abonnement Unibet Coolblue
pi_169204478
Ik wil iets van mij afschrijven maar ik weet niet goed waar.. En toen kwam ik dit Fok forum tegen en wat oudere posts in Google van andere "eenzame"mensen hier..

Om maar meteen met de deur in huis te vallen ik voel mij eenzaam (en ik zal vast niet de enige zijn). Het is voornamelijk na mijn studie gegroeid dat gevoel en de vriendschappen die daarna gaan verwateren. Mensen om mij heen vinden een baan, gaan settelen, krijg kinderen, gaan verhuizen etc. En ik? Ik woon nog steeds thuis bij mijn ouders, niet erg ideaal op je 25ste.. Tenminste dat vind ik.. Na mijn studie heb ik diverse baantjes gehad, helaas nooit voor lange duur. Vorig jaar heb ik mij ingeschreven bij KvK om te proberen om voor mij zelf te beginnen (grafische branche). Nu een jaar verder valt dat best tegen. Af en toe wat opdrachten, maar het komt niet erg van de grond en het bied je ook geen financiële zekerheid.. Ik zoek daarom al enige tijd naar weer een normale vaste baan. Ik solliciteer mij eigen suf... Tot het meest simpele werk wat ik nog zou kunnen doen. Maar ook daar krijg ik afwijzingen op, een gebrek aan ervaring of kandidaten die beter aansluiten op de functie-eisen zijn standaard berichten geworden..
En ook dat isoleert je van de maatschappij, je maakt je niet nuttig, je zit alle dagen thuis.. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend, die ik ieder weekend zie. Deze weekenden met hem zijn voor mij heel waardevol en kijk hier altijd naar uit. Omdat ik dan omringd ben met energie van iemand die van mij houdt, iemand die blij is mij te zien. Maar eerlijk gezegd voelt dat niet helemaal ok. Helemaal afhankelijk zijn van dat ene contact is niet gezond.
Ik zou graag andere sociale contacten willen ontmoeten en het hoeven echt niet allemaal hartsvrienden/vriendinnen te worden, maar gewoon iemand om ook is mee naar een bioscoop te gaan, te appen, etc.

Ik vul mijn doordeweekse dagen in met af en toe wat werk/opdrachten, ga 2/3x per week hardlopen en game vrij veel (pc/ps4). Met dit leven kan ik net aan mijn eigen kont redden in de zin van telefoon, verzekering en mijn auto.

Daarbij ben ik vrij introvert en maak ik moeilijk contact met andere, hou niet van drukke locaties met heel veel mensen op een kluitje.
Ik heb de afgelopen weken al wat geprobeerd. Ik hou van hardlopen en dit doe ik altijd alleen, dus heb ik o.a. op diverse FB groepen mijn oproepje voor een hardloopmaatje geplaatst (helaas nog geen resultaat). Ik heb ontdekt dat er ook website's voor zijn, maar dat is dan net zo'n systeem als op datingsites je moet een lidmaatschap kopen om berichten te kunnen sturen en lezen..
Ik zit sinds vandaag op Badoo, ik dacht leuk mensen leren kennen en het lijkt ook een hele open community, je kan je hobby's opgeven wat je zoekt etc etc. Maar dan zit er weer zo 'n stom Tinder idee achter dat je een hartje of een kruisje aanklikt op basis van voorgeschotelde foto's van gek genoeg alleen maar mannen.. Het lijkt mij toch meer een app waar mensen uit zijn op dating/seks..

Ik Google wat af maar ik kan nou niet echt een leuke website vinden waar jongeren hun interesses op uitwisselen een soort FB maar dan laagdrempelig?

Ik zet dit hier neer voor tips, maar ik denk dat er ook best wel wat jongeren zijn die in het zelfde schuitje zitten. Misschien kan ik hier ook lotgenoten vinden?
  dinsdag 28 februari 2017 @ 19:45:12 #2
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169205035
vervelend dat je je zo voelt pixel.

ik hoor wel vaker dat vriendschappen verwateren als men volwassen word. dat is wel erg jammer enzo.

ik heb zelf ook niet zoveel vrienden....maar uhhm....ik vind dat eigenlijk wel prima zo.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169205444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:45 schreef Anthonie24 het volgende:
ik heb zelf ook niet zoveel vrienden....maar uhhm....ik vind dat eigenlijk wel prima zo.
Je hebt mij al als vriend, dan zijn andere vrienden meteen overbodig.
pindazakje
  dinsdag 28 februari 2017 @ 20:05:00 #4
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169205473
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je hebt mij al als vriend, dan zijn andere vrienden meteen overbodig.
wat aardig van je. O+
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169206922
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:03 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je hebt mij al als vriend, dan zijn andere vrienden meteen overbodig.
Zozo _O-

