abonnement Unibet Coolblue
pi_169265062
Zojuist terug van mijn eerste tripje zwangerschapsaankopen: nieuwe bh's. Gewoon al een cupmaat meer, geen wonder dat mijn bh's vervelend zaten. :') Blijft dat doorgaan tot hoogzwanger? Want dan moet ik dat even in het budget gaan opnemen. :P

Ik word momenteel vooral kriebelig van vrienden die me ineens behandelen alsof ik van glas ben. Van het weekend heb ik kameraden nog vriendelijk doch dringend verzocht niet meer te pushen dat ik 'toch echt even zou moeten gaan zitten' omdat ik ja, zwanger ben en nee, niet spontaan doodga van een beetje staan. o|O
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 15:50:32 #277
149959 SQ
snelle trees
pi_169265069
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:49 schreef LeSage het volgende:
Herkenbaar, Thistle, vooral op het werk. Horeca, dus gewoon 8 uur staan. De laatste weken voor verlof de vorige keer vond ik het zo vreemd dat collega's steeds wilden dat ik zittend ging lunchen en of ik even zittend het bestek wilde inrollen 8)7

Vriend maakt het echter nog bonter: of ik voor zijn verjaardag op 8 januari (ik was 20 januari uitgerekend) TE VOET bier mee wilde nemen uit de supermarkt.
'Geen grote kratjes hoor, gewoon 2 van die kleintjes van Bavaria.'
Nou ehm, misschien dat je die zelf even met de auto mee kunt nemen :')
neeeeeeee :o omg dat is wel heel erg :')
Ik zou m keihard uitgelachen hebben trouwens.
disclaimer
pi_169265088
Bij mij is het vooral in het begin zo'n groei met mijn borsten. Ofja, dan valt het op. Daarna valt het wat weg tegen je buik :')
Tot je bevallen bent, wát een joekels :o
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169265104
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

neeeeeeee :o omg dat is wel heel erg :')
Ik zou m keihard uitgelachen hebben trouwens.
Hij zei het ook nog in gezelschap, die lachen er nu nog steeds iedere keer om _O-
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  vrijdag 3 maart 2017 @ 15:55:47 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_169265163
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:50 schreef Nanuke het volgende:
Zojuist terug van mijn eerste tripje zwangerschapsaankopen: nieuwe bh's. Gewoon al een cupmaat meer, geen wonder dat mijn bh's vervelend zaten. :') Blijft dat doorgaan tot hoogzwanger? Want dan moet ik dat even in het budget gaan opnemen. :P

Ik word momenteel vooral kriebelig van vrienden die me ineens behandelen alsof ik van glas ben. Van het weekend heb ik kameraden nog vriendelijk doch dringend verzocht niet meer te pushen dat ik 'toch echt even zou moeten gaan zitten' omdat ik ja, zwanger ben en nee, niet spontaan doodga van een beetje staan. o|O
Bij mij stagneerde het rond de 5-6 maanden. Van 75D naar 80G ofzo. Maar de week na de geboorte scoor je ook nog twee maten extra *O*
disclaimer
pi_169265296
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Bij mij stagneerde het rond de 5-6 maanden. Van 75D naar 80G ofzo. Maar de week na de geboorte scoor je ook nog twee maten extra *O*
O boy. :o :D Ik zal mijn man vast voorbereiden dat hij maar afscheid moet nemen van mijn mooi-gevormde docht klein-geschapen borsten. Ik denk dat na zoveel groei dat nooit meer goed komt na de zwangerschap. :'(
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 16:04:16 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_169265316
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:03 schreef Nanuke het volgende:

[..]

