abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 17:54:57 #51
441859 crew  Lenny77
pi_169202757
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:51 schreef Divje het volgende:
TS is idd ge-friendzoned, vindt dit niet leuk en hoort dat er een sexfilmpje is van die meid en wil nu dat wij fokkers gaan speuren en vinden zodat ie kan fappen.

No way José.
TS is een meisje....
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_169202863
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:54 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

TS is een meisje....
d'oh :@
Had verder moeten lezen na de OP :+
Nait Soezn Moar Broezn
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 28 februari 2017 @ 18:05:43 #53
414785 sirdanilot
pi_169202909
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 15:42 schreef klokje555 het volgende:

[..]

Die kennis stond in haar eentje (kennis is een zij) buiten een kroeg op m'n vriendin te wachten, en toen kwam die gozer op haar af en vroeg op wie ze stond te wachten. Zij noemde toen mijn vriendin haar naam, waarop hij begon te lachen en vertelde dat ie seks met haar heeft gehad en liet 't filmpje zien. Hij is vervolgens weggegaan en die kennis heeft geen naam o.i.d. gevraagd, ze bedacht zich later pas dat ze dat had moeten doen.
Ok stel jij bent Annie, het 'slachtoffer' is Geertruida en die 'kennis' is Petra.

Petra stond buiten de kroeg peukie te doen. Toen kwam er één of andere marokkaan naar haar toe en zei tegen deze wildvreemde dame 'hey op wie wacht je smatje'. Petra zegt 'ja op Geertruida'. Mocro zegt 'hahaha tfoeee ik heb die conjo hard gedaan kijk deze filmpje', terwijl de mocro zijn geheelde iPhone uit z'n kontzak vist en het filmpje opzet waarin Geertruida kermend wordt genomen. Dus kijkt Petra braaf het filmpje, waarop de mocro zegt 'laterrr' , ze drukt haar peuk uit en gaat vervolgens naar binnen gezellig een drankje doen met een vriendin.
De volgende ochtend belt Petra, nog brak van de vorige avond, Annie op en zegt 'ja er kwam zo een mocro naar me toe en die liet een filmpje zien waarin hij Geertruida paalde'. En vervolgens denkt Annie 'oei laat ik een topic openen op FOK !'

Dit verhaal kan gewoon in een slechte soap :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_169203029
Wat een raar verhaal. Het lekt aan alle kanten.

Ook wel erg sletterig dat die "vriendin" zomaar neukt met iemand hahah
pi_169204959
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:14 schreef hoechst het volgende:
Wat een raar verhaal. Het lekt aan alle kanten.

Ook wel erg sletterig dat die "vriendin" zomaar neukt met iemand hahah
Ja maar ze was dronken, dan hebben vrouwen geen eigen verantwoordelijkheid meer nodig.
  User die het meest klaagt 2022 dinsdag 28 februari 2017 @ 19:55:21 #56
414785 sirdanilot
pi_169205276
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:14 schreef hoechst het volgende:
Wat een raar verhaal. Het lekt aan alle kanten.

Ook wel erg sletterig dat die "vriendin" zomaar neukt met iemand hahah
Stel jij gaat een avondje op stap met je maten en je neemt dronken een meid mee naar huis, ben jij dan ook een slet?

Misogynie :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_169206305
Vreemd verhaal. Je weet ook dat wanneer zo'n verhaal beetje bij beetje duidelijk wordt het gewoon een slecht verzonnen verhaal is.
pi_169208796
Moet verzonnen zijn~!!!

niemand is zo sletterig. zelfs een crack hoer heeft meer respect. :D
pi_169219501
Haha wat een vieze hoer die TS bah
  woensdag 1 maart 2017 @ 14:34:49 #60
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169219641
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:33 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik krijg ook regelmatig naaktfilmpjes te zien van mensen waarvan ik de naam niet ken. Absoluut.

