abonnementen ibood.com bol.com
pi_169656483
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:29 schreef keste010 het volgende:

[..]

Het bewijst maar weer eens dat je je overal wel uit kan drogredeneren.

"Nee, toen ik zei dat ik minder Marokkanen wilde, bedoelde ik niet alle Marokkanen. Ik zei immers dat ik minder Marokkanen wilde, niet dat ik van alle Marokkanen af wilde". :')
Nou ja, het is een beetje idioot om nu nog te zeggen dat Wilders niet alle Marokkanen bedoelde. Dat heeft hij zelf tenslotte expliciet benadrukt.
pi_169656517
Ik snap nog steeds niet waarom men zo over die minder minder minder uitspraak valt. Vond het vrij onschuldig allemaal.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_169656542
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:32 schreef ems. het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom men zo over die minder minder minder uitspraak valt.
Misschien moet je dan even teruglezen.
pi_169656618
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:23 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Wilders heeft al duidelijk aangegeven dat hij alle Marokkanen bedoelde.
Nee, dat is geen antwoord op mijn vraag.

Wilders heeft gezegd dat hij voorstander is voor een pertinente immigratiestop van alle toekomstige immigranten uit niet-Westerse landen. Die mening wordt door zeer veel Nederlanders gedeeld en het heeft de PVV tot de tweede politieke partij van Nederland gemaakt.

Dat is iets anders dan dat je zegt dat alle Marokkanen het land uit moeten.
pi_169656647
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wilders heeft gezegd dat hij voorstander is voor een pertinente immigratiestop van alle toekomstige immigranten uit niet-Westerse landen.

Dat is iets anders dan dat je zegt dat alle Marokkanen het land uit moeten.
Het moeten er in ieder geval 'minder minder minder' worden. Met alleen een immigratiestop red je dat niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169656686
Tweede partij met 20 zetels. Vier minder dan in 2010. En dan te bedenken dat de partij een paar maanden geleden nog werd gepeild op 36 zetels.

De kiezen is inderdaad duidelijk geweest: de rol van de PVV is uitgespeeld.
pi_169656693
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het moeten er in ieder geval 'minder minder minder' worden. Met alleen een immigratiestop red je dat niet.
Inderdaad.

Het afschaffen van de dubbele nationaliteit en de desbetreffende allochtoon voor de keuze te stellen te kiezen om Nederlander te blijven of te kiezen voor de identiteit van het moederland kan een welkome aanvulling zijn.

Het stimuleren van een remigratiebeleid ook.
pi_169656719
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:38 schreef Elzies het volgende:

[..]

Je vraag was:

quote:
Refereer dan eens aan de MINDER uitspraak van Wilders dat het alle Marokkanen betrof. Ik hoorde alleen meer of minder Marokkanen.
Wilders heeft duidelijk aangegeven dat hij alle Marokkanen bedoelde.
pi_169656760
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
Tweede partij met 20 zetels. Vier minder dan in 2010. En dan te bedenken dat de partij een paar maanden geleden nog werd gepeild op 36 zetels.

Ik ben wat dat betreft iets cynischer: CDA en VVD hebben duidelijk uitstapjes gemaakt naar de PVV om bij hen kiezers weg te roven. Voor het gedachtegoed van de PVV over allochtonen (en rechtstaat) zou best 36 zetels aan kiezers kunnen bestaan.
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
pi_169656831
quote:
7s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:33 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Misschien moet je dan even teruglezen.
Gedaan. Hoe moest dit mijn mening precies benvloeden?

Verder lijkt het me logisch dat hij alle mocro's bedoelt. Het zou discriminatie zijn als hij alleen maar op bepaalde mocro's doelde.
pi_169656853
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:49 schreef ems. het volgende:

[..]

Gedaan. Hoe moest dit mijn mening precies benvloeden?

Verder lijkt het me logisch dat hij alle mocro's bedoelt. Het zou discriminatie zijn als hij alleen maar op bepaalde mocro's doelde.
giphy.gif
pi_169656875
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
Tweede partij met 20 zetels. Vier minder dan in 2010. En dan te denken dat de partij een paar maanden geleden nog werd gepeild op 36 zetels.

Dat is natuurlijk klinkklare onzin. Alsof de PVV die groter is geworden dan D66 en het CDA nu ineens zou zijn uitgespeeld. Dat is de valse illusie die tegenstanders van Wilders zichzelf nu voor spiegelen.

Het tegenovergestelde is waar. De PVV is van 14 zetels naar twintig zetels gegroeid en daarmee de n na grootste partij van Nederland geworden. Dat zijn de eerlijke feiten. Rutte heeft gewoon geprofiteerd van de Turkije rel waarbij Rutte in feite Wilders beleid uitvoerde.

De te vormen coalitie is beperkt en zeer broos te noemen. Feitelijk bestaat er maar n coalitie optie nu de PvdA zegt niet mee te willen regeren en het zo goed als zeker is dat Klaver zal wegrennen voor een coalitie met de VVD. Dat zou Klavers politieke ambities alleen maar in de weg staan.

Kortom, het te vormen kabinet zal geen lang leven beschoren zijn. De ontwikkelingen in Europa zal Wilders alleen nog maar mr in de kaart spelen. Zeker als Turkije straks zijn grenzen weer openzet voor economische gelukzoekers naar Europa.

Bij Rutte geldt, een domme ezel stoot zich drie maal aan dezelfde steen.
Bij Wilders geldt, drie maal scheepsrecht.

Man, het gaat nu pas echt beginnen. Dit was slechts een stukje warmlopen.
  maandag 20 maart 2017 @ 17:54:35 #113
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_169656954
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is jouw invulling van het geheel, minder is ook eentje minder, er is geen getal genoemd.
  maandag 20 maart 2017 @ 17:54:44 #114
448036 Achterhoker
Hken Kreng !!
pi_169656959
Heb zo'n vermoeden dat de AIVD hier ook even meekijkt.
I don't always listen to Music, but when I do, the neighborhood does too
pi_169656970
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:45 schreef keste010 het volgende:

[..]

Ik ben wat dat betreft iets cynischer: CDA en VVD hebben duidelijk uitstapjes gemaakt naar de PVV om bij hen kiezers weg te roven. Voor het gedachtegoed van de PVV over allochtonen (en rechtstaat) zou best 36 zetels aan kiezers kunnen bestaan.
Het probleem bij de PVV is niet hun allochtonen, islam en immigratiestandpunt. Dat standpunt alleen behaalt uiteraard veel meer kiezers dan slechts de 19 behaalde PVV zetels.

Het probleem is de PVV zelf. De partij is ondemocratisch, Fuehrer Geert Wilders heeft de alleenheerschappij. De partij had geen inhoudelijk verkiezingsprogramma, slechts een A4'tje met standpunten zonder enige onderbouwing of een uitgewerkt realistisch plan. Wilders heeft diverse cruciale debatten geskipt. Wilders heeft relatief weinig interviews gedaan, en heeft ook in de weinige TV optredens maar weinig echte toelichting gegeven over hoe hij zijn plannen zou willen uitvoeren en hoe die haalbaar zouden kunnen zijn. Het feit dat bijna alle partijen PVV uitsluiten van regeringsdeelname hielp ook niet eecht. Kortom, het is een partij die vooral veel roeptoetert maar de kiezer heeft doorgehad dat hij weinig voor elkaar gaat krijgen.

Ik verwacht in volgende verkiezingen misschien wel een veel groter succes voor Thierry Baudet. Misschien wordt hij wel de nieuwe 'Wilders'. Zijn partij heeft in ieder geval onderbouwde standpunten, ook al ben ik het met lang niet alle punten eens (zoals uit de EU gaan).
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 20 maart 2017 @ 17:56:17 #116
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_169656994
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:54 schreef Achterhoker het volgende:
Heb zo'n vermoeden dat de AIVD hier ook even meekijkt.
Heb jij iets te verbergen dan?

Ik heb geen mailtjes welke ik niet prijs kan geven.
  maandag 20 maart 2017 @ 17:56:51 #117
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_169657008
Heeft Rutte ze al prijsgegeven die mailtjes?
  maandag 20 maart 2017 @ 17:57:58 #118
448036 Achterhoker
Hken Kreng !!
pi_169657038
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:56 schreef john2406 het volgende:

[..]

Heb jij iets te verbergen dan?

Ik heb geen mailtjes welke ik niet prijs kan geven.
Ik niet hoor maar deze TT....
I don't always listen to Music, but when I do, the neighborhood does too
pi_169657043
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn reactie toen mensen aangifte gingen doen en Wilders z'n campagne lieten betalen, inderdaad :D

Daarom dus de terughoudendheid met beledigd doen over nietszeggende uitspraken. Het enige wat met massa-hysterie bereikt is is dat die idioot en z'n partij des te groter zijn geworden. Dat na-emmeren over die minder minder minder uitspraak is daar een goed voorbeeld van.
  maandag 20 maart 2017 @ 17:59:14 #120
205706 john2406
gratis is en te koop
pi_169657063
quote:
1s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:57 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Ik niet hoor maar deze TT....
Ja en wat is er dan, het gaat over wat deze gezegd heeft, en een ieder wil het graag invullen naar zijn inkijk, maar dat is er niet gezegd in mijn ogen!
pi_169657103
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

De te vormen coalitie is beperkt en zeer broos te noemen. Feitelijk bestaat er maar n coalitie optie nu de PvdA zegt niet mee te willen regeren en het zo goed als zeker is dat Klaver zal wegrennen voor een coalitie met de VVD. Dat zou Klavers politieke ambities alleen maar in de weg staan.

Hihi wat ben je toch een gekke wildersgroupie.

VVD gaat echt niet met de PVV regeren, dat kabinet valt binnen een jaar als een baksteen.

VVD, CDA en D66 ligt vrij voor de hand. Dan heb je nog CU, FvD, SGP en 50plus als potentiele regeringspartners of gedoogsteuners. Dan hoeft de VVD niet met uitgesproken linkse partijen samen te werken, en ook niet met de PVV.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_169657545
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Mijn reactie toen mensen aangifte gingen doen en Wilders z'n campagne lieten betalen, inderdaad :D

Daarom dus de terughoudendheid met beledigd doen over nietszeggende uitspraken. Het enige wat met massa-hysterie bereikt is is dat die idioot en z'n partij des te groter zijn geworden. Dat na-emmeren over die minder minder minder uitspraak is daar een goed voorbeeld van.
Leuk verhaal, maar niet bepaald relevant.
pi_169657647
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 17:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk klinkklare onzin. Alsof de PVV die groter is geworden dan D66 en het CDA nu ineens zou zijn uitgespeeld. Dat is de valse illusie die tegenstanders van Wilders zichzelf nu voor spiegelen.

Het tegenovergestelde is waar. De PVV is van 14 zetels naar twintig zetels gegroeid en daarmee de n na grootste partij van Nederland geworden. Dat zijn de eerlijke feiten. Rutte heeft gewoon geprofiteerd van de Turkije rel waarbij Rutte in feite Wilders beleid uitvoerde.

Kortom, het te vormen kabinet zal geen lang leven beschoren zijn. De ontwikkelingen in Europa zal Wilders alleen nog maar mr in de kaart spelen. Zeker als Turkije straks zijn grenzen weer openzet voor economische gelukzoekers naar Europa. godse

Bij Rutte geldt, een domme ezel stoot zich drie maal aan dezelfde steen.
Bij Wilders geldt, drie maal scheepsrecht.

Man, het gaat nu pas echt beginnen. Dit was slechts een stukje warmlopen.
Keep the faith, Elzies.

Wel ironisch dat jouw held een tsunami van vluchtelingen nodig heeft om zijn positie te versterken. En dat jij dat dan ook nog eens ruiterlijk toegeeft.
pi_169658652
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:59 schreef Puddington het volgende:

[..]

De wereld draait ook wel door zonder Wilders, net zoals de wereld ook doordraaide na de moord op Fortuyn.

Maar goed, ontopic: ik schat de kans heel klein in. Wilders roeptoetert al jaren dat hij moet vrezen voor z'n leven maar tot nu toe is er niet eens een poging gedaan. Als men hem dood had willen hebben lag hij nu al onder twee meter aarde.
Er is zeker wel een poging gedaan. Cartoon bijeenkomst in de VS. Dader(s) bij de deur doodgeschoten.
  maandag 20 maart 2017 @ 19:04:59 #125
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_169658902
Wilders heeft zijn zin gekregen :Y
Hij had de grootste partij kunnen hebben. Miljoenen kiezers slikken alles wat hij zegt. Maar vervolgens... zegt hij niks. Hij laat zich niet interviewen. Hij blijft weg bij verkiezingsdebatten. En een deel van zijn kiezers is afgehaakt.
Hij doet geen enkele handreiking naar andere partijen waardoor niemand met hem wil regeren. En nu klaagt hij dat niemand met hem wil regeren :'(
Hij wil helemaal niet regeren. Hij heeft de grootste oppositiepartij en kan weer lekker tegen de regering schoppen.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')