abonnement Unibet Coolblue
pi_169245855
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:04 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Mee eens. En laat vrouwen in godsnaam vrouwen blijven (al is ook dat inmiddels een kansloze situatie).
Hehe. Eindelijk een normaal iemand.
pi_169245961
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 17:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Klopt ja, al die middelbare venten die fatsoenlijk opgevoed zijn dankzij het vele zuipen en kaarten tijdens de dienstplicht _O_

:')

Typische ouwebokkenopmerking.
Haha Seedorf, gouden tijd.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  User die overal opduikt 2022 donderdag 2 maart 2017 @ 18:31:11 #28
186611 Haags
pi_169246187
Heb je toch geen klote aan.
Zonder wrijving geen glans
pi_169246309
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 17:49 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ben geen voorstander van de emancipatie zoals we die nu kunnen.
Jammer voor je. Is onderdeel van onze identiteit.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_169246358
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:01 schreef Maghrebijnse het volgende:

Leren jongens eens echte mannen worden in plaats van de mannen vandaag de dag worden.
Alsof jij er verstand van hebt. Hoe lang had je ook weer in het leger gezeten, zei je?
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_169246476
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:39 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Jammer voor je. Is onderdeel van onze identiteit.
Cultuur moet tegen kritiek kunnen. Verder, natuur zegt anders. Als jij het normaal vindt dat een vrouw jou moet beschermen dan ben je nog miezeriger dan ik al dacht. Maar als jij vindt dat het een onderdeel is van je identiteit dan moet jij als man ook maar ongesteld gaan worden en kinderen baren. Moet allemaal kunnen. Emancipatie!

Met mannen als jij kan je inderdaad maar beter vrouwen in het leger hebben.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2017 18:52:25 ]
pi_169246634
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:51 schreef Maghrebijnse het volgende:

Cultuur moet tegen kritiek kunnen.
Heb meer het idee dat dat jouw zwakke punt is

quote:
Verder, natuur zegt anders.
Anders dan wat? Weet je uberhaupt wat emancipatie betekent?

quote:
Als jij het normaal vindt dat een vrouw jou moet beschermen dan ben je nog miezeriger dan ik al dacht. Maar als jij vindt dat het een onderdeel is van je identiteit dan moet jij als man ook maar ongesteld gaan worden en kinderen baren. Moet allemaal kunnen. Emancipatie!
En domme aannames doen voegt niets toe aan een discussie.

In onze samenleving (en ook de Zweedse) zijn mannen en vrouwen gelijkwaardig. Dat jij dat niet leuk vindt, is jouw probleem.

En nu we het toch over domme aannames hebben: alsof je een 'man' wordt als je je dienstplicht vervult.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_169246820
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:00 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Heb meer het idee dat dat jouw zwakke punt is

[..]

Anders dan wat? Weet je uberhaupt wat emancipatie betekent?

[..]

En domme aannames doen voegt niets toe aan een discussie.

In onze samenleving (en ook de Zweedse) zijn mannen en vrouwen gelijkwaardig. Dat jij dat niet leuk vindt, is jouw probleem.

En nu we het toch over domme aannames hebben: alsof je een 'man' wordt als je je dienstplicht vervult.
Gadver, stuur jij je dochters en vrouw maar lekker het leger in. En mocht je ooit aangevallen worden dan schuil jij je als (on)man lekker achter de vrouwen. Waar ben jij nou eigenlijk man voor? Is het niet de man die de vrouw indien nodig beschermt? Zijn leven geeft indien nodig? Zijn vrouw verzorgt.

En als jij vindt dat man en vrouw gelijk zijn ( wat anders dan gelijkwaardig is) dan moet je lekker kindjes gaan baren. Je zegt immers dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Oh nee daar is het mannenlichaam niet voor gemaakt en kan geen emancipatie tegenop. Meet jezelf aub een vagina aan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2017 19:15:02 ]
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:18:11 #34
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169247047
Russen als vijand benoemen terwijl de echte vijand gewoon onder hen is. :')
Fade to Black
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:34:42 #35
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169247478
Haha. De Russen. Met Zweden als neutraal land sinds de 17e eeuw of zo. Met een Russisch defensiebudget van 5% van dat van de NAVO.
Of zouden ze graag wat troepen achter de hand hebben nu ze de controle over enkele steden beginnen te verliezen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169247508
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:34 schreef LXIV het volgende:
Haha. De Russen. Met Zweden als neutraal land sinds de 17e eeuw of zo. Met een Russisch defensiebudget van 5% van dat van de NAVO.
Of zouden ze graag wat troepen achter de hand hebben nu ze de controle over enkele steden beginnen te verliezen?
Dat mogen vrouwen doen! Vrouwen moeten de mensen beschermen.
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:39:05 #37
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169247555
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:00 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Heb meer het idee dat dat jouw zwakke punt is

[..]

Anders dan wat? Weet je uberhaupt wat emancipatie betekent?

[..]

En domme aannames doen voegt niets toe aan een discussie.

In onze samenleving (en ook de Zweedse) zijn mannen en vrouwen gelijkwaardig. Dat jij dat niet leuk vindt, is jouw probleem.

En nu we het toch over domme aannames hebben: alsof je een 'man' wordt als je je dienstplicht vervult.
Gelijkwaardig is anders dan gelijk. Wat dat betreft ga ik helemaal met Magrhebijnse mee. Het is helemaal niet nodig om van vrouwen te verwachten dat ze in dienst van het leger treden. Dat heeft niets met een gebrek aan emancipatie te maken.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:42:15 #38
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_169247607
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:18 schreef Achterhoker het volgende:
Russen als vijand benoemen terwijl de echte vijand gewoon onder hen is. :')
En die weten straks hoe ze een wapen moeten hanteren :')
pi_169247633
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Gelijkwaardig is anders dan gelijk. Wat dat betreft ga ik helemaal met Magrhebijnse mee. Het is helemaal niet nodig om van vrouwen te verwachten dat ze in dienst van het leger treden. Dat heeft niets met een gebrek aan emancipatie te maken.
Zie het helemaal voor me hoe een paar vrouwen niet ten strijde kunnen trekken omdat ze enorme menstruatiepijn hebben of gewoon PMS en daardoor een enorme pijn aan de baarmoeder en borsten hebben.

Dit moeten dan de mannen van tegenwoordig voorstellen. Schandalig.
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:45:30 #40
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_169247668
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Zie het helemaal voor me hoe een paar vrouwen niet ten strijde kunnen trekken omdat ze enorme menstruatiepijn hebben of gewoon PMS en daardoor een enorme pijn aan de baarmoeder en borsten hebben.

Dit moeten dan de mannen van tegenwoordig voorstellen. Schandalig.
De Nederlandse mannen van tegenwoordig stellen vaak ook niet zo veel meer voor dan meisjes. Maar om vrouwen dan het vuile werk te laten opknappen. Overigens ben ik niet tegen vrouwen in het leger, sommige vrouwen zijn daar geschikt voor, maar wel om het verplicht te stellen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_169247696
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:45 schreef LXIV het volgende:

[..]

De Nederlandse mannen van tegenwoordig stellen vaak ook niet zo veel meer voor dan meisjes. Maar om vrouwen dan het vuile werk te laten opknappen. Overigens ben ik niet tegen vrouwen in het leger, sommige vrouwen zijn daar geschikt voor, maar wel om het verplicht te stellen.
Dat zeg ik ook. Als je het als vrouw zelf wilt, helemaal prima!! Maar om het nou voor een vrouw verplicht te stellen.
pi_169248814
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:09 schreef Maghrebijnse het volgende:

Gadver, stuur jij je dochters en vrouw maar lekker het leger in. En mocht je ooit aangevallen worden dan schuil jij je als (on)man lekker achter de vrouwen. Waar ben jij nou eigenlijk man voor? Is het niet de man die de vrouw indien nodig beschermt? Zijn leven geeft indien nodig? Zijn vrouw verzorgt.

En als jij vindt dat man en vrouw gelijk zijn ( wat anders dan gelijkwaardig is) dan moet je lekker kindjes gaan baren. Je zegt immers dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Oh nee daar is het mannenlichaam niet voor gemaakt en kan geen emancipatie tegenop. Meet jezelf aub een vagina aan.
Had jij nou wel of niet in het leger gezeten? Want je pretendeert er nogal wat vanaf te weten. Dat het 'mannen' van jongens maakt, of zoiets? Dan moet je er wel ervaring mee hebben. Leg eens uit?

Oh, even je goeie leesbril opzetten; ik zeg nergens dat man en vrouw gelijk zijn.

En nog wat anders: Allah is toch de grote planner? Dan heeft hij dit waarschijnlijk ook wel geplanned.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_169250667
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:26 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Had jij nou wel of niet in het leger gezeten? Want je pretendeert er nogal wat vanaf te weten. Dat het 'mannen' van jongens maakt, of zoiets? Dan moet je er wel ervaring mee hebben. Leg eens uit?

Oh, even je goeie leesbril opzetten; ik zeg nergens dat man en vrouw gelijk zijn.

En nog wat anders: Allah is toch de grote planner? Dan heeft hij dit waarschijnlijk ook wel geplanned.
Ik zeg niet dat het van vrouwen mannen maakt. Dat maak jij er mooi even van. Even je goeie leesbril opzetten. Ik zeg dat vrouwen niet verplicht in het leger thuishoren.

Zet jij je dochters en vrouw maar lekker in het leger. Mogen ze jou beschermen.
pi_169250864
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:22 schreef Maghrebijnse het volgende:

Ik zeg niet dat het van vrouwen mannen maakt. Dat maak jij er mooi even van. Even je goeie leesbril opzetten. Ik zeg dat vrouwen niet verplicht in het leger thuishoren.

Je kan echt niet lezen, he? "Dat het 'mannen' van jongens maakt, of zoiets?"

Maar goed, met al dat onderbuik gezwam van jou komen we er niet. En antwoord geven op mijn vraag doe je ook niet. Dus ga jij lekker nog een beetje verder bidden, gaat de rest van de samenleving gewoon door met 2017.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_169250917
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:28 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Je kan echt niet lezen, he? "Dat het 'mannen' van jongens maakt, of zoiets?"

Maar goed, met al dat onderbuik gezwam van jou komen we er niet. En antwoord geven op mijn vraag doe je ook niet. Dus ga jij lekker nog een beetje verder bidden, gaat de rest van de samenleving gewoon door met 2017.
Nee, lezen kan jij niet. Het maakt van jongens mannen ja. Van vrouwen maakt het geen mannen tenzij ze daar in het leger ook aan geslachtsoperaties doen.

Beter lezen de volgende keer.
pi_169251009
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:30 schreef Maghrebijnse het volgende:

Nee, lezen kan jij niet. Het maakt van jongens mannen ja.

Ok, ga ik terug naar mijn vraag van 18 posts geleden. Hoe weet jij dat het leger mannen van jongens maakt? Je hebt zelf niet in het leger gezeten, toch? Heb je een echtgenoot die in het leger heeft gezeten? Een zoon? Een vader? Of praat je gewoon mee met alle bejaarden die in de jaren 50 zijn blijven plakken?
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
pi_169251075
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:32 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Ok, ga ik terug naar mijn vraag van 18 posts geleden. Hoe weet jij dat het leger mannen van jongens maakt? Je hebt zelf niet in het leger gezeten, toch? Heb je een echtgenoot die in het leger heeft gezeten? Een zoon? Een vader? Of praat je gewoon mee met alle bejaarden die in de jaren 50 zijn blijven plakken?
Hoe weet jij dat ik niemand ken die in het leger gezeten heeft? Wederom zeg je maar wat.
pi_169251097
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:09 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Gadver, stuur jij je dochters en vrouw maar lekker het leger in. En mocht je ooit aangevallen worden dan schuil jij je als (on)man lekker achter de vrouwen. Waar ben jij nou eigenlijk man voor? Is het niet de man die de vrouw indien nodig beschermt? Zijn leven geeft indien nodig? Zijn vrouw verzorgt.

En als jij vindt dat man en vrouw gelijk zijn ( wat anders dan gelijkwaardig is) dan moet je lekker kindjes gaan baren. Je zegt immers dat mannen en vrouwen gelijk zijn. Oh nee daar is het mannenlichaam niet voor gemaakt en kan geen emancipatie tegenop. Meet jezelf aub een vagina aan.
Marcel van Dam zou zeggen: u bent een buitengewoon minderwaardig mens.
standaarddrinker
pi_169251120
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Marcel van Dam zou zeggen: u bent een buitengewoon minderwaardig mens.
Jij bent sowieso geen man.
pi_169251154
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:34 schreef Maghrebijnse het volgende:

Hoe weet jij dat ik niemand ken die in het leger gezeten heeft? Wederom zeg je maar wat.
Het is een vraag, stupid. Maar aangezien je zo ontwijkend doet, zal het inderdaad wel zo zijn.
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')