Ik denk eigenlijk dat je vriendin zelf wel weet dat er een filmpje gemaakt was door die kerel en zich nu een beetje aan het indekken is.
Dit idd. Helemaal na dat hele Paay gebeuren gaan de mensen die in het verleden wel eens gefilmd zijn nu behoorlijk zweten lijkt mij.
Dom geweest. Op de blaren zitten helaas.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_169220785
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit idd. Helemaal na dat hele Paay gebeuren gaan de mensen die in het verleden wel eens gefilmd zijn nu behoorlijk zweten lijkt mij.
Dom geweest. Op de blaren zitten helaas.
Mensen of vrouwen?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:07:52 #62
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_169221433
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Mensen of vrouwen?
Waarom zou het voor een man niet erg kunnen zijn? Denk aan die keeper een aantal jaar geleden die met een voorbind genomen werd. Zo iets is ook niet handig als je de dag daarna op je werk staat.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:14:40 #63
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169221587
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 14:34 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit idd. Helemaal na dat hele Paay gebeuren gaan de mensen die in het verleden wel eens gefilmd zijn nu behoorlijk zweten lijkt mij.
Dom geweest. Op de blaren zitten helaas.
Ergens op zitten kunnen ze wel :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169221605
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:07 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Waarom zou het voor een man niet erg kunnen zijn? Denk aan die keeper een aantal jaar geleden die met een voorbind genomen werd. Zo iets is ook niet handig als je de dag daarna op je werk staat.
Omdat bij mannen geld dat het 'extreem' moet zijn, hij een 'ontvangende' rol in moet nemen om het een ding te maken. Bij vrouwen geld dat naakt zijn/seks hebben voldoende is voor en rel/roddels/veroordeling.

Die ADO kieper werd vooral een 'rel' omdat het 'homo', ontvangend, de rol van het 'vrouwtje' was. Had hij een vrouw keihard anaal genomen dan had men het over die vrouw gehad en niet over hem.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_169221621
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:25 schreef Handleiding het volgende:
Ik wil het filmpje wel zien. :)
pi_169221691
Wel een pareltje van een topic dit _O_
  woensdag 1 maart 2017 @ 16:52:23 #67
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_169222378
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat bij mannen geld dat het 'extreem' moet zijn, hij een 'ontvangende' rol in moet nemen om het een ding te maken. Bij vrouwen geld dat naakt zijn/seks hebben voldoende is voor en rel/roddels/veroordeling.

Die ADO kieper werd vooral een 'rel' omdat het 'homo', ontvangend, de rol van het 'vrouwtje' was. Had hij een vrouw keihard anaal genomen dan had men het over die vrouw gehad en niet over hem.
En dus? Wat is je punt?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_169222549
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

En dus? Wat is je punt?
Ben je daar nog niet achter?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:30:18 #69
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_169223017
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Ben je daar nog niet achter?
Wil je nu mensen bewust maken van 1 of ander sociaal fenomeen?
Probeer je de seksfilmpjes ophef gelijk te trekken zodat ook mannen last gaan ondervinden?
Wil je gewoon je frustraties kwijt?

Heel leuk dat je het wat minder vindt dat vrouwen disproportioneel hard worden aangepakt bij het uitkomen van zulke filmpjes, maar wat moeten we daarmee?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_169234629
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:05 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ok stel jij bent Annie, het 'slachtoffer' is Geertruida en die 'kennis' is Petra.

Petra stond buiten de kroeg peukie te doen. Toen kwam er één of andere marokkaan naar haar toe en zei tegen deze wildvreemde dame 'hey op wie wacht je smatje'. Petra zegt 'ja op Geertruida'. Mocro zegt 'hahaha tfoeee ik heb die conjo hard gedaan kijk deze filmpje', terwijl de mocro zijn geheelde iPhone uit z'n kontzak vist en het filmpje opzet waarin Geertruida kermend wordt genomen. Dus kijkt Petra braaf het filmpje, waarop de mocro zegt 'laterrr' , ze drukt haar peuk uit en gaat vervolgens naar binnen gezellig een drankje doen met een vriendin.
De volgende ochtend belt Petra, nog brak van de vorige avond, Annie op en zegt 'ja er kwam zo een mocro naar me toe en die liet een filmpje zien waarin hij Geertruida paalde'. En vervolgens denkt Annie 'oei laat ik een topic openen op FOK !'

