abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169259239
Omo witte test op dag 30 :( }:| ;(
  vrijdag 3 maart 2017 @ 09:56:37 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_169259300
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 23:13 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben er gewoon trots op :D! Gisteren nog geklust en vriend is nu nog niet thuis, dus morgen ontkomt 'ie niet aan me }). En zaterdag ook nog even klussen denk ik.

[ afbeelding ]
ga er voor debsterr!
disclaimer
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:03:40 #53
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169259403
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:52 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Omo witte test op dag 30 :( }:| ;(
:( :*.
KuikenGuppy
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:11:29 #54
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169259513
Hoe zou het met elisaa de homp vlees zijn? Zou de dokter er al in geknepen hebben?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169259747
Zo Debsterr geen twijfel mogelijk :D

Fuchsia stom :(, maar nog niets te merken van (aankomende) menstruatie? Dan duim ik nog door!

Hier nog steeds geen streep op de ovulatietest. Maar het goede nieuws is dat vandaag CD21 is en nog geen menstruatie te bekennen dus mijn cyclus wordt in ieder geval weer iets langer :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_169259854
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 22:53 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja doe eens niet zo grappig. :(
Ohw het was bedoeld als serieuze opmerking. Ik was benieuwd of ze het weefsel mee zou nemen om te kunnen laten onderzoeken.

Succes Debster!!!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 10:45:43 #57
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169259977
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:52 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Omo witte test op dag 30 :( }:| ;(
Meh! Not cool! Hoe voel je je verder?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169260411
Fuchs. -O- :*
pi_169261030
Aaargghh fuchsia! Wat een teleurstelling.
pi_169261532
Lekker Debster! Flink aan de klus!

Fuchs wat ontzettend stom :( Dikke kus :*

Kirb, fijn dat je cyclus weer wat meer richting normaal gaat!

Ik zit ook tegen de eisprong aan en hij zit links dit keer *auw*.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:25:05 #61
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169261692
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:16 schreef Peacefulll het volgende:
Lekker Debster! Flink aan de klus!

Fuchs wat ontzettend stom :( Dikke kus :*

Kirb, fijn dat je cyclus weer wat meer richting normaal gaat!

Ik zit ook tegen de eisprong aan en hij zit links dit keer *auw*.
Wat bijzonder dat je dat zo goed voelt! Ik heb wel het idee dat ik nu wat dingetjes begin te herkennen die ik misschien voorheen ook voelde maar niet bewust van was, maar echt heel specifiek is het allemaal niet heb ik het idee.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169262565
go go go Debster!! }) *O*

Fuchsia wat stom :(

Klinkt positief Kirb! Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

En Peace ook een ei! Woeii.

Ik ben dit wknd een weekend weg met vriendinnen. Hoe zal ik dat eens gaan doen met ovutesten... en hoe doen jullie dat doorgaans? Piesen op het werk over dat stickie? En dan weer in tas moffelen?

@Skittles over gewicht: toen ik een jaar geleden stopte met de pil woog ik 71 kilo bij een lengte van 166 cm. Een jaar later was dit ong 58 kilo, en de afgelopen twee maanden (dus olv de voedingscoach eten) zijn er nog 2 kilo af gegaan, dus misschien is dat het? Gyn zei dat die 15 kilo extra niet schrikbarend was, dat er veel meer voor nodig is. Maar ja, ontpillen in combi met afvallen? Who knows.
Dit, dat, alles.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:30:07 #63
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169262678
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:23 schreef Philomijn het volgende:
go go go Debster!! }) *O*

Fuchsia wat stom :(

Klinkt positief Kirb! Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

En Peace ook een ei! Woeii.

Ik ben dit wknd een weekend weg met vriendinnen. Hoe zal ik dat eens gaan doen met ovutesten... en hoe doen jullie dat doorgaans? Piesen op het werk over dat stickie? En dan weer in tas moffelen?