Herkenbaar, ik spreek de gasten van de middelbare misschien 2 keer per jaar. Ten minste, 1e jaar hbo en heb ze nog maar een keer gesproken daarna
pi_169207205
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:21 schreef Pixel91 het volgende:
Ik wil iets van mij afschrijven maar ik weet niet goed waar.. En toen kwam ik dit Fok forum tegen en wat oudere posts in Google van andere "eenzame"mensen hier..

Om maar meteen met de deur in huis te vallen ik voel mij eenzaam (en ik zal vast niet de enige zijn). Het is voornamelijk na mijn studie gegroeid dat gevoel en de vriendschappen die daarna gaan verwateren. Mensen om mij heen vinden een baan, gaan settelen, krijg kinderen, gaan verhuizen etc. En ik? Ik woon nog steeds thuis bij mijn ouders, niet erg ideaal op je 25ste.. Tenminste dat vind ik.. Na mijn studie heb ik diverse baantjes gehad, helaas nooit voor lange duur. Vorig jaar heb ik mij ingeschreven bij KvK om te proberen om voor mij zelf te beginnen (grafische branche). Nu een jaar verder valt dat best tegen. Af en toe wat opdrachten, maar het komt niet erg van de grond en het bied je ook geen financiële zekerheid.. Ik zoek daarom al enige tijd naar weer een normale vaste baan. Ik solliciteer mij eigen suf... Tot het meest simpele werk wat ik nog zou kunnen doen. Maar ook daar krijg ik afwijzingen op, een gebrek aan ervaring of kandidaten die beter aansluiten op de functie-eisen zijn standaard berichten geworden..
En ook dat isoleert je van de maatschappij, je maakt je niet nuttig, je zit alle dagen thuis.. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend, die ik ieder weekend zie. Deze weekenden met hem zijn voor mij heel waardevol en kijk hier altijd naar uit. Omdat ik dan omringd ben met energie van iemand die van mij houdt, iemand die blij is mij te zien. Maar eerlijk gezegd voelt dat niet helemaal ok. Helemaal afhankelijk zijn van dat ene contact is niet gezond.
Ik zou graag andere sociale contacten willen ontmoeten en het hoeven echt niet allemaal hartsvrienden/vriendinnen te worden, maar gewoon iemand om ook is mee naar een bioscoop te gaan, te appen, etc.

Ik vul mijn doordeweekse dagen in met af en toe wat werk/opdrachten, ga 2/3x per week hardlopen en game vrij veel (pc/ps4). Met dit leven kan ik net aan mijn eigen kont redden in de zin van telefoon, verzekering en mijn auto.

Daarbij ben ik vrij introvert en maak ik moeilijk contact met andere, hou niet van drukke locaties met heel veel mensen op een kluitje.
Ik heb de afgelopen weken al wat geprobeerd. Ik hou van hardlopen en dit doe ik altijd alleen, dus heb ik o.a. op diverse FB groepen mijn oproepje voor een hardloopmaatje geplaatst (helaas nog geen resultaat). Ik heb ontdekt dat er ook website's voor zijn, maar dat is dan net zo'n systeem als op datingsites je moet een lidmaatschap kopen om berichten te kunnen sturen en lezen..
Ik zit sinds vandaag op Badoo, ik dacht leuk mensen leren kennen en het lijkt ook een hele open community, je kan je hobby's opgeven wat je zoekt etc etc. Maar dan zit er weer zo 'n stom Tinder idee achter dat je een hartje of een kruisje aanklikt op basis van voorgeschotelde foto's van gek genoeg alleen maar mannen.. Het lijkt mij toch meer een app waar mensen uit zijn op dating/seks..

Ik Google wat af maar ik kan nou niet echt een leuke website vinden waar jongeren hun interesses op uitwisselen een soort FB maar dan laagdrempelig?

