abonnement Unibet Coolblue
pi_170002256
Vanmiddag kwam een oudere aflevering voorbij. Maar wat een allimentatie krijgen die dames zeg :{ .

Leah $1.700
Kat gaf aan dat ze tot $5.000,- kan eisen

Dat de salarisen hoger liggen soit, maar dat zijn toch flinke bedragen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2017 19:20:17 ]
pi_170003971
Pfff, ik geef het op hoor. De videobanden worden steeds lastiger te vinden en ik heb er gewoon de krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrracht niet voor :r
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_170004123
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:18 schreef Blue_note het volgende:
Vanmiddag kwam een oudere aflevering voorbij. Maar wat een allimentatie krijgen die dames zeg :{ .

Leah $1.700
Kat gaf aan dat ze tot $5.000,- kan eisen

Dat de salarisen hoger liggen soit, maar dat zijn toch flinke bedragen.
En dan te bedenken dat ze ook veel geld krijgen voor deelname. Al die grote huizen en auto's. Die zullen straks wel flink moeten bezuinigen als het programma afgelopen is...
pi_170004858
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:33 schreef Attitude het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ze ook veel geld krijgen voor deelname. Al die grote huizen en auto's. Die zullen straks wel flink moeten bezuinigen als het programma afgelopen is...
De mannen kunnen ook zoveel betalen omdat ze ook cashen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_170005179
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pfff, ik geef het op hoor. De videobanden worden steeds lastiger te vinden en ik heb er gewoon de krrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrracht niet voor :r
Ik moest zo lachen, herkenbaar en je schrijft het zo grappig ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170007007
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 20:33 schreef Attitude het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ze ook veel geld krijgen voor deelname. Al die grote huizen en auto's. Die zullen straks wel flink moeten bezuinigen als het programma afgelopen is...
Dat denk ik ook. Ik zie bij niemand (Chelsea d.m.v haar vader wellicht) de capaciteiten om een dergelijk salaris met een 'normale' baan te verkrijgen.

Zou me niets verbazen dat iemand als Jenelle of Kailyn hartstikke aan de grond komt te zitten.

Dat huis wat Kailyn met Javi koopt stond te koop voor $365.000 overigens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2017 22:02:00 ]
pi_170009257
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 april 2017 21:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik moest zo lachen, herkenbaar en je schrijft het zo grappig ;)
Ik begrijp 'm niet :@
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 5 april 2017 @ 07:11:21 #158
164755 Mss
kutHOEr
pi_170012566
Catelynn kondigt op insta een zwangerschap aan maar aan de pissed reacties te zien is het een grap?

https://instagram.com/p/BSep554hn7V/
Aids.
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 07:24:58 #159
382129 crew  Donna
pi_170012615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 07:11 schreef Mss het volgende:
Catelynn kondigt op insta een zwangerschap aan maar aan de pissed reacties te zien is het een grap?

https://instagram.com/p/BSep554hn7V/
Het is idd een grapje. Tyler heeft dat gezegd op Twitter.

Al zou het me weinig verbazen als het binnenkort zo is.
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 07:26:44 #160
382129 crew  Donna
pi_170012617
Oh dat zegt ze ook in haar nieuwste Insta post.

I'm just kidding but seriously i would love one soon.
pi_170013170
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 07:11 schreef Mss het volgende:
Catelynn kondigt op insta een zwangerschap aan maar aan de pissed reacties te zien is het een grap?

https://instagram.com/p/BSep554hn7V/
wat een domme grap, als je het nou op 1 april doet ofzo dan was t nog leuk
pi_170013308
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 07:26 schreef DonnaRush het volgende:
Oh dat zegt ze ook in haar nieuwste Insta post.

I'm just kidding but seriously i would love one soon.
Ik weet niet hoe oud de afleveringen zijn die wij dan steeds op dat moment meteen konden downloaden. Maar ze lag niet zo lang geleden weer onder de dekens, hoe doet ze dat straks met 2 kinderen? Of blijft hij ook eeuwig werkloos, zodat hij alles opvangt? -O-

Ik snap het ergens wel, ze zal wellicht haar hele leven met depressies kampen, en dan kan ze idd nooit aan een tweede beginnen, maar toch.. kijk het dan eens een jaartje aan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170013329
En ik moet lachen om iemand die in het Nederlands op haar instagram reageert :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170015419
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:07 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe oud de afleveringen zijn die wij dan steeds op dat moment meteen konden downloaden. Maar ze lag niet zo lang geleden weer onder de dekens, hoe doet ze dat straks met 2 kinderen? Of blijft hij ook eeuwig werkloos, zodat hij alles opvangt? -O-