@Skittles over gewicht: toen ik een jaar geleden stopte met de pil woog ik 71 kilo bij een lengte van 166 cm. Een jaar later was dit ong 58 kilo, en de afgelopen twee maanden (dus olv de voedingscoach eten) zijn er nog 2 kilo af gegaan, dus misschien is dat het? Gyn zei dat die 15 kilo extra niet schrikbarend was, dat er veel meer voor nodig is. Maar ja, ontpillen in combi met afvallen? Who knows.
Ik doe ze 's avonds rond 7 uur normaliter, na het eten. Gewoon piesen in een maatbekertje en daarin dippen. Laatst ook meegenomen naar mijn ouders :').
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169262737
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:23 schreef Philomijn het volgende:
go go go Debster!! }) *O*

Fuchsia wat stom :(

Klinkt positief Kirb! Ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen.

En Peace ook een ei! Woeii.

Ik ben dit wknd een weekend weg met vriendinnen. Hoe zal ik dat eens gaan doen met ovutesten... en hoe doen jullie dat doorgaans? Piesen op het werk over dat stickie? En dan weer in tas moffelen?

@Skittles over gewicht: toen ik een jaar geleden stopte met de pil woog ik 71 kilo bij een lengte van 166 cm. Een jaar later was dit ong 58 kilo, en de afgelopen twee maanden (dus olv de voedingscoach eten) zijn er nog 2 kilo af gegaan, dus misschien is dat het? Gyn zei dat die 15 kilo extra niet schrikbarend was, dat er veel meer voor nodig is. Maar ja, ontpillen in combi met afvallen? Who knows.
Ik test meestal direct uit mijn werk thuis (tussen half 6 en half 7).

Je bent wel een hoop afgevallen dan Philomijn, wie weet doet het inderdaad toch wel wat! In ieder geval een fijn weekend gewenst :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_169263633
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:25 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat bijzonder dat je dat zo goed voelt! Ik heb wel het idee dat ik nu wat dingetjes begin te herkennen die ik misschien voorheen ook voelde maar niet bewust van was, maar echt heel specifiek is het allemaal niet heb ik het idee.
Nou, ik denk dat ik het nu ook beter herken. Eerder dacht ik vast dat mijn darmen aan het kutten waren. Maar dit is de tweede ronde dat ik heel duidelijk specifieke krampen en een 'vol gevoel' voel aan één kant. Vast heel stom, maar misschien heeft het nog iets te maken met de fertiloscopie van twee maanden terug. Alles is toen wel even grondig schoongemaakt. En wie weet is het dikke, vette onzin ;) feit is wel dat het eitje op springen staat, zegt meneer de ovutest.

Philo, wat goed dat je al zo veel afgevallen bent! Knap.
En veel plezier dit weekend met vriendinnen. Dat soort weekenden geven mij altijd zo veel energie (hoewel het ook veel nachtrust kost :')). Ik neem zo'n ovutest gewoon mee in de tas en stop alles er weet in als ik hem gebruikt heb of gooi het in een prullenbakje :)
pi_169266403
Dank lieve meiden! Inmiddels ook bloed }:| Ik leid mijzelf af met allerlei klusjes en vanavond met chips en series op de bank! (Ik ben niet zo van de chocolade :X )
Het hele rataplan kan weer van vooraf aan beginnen. We zijn dit keer een weekje op vakantie tijdens m'n eisprong, dus ik ga ervoor om weer een vakantiebaby te maken :9

Succes met de eisprong allemaal :D
pi_169267847
Fuchsia wat jammer :* het klonk hoopvol. Vakantiebaby klinkt goed :).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_169270048
Jammer Fuchsia, hopelijk is het de volgende ronde wel raak.