Ik zet dit hier neer voor tips, maar ik denk dat er ook best wel wat jongeren zijn die in het zelfde schuitje zitten. Misschien kan ik hier ook lotgenoten vinden?
Ik zit in precies hetzelfde schuitje haha. Ben ook op zoek naar nieuwe sociale contacten. Alles is weg van mijn schooltijd. De meeste gaan hun eigen weg... Uit welke regio kom jij?
pi_169208370
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:11 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ik zit in precies hetzelfde schuitje haha. Ben ook op zoek naar nieuwe sociale contacten. Alles is weg van mijn schooltijd. De meeste gaan hun eigen weg... Uit welke regio kom jij?
Regio Amsterdam jij?
pi_169209026
Herkenbaar verhaal Pixel, ook door geen studie veel sociale contacten verloren.

Betreft je baan, waar heb je ervaring mee als grafisch designer? Is dat iets dat je leuk vindt?
Er wordt door de overheid tot december mogelijkheid geboden voor scholing, je krijgt een X bedrag en daarmee kun je een cursus/opleiding doen die je kans vergroot op werk.

Hoe solliciteer je eigenlijk? Wat helpt is je CV + dingen die je hebt gemaakt online gooien.
Zorg dat je iets anders hebt dan de rest zegmaar, zeker als je dat kan. ;)

Ben zelf ook opzoek naar iets leuks dat bij me past, uitgaan doe ik niet echt (kan mij ook niet identificeren en passen in doelgroep), maar helaas ontmoeten daar veel mensen elkaar.

Badoo is niet de juiste plek, veel nepprofielen (of niet meer actief geweest), same voor Tinder.
pi_169209331
Eenzaamheid bij jonge volwasennen is een keuze. Doe vrijwilligerswerk. Probeer je meer assertiever op te stellen. Zoek een hobby waardoor je een passie ontwikkelt. Doe aan persoonlijke ontwikkeling. Etc. Er zijn naar verluidt honderdduizenden eenzame jongeren in Nederland maar werkelijk niemand die het initiatief neemt om uit deze zwarte gat te komen.

Wachten totdat je vrienden in je schoot krijgt toegeworpen is een verkeerde aanpak. Wees agressief. Bel die oude vriend of klasgenoot eens om hem te vragen hoe het gaat. Hoevaak twijfelen mensen wel niet om de ander te bellen omdat ze wachten op het initiatief van een ander of omdat ze denken dat de relatie vervaagd is?

Het leven is veel te kort om een afwachtende houding aan te nemen.
pi_169209676
zucht................

Hoeveel pm's zal ze al ontvangen hebben.
pi_169209842
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:10 schreef eastmain het volgende:
Herkenbaar verhaal Pixel, ook door geen studie veel sociale contacten verloren.

Betreft je baan, waar heb je ervaring mee als grafisch designer? Is dat iets dat je leuk vindt?
Er wordt door de overheid tot december mogelijkheid geboden voor scholing, je krijgt een X bedrag en daarmee kun je een cursus/opleiding doen die je kans vergroot op werk.

Hoe solliciteer je eigenlijk? Wat helpt is je CV + dingen die je hebt gemaakt online gooien.
Zorg dat je iets anders hebt dan de rest zegmaar, zeker als je dat kan. ;)

Ben zelf ook opzoek naar iets leuks dat bij me past, uitgaan doe ik niet echt (kan mij ook niet identificeren en passen in doelgroep), maar helaas ontmoeten daar veel mensen elkaar.

Badoo is niet de juiste plek, veel nepprofielen (of niet meer actief geweest), same voor Tinder.
Thnx voor de tip!
Ik heb een eigen website met portfolio, cv zelf vormgegeven in lijn met mijn huisstijl. Ik hou een FB bedrijfspagina bij en ik ben met Instagram bezig, ik probeer zeker mijn werk online te zetten. Maar evengoed is het een lastig beroep om je eigen "groot" te maken, daarnaast zijn er ook weinig vacatures in (ben grafisch DTP-er). En als je dan al solliciteert ben je met nog +100 anderen, maar dat geld zo'n beetje wel voor alles merk ik.
Een tijdje terug wel op gesprek geweest bij een bedrijf. Lekker dicht bij huis en een goede klik ervaarde ik tijdens het gesprek. Maar dan toch uiteindelijk een telefoontje met: Helaas we vinden je een hartstikke leuke meid, en je was heel dichtbij maar we gaan toch met de drie andere kandidaten naar het volgende gesprek..

Uitgaan is ook niks voor mij, ik klap dicht in grote groepen mensen..

Ik heb een jaar lang vrijwilligerswerk gedaan als DTP-er in de sector cultuur. Ik werkte zowel daar op kantoor, als thuis en woonde vergaderingen bij. Maja weet je wat het daar was? Allemaal mensen van boven de 50, niet dat dat erg is, maar ook niet een doelgroep waar je als twintiger je "vrienden" zeg maar uit haalt...
pi_169209847
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:34 schreef hoechst het volgende:
zucht................

