abonnement Unibet Coolblue
pi_169210629
Hallo,

TT is misschien wat te heftig, maar het gevoel dat ik soms heb, komt wel in de buurt.

Mijn schoonzus (zus van mijn vriend) is een egoïstisch typetje. Ze doet eigenlijk alles wat in haar voordeel werkt, ook al is het nadelig voor anderen. Hierbij worden dus ook al gauw haar eigen familieleden genaaid.

Ze is alleen ook nog eens sociaal en komt aardig over op anderen, waardoor mensen haar niet gauw op haar plek wijzen. Ze komt dus eigenlijk weg met alles en dat irriteert mij mateloos.

Ik probeer haar zo min mogelijk te zien en houd het alleen bij feestdagen. Tijdens de feestdagen kijkt ze me dan zo bitchy aan, richt zich tot mijn vriend en gaat urenlang met hem kletsen. Of ze kijkt veelzeggend naar haar moeder en dan gaan ze glimlachen, waardoor ik me weer opgelaten voel.

Tegenwoordig merk ik dat ik ook geïrriteerd raak als mijn vriend daarheen gaat. Het is natuurlijk zijn zus, dus hij moet gewoon kunnen gaan, maar ik maak dan toch ruzie met hem en wil blijkbaar niet dat hij gaat.
Ze geeft hem stomme ideeën, ze is heel betweterig en bemoeit met van alles en nog wat. Als mijn vriend dan komt met haar ideeën, krijg ik de neiging om hem de deur uit te gooien.

Ben ik nou gek of heb ik een irritante schoonzus?
pi_169210652
Je bent gek.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169210694
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:12 schreef marsan het volgende:
Je bent gek.
Waarom dan?
pi_169210746
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:13 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Waarom dan?
Ik lees alleen over een sociaal persoon en jij stoort je aan haar. En eerlijk gezegd lijkt het nergens op gestoeld.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169210823
En wat is je eigen rol in de situatie?
pi_169210852
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:15 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik lees alleen over een sociaal persoon en jij stoort je aan haar. En eerlijk gezegd lijkt het nergens op gestoeld.
Ja ze kan heel goed minachtend doen, maar het verstoppen in een sociaal praatje.

Ik mag haar echt niet en als mijn vriend haar opzoekt, krijgt hij er ook van langs :P
pi_169210908
Als je dezelfde sociale skills had als haar dan was je nu waarschijnlijk niet zo'n introvert zeiktrutje.
Je ergert je aan haar vanuit onbewuste jaloezie.
pindazakje
pi_169210917
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ja ze kan heel goed minachtend doen, maar het verstoppen in een sociaal praatje.

Ik mag haar echt niet en als mijn vriend haar opzoekt, krijgt hij er ook van langs :P
Precies. Ik zie dus eerder een probleem bij jou dan bij haar.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169210946
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:17 schreef Tja..1986 het volgende:
En wat is je eigen rol in de situatie?
Ik doe gewoon normaal verder.
Hun moeder mag me ondertussen heel graag.
Die zus is alleen echt iemand die ik liever niet zie :P
Denk maar aan liegen, bedriegen, stelen en zich toch overal vanuit lullen met haar geklets.
pi_169210948
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef Highlighter het volgende:

Ja ze kan heel goed minachtend doen, maar het verstoppen in een sociaal praatje.

Ik mag haar echt niet en als mijn vriend haar opzoekt, krijgt hij er ook van langs :P
Als hij naar zijn eigen zus gaat krijgt hij er van langs? whut? :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 februari 2017 @ 23:23:07 #11
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169211008
Leuk hoe je zo eigenhandig je relatie verpest.
The love you take is equal to the love you make.
pi_169211166
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:20 schreef Hyaenidae het volgende:
Als je dezelfde sociale skills had als haar dan was je nu waarschijnlijk niet zo'n introvert zeiktrutje.
Je ergert je aan haar vanuit onbewuste jaloezie.
Misschien.
Ik weet alleen dat ik haar niet kan uitstaan en haar gedrag verafschuw. Misschien ben ik wel een beetje jaloers op haar sociale skills, maar als ik dan zie hoe vervelend zij eigenlijk is, glijdt dat weer van me af.

Overigens denk ik dat ik haar vooral niet mag, omdat ik weet dat zij toen mijn vriend nog samen was met zijn ex, hem meenam naar allerlei activiteiten met haar vriendinnen. Natuurlijk werd hij gebruikt, hij betaalde alles en regelde vervoer.
En het is sowieso not done als hij met zijn zus en haar vriendinnen iets gaat ondernemen, terwijl de vriendin thuis zit.
pi_169211186
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:18 schreef Highlighter het volgende:

[..]


