abonnement Unibet Coolblue
pi_169197573
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.

Bedankt voor de medewerking.

✔ Uw dreamteam, Samzzie, Eggs en Droopie :*
pi_169198094
Onlangs een super leuke date gehad. We waren van plan om ergens te gaan lunchen, maar toen we daar uiteindelijk waren besloten we maar om er ook een stadswandeling, museum, filmhuis en diner aan te plakken. Was uiteindelijk om 22:00 thuis. :*

Super veel gepraat, zelfs op de terugrit was er genoeg gespreksstof. Alles was eigenlijk wel bespreekbaar en ook zij kwam met best veel persoonlijke dingen die je niet zo snel aan iedereen vertelt.

Klinkt allemaal zoals het moet zijn, maar ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. :') Ondanks ik wel het idee heb dat ze mij leuk vindt kreeg ik niet echt het idee dat ze op een relatie zit te wachten. Zelf vind ik een relatie, hoewel daar natuurlijk duizenden vormen van zijn, ook een beangstigend idee. Ik heb eigenlijk altijd zo iets gehad van 'leuk voor later wanneer ik een burgerlijk leven heb'. Maar nu is er dus iemand waar ik eigenlijk wel bij wil zijn. :')

Is dit herkenbaar voor mensen of ben ik gewoon een lastige vent.
pi_169198141
Deze discussie word echt altijd hopeloos vertroebelt omdat het begint over niets laten horen als je elkaar nog niet kent en dat dan doorgetrokken word na niks laten horen na een aantal dates. Wat volgens mij echt super zeldzaam is
  dinsdag 28 februari 2017 @ 13:55:57 #4
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169198383
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:40 schreef Allures het volgende:
Deze discussie word echt altijd hopeloos vertroebelt omdat het begint over niets laten horen als je elkaar nog niet kent en dat dan doorgetrokken word na niks laten horen na een aantal dates. Wat volgens mij echt super zeldzaam is
Wellicht omdat velen niet lezen wat er staat...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169198444
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:40 schreef Allures het volgende:
Deze discussie word echt altijd hopeloos vertroebelt omdat het begint over niets laten horen als je elkaar nog niet kent en dat dan doorgetrokken word na niks laten horen na een aantal dates. Wat volgens mij echt super zeldzaam is
De situatie boeit verder niet (of je elkaar net kent of na een aantal dates): Het gaat om fatsoen, normen en waarden.

En niet over dat je zogenaamd iets "verplicht" bent aan de ander, aangezien dat een makkelijk excuus is.

Ik ben daar iig wel eerlijk in naar de andere persoon. Voor de rest Karma komt vanzelf ;)

Heb wat contacten lopen via Tinder, gaat alleen zo moeizaam en traag, dat ik er eigenlijk niet eens zin meer in heb :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2017 14:01:53 ]
  dinsdag 28 februari 2017 @ 14:25:07 #6
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169198867
Als je christelijk bent en het zo belangrijk vind dat je partner ook christelijk is zet dat dan in je profiel :')
  dinsdag 28 februari 2017 @ 14:54:40 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169199262
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:25 schreef Hexagon het volgende:
Als je christelijk bent en het zo belangrijk vind dat je partner ook christelijk is zet dat dan in je profiel :')
Of welk ander geloof dan ook ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 14:56:25 #8
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169199289
Hoe is dat bij de meeste hier?

Ik heb een hele leuke, ontspannen en ook vooral intense eerste date gehad. Daarna een keer bij haar thuis afgesproken, nog een keer onverwachts langs geweest, ze is het weekend twee avonden bij mij thuis geweest. Maar echt daten is het niet meer :')

Gaat snel zo, maar voelt goed dus ga er mee door hoor. Maar als ik de verhalen zo lees en om me heen hoor blijft iedereen veel langer daten :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_169199341
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:37 schreef Bananenpap het volgende:
Onlangs een super leuke date gehad. We waren van plan om ergens te gaan lunchen, maar toen we daar uiteindelijk waren besloten we maar om er ook een stadswandeling, museum, filmhuis en diner aan te plakken. Was uiteindelijk om 22:00 thuis. :*

Super veel gepraat, zelfs op de terugrit was er genoeg gespreksstof. Alles was eigenlijk wel bespreekbaar en ook zij kwam met best veel persoonlijke dingen die je niet zo snel aan iedereen vertelt.