Hoeveel pm's zal ze al ontvangen hebben.
0 om precies te zijn
pi_169209961
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:41 schreef Pixel91 het volgende:

[..]

0 om precies te zijn
oh dan zal ik je eens even verblijden met een berichtje
pi_169210025
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:41 schreef Pixel91 het volgende:

[..]

0 om precies te zijn
Welkom op Fok!

Je kan de eerste week geen DM of PM versturen, dat is het systeem.

Dat je een vriend hebt, zal er ook wel mee te maken hebben dat het aantal tegenvalt.

Leer mij die Fokkers! kennen hier ;)

Maar wie weet vind je wat leuke contacten hier.
Persoonlijk heb ik hier uiteindelijk wat toffe mensen ontmoet.
Hell To The Liars
pi_169210092
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:48 schreef Droopie het volgende:

[..]

Welkom op Fok!

Je kan de eerste week geen DM of PM versturen, dat is het systeem.

Dat je een vriend hebt, zal er ook wel mee te maken hebben dat het aantal tegenvalt.

Leer mij die Fokkers! kennen hier ;)

Maar wie weet vind je wat leuke contacten hier.
Persoonlijk heb ik hier uiteindelijk wat toffe mensen ontmoet.
maar ze ziet hem alleen in het weekend dus de basis is al gelegd (6)
pi_169210138
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:48 schreef Droopie het volgende:

[..]

Welkom op Fok!

Je kan de eerste week geen DM of PM versturen, dat is het systeem.

Dat je een vriend hebt, zal er ook wel mee te maken hebben dat het aantal tegenvalt.

Leer mij die Fokkers! kennen hier ;)

Maar wie weet vind je wat leuke contacten hier.
Persoonlijk heb ik hier uiteindelijk wat toffe mensen ontmoet.
Ooh, nou bij deze ik kan pas na een week reageren op eventuele berichtjes
pi_169210253
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 22:52 schreef Pixel91 het volgende:

[..]

Ooh, nou bij deze ik kan pas na een week reageren op eventuele berichtjes
dan ga je het erg druk hebben next week.
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2017 @ 23:34:07 #18
460494 naoomx
pi_169211431
Wat ik gemerkt heb (en eigenlijk van tevoren ook wel wist), is dat drie dingen belangrijk zijn om nieuwe vrienden te maken: jezelf omgeven met mensen, initiatief nemen en aanpassen.

Jezelf omgeven met mensen kun je doen door activiteiten te ondernemen met andere mensen: simple as that. Om activiteiten te vinden met mensen van ongeveer je eigen leeftijd is vanaf een bepaalde leeftijd inderdaad wel lastiger. Maar toch zijn er wel bepaalde 'richtlijnen', die je kunt gebruiken om wat geschiktere activiteiten te vinden. Simpel gezegd, bij "hippere activiteiten" is de kans groter dat je hierbij twintigers tegenkomt dan bij "oudbollige activiteiten".
Neem danslessen bijvoorbeeld. Ik heb via een organisatie twee danscursussen gedaan: Bollywooddansen en Moderne Afrikaanse Dansstijlen. Bij Bollywooddansen zaten er naast een paar twintigers vooral veertigers. Bij de Afrikaanse Dansstijlen - een veel energiekere dansstijl, die dus te vermoeiend is voor veel oudere vrouwen - zaten echter voornamelijk twintigers.
Voor de rest kun je je vriend hiervoor "misbruiken" natuurlijk. En zijn er misschien niet wat oude vrienden met wie je toch contact kunt proberen op te nemen?

Initiatief nemen is ook wel erg belangrijk. Aan je posts te lezen, ben je wat verlegen, dus zal dit wel lastig voor je zijn. Initiatief nemen wordt echter wel minder eng door ervaring, en helaas alleen door ervaring. Al kun je natuurlijk wel je zelfbeeld nog even opkrikken voordat je de stap gaat zetten natuurlijk.

En nja, aanpassen is ook erg belangrijk, al zit dat bij de meesten van ons wel snor hoor. Bij jou vast ook wel. Ik zou me daar dus niet zo druk over te maken.
Maar toch blijft het belangrijk te melden dat jezelf aanpassen aan een bepaalde groep je wel erg kan helpen, zeker als je moeite hebt met initiatief nemen en/of afwijzing. Als je bij een bepaalde activiteit bijvoorbeeld een leuke groep mensen vindt en zij allemaal het nieuws volgen, kun je dat ook wel gaan doen zodat je makkelijker met ze mee kunt praten enzo.