Ik mag haar echt niet en als mijn vriend haar opzoekt, krijgt hij er ook van langs :P
Jezus wat kansloos. :N
Ja doei.
pi_169211297
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Jezus wat kansloos. :N
Ja ik weet dat het niet goed is.
Ik probeer ook soort van uit te vinden waarom ik me zo gedraag.
Maar ik denk dus omdat ik haar niet vertrouw, want ze heeft hem veel gebruikt vroeger en omdat zij het normaal vindt dat hij iets gaat doen met haar en haar vriendinnen.
pi_169211312
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:27 schreef Highlighter het volgende:

Misschien.
Ik weet alleen dat ik haar niet kan uitstaan en haar gedrag verafschuw. Misschien ben ik wel een beetje jaloers op haar sociale skills, maar als ik dan zie hoe vervelend zij eigenlijk is, glijdt dat weer van me af.

Overigens denk ik dat ik haar vooral niet mag, omdat ik weet dat zij toen mijn vriend nog samen was met zijn ex, hem meenam naar allerlei activiteiten met haar vriendinnen. Natuurlijk werd hij gebruikt, hij betaalde alles en regelde vervoer.
En het is sowieso not done als hij met zijn zus en haar vriendinnen iets gaat ondernemen, terwijl de vriendin thuis zit.
Nogmaals whut? En omdat hij iets doet wat not done is (says who?), heb jij een hekel aan zijn zus.

/insert plaatje van wanhopige jackie chan
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_169211418
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nogmaals whut? En omdat hij iets doet wat not done is (says who?), heb jij een hekel aan zijn zus.

/insert plaatje van wanhopige jackie chan
Zij regelt dat toch.
Hij heeft overigens nooit zoiets gedaan bij mij, anders is het ook gewoon gelijk klaar bij mij en dat weet hij ook.

Maar ik vind het asociaal dat hij elke keer meegevraagd werd toen hij in een relatie zat met zijn ex en dat hij werd gebruikt.
pi_169211446
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:33 schreef Highlighter het volgende:
Zij regelt dat toch.
Hij heeft overigens nooit zoiets gedaan bij mij, anders is het ook gewoon gelijk klaar bij mij en dat weet hij ook.

Maar ik vind het asociaal dat hij elke keer meegevraagd werd toen hij in een relatie zat met zijn ex en dat hij werd gebruikt.
Gut, een vriend zonder ruggengraat die helemaal het slachtoffer is van wat zij regelt :o

Daarbij zie ik geen ènkel probleem om dingen te doen zonder je partner. Erg naar trekje als je dat wel zo ziet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 februari 2017 @ 23:35:14 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_169211458
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:33 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Zij regelt dat toch.
Hij heeft overigens nooit zoiets gedaan bij mij, anders is het ook gewoon gelijk klaar bij mij en dat weet hij ook.

Maar ik vind het asociaal dat hij elke keer meegevraagd werd toen hij in een relatie zat met zijn ex en dat hij werd gebruikt.
Dit was met zijn ex. En daar maak jij je nu druk om?!
The love you take is equal to the love you make.
pi_169211518
Heb jij t idee dat ze hem wil koppelen aan een van dr vriendinnen ofzo?
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_169211624
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:37 schreef marsan het volgende:
Heb jij t idee dat ze hem wil koppelen aan een van dr vriendinnen ofzo?
Dit was bij zijn ex, niet bij haar. Maar ze maakt zich er nu nog wel druk om. Let wel op, zij kent deze geschiedenis alleen maar vanuit zijn perspectief en zijn verhalen. Want het was met zijn ex.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2017 @ 23:41:32 #21
460494 naoomx
pi_169211637
Sommige mensen hebben inderdaad wel echt een hatelijke vibe wat anderen niet door lijken te hebben.

Toch vermoed ik dat er iets qua jaloezie speelt hier, aangezien je haar dusdanig haat dat je d'r een topic over maakt. Ook kijkend naar mijn eigen "geschiedenis" als het gaat om mensen die ik haatte en/of mij haatten (met haten zien als genoeg een hekel aan iemand hebben dat het minstens licht obsessief wordt) was er áltijd verliefdheid en/of jaloezie in het spel.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 23:49:01 #22
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169211836
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:11 schreef Highlighter het volgende:

Ben ik nou gek of heb ik een irritante schoonzus?
je hebt een irritante schoonzus. :Y
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169211851
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit was bij zijn ex, niet bij haar. Maar ze maakt zich er nu nog wel druk om. Let wel op, zij kent deze geschiedenis alleen maar vanuit zijn perspectief en zijn verhalen. Want het was met zijn ex.
Maar ik proef wel een soort onzekerheid. Mss dat die schoonzus voorheen al een vriendin had die ze wilde koppelen en nu fietst zij er tussendoor.

Of misschien een angst voor zoiets.
Of ze is gewoon gek :)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 28 februari 2017 @ 23:50:17 #24
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169211861
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:20 schreef marsan het volgende:

[..]

Precies. Ik zie dus eerder een probleem bij jou dan bij haar.
gast hoe weet je dat nou!? jij kent die hele zus toch niet?? :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169211885
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:50 schreef Anthonie24 het volgende:

[..]

gast hoe weet je dat nou!? jij kent die hele zus toch niet?? :')
En jij wel? En toch heb jij ook een mening.
Iets met hypocriet enzo.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')