Klinkt allemaal zoals het moet zijn, maar ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen. :') Ondanks ik wel het idee heb dat ze mij leuk vindt kreeg ik niet echt het idee dat ze op een relatie zit te wachten. Zelf vind ik een relatie, hoewel daar natuurlijk duizenden vormen van zijn, ook een beangstigend idee. Ik heb eigenlijk altijd zo iets gehad van 'leuk voor later wanneer ik een burgerlijk leven heb'. Maar nu is er dus iemand waar ik eigenlijk wel bij wil zijn. :')

Is dit herkenbaar voor mensen of ben ik gewoon een lastige vent.
Zelf begrijp ik nooit waarom mensen kiezen om te daten terwijl ze eigenlijk niet klaar zijn voor meer :') of waarom ze dan uberhaupt op een datingsite gaan zitten. Wees daar dan op z'n minst eerlijk over vóórdat je die date aangaat.

Want hoe irritant is het als je een paar leuke dates hebt gehad en iemand echt leuk bent gaan vinden, dat je dan te horen krijgt dat diegene eigenlijk helemaal niet klaar is voor een relatie :{ dan had je die moeite en tijd net zo goed niet kunnen investeren...
pi_169199371
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:56 schreef sanger het volgende:
Hoe is dat bij de meeste hier?

Ik heb een hele leuke, ontspannen en ook vooral intense eerste date gehad. Daarna een keer bij haar thuis afgesproken, nog een keer onverwachts langs geweest, ze is het weekend twee avonden bij mij thuis geweest. Maar echt daten is het niet meer :')

Gaat snel zo, maar voelt goed dus ga er mee door hoor. Maar als ik de verhalen zo lees en om me heen hoor blijft iedereen veel langer daten :')
Ik heb bijna iedere relatie in mijn leven opgedaan via datingsites. Als er na de eerste date nog op korte termijn een tweede volgt dan zit het meestal wel goed. En als het voor beide partijen goed voelt dan is dat toch prima :)
  dinsdag 28 februari 2017 @ 15:10:41 #11
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_169199495
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:25 schreef Hexagon het volgende:
Als je christelijk bent en het zo belangrijk vind dat je partner ook christelijk is zet dat dan in je profiel :')
Als ze er expliciet bijzetten dat ze christelijk zijn dan ga ik er zelf vaak al vanuit dat ze hetzelfde van jou verwachten. Die zal ik dan ook niet zo snel liken.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 15:17:18 #12
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_169199607
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:56 schreef sanger het volgende:
Hoe is dat bij de meeste hier?

Ik heb een hele leuke, ontspannen en ook vooral intense eerste date gehad. Daarna een keer bij haar thuis afgesproken, nog een keer onverwachts langs geweest, ze is het weekend twee avonden bij mij thuis geweest. Maar echt daten is het niet meer :')

Gaat snel zo, maar voelt goed dus ga er mee door hoor. Maar als ik de verhalen zo lees en om me heen hoor blijft iedereen veel langer daten :')
Als er een klik is gaan mijn meeste dates juist zoals jij beschrijft...
Ik heb echt zelden tweede kennismakingsdates meegemaakt. :@
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:17:22 #13
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169200790
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:56 schreef sanger het volgende:
Hoe is dat bij de meeste hier?

Ik heb een hele leuke, ontspannen en ook vooral intense eerste date gehad. Daarna een keer bij haar thuis afgesproken, nog een keer onverwachts langs geweest, ze is het weekend twee avonden bij mij thuis geweest. Maar echt daten is het niet meer :')

Gaat snel zo, maar voelt goed dus ga er mee door hoor. Maar als ik de verhalen zo lees en om me heen hoor blijft iedereen veel langer daten :')
Zelfde hier. De eerste drie dates waren wel oppervlakkiger dan wat daarna kwam, maar vanaf tweede afspraakje had ik wel het idee dat het goed zat en ik niet verder wilde zoeken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 februari 2017 @ 16:35:56 #14
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169201259
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 15:10 schreef escalatie het volgende:

[..]

Als ze er expliciet bijzetten dat ze christelijk zijn dan ga ik er zelf vaak al vanuit dat ze hetzelfde van jou verwachten. Die zal ik dan ook niet zo snel liken.
Ja, maar dat stond er dus niet bij
pi_169201526
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

De situatie boeit verder niet (of je elkaar net kent of na een aantal dates): Het gaat om fatsoen, normen en waarden.