Ben vandaag naar de huisarts geweest, en heb dat "vlees" "weefsel" meegemomen. Ze kon er niet veel over zeggen, dus weet nu nog niet waar ik sta. Ze heeft het op kweek gezet en ik ben doorverwezen naar de gyn daar kan ik pas over 3 week terecht. Moet als het erger wordt wel contact opnemen met de gyn (de huisarts heeft me gegevens al als het goed is opgestuurd, dus kan het gelijk via de gyn doen.) omdat ik als het gebeurt heel duizelig wordt.
pi_169275432
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 17:59 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

Als je zonder bijlezen alleen deze post leest dan kan je een soort van vreemde mental image krijgen :X
Ja..precies.. ik ga bladeren nu ^^,
Schudden voor gebruik
pi_169275496
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:29 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Die klontjes na de bevalling 😍

Oh als je de beeb bedoelt- niet in knijpen hoor.
Babywangetjes knijpen O+
Schudden voor gebruik
  vrijdag 3 maart 2017 @ 23:12:28 #71
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169275634
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 20:09 schreef BellaaElisa het volgende:
Jammer Fuchsia, hopelijk is het de volgende ronde wel raak.


Ben vandaag naar de huisarts geweest, en heb dat "vlees" "weefsel" meegemomen. Ze kon er niet veel over zeggen, dus weet nu nog niet waar ik sta. Ze heeft het op kweek gezet en ik ben doorverwezen naar de gyn daar kan ik pas over 3 week terecht. Moet als het erger wordt wel contact opnemen met de gyn (de huisarts heeft me gegevens al als het goed is opgestuurd, dus kan het gelijk via de gyn doen.) omdat ik als het gebeurt heel duizelig wordt.
Is het nog meer gebeurd dan? Omdat je zegt dat je duizelig wordt als het gebeurd?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169279117
Ik snap niet zo goed hoe temperaturen en cervixslijm bespreken niet je ding is, maar hompen vlees knijpen wel. Anyway, ik hoop dat het snel over is voor je.

Ik zit op CD 25. Uitgaande van het halve ovulatiestreepje ongeveer op 10dpo en m'n tepels branden. Ik ben zo sago dat ik niet eens zin heb om te hypochonderen. :')
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:46:07 #73
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169285679
Balen Krisvc, dat de voortekenen niet goed zijn. Wie weet valt het toch nog goed uit.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169286597
Balen Fuchsia, maar hopelijk is de volgende ronde dan raak !

Ik zit ondertussen op cyclusdag 58 en begin het nu wel vervelend te vinden.. morgen waag ik nog 1 keer een test en als die negatief is ben ik definitief niet zwanger en duurt het gewoon lang voordat mijn menstruatie opgang komt na het stoppen met de pil..
  maandag 6 maart 2017 @ 08:23:06 #75
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169324690
Hoe is het nu Bella?

En met de rest van de dames? Nog in afwachting van streepjes of eitjes?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169325156
Lekker rustig hier :) Ei is geweest en nu dus wachten op NOD. Dit vind ik altijd de meest relaxte week. Geen gedoe en hormonen, heerlijk :)
  maandag 6 maart 2017 @ 11:01:19 #77
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169326305
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 09:25 schreef Peacefulll het volgende:
Lekker rustig hier :) Ei is geweest en nu dus wachten op NOD. Dit vind ik altijd de meest relaxte week. Geen gedoe en hormonen, heerlijk :)
Wat is jouw datum? Ik zou de 18e meer moeten weten. Spannend!

De 15e weer terug naar de gyn voor controle, gelukkig nu met het klussen geen bloedverlies meer gehad dus het lijkt geholpen te hebben dat ze dat weefsel hebben weggehaald.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169326332
Wanneer is je NOD Kriscv?

Hoe smaakte de chips Fuchsia?

Kan me voorstellen dat het heel frustrerend is Dromertje. Hopelijk komt die cyclus snel op gang.

Ook benieuwd hoe het nu met Bella is...

Ei gevonden Peace? Duimen draaien maar!

Ook wachtweken dus voor jou Debster? Hopelijk krijg je goed nieuws bij de gyn! Geen bloedingen lijkt me iig een goed teken.

Ik kom net bij de gyn vandaan. Het beeld van de PCOS is onveranderd ondanks dat ik dus nu een cyclus van 38 en 31 dgn heb gehad. Nog steeds eiblaasjes te zien. Dat was wel een beetje een klap. Heb in de auto terug een potje zitten janken.

