abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 maart 2017 @ 18:49:29 #126
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_169512446
De preview van de aflevering van volgende week:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 17% gewijzigd door Pippi op 15-03-2017 19:37:45 ]
  dinsdag 14 maart 2017 @ 18:49:29 #127
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169512447
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar waarom reageerden de Saviours zo? Er werd duidelijk gezegd dat er voor het missen van de meloen er een boetedoening moest volgen. En omdat ze zo emotioneel reageerden eerst de wapens inleveren. Dus er zou geweld worden gebruikt....Vervolgens wordt er iemand neergeschoten na een commando, maar blijkbaar niet de goede. De leider lijkt verrast en boos en ze mogen ze snel Benjamin terugbrengen om op te lappen. En de dag erna lijken ze aangedaan als ze horen dat ie dood is. En krijgt de schutter een sneer van de leider. Maar waarom? Wat maakt dat uit voor hun dat Benjamin en niet Richard de pijp uit is?
inderdaad _O- Compleet belachelijke scene :')
  dinsdag 14 maart 2017 @ 19:07:37 #128
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_169512774
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar waarom reageerden de Saviours zo? Er werd duidelijk gezegd dat er voor het missen van de meloen er een boetedoening moest volgen. En omdat ze zo emotioneel reageerden eerst de wapens inleveren. Dus er zou geweld worden gebruikt....Vervolgens wordt er iemand neergeschoten na een commando, maar blijkbaar niet de goede. De leider lijkt verrast en boos en ze mogen ze snel Benjamin terugbrengen om op te lappen. En de dag erna lijken ze aangedaan als ze horen dat ie dood is. En krijgt de schutter een sneer van de leider. Maar waarom? Wat maakt dat uit voor hun dat Benjamin en niet Richard de pijp uit is?
Denk dat ze even willen laten zien dat sommige Saviours nog redelijk menselijk zijn, zoals die leider toen ie hoorde dat die kwal met dat lange haar die jongen doodgeschoten heeft.

Ik vind het geen onaardige aflevering, goede opbouw richting de aanval op Negan. Carol die lijp wordt, Morgan die weer iemand doodde. Nee, ik vind het eerlijk gezegd best spannend en heb me wel vermaakt.

Ik vond die scene met dat vrouwtje die naar die Ezekiel toe ging wel slecht, met die tijger op die veranda. Man man.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 19:09:18 #129
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_169512816
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:49 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

inderdaad _O- Compleet belachelijke scene :')
ik denk dat dit een opmaat is naar de overlopers binnen de saviors. Ze laten er nu 1 wat gevoeliger lijken, die verraad negan en word deel van team Rick
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_169514860
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Maar waarom reageerden de Saviours zo? Er werd duidelijk gezegd dat er voor het missen van de meloen er een boetedoening moest volgen. En omdat ze zo emotioneel reageerden eerst de wapens inleveren. Dus er zou geweld worden gebruikt....Vervolgens wordt er iemand neergeschoten na een commando, maar blijkbaar niet de goede. De leider lijkt verrast en boos en ze mogen ze snel Benjamin terugbrengen om op te lappen. En de dag erna lijken ze aangedaan als ze horen dat ie dood is. En krijgt de schutter een sneer van de leider. Maar waarom? Wat maakt dat uit voor hun dat Benjamin en niet Richard de pijp uit is?
Omdat als Ezekiel de deal opzegt, hun groepje het eerst zal merken.
.
pi_169522596
Vond het een gave afleveringen, terwijl ik vorige week wat minder vond. Mooi om te zien dat Carol en Morgan eigenlijk hetzelfde pad afleggen op emotioneel gebied. En Morgan die die vent (naam alweer kwijt :')) vermoord _O_ Die vent zei het nog tegen Morgan: "You have to kill". Morgan draaide na een lange interne strijd dan toch om en deed exact dat wat hij zei, iets in de trant van "We'll have to gain their trust again, big time." vlak voor ze die laatste ene meloen brengen.

Ik vond 'm ijzersterk dus. Genoten.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 22:46:03 #132
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_169522649
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:49 schreef Pippi het volgende:
De preview van de aflevering van volgende week:
[ afbeelding ]

Denk dat Sasha faalt.
Ja het is jammer dat we al weten dat dit sowieso faalt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_169527255
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:40 schreef Fer het volgende:

[..]