En niet over dat je zogenaamd iets "verplicht" bent aan de ander, aangezien dat een makkelijk excuus is.

Ik ben daar iig wel eerlijk in naar de andere persoon. Voor de rest Karma komt vanzelf ;)

Heb wat contacten lopen via Tinder, gaat alleen zo moeizaam en traag, dat ik er eigenlijk niet eens zin meer in heb :')
ik vind het zo dramatisch. Het is een gesprek op internet. Misschien als je er maar 1 per keer hebt dat het zo voelt maar voor mij echt niet
  dinsdag 28 februari 2017 @ 17:13:47 #16
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169202060
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:48 schreef Allures het volgende:

[..]

ik vind het zo dramatisch. Het is een gesprek op internet. Misschien als je er maar 1 per keer hebt dat het zo voelt maar voor mij echt niet
En dan blijven we dus steken op fatsoen. OK. Tof. Tot de volgende herhaling van dit onderwerp beste mensen. :W
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169202188
Misschien handig om even een tabelletje of diagrammetje te maken met ieders standpunt voor dit onderwerp idd :+
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_169202361
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En dan blijven we dus steken op fatsoen. OK. Tof. Tot de volgende herhaling van dit onderwerp beste mensen. :W
nee wat jij fatsoen vind en ik aanstelleritus
  dinsdag 28 februari 2017 @ 17:36:25 #19
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169202432
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:32 schreef Allures het volgende:

[..]

nee wat jij fatsoen vind en ik aanstelleritus
Blijft een kwestie van fatsoen. Iets waar je weinig mee op lijkt te hebben.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169202731
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

De situatie boeit verder niet (of je elkaar net kent of na een aantal dates): Het gaat om fatsoen, normen en waarden.

En niet over dat je zogenaamd iets "verplicht" bent aan de ander, aangezien dat een makkelijk excuus is.

Ik ben daar iig wel eerlijk in naar de andere persoon. Voor de rest Karma komt vanzelf ;)

Heb wat contacten lopen via Tinder, gaat alleen zo moeizaam en traag, dat ik er eigenlijk niet eens zin meer in heb :')
Muah, de situatie doet er wel degelijk aan toe. Ik vind 'ghosting' kwalijker wanneer je een paar dates hebt gehad dan wanneer je nog geen enkele date hebt gehad.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:11:15 #21
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_169202986
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 14:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
De situatie boeit verder niet (of je elkaar net kent of na een aantal dates): Het gaat om fatsoen, normen en waarden.
Een gesprekje online is voor mij net als een gesprek dat je toevallig ergens irl met iemand hebt. Daar hoeft voor mij geen officieel eind aan te zitten. Als ik echt een date heb gehad met iemand en het is niets, dan laat ik dat wel weten. Dus alleen als er daadwerkelijk persoonlijk contact is geweest en er tijd in is geïnvesteerd, dan ontvang je ook een officiële afwijzing bij geen verdere interesse van mijn kant. Anders is het gewoon, match opheffen.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:17:49 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169203090
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 16:48 schreef Allures het volgende:

[..]

ik vind het zo dramatisch. Het is een gesprek op internet. Misschien als je er maar 1 per keer hebt dat het zo voelt maar voor mij echt niet
Omdat jij er waarschijnlijk tientallen tegelijk hebt en zelf zelden het gesprek zal moeten beginnen. Voor iemand als jou hoop ik dat je ooit zelf in de situatie komt je er maar met moeite 1 per keer hebt en die dan ook vaak op niets uitlopen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:24:55 #23
416020 K44S
The bearded man
pi_169203203
Goed, ik ben er weer eens.
Na dat speeddate evenement had ik nog contact met 3 dames, daar van met nog één dame later afgesproken waar van het niks anders dan vriendschappelijk aanvoelde.

Verder heb ik mijn werk, hobby's, vrienden en andere dingen waar ik mij mee bezig houd.

Al mis ik wel de aandacht ;).
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169203207
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:17 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat jij er waarschijnlijk tientallen tegelijk hebt en zelf zelden het gesprek zal moeten beginnen. Voor iemand als jou hoop ik dat je ooit zelf in de situatie komt je er maar met moeite 1 per keer hebt en die dan ook vaak op niets uitlopen.
wat n onzin :') 'ik ben zo zielig, dus moet jij dat ook maar n keer ervaren :'( ' echt, stel je aan ofzo...