Bmslijmvlies was dun en er was nog geen aanloop tot eisprong te zien. (Nu cyclusdag 11.) Besproken dat we even wachten tot nieuwe menstruatie en dan beginnen met clomid om eisprong op te wekken. Hij raadde aan om zeker te behandelen als cyclus langer was dan 35 dagen.

Eenmaal thuis met man gebeld (die kon deze x niet mee). En die vraagt zich af waarom ik niet gewoon met provera begin om menstruatie op te wekken en dan met clomid aan de slag. Dat voelde voor mij wat tegennatuurlijk ofzo maar ja die hele shit met clomid is natuurlijk tegennatuurlijk.
Man is straks echter drie weken weg naar het buitenland dus we moeten even agenda's gaan trekken om te kijken wat handig is. Zou zonde zijn als ik helemaal met echo's aan de slag ga, er een eisprong is en we er vervolgens geen gebruik van kunnen maken.

Nu weer ah werk proberen te gaan, ben even leeg en moe.
Dit, dat, alles.
  maandag 6 maart 2017 @ 11:13:55 #79
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169326483
Philo :* snap dat je ergens de hoop had dat het nu wat normaler liep met die kortere cyclussen. Ik hoop dat jullie snel met de vervolgstappen verder kunnen en dat het dan alsnog snel raak is! Wie weet is de Clomid net het duwtje wat jullie nodig hebben.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169326776
:* voor Fuchsia en Philo!

ook bij mij niet raak deze ronde. was afgelopen weekend ongesteld. ik kruip voorlopig even onder een steen. weet niet zo goed wat ik wil, dus daar ga ik eens even goed over nadenken. ik lees en duim nog wel mee hoor!

O+
  maandag 6 maart 2017 @ 11:38:13 #81
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169326845
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:32 schreef Evilaurian het volgende:
:* voor Fuchsia en Philo!

ook bij mij niet raak deze ronde. was afgelopen weekend ongesteld. ik kruip voorlopig even onder een steen. weet niet zo goed wat ik wil, dus daar ga ik eens even goed over nadenken. ik lees en duim nog wel mee hoor!

O+
Knuffel voor jou ook!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_169327361
Wat frustrerend moet dat zijn dromertje. Heel vervelend.

Al bloed / streepjes Kris? Jouw lf is toch 12 dagen?

Ik ga keihard voor je duimen peace. Heb goeie hoop!

Debster fijn dat je geen tussentijds bloedverlies meer hebt.

Ahh Philo wat balen zeg!! Ik had ook gehoopt dat het verbeterd was gezien je goeie cyclussen. Veel sterkte. Wees niet te streng voor jezelf.

Evi pff helaas ook geen streepjes.
Wat zijn je overwegingen wbt naar de gyn gaan? Sterkte onder je steen.

Ik zit op 4dpo maar moet eerlijk zeggen dat ik er even weinig mee bezig ben.
Heb geen hoop op zwangerschap, en ben even druk met andere dingen.
Heb even een flink uitdagende fase met mijn dreumes en ik word even niet heel enthousiast van het idee van een nieuwe zwangerschap, bevalling, babytijd enz enz.
Komt wel weer.
pi_169328111
Wij gaan door voor ronde 6 :) Bloed vandaag. 26 dagen dit keer,was het halve streepje van dag 13 er toch echt een.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_169329104
Philo dat voelt dan toch als een flinke tegenvaller :* Daar mag je best even verdrietig van zijn na je hoopvolle laatste twee cyclussen. Ik duim dat de clomid niet nodig gaat zijn, of dat het jullie anders het laatste zetje geeft naar een goede zwangerschap :*

Evi en Kris :* wat jammer!

En Debsterr Peace en MLB op het wachtbankje, duimen!