Mja, ik heb iig ook wel behoefte aan nog meer contacten dus. Ik ben 18 en woon vlakbij Den Haag. Zal ik je anders over een week een DM sturen ofzo? :)
pi_169211542
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 23:34 schreef naoomx het volgende:
Wat ik gemerkt heb (en eigenlijk van tevoren ook wel wist), is dat drie dingen belangrijk zijn om nieuwe vrienden te maken: jezelf omgeven met mensen, initiatief nemen en aanpassen.

Jezelf omgeven met mensen kun je doen door activiteiten te ondernemen met andere mensen: simple as that. Om activiteiten te vinden met mensen van ongeveer je eigen leeftijd is vanaf een bepaalde leeftijd inderdaad wel lastiger. Maar toch zijn er wel bepaalde 'richtlijnen', die je kunt gebruiken om wat geschiktere activiteiten te vinden. Simpel gezegd, bij "hippere activiteiten" is de kans groter dat je hierbij twintigers tegenkomt dan bij "oudbollige activiteiten".
Neem danslessen bijvoorbeeld. Ik heb via een organisatie twee danscursussen gedaan: Bollywooddansen en Moderne Afrikaanse Dansstijlen. Bij Bollywooddansen zaten er naast een paar twintigers vooral veertigers. Bij de Afrikaanse Dansstijlen - een veel energiekere dansstijl, die dus te vermoeiend is voor veel oudere vrouwen - zaten echter voornamelijk twintigers.
Voor de rest kun je je vriend hiervoor "misbruiken" natuurlijk. En zijn er misschien niet wat oude vrienden met wie je toch contact kunt proberen op te nemen?

Initiatief nemen is ook wel erg belangrijk. Aan je posts te lezen, ben je wat verlegen, dus zal dit wel lastig voor je zijn. Initiatief nemen wordt echter wel minder eng door ervaring, en helaas alleen door ervaring. Al kun je natuurlijk wel je zelfbeeld nog even opkrikken voordat je de stap gaat zetten natuurlijk.

En nja, aanpassen is ook erg belangrijk, al zit dat bij de meesten van ons wel snor hoor. Bij jou vast ook wel. Ik zou me daar dus niet zo druk over te maken.
Maar toch blijft het belangrijk te melden dat jezelf aanpassen aan een bepaalde groep je wel erg kan helpen, zeker als je moeite hebt met initiatief nemen en/of afwijzing. Als je bij een bepaalde activiteit bijvoorbeeld een leuke groep mensen vindt en zij allemaal het nieuws volgen, kun je dat ook wel gaan doen zodat je makkelijker met ze mee kunt praten enzo.

Mja, ik heb iig ook wel behoefte aan nog meer contacten dus. Ik ben 18 en woon vlakbij Den Haag. Zal ik je anders over een week een DM sturen ofzo? :)
Thnx voor je tips! Ja doe dat :)
  † In Memoriam † dinsdag 28 februari 2017 @ 23:55:02 #20
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_169211993
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:21 schreef Pixel91 het volgende:
Ik wil iets van mij afschrijven maar ik weet niet goed waar.. En toen kwam ik dit Fok forum tegen en wat oudere posts in Google van andere "eenzame"mensen hier..

Om maar meteen met de deur in huis te vallen ik voel mij eenzaam (en ik zal vast niet de enige zijn). Het is voornamelijk na mijn studie gegroeid dat gevoel en de vriendschappen die daarna gaan verwateren. Mensen om mij heen vinden een baan, gaan settelen, krijg kinderen, gaan verhuizen etc. En ik? Ik woon nog steeds thuis bij mijn ouders, niet erg ideaal op je 25ste.. Tenminste dat vind ik.. Na mijn studie heb ik diverse baantjes gehad, helaas nooit voor lange duur. Vorig jaar heb ik mij ingeschreven bij KvK om te proberen om voor mij zelf te beginnen (grafische branche). Nu een jaar verder valt dat best tegen. Af en toe wat opdrachten, maar het komt niet erg van de grond en het bied je ook geen financiële zekerheid.. Ik zoek daarom al enige tijd naar weer een normale vaste baan. Ik solliciteer mij eigen suf... Tot het meest simpele werk wat ik nog zou kunnen doen. Maar ook daar krijg ik afwijzingen op, een gebrek aan ervaring of kandidaten die beter aansluiten op de functie-eisen zijn standaard berichten geworden..
En ook dat isoleert je van de maatschappij, je maakt je niet nuttig, je zit alle dagen thuis.. Gelukkig heb ik een hele lieve vriend, die ik ieder weekend zie. Deze weekenden met hem zijn voor mij heel waardevol en kijk hier altijd naar uit. Omdat ik dan omringd ben met energie van iemand die van mij houdt, iemand die blij is mij te zien. Maar eerlijk gezegd voelt dat niet helemaal ok. Helemaal afhankelijk zijn van dat ene contact is niet gezond.
Ik zou graag andere sociale contacten willen ontmoeten en het hoeven echt niet allemaal hartsvrienden/vriendinnen te worden, maar gewoon iemand om ook is mee naar een bioscoop te gaan, te appen, etc.

