abonnement Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 2 maart 2017 @ 08:47:34 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169236235
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior?
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture?
Wilbur Ross - Secretary of Commerce?
Alexander Acosta - Secretary of Labor?
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development?
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy?
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative?
Dan Coats - Director of National Intelligence?
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump

Hoogtepunten tot nu toe:
Timeline of the presidency of Donald Trump
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 Februari: Senior Advisor Stephen Miller spreekt namens Trump in verschillende tv-programma's over de "ban" en wat The White House daarmee van plan is na de laatste nederlaag in de rechtszaal.

13 Februari: Trudeau op staatsbezoek in de VS. Hij weerstaat de intimidatie-handdruk van Trump. Verder ontvangen Trump en Ivanka Amerikaanse en Canadese zakenvrouwen. Tenslotte tot op heden alleen redelijk nette tweets (zou die telefoon dan toch?).

14 Februari: Flynn had te vroeg en teveel met Rusland gesproken en en had daarom besloten dat het beter zou zijn als hij eieren voor zijn geld zou kiezen.

15 Februari: Trump heeft iets te lang op rechtse sites rondgehangen gisteravond en begint zijn dag met een rondje beschuldigingen aan Clinton, Obama, de pers en de veiligheidsdiensten.

16 Februari: Wauw, wat een ongelooflijk bizarre persconferentie! In 77 minuten laat Trump zich van zijn slechtste kant te zien, door incoherent te brabbelen en pers continu te beledigen. Quote van de dag is: "The leaks are real, but the news is fake."

17 Februari: Media berichten dat Trump 100.000 National Guards wil inzetten tegen illegalen, wat onmiddellijk ontkend werd door Sean Spicer.

18 Februari:
Campagne-stijl bijeenkomst in Melbourne (Fla.) weer vol met 'alternatieve feiten' in toespraak Trump
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169236258
Kan iemand mij uitleggen waarom dat halve team van Trump in de reet van Rusland lijkt te zitten?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169236274
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dat halve team van Trump in de reet van Rusland lijkt te zitten?
Zullen ze lekker warm en gezellig vinden.
  donderdag 2 maart 2017 @ 08:52:52 #4
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169236276
quote:
At his Jan. 10 Judiciary Committee confirmation hearing, Sessions was asked by Sen. Al Franken, a Minnesota Democrat, what he would do if he learned of any evidence that anyone affiliated with the Trump campaign communicated with the Russian government in the course of the 2016 campaign.
“I’m not aware of any of those activities,” he responded. He added: “I have been called a surrogate at a time or two in that campaign and I did not have communications with the Russians.”
This, ladies and gentlemen, is what we call "perjury".
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169236328
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:52 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

This, ladies and gentlemen, is what we call "perjury".
Lijkt me niet, hij zal aanvoeren dat hij dacht dat de vraag alleen ging over contacten in zijn capaciteit als lid van Trump zijn team, dan wordt een dergelijke veroordeling al vrij lastig. Zou alsnog genoeg moeten zijn voor een ontslag, uiteraard, en ik denk dat hij ook wel op gaat stappen deze week.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169236339
Het wordt gewoon steeds gekker. Je zou toch denken dat de positie van Trump zelf zo langzamerhand onhoudbaar wordt.

Zijn campagneteam heeft overduidelijk contact gehad met de Russen, en bovendien manifesteert Trump zich als een clueless imbeciel die nergens weet van heeft.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169236345
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:45 schreef Ulx het volgende:
Ik vind het personeelsbeleid van Trump niet echt geweldig.
Ach, dat is vrij normaal bij populistische rakkers.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_169236376
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Het wordt gewoon steeds gekker. Je zou toch denken dat de positie van Trump zelf zo langzamerhand onhoudbaar wordt.

Zijn campagneteam heeft overduidelijk contact gehad met de Russen, en bovendien manifesteert Trump zich als een clueless imbeciel die nergens weet van heeft.
Ik begin ook het idee te krijgen dat ze iedereen rond die gast op kunnen laten stappen, maar dat hij in al zijn incompetentie ongenaakbaar lijkt.
  Overall beste user 2022 donderdag 2 maart 2017 @ 09:01:56 #9
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169236377
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Het wordt gewoon steeds gekker. Je zou toch denken dat de positie van Trump zelf zo langzamerhand onhoudbaar wordt.

Zijn campagneteam heeft overduidelijk contact gehad met de Russen, en bovendien manifesteert Trump zich als een clueless imbeciel die nergens weet van heeft.
Ja, maar je krijgt wel een Big Beautiful Wall.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:08:39 #10
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169236441
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:58 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Lijkt me niet, hij zal aanvoeren dat hij dacht dat de vraag alleen ging over contacten in zijn capaciteit als lid van Trump zijn team, dan wordt een dergelijke veroordeling al vrij lastig. Zou alsnog genoeg moeten zijn voor een ontslag, uiteraard, en ik denk dat hij ook wel op gaat stappen deze week.
Dit is wel degelijk meineed. De vraag was niet eens direct, maar het antwoord dat hij zelf opperde was dit wel degelijk. Geen enkel contact (period!).

En we weten ook wat er zou gebeuren als daar een democraat had gezeten. Dus nu is de vraag: Hoe hypocriet zijn de Republikeinen nu écht?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Overall beste user 2022 donderdag 2 maart 2017 @ 09:09:16 #11
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169236449
Voor meineed moet je de cel in. Lock him up!
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_169236470
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
Het wordt gewoon steeds gekker. Je zou toch denken dat de positie van Trump zelf zo langzamerhand onhoudbaar wordt.