Ik snap het ergens wel, ze zal wellicht haar hele leven met depressies kampen, en dan kan ze idd nooit aan een tweede beginnen, maar toch.. kijk het dan eens een jaartje aan.
ze heeft idd al haar hele leven depressie, wat natuurlijk super sneu is want ze heeft gewoon geen eerlijke start gehad in het leven, maar ze heeft nu genoeg geld om er iets mee te doen en dat doet ze niet. Je kunt in t laatste seizoen ook zien dat Dr Drew een afspraak voor haar regelt en daar komt ze gewoon zwaar te laat, super asociaal en zo wordt ze natuurlijk nooit geholpen. Ze verdrukt het door dingen als een varken en paard te kopen want dan voelt ze zich weer ff goed maar echt intensieve therapie die ze nodig heeft doet ze niet. Ze was naar een plek gegaan waar ze moest blijven en ook daar is ze eerder weggegaan omdat het allemaal wel ging om vervolgens ewer thuis te komen en te gaan blowen.
pi_170016011
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:21 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

ze heeft idd al haar hele leven depressie, wat natuurlijk super sneu is want ze heeft gewoon geen eerlijke start gehad in het leven, maar ze heeft nu genoeg geld om er iets mee te doen en dat doet ze niet. Je kunt in t laatste seizoen ook zien dat Dr Drew een afspraak voor haar regelt en daar komt ze gewoon zwaar te laat, super asociaal en zo wordt ze natuurlijk nooit geholpen. Ze verdrukt het door dingen als een varken en paard te kopen want dan voelt ze zich weer ff goed maar echt intensieve therapie die ze nodig heeft doet ze niet. Ze was naar een plek gegaan waar ze moest blijven en ook daar is ze eerder weggegaan omdat het allemaal wel ging om vervolgens ewer thuis te komen en te gaan blowen.
Vind haar echt vies. Ze is dik, lui, vreet de hele dag die vieze nagels van haar, doet geen moer, bah.
pi_170016122
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 11:21 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

ze heeft idd al haar hele leven depressie, wat natuurlijk super sneu is want ze heeft gewoon geen eerlijke start gehad in het leven, maar ze heeft nu genoeg geld om er iets mee te doen en dat doet ze niet. Je kunt in t laatste seizoen ook zien dat Dr Drew een afspraak voor haar regelt en daar komt ze gewoon zwaar te laat, super asociaal en zo wordt ze natuurlijk nooit geholpen. Ze verdrukt het door dingen als een varken en paard te kopen want dan voelt ze zich weer ff goed maar echt intensieve therapie die ze nodig heeft doet ze niet. Ze was naar een plek gegaan waar ze moest blijven en ook daar is ze eerder weggegaan omdat het allemaal wel ging om vervolgens ewer thuis te komen en te gaan blowen.
Dat ze daar eerder is vertrokken, dat wist ik niet, wat zonde.

Zelfs Amber heeft wel eens in trajecten gezeten en het ook afgemaakt.

Ik hoop dat Tyler ook nadenkt voor zij zwanger wordt.

Dat er zoveel teen moms opnieuw zwanger zijn of werden, zal haar ook alleen maar motiveren om het toch te doen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 12:06:39 #167
382129 crew  Donna
pi_170016351
Ik wist ook niet dat ze eerder uit die kliniek vertrokken was.
pi_170016971
Zo zonde, ze hadden het zo goed kunnen doen... Carly trots kunnen maken door zich te ontwikkelen... het zure is dat juist door 16 and pregnant ze carly hádden kunnen houden.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_170017208
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo zonde, ze hadden het zo goed kunnen doen... Carly trots kunnen maken door zich te ontwikkelen... het zure is dat juist door 16 and pregnant ze carly hádden kunnen houden.
Nou dat allemaal ja. Maar zelfs met geld hadden ze geen fijne plek voor Carly gehad. Ja, beter dan zonder geld, maar nog niet geweldig.

Maar nu is het met Nova nog niet alles. En allebei bijna niks bereikt (behalve de middelbare afgemaakt).
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170018289
De enige die het voor elkaar heeft is Chelsea. En Maci.
pi_170018323
quote:
0s.gif Op woensdag 5 april 2017 13:48 schreef Blue_note het volgende:
De enige die het voor elkaar heeft is Chelsea. En Maci.
En Farrah. Alle moeders uit die reeks behalve Cate.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170018881
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 13:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En Farrah. Alle moeders uit die reeks behalve Cate.
Farrah...ja...Farrah...op haar manier misschien. Ik vind haar niet zo stabiel overkomen eerlijk gezegd.

Amber ook niet.

Maar goed dat is mijn mening.

Aan welke pillen was Leah eigenlijk verslaafd?
pi_170019082
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 14:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Farrah...ja...Farrah...op haar manier misschien. Ik vind haar niet zo stabiel overkomen eerlijk gezegd.

Amber ook niet.

Maar goed dat is mijn mening.

Aan welke pillen was Leah eigenlijk verslaafd?
Oh ik was vergeten dat Amber in de reeks zat. Die is nog onderweg met alles. Maar wel van ver gekomen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_170019349
Farrah is doodongelukkig. Zou ik niet geslaagd willen niemen :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator woensdag 5 april 2017 @ 15:50:26 #175
382129 crew  Donna
pi_170020689
quote:
1s.gif Op woensdag 5 april 2017 14:19 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Farrah...ja...Farrah...op haar manier misschien. Ik vind haar niet zo stabiel overkomen eerlijk gezegd.

Amber ook niet.

Maar goed dat is mijn mening.

Aan welke pillen was Leah eigenlijk verslaafd?
Xanax dacht ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')