abonnement Unibet Coolblue
pi_169967618
Ik weet het nog goed, het was een zonnige dag in mei, nu bijna 5 jaar geleden, dat ik verveeld door het raam op het werk keek (zoals wel vaker) en besloot de magische 3 letters in Google te typen en zo op het Fok forum te belanden. Het was net zoals de scène in de kerk in Blues Brothers, zoals Jake het licht zag, zo ging er voor mij ook een wereld vol ontdekkingen en mogelijkheden open. Langzaam schuivende ik de topics binnen om mijn ongezouten mening te verspreiden, gepaard met een flinke poging tot humor. En met steeds meer interesse en enthousiasme deed ik mee in de verschillende topics rondom FMT.

En nu is het moment eindelijk daar, Lewis Hamilton, Ursain Bolt, Roger Federer, Johan Cruijff, Michael Indurain en Michael Jordan voelen nu de hete adem in hun nek van mij nu ik me ook heb toegevoegd aan het (hele) grote boek met winnaars. Al hoewel ik mij maar op een heel klein hoekje aan de binnenkant van de kaft mag zien staan, ik ben een winnaar van een prijs! Maar je was toch niet de beste deze maand Jay? Ach, het geluk is met de dommen en dankzij de manipulatie bij random.org mag mijn naam ook in de beker worden gegraveerd!

In dank de gehele organisatie van het FMT team, ik ben dankbaar voor de passende prijs aangezien ik één bioscoopbon heb gekregen zodat ik samen met mijn denkbeeldige vrienden een leuke film kan gaan kijken!
Ook feliciteer ik Sarabi met haar terecht gewonnen prijs!
pi_169968402
Wow, wat een speech! _O_

Winnaars, gefeliciteerd! ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  maandag 3 april 2017 @ 13:36:36 #28
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_169969975
quote:
1s.gif Op maandag 3 april 2017 11:44 schreef JayHovah het volgende:
_O_ acceptance speech _O_
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_170000089
Zeg Sarabi, ik heeb niet voor niets zo'n uitgebreide acceptance speech gehouden, kom op en overklas mijnes met jouw epische dialoog!
pi_170000250
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:46 schreef JayHovah het volgende:
Zeg Sarabi, ik heeb niet voor niets zo'n uitgebreide acceptance speech gehouden, kom op en overklas mijnes met jouw epische dialoog!
Ik ben al een vrouw van weinig woorden.
Maar ben nu helemaal sprakeloos door jouw speech :@

Dus dank u allemaal ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170000358
-O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_170000546
quote:
2s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:57 schreef FireFox1 het volgende:
-O-
pi_170003001
De puntentelling is bijgewerkt tot en met maart.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 5 april 2017 @ 08:07:35 #34
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_170012821
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 19:52 schreef sasquatsch het volgende:
De puntentelling is bijgewerkt tot en met maart.
Heeft iemand jou vanochtend al gemeld dat je goed bezig bent?

Zo niet:
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_170241172
Zit ik tv te kijken, hoor ik me toch een knal tegen het raam! Knalde de uil van Harry Potter bijna naar binnen met in z'n bek een bioscoopbon! *O*

Thanx voor de prijs allemaal!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')