abonnement Unibet Coolblue
pi_169200025
Hey allemaal,

Ik ben momenteel 22 jaar oud en ik heb geen rijbewijs. Ik werk en studeer en houd dus niet heel veel over. Er is geen geld over om mijn rijbewijs te behalen, laat staat een auto te kopen. Ik woon in Den Haag dus een auto is imo op zich niet heel erg nodig. Ik woon wat aan de buitenkant dus een scooter zou dus super handig zijn.
Ik heb een rijschool gevonden waar je voor ¤175 je scooterrijbewijs kunt behalen (inclusief examen). Dit is exclusief de ¤40 voor het theorie-examen.
Daarnaast heeft de vader van mijn beste vriend een pizzazaak waar hij mij graag in dienst zou willen zodra ik het rijbewijs heb (=extra money).

Wat denken jullie? Velen bestempelen het als zonde maar dat rijbewijs komt nog wel. En daarnaast is ¤200 voor een scooterrijbewijs niet zo heel veel geld. Een scooter zal mij geen geld gaan kosten, ik mag de scooter van mijn zus die redelijk nieuw is. Daar komen natuurlijk wel de kosten van verzekering etc. nog bij.

Vinden jullie het een domme keuze?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Marmal :) .
pi_169200070
DOEN!
  dinsdag 28 februari 2017 @ 15:44:46 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_169200071
Als je geen geld hebt voor een autorijbewijs en je een scooterrijbewijs goedkoop kan halen (en ermee geld kunt verdienen) dan lijkt dat me een goeie investering
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:00:05 #4
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_169200377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 15:42 schreef Marmal het volgende:
Hey allemaal,

Ik ben momenteel 22 jaar oud en ik heb geen rijbewijs. Ik werk en studeer en houd dus niet heel veel over. Er is geen geld over om mijn rijbewijs te behalen, laat staat een auto te kopen. Ik woon in Den Haag dus een auto is imo op zich niet heel erg nodig. Ik woon wat aan de buitenkant dus een scooter zou dus super handig zijn.
Ik heb een rijschool gevonden waar je voor ¤175 je scooterrijbewijs kunt behalen (inclusief examen). Dit is exclusief de ¤40 voor het theorie-examen.
Daarnaast heeft de vader van mijn beste vriend een pizzazaak waar hij mij graag in dienst zou willen zodra ik het rijbewijs heb (=extra money).

Wat denken jullie? Velen bestempelen het als zonde maar dat rijbewijs komt nog wel. En daarnaast is ¤200 voor een scooterrijbewijs niet zo heel veel geld. Een scooter zal mij geen geld gaan kosten, ik mag de scooter van mijn zus die redelijk nieuw is. Daar komen natuurlijk wel de kosten van verzekering etc. nog bij.

Vinden jullie het een domme keuze?

Alvast bedankt.

Groetjes,

Marmal :) .
ik vind het een hele slimme keuze eigenlijk.
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_169237366
Waarom niet? Kosten vallen erg mee en je kunt de tijd overbruggen tot het moment dat je wel genoeg geld hebt voor een autorijbewijs.

Overigens vraag ik me wel af waarom je dingen niet met het OV kan doen, maar dat terzijde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')