Ik heb verschillende mannen ontmoet die gewoon niet snapten wat nee betekende en maar contact bleven zoeken nadat ik duidelijk had gezegd dat ik dat niet wilde.
Vervolgens liet ik niks meer horen.
Stel dat ik een dergelijk type nog een keer zou ontmoeten, kán ik me voorstellen dat ik gewoon gelijk niets meer zou laten horen.
Heb het nog nooit gedaan, maar ik snap het in bepaalde gevallen wel.

Als we dan toch zielig gaan doen: ik hoop dat jij dát n keer meemaakt. Dat is nl gewoon bijna éng af en toe.
compact en kleverig.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:25:34 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169203214
Want omdat (je denkt dat) iemand die situatie niet kent, hoop je ook gelijk dat t haar zal overkomen :')
pi_169203259
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 17:53 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Muah, de situatie doet er wel degelijk aan toe. Ik vind 'ghosting' kwalijker wanneer je een paar dates hebt gehad dan wanneer je nog geen enkele date hebt gehad.
Eens. Nog irritanter is dat je al een volgende date hebt besproken en dan niks meer hoort. Maar blijkbaar hebben sommige geen fatsoen.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:29:43 #27
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169203300
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:17 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat jij er waarschijnlijk tientallen tegelijk hebt en zelf zelden het gesprek zal moeten beginnen. Voor iemand als jou hoop ik dat je ooit zelf in de situatie komt je er maar met moeite 1 per keer hebt en die dan ook vaak op niets uitlopen.
Doe eens niet zo zuur.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:30:55 #28
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169203330
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Doe eens niet zo zuur.
Dit. We hadden het over fatsoen. Dan haal je hiermee jezelf goed onderuit. Enige wat ik prettig vind is nee, sorry, dit gaat niks worden en dan verder. En ongeacht of je ooit een halve stalker hebt gehad vind ik dat dat echt geen moeite is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:33:41 #29
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169203377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dit. We hadden het over fatsoen. Dan haal je hiermee jezelf goed onderuit. Enige wat ik prettig vind is nee, sorry, dit gaat niks worden en dan verder. En ongeacht of je ooit een halve stalker hebt gehad vind ik dat dat echt geen moeite is.
En zelfs dan... je weet niet wat in iemands leven speelt. In een drukke periode in je leven kan dat zomaar gebeuren. Of als er stressvolle dingen gebeuren.
Niet te snel oordelen. Neem dan zelf het voortouw om een berichtje te sturen wat de stand van zaken is.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 28 februari 2017 @ 18:38:26 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169203484
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

En zelfs dan... je weet niet wat in iemands leven speelt. In een drukke periode in je leven kan dat zomaar gebeuren. Of als er stressvolle dingen gebeuren.
Niet te snel oordelen. Neem dan zelf het voortouw om een berichtje te sturen wat de stand van zaken is.
Mee eens, maar na een week verwacht ik wel iets van een teken van leven normaal gesproken.
Then again, ik heb ook alle apps van mijn telefoon geflikkerd zodra ik wist dat ik met mijn meisje verder wilde zonder enige boodschap aan de dames waarmee ik wel chatte. Maar daar had ik dan ook geen afspraakjes mee gehad. Die paar waar ik nog wel contact mee heb gehad heb ik dit wel gedaan en ook gewoon aangegeven dat ik inmiddels een vriendin had.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169203822
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dit. We hadden het over fatsoen. Dan haal je hiermee jezelf goed onderuit. Enige wat ik prettig vind is nee, sorry, dit gaat niks worden en dan verder. En ongeacht of je ooit een halve stalker hebt gehad vind ik dat dat echt geen moeite is.
ik heb t niet over ooit, ik heb t over een keer of 5 :')
En dan is dat wel degelijk teveel moeite hoor :r
Geef ze n vinger en ze willen je hele hand, dat soort types.

maar dat heb jij overduidelijk nooit meegemaakt, ik gun t je dat jij ook n keer weet wat dat is zodat je wat meer inlevingsvermogen krijgt :+
compact en kleverig.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 19:06:10 #32
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169204149
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik heb t niet over ooit, ik heb t over een keer of 5 :')
En dan is dat wel degelijk teveel moeite hoor :r
Geef ze n vinger en ze willen je hele hand, dat soort types.

maar dat heb jij overduidelijk nooit meegemaakt, ik gun t je dat jij ook n keer weet wat dat is zodat je wat meer inlevingsvermogen krijgt :+
Ik heb ooit een flinke borderliner gehad die over de schreef ging toen ik niet met haar verder wilde. Tot aan dreigen met opwachten aan toe.

Kan ik nog steeds redelijk zijn naar anderen. Zoals ik overigens ook redelijk was naar haar, maar zij nam daar geen genoegen mee, zoals de mannen die jij noemt. Maar na eerste uitleg gaan janken is dan ook vragen om blokken als je het mij vraagt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169204263
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:17 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat jij er waarschijnlijk tientallen tegelijk hebt en zelf zelden het gesprek zal moeten beginnen. Voor iemand als jou hoop ik dat je ooit zelf in de situatie komt je er maar met moeite 1 per keer hebt en die dan ook vaak op niets uitlopen.
ik snap dat dat rot is maar zo is het voor mij inderdaad niet en daardoor ben ik je ook niet opeens dingen verplicht. Ik kan er niks aan doen dat het voor sommigen niet zo werkt

En wat ik minder fatsoenlijk vind is hoe vaak een fatsoenlijke afwijzing uitloopt op gedoe. Ik ben begonnen met op elke reactie netjes wat terug sturen maar dat is al bijna geen doen. Laat staan als die afwijzing dan niet aan komt. Het is verdorie niet mijn baan of zo om te zorgen dat jouw tere zieltje gespaard blijft. Want er gaat aardig wat tijd in zitten op die manier
pi_169204318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:38 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mee eens, maar na een week verwacht ik wel iets van een teken van leven normaal gesproken.
Then again, ik heb ook alle apps van mijn telefoon geflikkerd zodra ik wist dat ik met mijn meisje verder wilde zonder enige boodschap aan de dames waarmee ik wel chatte. Maar daar had ik dan ook geen afspraakjes mee gehad. Die paar waar ik nog wel contact mee heb gehad heb ik dit wel gedaan en ook gewoon aangegeven dat ik inmiddels een vriendin had.
het gaat toch ook gewoon om de keren dat je contact had zonder af te spreken? Dat heb ik echt 12 krer benadrukt. Waarom moet je meteen zo uithalen met je fatsoen terwijl je het zelf ook doet? Super fatsoenlijk
  dinsdag 28 februari 2017 @ 19:16:06 #35
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169204352
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:25 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wat n onzin :') 'ik ben zo zielig, dus moet jij dat ook maar n keer ervaren :'( ' echt, stel je aan ofzo...

Ik heb verschillende mannen ontmoet die gewoon niet snapten wat nee betekende en maar contact bleven zoeken nadat ik duidelijk had gezegd dat ik dat niet wilde.
Vervolgens liet ik niks meer horen.
Stel dat ik een dergelijk type nog een keer zou ontmoeten, kán ik me voorstellen dat ik gewoon gelijk niets meer zou laten horen.
Heb het nog nooit gedaan, maar ik snap het in bepaalde gevallen wel.

Als we dan toch zielig gaan doen: ik hoop dat jij dát n keer meemaakt. Dat is nl gewoon bijna éng af en toe.
Dat is wat jij er in leest maar niet wat ik bedoel. En volgens mij weet je heel goed wat ik wel bedoel maar kleed je het nu gewoon in alsof ik de persoon hier ben die zich onbeschoft gedraagt terwijl dat niet zo is.

En ik weet hoe dat is, ik heb tot twee keer toe een stalkster gehad die over haar oren verliefd op mij was maar waar ik niets in zag die dergelijk gedrag vertoonde.

Zolang je maar eerlijk en duidelijk bent zul je mij verder niet horen, maar niet laf nooit (meer) reageren of halfslachtig nee zeggen, dat werkt gewoon niet.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 28 februari 2017 @ 19:17:37 #36
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169204391
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:25 schreef Cue_ het volgende:
Want omdat (je denkt dat) iemand die situatie niet kent, hoop je ook gelijk dat t haar zal overkomen :')
Nee, omdat allures wel vaker heeft laten zien niet echt zich in te kunnen leven in' de andere persoon'. Maar laten we het hier maar bij houden voor het weer een welles nietus word hier.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_169204467
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:17 schreef yats het volgende:

[..]