Ik vul mijn doordeweekse dagen in met af en toe wat werk/opdrachten, ga 2/3x per week hardlopen en game vrij veel (pc/ps4). Met dit leven kan ik net aan mijn eigen kont redden in de zin van telefoon, verzekering en mijn auto.

Daarbij ben ik vrij introvert en maak ik moeilijk contact met andere, hou niet van drukke locaties met heel veel mensen op een kluitje.
Ik heb de afgelopen weken al wat geprobeerd. Ik hou van hardlopen en dit doe ik altijd alleen, dus heb ik o.a. op diverse FB groepen mijn oproepje voor een hardloopmaatje geplaatst (helaas nog geen resultaat). Ik heb ontdekt dat er ook website's voor zijn, maar dat is dan net zo'n systeem als op datingsites je moet een lidmaatschap kopen om berichten te kunnen sturen en lezen..
Ik zit sinds vandaag op Badoo, ik dacht leuk mensen leren kennen en het lijkt ook een hele open community, je kan je hobby's opgeven wat je zoekt etc etc. Maar dan zit er weer zo 'n stom Tinder idee achter dat je een hartje of een kruisje aanklikt op basis van voorgeschotelde foto's van gek genoeg alleen maar mannen.. Het lijkt mij toch meer een app waar mensen uit zijn op dating/seks..

Ik Google wat af maar ik kan nou niet echt een leuke website vinden waar jongeren hun interesses op uitwisselen een soort FB maar dan laagdrempelig?

Ik zet dit hier neer voor tips, maar ik denk dat er ook best wel wat jongeren zijn die in het zelfde schuitje zitten. Misschien kan ik hier ook lotgenoten vinden?
Welkom, je hebt iig Fok al gevonden, leef je uit. *O*
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_169212429
Trouwens. Door fok ben ik vgm toch wel wat meer binnenmens geworden :')
Ga bijvoorbeeld liever fokken in de tuin in de zomer dan naar het strand :') Misschien ook daar maar eens verandering in brengen.

Voor ts ook een goede tip. Probeer misschien wat minder op de telefoon te zitten. Dan moet je je vermaken met dingen buiten de comfortzone (ervan uitgaande dat ts net zoals het overgrote deel van de mensen veel op de telefoon zit)
pi_169212591
Hoe is je studententijd geweest dan?
pi_169223469
Ik zit in een soort zelfde situatie als jij, alhoewel ik 27 ben en nog thuis woon. Het is lastig om een betaalde baan te vinden. Zelf doe ik vrijwilligerswerk, daar ontmoet ik weliswaar geen vrienden maar wel aardige nieuwe mensen. Zo kun je ook het gevoel krijgen meer mee te doen in de maatschappij. Heeft jouw gemeente ook geen re-integratietraject?
Je hebt ook van die locaties waar zzp-ers samen in een ruimte kunnen werken. Dan hoef je niet per se anderen aan te spreken maar het kan wel. Ik weet niet of het geld kost maar je zou ook je opdrachten daar kunnen maken om toch onder de mensen te zijn.

[ Bericht 16% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 01-03-2017 18:04:13 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_169269681
Pixel, ik stuur je wanneer het kan een dm/pm.

Ben zelf een man van 23, heb geen tekort aan vrienden of zo, maar je klinkt gezellig en ik hou ook van games, dus 1 hobby hebben we al gemeen. :)
pi_169279698
Wat is er mis met seks ???
pi_169280216
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:48 schreef Pixel91 het volgende:

[..]