Dit verhaal kan gewoon in een slechte soap :')
Al Geertruida´s vriendinnen weten het nu... Petra en Annie kennende.
  donderdag 2 maart 2017 @ 08:44:08 #71
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_169236204
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 15:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Mensen of vrouwen?
Mensen. Dat staat er ook. Geldt lijkt mij voor beide geslachten al zullen vrouwen er meer last van hebben wellicht.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:18:37 #72
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169258160
Als het "slachtoffer" (man of vrouw, niet specifiek degene waar het hier over gaat) van een filmpje besluit te denken en te zeggen: ik heb schijt aan dat fimpje, dan is hij / ze ook niet te pesten of te chanteren ermee.....
Want zo sensationeel is het nu ook weer niet als 2 mensen neuken. En zelfs als een man een dildo in zijn kont krijgt. Ik zou er in ieder geval niet van wakker liggen. (Van dat filmpje, misschien wel van die dildo in mijn kont, vooral als ie nogal groot is en de hele nacht blijft zitten).

c_/ :Z
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:42:24 #73
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_169260902
Dit is geen topic voor SEX maar voor WGR.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_169261272
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:18 schreef LeesFoknl het volgende:
Als het "slachtoffer" (man of vrouw, niet specifiek degene waar het hier over gaat) van een filmpje besluit te denken en te zeggen: ik heb schijt aan dat fimpje, dan is hij / ze ook niet te pesten of te chanteren ermee.....
Want zo sensationeel is het nu ook weer niet als 2 mensen neuken. En zelfs als een man een dildo in zijn kont krijgt. Ik zou er in ieder geval niet van wakker liggen. (Van dat filmpje, misschien wel van die dildo in mijn kont, vooral als ie nogal groot is en de hele nacht blijft zitten).

c_/ :Z
Hier ben ik het wel mee eens.

Het feit dat vrouwen er meer op worden aangekeken komt maar deels door de andere beoordeling van mannelijke en vrouwelijke seksualiteit. Voor een ander deel komt het doordat vrouwen het zichzelf meer aantrekken.

Overigens vind ik dit verhaal aan alle kanten rammelen. Ik weet niet wat ik ervan moet geloven, maar ik denk dat, ook als het waar is, de politie er niet zo heel veel mee kan. Zolang de dame meerderjarig is en de heer haar niet chanteert of het filmpje verspreidt mag hij best een seksfilmpje in bezit hebben lijkt mij.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:05:02 #75
432997 Ven1972
Man met humor
pi_169294161
Heel moeilijk te geloven deze verhaal. Ik kan hieruit op maken dat TS een verhaal met vele kanten schrijft op deze forum waar we heel moeilijk kunen geloven, wat echt de waarheid is. Zo wel weten we dat ook vele jongeren ook tijdens seks veelal gefilmd worden voor nageslacht of aandenken wat het ook voor moment is geweest.

Ik denk dat TS haar vriendin dronken is gevoerd door de dader die later met haar zelf heeft geneukt op de bewuste nacht na een avondje stappen. Dat kan als gevolg zijn dat zij onder dwang seks heeft gehad met hem zelf. Zo weten is deze knul nagenoeg onbetrouwbaar voor vele jonge meiden om mee te omgaan. Want het kan ook een seksbeluste man geweest zijn die uit is op zeer jonge meiden om dat ze seksueel erg aantrekkelijker dan hun leeftijdsgenoten. Of pedofiel is kan ik hierover geen antwoord geven. Want TS schrijft ook geen leeftijden van haar en van hem zelf. Zij zegt dat zij hem in een kroeg heeft gevonden, kan ook een bekende van haar kunnen geweest zijn.
Humor, serieus en vrolijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')