Dan heb je hele clou wel gemist.

Richard heeft de 12e meloen weggemaakt, zodat ze hem zouden doden als straf. In de hoop dat Ezekiel zal gaan vechten tegen de Saviours.

Maar ipv schiet die lamlul Benjamin neer.

Enige onduidelijke was of Richard het nu zo bedoeld had, dat Morgan hem zou vermoorden.
Volgens mij werd Benjamin neergeschoten omdat hij die gozert met die lange haren uitschold.
pi_169527924
quote:
1s.gif Op woensdag 15 maart 2017 01:14 schreef _Flea_ het volgende:

[..]

Volgens mij werd Benjamin neergeschoten omdat hij die gozert met die lange haren uitschold.
Dan moet je nog eens kijken.
pi_169529099
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 06:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dan moet je nog eens kijken.
Iemand nog een keer die ep aan willen doen :'(
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_169529288
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:14 schreef Beach het volgende:

[..]

Iemand nog een keer die ep aan willen doen :'(
Smaken verschillen. Maar als je het zo verschrikkelijk vind, rot lekker op hier.
pi_169529309
Ik :r echt op de mensen die hier elke week lopen afgeven op de serie. Kijk dan niet, of reageer hier in elk geval niet. Kritiek is prima, maar je ziet elke week dezelfde figuren dezelfde reacties plaatsen. Verschrikkelijk irritant.
pi_169529572
Eens met scrummie, Richard was duidelijk doorgedrongen tot Morgan en Morgan deed daarom precies wat Richard's intentie was, hem doden om de saviours te laten geloven dat ze echt onderdanig waren.
De reden dat die leider aangedaan was door het neerschieten en later sterven van Benjamin vond ik redelijk voor de hand liggend: het was nog een kind, nauwelijks een volwassen man.
Die leider vind het geen probleem om te dreigen of geweld te gebruiken maar niet tegen jonge jongens. Bovendien zal er enige angst in gezeten hebben dat een dergelijke actie zich uiteindelijk tegen hen zal keren, je kunt maar tot een bepaalde limiet een bully zijn, vroeg of laat duw je mensen over het randje en zo'n actie als een kind doodschieten kan dat zijn.

Vond het eigenlijk ook wel een ok aflevering, gewoon netjes opbouwend, goed laten zien waar iedereen zijn of haar grens heeft, in beeld gebracht hoe ze met zichzelf moeten worstelen en er achter komen dat het niet zwart wit is. (Morgan anti geweld maar eigenlijk ook niet mogelijk, Carol die begrijpt dat ze niet voor haar angsten kan blijven vluchten)
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_169529597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:38 schreef WRH het volgende:
Eens met scrummie, Richard was duidelijk doorgedrongen tot Morgan en Morgan deed daarom precies wat Richard's intentie was, hem doden om de saviours te laten geloven dat ze echt onderdanig waren.
De reden dat die leider aangedaan was door het neerschieten en later sterven van Benjamin vond ik redelijk voor de hand liggend: het was nog een kind, nauwelijks een volwassen man.
Die leider vind het geen probleem om te dreigen of geweld te gebruiken maar niet tegen jonge jongens. Bovendien zal er enige angst in gezeten hebben dat een dergelijke actie zich uiteindelijk tegen hen zal keren, je kunt maar tot een bepaalde limiet een bully zijn, vroeg of laat duw je mensen over het randje en zo'n actie als een kind doodschieten kan dat zijn.

Vond het eigenlijk ook wel een ok aflevering, gewoon netjes opbouwend, goed laten zien waar iedereen zijn of haar grens heeft, in beeld gebracht hoe ze met zichzelf moeten worstelen en er achter komen dat het niet zwart wit is. (Morgan anti geweld maar eigenlijk ook niet mogelijk, Carol die begrijpt dat ze niet voor haar angsten kan blijven vluchten)
Dit :Y
Ja doei.
  woensdag 15 maart 2017 @ 09:41:30 #140
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_169529641
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Vond het een gave afleveringen, terwijl ik vorige week wat minder vond. Mooi om te zien dat Carol en Morgan eigenlijk hetzelfde pad afleggen op emotioneel gebied. En Morgan die die vent (naam alweer kwijt :')) vermoord _O_ Die vent zei het nog tegen Morgan: "You have to kill". Morgan draaide na een lange interne strijd dan toch om en deed exact dat wat hij zei, iets in de trant van "We'll have to gain their trust again, big time." vlak voor ze die laatste ene meloen brengen.

