Nee, er staat dat een team is gevraagd hun ophanging aan te passen, terwijl die van Red Bull (volgens sources) deze week nog niet gecontroleerd is. Dus kleine kans dat het Red Bull betreft, maar eerder een ander team dat al wel gecontroleerd is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die uitspraken van Horner waren van voor de verduidelijking van de regels toch?
Dus wellicht dat ze inmiddels eieren voor hun geld gekozen hebben.
Enige twee teams die er echt bezig mee waren zijn Mercedes en Red Bull, dus 50/50 kans dat Red Bull het is, vandaar mijn uitspraak
Daarom vind ik het pre-season gebeuren het leukste om te volgenquote:Op woensdag 1 maart 2017 11:57 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder Ferrari is, RB en Mercedes hadden het vorig seizoen al, en Ferrari was naarstig op zoek naar hoe het ook te fixen. Blijkbaar hebben ze iets bedacht wat toch tegen de regels blijkt te zijn, en dit zou weer samenvallen met de geruchten dat ferrari het achter de schermen compleet niet op orde heeft en al aan een b-spec/redesign zou werken. Maargoed, speculaas, speculaas...
Ferrari heeft juist de FIA gevraagd om een verduidelijking. Lijkt me sterk dat zij nu juist met een oplossing komen die tegen de regels is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:57 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder Ferrari is, RB en Mercedes hadden het vorig seizoen al, en Ferrari was naarstig op zoek naar hoe het ook te fixen. Blijkbaar hebben ze iets bedacht wat toch tegen de regels blijkt te zijn, en dit zou weer samenvallen met de geruchten dat ferrari het achter de schermen compleet niet op orde heeft en al aan een b-spec/redesign zou werken. Maargoed, speculaas, speculaas...
Ben inderdaad ook wel benieuwd waar ze nu echt mee gaan komen straks, zeker gezien alle uitspraken die gedaan zijn over de nieuwe wagenquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel weer weinig rondjes van RBR en weinig spectaculaire tijden.
Óf RBR heeft zitten slapen (want de renault lijkt snel zat) Óf ze toveren volgende week (of misschien pas in Melbourne) een enorme verrassing uit de hoge hoed.
Gelet op de rust en optimisme die je bij elk interview bij elk teammember ziet hoop ik het laatste.
Lijkt me niet. De Ferrari zit vastgeplakt aan het asfalt, aldus de aanwezige journalisten. Als ze het al waren dan lijkt het me niet dat ze nog met het systeem rondrijden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:57 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder Ferrari is, RB en Mercedes hadden het vorig seizoen al, en Ferrari was naarstig op zoek naar hoe het ook te fixen. Blijkbaar hebben ze iets bedacht wat toch tegen de regels blijkt te zijn, en dit zou weer samenvallen met de geruchten dat ferrari het achter de schermen compleet niet op orde heeft en al aan een b-spec/redesign zou werken. Maargoed, speculaas, speculaas...
Testen gaat gewoon niet om snelste rondjes. Wat nog negatief is uit te leggen is dat ze weinig rondjes rijden, maar zelfs dat valt mee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Wel weer weinig rondjes van RBR en weinig spectaculaire tijden.
Óf RBR heeft zitten slapen (want de renault lijkt snel zat) Óf ze toveren volgende week (of misschien pas in Melbourne) een enorme verrassing uit de hoge hoed.
Gelet op de rust en optimisme die je bij elk interview bij elk teammember ziet hoop ik het laatste.
http://www.f1today.net/nl(...)roversiele-ophangingquote:Op woensdag 1 maart 2017 11:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Die uitspraken van Horner waren van voor de verduidelijking van de regels toch?
Dus wellicht dat ze inmiddels eieren voor hun geld gekozen hebben.
