abonnement Unibet Coolblue
pi_169218398
Een tijdje terug heb ik deze advertentie online gezet op een hiervoor bedoeld forum. Maar we krijgen alleen maar reacties van mensen die niet echt geïnteresseerd zijn of de advertentie niet goed lezen. Heeft iemand tips voor ons? Of zijn er wellicht mensen geïnteresseerd?!

"Tantrastel op zoek naar interessant dame.

Wij zijn een stel dat geniet van elkaars aanwezigheid en het intense seksuele contact dat we hebben. We houden alle twee van uitdagingen en experimenten. Daarom zouden we het leuk vinden om een leuke, spontane, ontspannen dame te vinden die eens met ons zou willen afspreken.
Het is belangrijk voor ons dat iedereen zich op z'n gemak voelt. Dus we kunnen eerst gewoon eens afspreken in de stad om te kijken of er leuk contact is.

Met tantra stel bedoel ik dat we niet van de kortdurende 'bam bam en klaar' sex zijn. We houden echt van het maken van die connectie en echt in het moment samen zijn. Daarom is het gevoel dat we bij elkaar hebben ook erg belangrijk.

Alles met respect voor elkaars grenzen en gezondheid (dus met condoom). En laten we samen een manier vinden waarop dit leuk is voor iedereen."
pi_169218429
Tja, het is natuurlijk een vrij open stukje tekst.
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:26:56 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169218478
Zoek je een 100% dame? Of is 20% ook goed?

Want ik ben best bereid om op hoge hakken lingerie te dragen, en make-up op te doen enzo.
Mag ik langskomen?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_169218525
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:26 schreef Harvest89 het volgende:
Zoek je een 100% dame? Of is 20% ook goed?

Want ik ben best bereid om op hoge hakken lingerie te dragen, en make-up op te doen enzo.
Mag ik langskomen?
_O-
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:30:27 #5
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_169218555
Contactadvertenties zijn niet toegestaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')