Ik zit op dag 24, nog niets te merken van aankomende menstruatie. Geen ei meer gespot op de testen en hier nu ook mee gestopt (ze waren op :')). We wachten het verder maar gewoon af en maken het geregeld gezellig O-).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_169331292
Ik wist de datum nieteens Debsterr, maar ik heb het even opgezocht. Ik heb mijn NOD ook op de 18e. Fijn dat je geen last meer lijkt te hebben. Succes bij de gyn de 15e.

Philo, lekker een potje janken, meerdere potjes zelfs! Dat lucht zo op en na een jankbui is er ruimte voor relativeren. Tenminste, zo werkte het bij mij. Potverdorie wat een confronterend nieuws heb je gekregen. Je was zo optimistisch over de afgelopen cyclussen. Ergens wel fijn dat je nu hulp krijgt en dat de trein naar een fijne zwangerschap en een mooi kindje gaat rijden. Voor nu: laat je even lekker vertroetelen vanavond en geef lekker toe aan de vermoeidheid :*

Evilaurian, klote dat het weer niet raak is. Ook bij jou duurt het nu al eventjes hè? :*

Kris ook al bloed. Bummer!

MLB: ik moet stiekem een beetje gniffelen om je terror peuter. Voor nu natuurlijk helemaal niet leuk, maar ze houdt jullie mooi bezig. Misschien een goede afleiding? ;) Zal je net zien dat jullie nu (per ongeluk) raak schieten.

En jij succes Kirb!
pi_169331959
Ik zit nu op cyclusdag 47 en heb sinds gisteren hele kleine beetjes verlies van oud bloed. Ik moet morgen naar de kliniek en krijg dan ook een echo maar ik twijfel nu of ik zou kunnen testen.

Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn?
pi_169349959
Inmiddels terug van de kliniek en goed nieuws gekregen! Het zaad van mijn vriend is prima!
Heb bloed geprikt en wordt vanmiddag gebeld. Want ik ben nog niet ongesteld geworden..
Eens kijken of ik een eisprong heb gehad. Spannend!
pi_169350055
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:03 schreef Whiteflower18 het volgende:
Inmiddels terug van de kliniek en goed nieuws gekregen! Het zaad van mijn vriend is prima!
Heb bloed geprikt en wordt vanmiddag gebeld. Want ik ben nog niet ongesteld geworden..
Eens kijken of ik een eisprong heb gehad. Spannend!
Wat een goed nieuws Whiteflower! Super. Ben benieuwd wat er uit het bloed komt :)
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_169354113
Niet zwanger helaas. Nu moeten we zelf bepalen of we gelijk met de volgende ronde clomid starten of een pauze houden en dan verder zien
pi_169354721
Bummer Kris. Even slikken en weer doorgaan.

Niet teveel slikken natuurlijk, dan wordt t niks.

Fijn dat het zaad goed is Whiteflower!
pi_169363975
Knuffel en kusjes voor de dames die het nodig hebben :* O+


*O* voor het goede zaad van Whiteflower haar man.

Verder kom ik weer hier even spuien.
Dat vlees is op kweek gezet, daar heb ik vandaag bericht over gehad. Er waren geen afwijkingen te zien, maar omdat het geen slijm/weefsel was maar echt vlees, wilt ze toch die afspraak over nu 2 week door zetten bij de gyne. Dus dat wordt nog even 2 weken nagelbijten vanwaar het vandaan komt en hoe dat dan komt etcetera :X

Verder wil ik hier even de lucht klaren, jullie verklaren me voor gek dat ik in die "homp(en)" vlees heb geknepen. Normaal knijp ik nooit in slijm of stolsels, maar ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat hier vrouwen zitten die er ook in zouden knijpen, het was namelijk heel anders dan een stolsel, het leek er verre van niet eens op. Het was eigenlijk niet eens knijpen, het was meer een idee hebben van wat is dat? :o en ik weet ook zeker dat jullie het ook mee zouden nemen naar de huisarts. :Y)
pi_169364514
Evilaurian, Krisvc en Whiteflower, jammer weer meiden :*
Verder wel goed nieuws Whiteflower over het zaad van je man!