Enige twee teams die er echt bezig mee waren zijn Mercedes en Red Bull, dus 50/50 kans dat Red Bull het is, vandaar mijn uitspraak
Volgens mij had de McLaren bij de presentatie ook een behoorlijke rake.. en of het legaal was of niet zou te maken hebben met het al dan niet fysiek verbonden zijn van de achterwiel- en de voorwielophanging. Wellicht dat ze nu een systeem hebben uitgevonden wat puur op de achterwielophanging werkt, waarbij op hoge snelheden de rake wat minder wordt; En de huidige regelgeving is daar nog vaag of niet-bestaand overquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:04 schreef Anton91 het volgende:
[..]
http://www.f1today.net/nl(...)roversiele-ophanging
quote:Een klassieker op de Formule 1-kalender blijft ook de komende jaren deel uitmaken van het seizoen: de organisatie van de Grand Prix van Canada heeft met de Formule 1 overeenstemming bereikt over een verlenging van het huidige contract. De tot 2024 lopende verbintenis is met vijf jaar verlengd.
"We kunnen bevestigen dat Octane Racing Group (de promoters van de Canadese GP, red.) een vijfjarige verlenging van het tienjarige contract, afgesloten in 2014, getekend heeft. Hiermee is de race tot 2029 verzekerd van een plek op de Formule 1-kalender", aldus een woordvoerster van de race in Montreal.
Maakt allemaal niks uit Jan Lammers en Tom Coronel zijn niet zo onder de indruk van de auto.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:17 schreef franklop het volgende:
Ricciardo schuift op naar P2 in de Red Bull: 1.21.153 op softs, op 1,3 seconde van Bottas op supersofts.
Ik proef cynisme. Maar toch maak ik me wel een beetje zorgen, die 2 zijn geen totale koekenbakkers.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maakt allemaal niks uit Jan Lammers en Tom Coronel zijn niet zo onder de indruk van de auto.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:19 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maakt allemaal niks uit Jan Lammers en Tom Coronel zijn niet zo onder de indruk van de auto.
Die kijken dus ook alleen maar naar de tijden zoals ze tot nu toe gereden zijn in de testquote:Voormalig F1Today.net-verslaggever Arjan Hoefakker sprak voor PowNedTV met Jan Lammers en Tom Coronel en de heren zijn nog niet heel erg enthousiast over de RB13 van Red Bull Racing. Lammers is nog voorzichtig en spreekt van een eerste ochtend waarbij er niet te vroeg geoordeeld moet worden. Lammers: "Maar aan de andere kant wat ook een waarheid is ‘wat goed is komt snel’." Op de vraag of we ons zorgen moeten maken zegt hij: "Volgens die ene filosofie wel en volgens die andere moeten we nog even geduld hebben, maar het is een beetje eng."
Tom Coronel is harder in zijn oordeel: "Als je naar buiten rijdt wil je als coureur gewoon de snelste zijn en als je dat niet bent dan weet je toch al een beetje hoe het seizoen eruit gaat zien." Toch eindigt hij positief en hoopt hij dat Verstappen drie races gaat winnen dit jaar.
Het zijn juist de twee grootste koekenbakkers die er zijn. Beetje dom zitten lullen. Als je waarde hecht aan de tijden tijdens een test ben je een koekenbakker eerste klas.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:21 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Ik proef cynisme. Maar toch maak ik me wel een beetje zorgen, die 2 zijn geen totale koekenbakkers.
Denk ook niet dat Mercedes dat doetquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:21 schreef tja77 het volgende:
RBR kan ook gewoon in de 1:19 rijden mocht het nodig zijn.
Die laten echt nog niet het achterste van de tong zien.
Ach, het werd hier gisteren ook al gezegd; Red Bull loopt ieder jaar gigantisch te sandbaggen tijdens de wintertests. Om er vervolgens in Melbourne 'ineens' te staan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:22 schreef Ener-G het volgende:
[..]
[..]
Die kijken dus ook alleen maar naar de tijden zoals ze tot nu toe gereden zijn in de test
Ik ben wel benieuwd naar een compilatie per constructeur van alle snelste sectoren die ze tot nu toe gereden hebben over alle rondes, dat zou een stuk duidelijker beeld geven.
ik denk dat je eerder moet kijken naar bepaalde bochten op een circuit als Barcelona. Bocht 3 en bocht 9 schijnen nogal wat te zeggen over hoe goed een auto nu echt is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:22 schreef Ener-G het volgende:
[..]
[..]
Die kijken dus ook alleen maar naar de tijden zoals ze tot nu toe gereden zijn in de test
Ik ben wel benieuwd naar een compilatie per constructeur van alle snelste sectoren die ze tot nu toe gereden hebben over alle rondes, dat zou een stuk duidelijker beeld geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |