abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169202914
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo iedereen,

Voor mijn studie illustreren als zzp'er (dus tekeningen maken ter ondersteuning van teksten etc.) moest ik tien vragen bedenken die ik aan mijn doelgroep zou willen stellen met betrekking tot mijn op te richten bedrijf en de diensten of producten die ik zou willen aanbieden.

De vragen zijn allemaal open vragen die u zo kort of lang als u zelf wilt mag beantwoorden. Het invullen van deze enquête hoeft dus helemaal niet lang te duren! het zijn allemaal vragen die over het beroep illustreren gaan, u heeft zelf geen kennis nodig over illustreren om deze enquête in te kunnen vullen. Ik wil alleen kijken d.m.v. deze vragen wat u van een illustrator zou verwachten, stel dat u er een nodig had.

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=307236

Ik hoop dat u de tijd wilt nemen om mij verder te helpen!

Alvast bedankt!

Groetjes, Mila

[ Bericht 12% gewijzigd door MilaM op 28-02-2017 18:14:53 ]
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:16:54 #2
162870 motorbloempje
Dr. SJW voor jou...
pi_169203072
Hoi Mila,

Ik heb hier niet zo'n zin in, omdat je de zoveelste bent die zich even snel komt registreren om te profiteren van deze geweldige community zonder verder actief bij te (hebben) gedragen, en dat schiet niet zo op, zeker aangezien de postaantallen al jaren achteruit gaan. Stel anders je opleiding even uit en beloof eerst 3 jaar actief mee te komen posten, met een postgemiddelde van 40 per dag ofzo. Daarna praten we weer verder.

Met vriendelijke groet,

motorbloempje
Zure Ex-mod
Well done Baku!!
pi_169203375
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
Hoi Mila,

Ik heb hier niet zo'n zin in, omdat je de zoveelste bent die zich even snel komt registreren om te profiteren van deze geweldige community zonder verder actief bij te (hebben) gedragen, en dat schiet niet zo op, zeker aangezien de postaantallen al jaren achteruit gaan. Stel anders je opleiding even uit en beloof eerst 3 jaar actief mee te komen posten, met een postgemiddelde van 40 per dag ofzo. Daarna praten we weer verder.

Met vriendelijke groet,

motorbloempje
Zure Ex-mod
Hallo Motorbloempje,

Oh sorry hoor, Ik dacht dat deze site bedoeld was om in contact te komen met andere mensen die je misschien kunnen helpen met een probleem. Maar dat heb ik blijkbaar verkeerd begrepen.

Ik hoop desondanks nog steeds dat mensen zo vriendelijk zijn me verder te willen helpen.

En wie weet, misschien ga ik het hier wel zo leuk vinden dat ik me ook actief aan wil sluiten bij deze community. Je moet toch ergens beginnen.

Met vriendelijke groet,

Mila
pi_169207532
registreer om deze reclame te verbergen
Ik heb hem ingevuld. De vragen vond ik wel algemeen. Met open vragen had ik eigenlijk meer diepgang verwacht. En openlijk blijf je inderdaad actief op dit forum, er is vast wel een subforum waar je je thuis voelt ;) Laat nog even weten hoe de enquête/opdracht is afgelopen, en succes met je studie verder!
Kennis is macht..karakter is alles.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')