Regio Amsterdam jij?
Dat is helaas te ver weg :(
  zaterdag 4 maart 2017 @ 12:22:47 #28
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_169288898
je kan ook naar de vereniging voor verlegen mensen, daar staan ook activiteiten. Er staan heel veel mensen open voor contact, dus als je zelf actie onderneemt hoeft er echt geen probleem te zijn.
pi_169320415
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 19:53 schreef studentje7 het volgende:
Pixel, ik stuur je wanneer het kan een dm/pm.

Ben zelf een man van 23, heb geen tekort aan vrienden of zo, maar je klinkt gezellig en ik hou ook van games, dus 1 hobby hebben we al gemeen. :)
Inderdaad! Leuk stuur maar een berichtje, wanneer ik die dan kan zien :)
pi_169341706
wat moet je met mensen, je hebt fok toch om echt alles , maar ook echt alles te kunnen bespreken.
en voor fysiek contact heb je een vriend
sommige mensen :N
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 6 maart 2017 @ 23:15:55 #32
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_169342601
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 22:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
wat moet je met mensen, je hebt fok toch om echt alles , maar ook echt alles te kunnen bespreken.
en voor fysiek contact heb je een vriend
sommige mensen :N
Een vriend die zij alleen in het weekend ziet.

En andere mensen ontmoeten is zo gek nog niet, zolang ze maar niet worden gebracht met het blauwe busje :P
pi_169354165
Ik kan nu berichten sturen en ontvangen :)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:59:46 #34
391049 Zelus
Toewijding en wedijver
pi_169359618
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:57 schreef Pixel91 het volgende:
Ik kan nu berichten sturen en ontvangen :)
Slaap lekker :P
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:55:46 #35
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_169361369
Dit lijkt me wel wat je zoekt TS:

R&P / Mensen van 18-25 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen #8

Ondanks dat het voor 25- is, is het meerendeel van die groep rond de 25 of 25+. Voor 18 en 26maart wordt daar weer iets georganiseerd, beiden in Utrecht. In Amsterdam organiseren ze ook wel eens wat. De groep bestaat ongeveer voor de helft uit vrouwen en iedereen daar is er omdat ze niet zoveel contacten hebben en om nieuwe contacten op te doen.

[ Bericht 24% gewijzigd door embedguy op 07-03-2017 22:03:18 ]
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 22:09:32 #36
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_169361794
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:54 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Je hebt ook van die locaties waar zzp-ers samen in een ruimte kunnen werken. Dan hoef je niet per se anderen aan te spreken maar het kan wel. Ik weet niet of het geld kost maar je zou ook je opdrachten daar kunnen maken om toch onder de mensen te zijn.
Dat zou idd ook een optie kunnen zijn voor ts. Die werkplekken heten flexwerkplekken. Zelf ben ik ook zzp'er en heb ik ook voor zo'n flexwerkplek gekozen. Kost helaas wel veelal wat, vanaf de 125 ex per maand (hier in Nijmegen). In Nijmegen hebben ze ook verschillende flexplekken waar alleen maar designers zitten, wellicht hebben ze dat ook wel in A'dam.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_169377598
Helaas wat minder goed nieuws. Om een lang verhaal kort te houden, mijn vriend kamt met gezondheidsproblemen en depressie's is bang voor een terugval. Gelukkig zoekt hij zelf weer contact met het GGZ. Het doet pijn als je iemand niet kan steunen en helpen.. Voor nu afgesproken dat ik hem voorlopig met rust laat, even helemaal geen contact en elkaar voorlopig niet zien, zodat hij aan zijn herstel kan werken.

Voel me echt ongelofelijk kut nu...

Iets positiefs is dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb helemaal in mijn vakgebied en vlakbij huis. Hopelijk wordt dat wat en kan ik mij daarop gaan richten.
pi_169378835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 20:02 schreef Pixel91 het volgende:
Helaas wat minder goed nieuws. Om een lang verhaal kort te houden, mijn vriend kamt met gezondheidsproblemen en depressie's is bang voor een terugval. Gelukkig zoekt hij zelf weer contact met het GGZ. Het doet pijn als je iemand niet kan steunen en helpen.. Voor nu afgesproken dat ik hem voorlopig met rust laat, even helemaal geen contact en elkaar voorlopig niet zien, zodat hij aan zijn herstel kan werken.

Voel me echt ongelofelijk kut nu...