Ik vond 'm ijzersterk dus. Genoten.
Ik denk dat we het als volgt kunnen samenvatten:

Richard heeft de levering bewust gesaboteerd met als doel een gewapend conflict te veroorzaken. Hij is bereid als eerste slachtoffer te dienen als dat Ezekiel ertoe zet om mee te vechten met de rest en de Saviours te verslaan. Zijn plan mislukt, daardoor moeten ze hun wapen inleveren en zegt Gavin (de leider van het Savioursgroepje) dat er een straf zal volgen. De Saviour met het lange haar vertaalt dit als dat er 1 van the kingdom doodgeschoten moet worden. Aangezien Benjamin hem uitschold en eerder de confrontatie leek te zoeken, schiet hij deze neer in plaats van Richard. Gavin zegt dat men de volgende dag de ontbrekende meloen zal moeten leveren. De mensen van the kingdom haasten naar huis, waar men Benjamin niet kan redden. Richard en Morgan voeren een gesprek waarin Richard dingen over zijn verleden vertelt en dat hij zichzelf schuldig acht aan de dood van zijn gezin omdat hij weigerde (of te bang was) actie te ondernemen. Bij het afleveren van de ontbrekende meloen lijkt het erop dat Gavin meeleeft met de dood van Benjamin en blaft diens schutter af in het bijzijn van de overige Saviours en kingdommensen. Bij Morgan was inmiddels het kwartje gevallen wat Richard heeft gedaan. Op dat moment lijkt hij door te draaien ook vanwege flashbacks van het verlies van zijn eigen zoon en in razernij wurgt hij Richard. Het zou kunnen dat het geen vlaag van razernij was, maar een berekende actie om de Saviours te overtuigen van hun onderdanigheid en opofferingsgezindheid richting de Saviours maar tegelijkertijd Ezekiel en zijn mensen uit hun pacifistische modus te halen, hierbij Richard opofferend aangezien deze toch al van plan was martelaar te worden. Ook omdat Richard een ongeleid projectiel werd en dat een probleem kon worden in de opstand tegen Negan.

Is dit ook een beetje wat jullie denken?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_169532572
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 09:41 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik denk dat we het als volgt kunnen samenvatten:

Richard heeft de levering bewust gesaboteerd met als doel een gewapend conflict te veroorzaken. Hij is bereid als eerste slachtoffer te dienen als dat Ezekiel ertoe zet om mee te vechten met de rest en de Saviours te verslaan. Zijn plan mislukt, daardoor moeten ze hun wapen inleveren en zegt Gavin (de leider van het Savioursgroepje) dat er een straf zal volgen. De Saviour met het lange haar vertaalt dit als dat er 1 van the kingdom doodgeschoten moet worden. Aangezien Benjamin hem uitschold en eerder de confrontatie leek te zoeken, schiet hij deze neer in plaats van Richard. Gavin zegt dat men de volgende dag de ontbrekende meloen zal moeten leveren. De mensen van the kingdom haasten naar huis, waar men Benjamin niet kan redden. Richard en Morgan voeren een gesprek waarin Richard dingen over zijn verleden vertelt en dat hij zichzelf schuldig acht aan de dood van zijn gezin omdat hij weigerde (of te bang was) actie te ondernemen. Bij het afleveren van de ontbrekende meloen lijkt het erop dat Gavin meeleeft met de dood van Benjamin en blaft diens schutter af in het bijzijn van de overige Saviours en kingdommensen. Bij Morgan was inmiddels het kwartje gevallen wat Richard heeft gedaan. Op dat moment lijkt hij door te draaien ook vanwege flashbacks van het verlies van zijn eigen zoon en in razernij wurgt hij Richard. Het zou kunnen dat het geen vlaag van razernij was, maar een berekende actie om de Saviours te overtuigen van hun onderdanigheid en opofferingsgezindheid richting de Saviours maar tegelijkertijd Ezekiel en zijn mensen uit hun pacifistische modus te halen, hierbij Richard opofferend aangezien deze toch al van plan was martelaar te worden. Ook omdat Richard een ongeleid projectiel werd en dat een probleem kon worden in de opstand tegen Negan.

Is dit ook een beetje wat jullie denken?
no shit sherlock.... dat is toch precies wat je ook allemaal ziet gebeuren de complete aflevering :')

erg voorspelbaar vind ik het allemaal, en er wordt maar gerekt en gerekt en.... gerekt. Omdat iemand iets niet wil moet er iets gebeuren om die van gedachte te laten veranderen, iedereen weet dat het toch gaat gebeuren. En dan rekken ze het nog wat afleveringen totdat het zover is. Verzin eens iets nieuws
pi_169532929
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:07 schreef planethugo het volgende:

[..]

no shit sherlock.... dat is toch precies wat je ook allemaal ziet gebeuren de complete aflevering :')
Nou, daar schijnen genoeg mensen best wat moeite mee te hebben. Dus beter ga je niet direct bijdehand lopen doen.

quote:
erg voorspelbaar vind ik het allemaal, en er wordt maar gerekt en gerekt en.... gerekt. Omdat iemand iets niet wil moet er iets gebeuren om die van gedachte te laten veranderen, iedereen weet dat het toch gaat gebeuren. En dan rekken ze het nog wat afleveringen totdat het zover is. Verzin eens iets nieuws
Ga wat anders kijken.
pi_169533252
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:25 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nou, daar schijnen genoeg mensen best wat moeite mee te hebben. Dus beter ga je niet direct bijdehand lopen doen.

[..]

Ga wat anders kijken.
misschien kunnen die mensen die niet doorhebben wat er letterlijk voor hun neus in een aflevering gebeurd wat anders gaan kijken :D

en als iemand het niet een geweldig seizoen of aflevering vindt moet ie dus van jou direct wat anders gaan kijken.... ik vind het gewoon allemaal ontzettend matig dit seizoen, tenzij negan in beeld komt dan is het gewoon goed. Sowieso na de indrukwekkende seizoensopener denk je dat de toon van de serie harder en anders gaat worden, maar helaas vervallen ze weer in dezelfde dingen die ze al 7 seizoenen lang doen. Zonde.
pi_169533424
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:49 schreef Pippi het volgende:
De preview van de aflevering van volgende week:
[ afbeelding ]

Denk dat Sasha faalt.
Bedankt voor de spoiler.

Echt geweldig. Bedankt. Dit moet je vaker gaan doen.

Vertel in het vervolg het gehele verhaal anders even, dan hoef ik niks meer te zien.
pi_169533432
Ja, we hebben al 7 seizoenen lang andere groepen gevolgd, das waar ook.
pi_169533534
quote:
10s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:40 schreef planethugo het volgende:
maar helaas vervallen ze weer in dezelfde dingen die ze al 7 seizoenen lang doen. Zonde.
En dan wil je dus schijnbaar elk seizoen aangeven dat het wéér saai is? En toch blijf je kijken?
pi_169534113
quote:
18s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:48 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Bedankt voor de spoiler.

Echt geweldig. Bedankt. Dit moet je vaker gaan doen.

Vertel in het vervolg het gehele verhaal anders even, dan hoef ik niks meer te zien.
Wat is er spoiler aan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 15 maart 2017 @ 13:23:53 #148
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_169534222
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 12:25 schreef Scrummie het volgende:
Nou, daar schijnen genoeg mensen best wat moeite mee te hebben. Dus beter ga je niet direct bijdehand lopen doen.
Mjah, de storytelling uit TWD is wat dat betreft net een Dan Brown boek, simpele verhaaltjes op zo'n manier geschreven dat je jezelf heul slim waant op het moment dat je ze snapt.
Ik ga naar huis.
pi_169534376
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2017 13:18 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Wat is er spoiler aan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al is het er maar één van bovenstaande, dan is het al te veel.
pi_169535249
Maar het is gewoon een screen uit de aankondiging voor de nieuwe aflevering. Mag dat ook al niet besproken worden hier? Mag er dan wel gespeculeerd worden?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')