Philomijn, ik snap dat je teleurgesteld was. Janken lucht dan lekker op! Is het gelukt met de agenda trekken om de 3 weken weg van je man heen?!

Missladybug, wat een frustrerend gevoel! :* voor jou!

Mijn duimen draaien voor de meiden die op gaan naar hun NOD.

BellaaElisa, ik denk dat je echt de pech hebt dat er net een rare kloon op OUD heeft mee gepost en je verhaal mede daardoor ongeloofwaardig overkomt. Ik heb eerlijk gezegd ook mijn twijfels.
Had de huisarts geen verklaring ervoor dat er een stuk vlees uit je is gekomen :?
pi_169364719
Nee de huisarts had geen verklaring waarom ik dat verloor, Fuchsia.
Maar ik ga zeker de gyn een belletje geven omdat ik het nu gewoon wil weten. Ik zit er al de hele dag mee in mijn maag, en dat gevoel is echt niet fijn.
Ik weet heel goed van die mensen die hier hebben gepost. Heb het op m'n eigen account ook mee gekregen, en heb er zelfs nog op gereageerd.
Dat mijn verhaal twijfels op wekt terwijl ik er echt mee zit raakt mij eigenlijk wel. Maar het idee om mij zelf bekend te maken dat zit mij ook niet lekker. Ik wil namelijk niet dat het naar buiten komt. Waarom? Omdat hier een paar vrouwen actief zijn waar ik dagelijks mee te maken heb, en waarvan ik niet wil dat die het weten. En m'n relatie met man is even op een pitje gezet, maar dat ligt een beetje gevoelig.
Zodra mijn gevoel zegt dat ik mij zelf moet openbaren doe ik dat.

[ Bericht 0% gewijzigd door BellaaElisa op 08-03-2017 00:16:16 ]
pi_169365825
Hoezo ga je zwanger worden als je relatie op een laag pitje staat?
Ten eerste lijkt het mij niet toe dat je dan samen een kindje wilt krijgen, of dat zwanger worden nu het juiste moment is en ten tweede dan heb je lijkt me dat de sexfrequentie ook minimaal is :?
pi_169365838
Wat werd er eigenlijk gekweekt? Ik weet niet beter dan dat kweken zijn om schimmels/bacterien te identificeren. 'Niet afwijkend' van wat dan? Ik vind het persoonlijk best afwijkend als je een homp vlees verliest.
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:08:49 #96
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_169366023
Bella, als je verhaal echt waar is dan is het natuurlijk heel vervelend dat men je in twijfel trekt, maar als je het objectief terugleest kun je toch hopelijk wel begrijpen dat men nogal sceptisch is? Daarnaast is ook het hele medische aspect.. vreemd.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 8 maart 2017 @ 08:14:43 #97
269689 crew  Viv
pi_169366053
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 07:23 schreef Crumpette het volgende:
Wat werd er eigenlijk gekweekt?
Niks, want op kweek zetten is totale onzin in dit geval. Kan zijn dat ze bedoelt dat een patholoog het onder de microscoop heeft bekeken, is ook lastig als je het allemaal zelf moet verzinnen hoor. :')
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:17:45 #98
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169366079
Is bellaelisa/missbrunette niet gewoon de user FokR?
Ik weet van hem dat hij geilt op zwangeren vrouwen/moeders...

Misschien lurkt hij al heel lang hier en weet hij zodoende wat hij moet zeggen om de aandacht te krijgen.
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  woensdag 8 maart 2017 @ 08:23:03 #99
149959 SQ
snelle trees
pi_169366117
Nou nou, zo kan het wel weer met de speculaties he :')
disclaimer
pi_169366135
Kunnen 'we' bel niet het voordeel van de twijfel geven? Ik heb vast en zeker ook wel eens gekke dingen gezegd die medisch niet kloppen. Gewoon omdat ik niet medisch onderlegd ben én de dokter verkeerd onthouden heb. En er is niemand die mij ooit in twijfel getrokken heeft. Heb ook nog nooit foto's van een krant of stopcontact hoeven plaatsen om mezelf te bewijzen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')