Iets positiefs is dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb helemaal in mijn vakgebied en vlakbij huis. Hopelijk wordt dat wat en kan ik mij daarop gaan richten.
Nog iets positiefs: er zijn meer mensen die graag creatief bezig zijn en gelijkgestemden willen ontmoeten. Online en offline zijn er bijvoorbeeld groepjes mensen te vinden die aan games werken, waarbij de een de software maken, de ander de muziek en jij misschien wel de grafische-/marketing kant.

Denk ook aan cursussen om je vaardigheden verder te ontwikkelen en waar je mensen kunt ontmoeten, of misschien aan (kleine) tentoonstellingen in bijvoorbeeld verzorgingstehuizen, kleine lokale bibliotheken e.d. Zo werk je tegelijkertijd aan je portfolio, je netwerk en heb je minder tijd/energie om je eenzaam te voelen en videogames te spelen.

Overweeg ik eens een "saaie baan" buiten je studie, zodat je een stabiel inkomen krijgt en in de avonduren en het weekend aan je creatieve ambities kan werken. Dat kan misschien ook de druk opvoeren die je nodig hebt: als je 's avonds moe thuis komt van je day job moet je kiezen of je gaat gamen, stappen met een vriendin, knuffelen met je vriend of grafisch ontwerpen tot je er bij neer valt. Dan kom je misschien ook achter hoe gedreven je bent en waar je prioriteiten liggen.

Dit alles ter suggestie: misschien begrijp ik je verkeerd en sla ik de plank helemaal mis.

Een laatste suggestie: als ik rondsnuffel op YouTube, dan merk ik dat mensen die graag muziek maken ook behoefte hebben om de muziek te illustreren en omgekeerd. Ook daar is een markt voor grafische kunst.
  woensdag 8 maart 2017 @ 21:24:58 #39
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_169379922
Sterkte TS en succes morgen! :)
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_169380263
Dankjullie :) Ik werk nu vooral eraan om een baan te vinden, dat ik in ieder geval uit die dagelijkse sleur kom. Heb ook bioscoopplannen gemaakt met een goede jeugdvriend, is alweer een kleine stap.
pi_169383377
Hey Pixel, je hebt ook eetclubjes (nieuwe trend) waar je random mensen kan leren kennen. Deze clubjes doen volgens mij ook soms meer dan eten (bios, bier drinken, of iets dergelijks), zie https://www.eetclub.nl/

Daarnaast zou ik mensen zoeken met dezelfde interesses (hardlopen/grafisch design), heb je wat om over te praten :D Succes man
Life is a bitch... then you die
pi_169401744
Het is definitief uit tussen mij en mijn vriend. Ben ff helemaal gebroken :(
pi_169401953
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:39 schreef Pixel91 het volgende:
Het is definitief uit tussen mij en mijn vriend. Ben ff helemaal gebroken :(
:( Dat is niet leuk om te horen, veel sterkte.

Hoe was je sollicitatie, ging het wel goed?
  vrijdag 10 maart 2017 @ 00:35:02 #44
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_169405353
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:39 schreef Pixel91 het volgende:
Het is definitief uit tussen mij en mijn vriend. Ben ff helemaal gebroken :(
Kut zeg! Wel raar hoe het uit gaat dan!

Heel veel sterkte 👍
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 10:55:33 #45
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_169408338
Sterkte TS
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_169409143
Sterkte pixel.
pi_169409426
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:39 schreef Pixel91 het volgende:
Het is definitief uit tussen mij en mijn vriend. Ben ff helemaal gebroken :(
Heel dame, hoe gaat het nu?^^
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:00:12 #48
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169409492
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:39 schreef Pixel91 het volgende:
Het is definitief uit tussen mij en mijn vriend. Ben ff helemaal gebroken :(
Awww kut ;( vanwege zijn problemen vooral?
Sterkte.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169411886
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 21:39 schreef Pixel91 het volgende:
Het is definitief uit tussen mij en mijn vriend. Ben ff helemaal gebroken :(
Sterkte.

Overigens, er zijn genoeg hardloop groepen waarbij je kan aansluiten. Of ga gewoon die groepslessen op een sportschool doen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169412188
Ik heb ook geen vriendschappen en zoek daarom ook mensen om leuke dingen mee te doen zoals uitgaan, bios, museum, avondje thuis drinken etc. Ik ben 28jr en woon in Rotterdam. Als iemand een maatje zoekt om leuke dingen mee te doen dan hoor ik het graag. Kom met een voorstel.

Groetjes,
Alex
Nosce te ipsum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')