O boy. :o :D Ik zal mijn man vast voorbereiden dat hij maar afscheid moet nemen van mijn mooi-gevormde docht klein-geschapen borsten. Ik denk dat na zoveel groei dat nooit meer goed komt na de zwangerschap. :'(
kan ie alvast sparen voor je borstcorrectie O+
disclaimer
pi_169265322
Wauw, die kratjes bier, dat is echt lomp _O-

Ik ben dus niet de enige die moeite heeft met gebruik maken van dingen voor zwangere. Was wel geïnspireerd geraakt. We zijn dit weekend in een bungalowpark. Normaal mag je geen auto bij het huisje hebben maar ik heb bij het inchecken gevraagd of er een uitzondering gemaakt kon worden omdat ik zwanger ben. Dat was absoluut geen enkel probleem :D

Hier is de Jumbo ook verschrikkelijk, ik kom er ook niet graag.
Ook hier wel eens omgeving die niet mee helpt. Laatst liep ik op een heel smal stukje weg (voor voetgangers) en achter me reed een tractor, die kon er echt niet langs, ik kon niet aan de kant. Het was maar een klein stukje maar meneer vind het toch nodig om achter me geïrriteerd gas te geven en boos te gebaren. Ik loop gewoon niet zo snel, kan ik ook niets aan doen.
Of mensen die als ik duidelijk richting de kassa loop nog even snel inhalen en voor me in de rij gaan staan.
Nouja, ik overleef het prima maar soms zou ik wel willen dat er net iets meer rekening gehouden zou worden.
pi_169265392
Mijn borsten lijken wel redelijk stabiel te blijven. Ze zijn iets meer gaan hangen maar dat mag ook wel na 3 keer zwanger en twee borstvoedingperiodes.
Ik draag nu het liefst van die hele rekbare meegroei zwanger dingen. BH's irriteren me.
pi_169265538
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:08 schreef Thistleweed het volgende:
Mijn borsten lijken wel redelijk stabiel te blijven. Ze zijn iets meer gaan hangen maar dat mag ook wel na 3 keer zwanger en twee borstvoedingperiodes.
Ik draag nu het liefst van die hele rekbare meegroei zwanger dingen. BH's irriteren me.
Je wordt natuurlijk ook ouder, borsten blijven nu eenmaal niet fier overeind staan. Gravity ;(

Ik heb ook rekbare meegroei-shizzle, heerlijk! O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_169266185
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:50 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

neeeeeeee :o omg dat is wel heel erg :')
Ik zou m keihard uitgelachen hebben trouwens.
Dat vind ik nog heel redelijk. Ik zou eerst met deuren gaan slaan en hem vragen of hij gek geworden is en daarna zou ik huilen omdat ik zo'n egoïstisch lul van een vriend heb.

Verder ben ik heel relaxed hoor, doorgaans.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_169266231
quote:
12s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:04 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

kan ie alvast sparen voor je borstcorrectie O+
:D :D O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_169266274
Mijn borsten zijn nauwelijks gegroeid, zal na de bevalling wel komen. Hebben jullie trouwens van tevoren een voedingsbh gekocht of doen jullie dat pas na de bevalling? Ik twijfel, aan de ene kant geen idee hoe veel ze gaan groeien, aan de andere kant is het misschien wel handig om er eentje te hebben ivm eventuele lekkages tussen voedingen door.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 16:56:29 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_169266366
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:50 schreef Gogo83 het volgende:
Mijn borsten zijn nauwelijks gegroeid, zal na de bevalling wel komen. Hebben jullie trouwens van tevoren een voedingsbh gekocht of doen jullie dat pas na de bevalling? Ik twijfel, aan de ene kant geen idee hoe veel ze gaan groeien, aan de andere kant is het misschien wel handig om er eentje te hebben ivm eventuele lekkages tussen voedingen door.
ik had er de vorige keer 2 van te voren en nu geen 1. Ik weet nu namelijk welke bh's ik fijn vind, die kosten 90 euro, dus ik wil wel echt de goede maat hebben :') de eerste 2 weken kom ik er ook wel met strakke hemdjes :)
disclaimer
pi_169266567
Mijn borsten zijn ook nog niet echt gegroeid.

Morgen komt mijn moeder mee aan mijn nesteldrang werken. Maar ik ben echt lam. Dat wordt wat. :')
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:12:04 #291
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_169266610
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:03 schreef Nanuke het volgende:

[..]

O boy. :o :D Ik zal mijn man vast voorbereiden dat hij maar afscheid moet nemen van mijn mooi-gevormde docht klein-geschapen borsten. Ik denk dat na zoveel groei dat nooit meer goed komt na de zwangerschap. :'(
Ik ben van B naar C gegaan, het kan ook bescheiden blijven. Ik weet nog goed dat mijn stuwing op zijn hoogtepunt was en mijn man me met enorme ogen aankeek en de kraam er uitgooide, ja papa, kijk maar goed zó groot ga je ze nooit meer zien! _O_
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:26:00 #292
149959 SQ
snelle trees
pi_169266837
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:44 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Dat vind ik nog heel redelijk. Ik zou eerst met deuren gaan slaan en hem vragen of hij gek geworden is en daarna zou ik huilen omdat ik zo'n egoïstisch lul van een vriend heb.

Verder ben ik heel relaxed hoor, doorgaans.
:D
disclaimer
pi_169267035
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:44 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Dat vind ik nog heel redelijk. Ik zou eerst met deuren gaan slaan en hem vragen of hij gek geworden is en daarna zou ik huilen omdat ik zo'n egoïstisch lul van een vriend heb.

Verder ben ik heel relaxed hoor, doorgaans.
O+
pi_169267093
Alleen al voor de borsten zou ik tot m'n 50e borstvoeding geven O+
Dat keerde veel te snel terug van een goede stevige C(of D met stuwing) naar een zielige theezakjes A :')
pi_169267158
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:44 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Dat vind ik nog heel redelijk. Ik zou eerst met deuren gaan slaan en hem vragen of hij gek geworden is en daarna zou ik huilen omdat ik zo'n egoïstisch lul van een vriend heb.

Verder ben ik heel relaxed hoor, doorgaans.
Hahahaha, hij denkt ooit niet zo goed na, maar verder doet ie alles hoor.
Het was op dat moment ook gewoon niet in zijn gedachten gekomen dat zoiets niet zo handig was :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169267211
Logi, hoe ging het vandaag? :*

Ik heb vakantie! *O* en na mijn vakantie verlof. Laat het lamballen beginnen ;)
Ik pas nog soort van mijn oude BH's, maar stap binnenkort maar eens over op rekbare voedingsbh's
pi_169267374
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik had er de vorige keer 2 van te voren en nu geen 1. Ik weet nu namelijk welke bh's ik fijn vind, die kosten 90 euro, dus ik wil wel echt de goede maat hebben :') de eerste 2 weken kom ik er ook wel met strakke hemdjes :)
90¤? Welke zijn dat dan?!

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:50 schreef Gogo83 het volgende:
Mijn borsten zijn nauwelijks gegroeid, zal na de bevalling wel komen. Hebben jullie trouwens van tevoren een voedingsbh gekocht of doen jullie dat pas na de bevalling? Ik twijfel, aan de ene kant geen idee hoe veel ze gaan groeien, aan de andere kant is het misschien wel handig om er eentje te hebben ivm eventuele lekkages tussen voedingen door.
Ik heb mn kraamweek geleefd in van die bh hempjes (hempje dat alleen over de borsten valt. Paar euro van de zeeman ^O^ Nu heb ik van die elastische bh's van de h&m. Zijn op zich prima.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:03:11 #298
149959 SQ
snelle trees
pi_169267423
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:00 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

90¤? Welke zijn dat dan?!

[..]

Ik heb mn kraamweek geleefd in van die bh hempjes (hempje dat alleen over de borsten valt. Paar euro van de zeeman ^O^ Nu heb ik van die elastische bh's van de h&m. Zijn op zich prima.
Mammae. Met een 95F kun je je geen flodderzooi veroorloven ;)
disclaimer
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:03:35 #299
149959 SQ
snelle trees
pi_169267430
Verlof voor thee, yay!
disclaimer
  vrijdag 3 maart 2017 @ 18:10:43 #300
30252 Soempie
Procreating
pi_169267529
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 18:03 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Mammae. Met een 95F kun je je geen flodderzooi veroorloven ;)
Die zijn zo fijn! Alleen de winkel waar ik ze kocht heeft ze niet meer. -O- Koop jij online?

[ Bericht 0% gewijzigd door SQ op 03-03-2017 18:43:26 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')