Zijn campagneteam heeft overduidelijk contact gehad met de Russen, en bovendien manifesteert Trump zich als een clueless imbeciel die nergens weet van heeft.
Maar hij had een redelijke speech voor het congres.
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:11:59 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169236478
nou lijkt het me sowieso beter voor het land dat Sessions eruit wordt getrapt, maar ja, daar zal Brannon niet blij mee zijn, uhmm Trump
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:12:48 #14
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_169236484
En alweer een rel... Goed geoliede machine hoor.. :{
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_169236563
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:08 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dit is wel degelijk meineed. De vraag was niet eens direct, maar het antwoord dat hij zelf opperde was dit wel degelijk. Geen enkel contact (period!).

En we weten ook wat er zou gebeuren als daar een democraat had gezeten. Dus nu is de vraag: Hoe hypocriet zijn de Republikeinen nu écht?
Meineed moet bewust zijn, en dat moet je kunnen bewijzen om hem daarvoor te veroordelen. Als hij zegt de vraag niet goed begrepen te hebben wordt dat lastig, want je hebt verder niks.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 2 maart 2017 @ 09:20:06 #16
426493 crew  PippenScottie
pi_169236576
Geweldige timing dit. Op de avond van de SOTU.

Ik wens Trump en all who stand with him met veel plezier een enkeltje Novosibirsk toe.
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:22:55 #17
262 Re
Kiss & Swallow
pi_169236618
zal wel prettig wakker worden voor hem zo meteen na zijn overwinning voor het congres helemaal in de wolken en dan dit weer...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 2 maart 2017 @ 09:23:13 #18
426493 crew  PippenScottie
pi_169236622
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:08 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dit is wel degelijk meineed. De vraag was niet eens direct, maar het antwoord dat hij zelf opperde was dit wel degelijk. Geen enkel contact (period!).

En we weten ook wat er zou gebeuren als daar een democraat had gezeten. Dus nu is de vraag: Hoe hypocriet zijn de Republikeinen nu écht?
De hypocrisie van republikeinen is niet in een getal uit te drukken. Niet in een getal dat op de FOK! servers past in elk geval.
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:23:42 #19
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_169236627
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:51 schreef KoosVogels het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dat halve team van Trump in de reet van Rusland lijkt te zitten?
$$$
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_169236659
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:52 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

This, ladies and gentlemen, is what we call "perjury".
"in the course of the 2016 campaign" lijkt me voor interpretatie vatbaar. Vraagt men naar contacten die te maken hadden met de campagne, of specifieert het slechts de "date range" waarin men geïnteresseerd is?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 donderdag 2 maart 2017 @ 09:25:44 #21
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_169236661
quote:
3s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:22 schreef Re het volgende:
zal wel prettig wakker worden voor hem zo meteen na zijn overwinning voor het congres helemaal in de wolken en dan dit weer...
Ik kan niet wachten op zijn rants,
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:35:49 #22
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_169236761
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:01 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ja, maar je krijgt wel een Big Beautiful Wall.
Ik leerde laatst dat Bush trouwens ookal zo'n plan had. Maar dan een hek in in plaats van een muur en alleen op een derde van de totale grens. Nu is er dus in die 8 jaar tijd maar 20% van dat hek gebouwd uiteindelijk. Ik ben dus benieuwd hoe lang het duurt om een complete muur te bouwen. 30 jaar?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:36:20 #23
192592 SureD1
------------------------------
pi_169236770
Een AG die even de grens van meineed opzoekt... lekker #lockhimup
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:40:48 #24
192592 SureD1
------------------------------
pi_169236814
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:25 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

"in the course of the 2016 campaign" lijkt me voor interpretatie vatbaar. Vraagt men naar contacten die te maken hadden met de campagne, of specifieert het slechts de "date range" waarin men geïnteresseerd is?
Dat eerste zou wel een heel restrictieve interpretatie zijn. Het muizengaatje hier - en dat wordt al gezocht - is dat Sessions itt Flynn geen ambtloos burger was. Het stinkt zelfs binnen die nuance die je hier -terecht- geeft genoeg om er verder mee te gaan. Zou dit via een inpeachment procedure moeten lopen, of kan er een Grand Jury opgezet worden?
pi_169236875
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:40 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dat eerste zou wel een heel restrictieve interpretatie zijn. Het muizengaatje hier - en dat wordt al gezocht - is dat Sessions itt Flynn geen ambtloos burger was. Het stinkt zelfs binnen die nuance die je hier -terecht- geeft genoeg om er verder mee te gaan. Zou dit via een inpeachment procedure moeten lopen, of kan er een Grand Jury opgezet worden?
Stel dat je een FBI agent over een onderzoek naar drugsmokkel vraagt: "in the course of your investigation, did you find any evidence of illegal activity?" En stel dat ie tijdens dat onderzoek toevallig een autodief op heterdaad betrapte. Is het dan meineed als ie nee antwoordt?

Denk dat het een impeachment procedure zou zijn, we weten dat ie met de ambassadeur gepraat heeft, dus valt er niets te onderzoeken voor een grand jury (wat perjury betreft).

[ Bericht 8% gewijzigd door crystal_meth op 02-03-2017 09:55:14 ]
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')