ambassades die stempassen regelden. Niet dus? Omslachtig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')