Nee, omdat allures wel vaker heeft laten zien niet echt zich in te kunnen leven in' de andere persoon'. Maar laten we het hier maar bij houden voor het weer een welles nietus word hier.
hou dan ook gewoon je mond :') je bent soms echt een laf ei
Wel een steen werpen en dan hard weg rennen
pi_169204482
Dit onderwerp weer _O- En weer de zelfde mensen die er op reageren :D Blijft mooi dit topic O+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_169205201
Ik snap dat niet dan lul je misschien een paar dagen met elkaar, misschien drink je een keer wat, en dan hoor je niets meer, nou, dan is het toch duidelijk. Volgende. Hoe moeilijk kan het zijn. Lig er niet wakker van genoeg leuke mensen in de wereld. Dat zure gelul over fatsoen, tering.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_169205246
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is wat jij er in leest maar niet wat ik bedoel. En volgens mij weet je heel goed wat ik wel bedoel maar kleed je het nu gewoon in alsof ik de persoon hier ben die zich onbeschoft gedraagt terwijl dat niet zo is.

En ik weet hoe dat is, ik heb tot twee keer toe een stalkster gehad die over haar oren verliefd op mij was maar waar ik niets in zag die dergelijk gedrag vertoonde.

Zolang je maar eerlijk en duidelijk bent zul je mij verder niet horen, maar niet laf nooit (meer) reageren of halfslachtig nee zeggen, dat werkt gewoon niet.
Ik vind de opmerking die je maakt richting allures dan ook gewoon onbeschoft :')

Maar dat is natuurlijk niet zo.
compact en kleverig.
pi_169205280
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:16 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is wat jij er in leest maar niet wat ik bedoel. En volgens mij weet je heel goed wat ik wel bedoel maar kleed je het nu gewoon in alsof ik de persoon hier ben die zich onbeschoft gedraagt terwijl dat niet zo is.

En ik weet hoe dat is, ik heb tot twee keer toe een stalkster gehad die over haar oren verliefd op mij was maar waar ik niets in zag die dergelijk gedrag vertoonde.

Zolang je maar eerlijk en duidelijk bent zul je mij verder niet horen, maar niet laf nooit (meer) reageren of halfslachtig nee zeggen, dat werkt gewoon niet.
Jochie toch, kom op. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 28 februari 2017 @ 20:29:23 #42
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169206050
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 19:14 schreef Allures het volgende:

[..]

het gaat toch ook gewoon om de keren dat je contact had zonder af te spreken? Dat heb ik echt 12 krer benadrukt. Waarom moet je meteen zo uithalen met je fatsoen terwijl je het zelf ook doet? Super fatsoenlijk
Iemand je al eens gezegd dat je nogal de neiging hebt om alles op jezelf te betrekken om vervolgens haast autistisch te reageren en de rest af te doen als gezeik?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169206077
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:29 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Iemand je al eens gezegd dat je nogal de neiging hebt om alles op jezelf te betrekken om vervolgens haast autistisch te reageren en de rest af te doen als gezeik?
je quote mij en zegt dat ik sowieso nogal weinig fatsoen hebt en dat betrek ik ten onrechte op mezelf? Ok
  dinsdag 28 februari 2017 @ 20:44:09 #44
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169206411
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:30 schreef Allures het volgende:

[..]

je quote mij en zegt dat ik sowieso nogal weinig fatsoen hebt en dat betrek ik ten onrechte op mezelf? Ok
Ik zeg dat het een neiging is, ook zonder quotes.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169206481
quote:
3s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik zeg dat het een neiging is, ook zonder quotes.
doe niet zo laf :') je hebt dat gezegd en nu blijkt dat je het zelf ook doet en nu probeer je opeens een of andere neiging bij mij aan te kaarten als ik je daar op wijs :')
Super kinderachtig
  dinsdag 28 februari 2017 @ 21:09:11 #46
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169207138
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 20:46 schreef Allures het volgende:

[..]

doe niet zo laf :') je hebt dat gezegd en nu blijkt dat je het zelf ook doet en nu probeer je opeens een of andere neiging bij mij aan te kaarten als ik je daar op wijs :')
Super kinderachtig
Nuance, nuance.

Als ik wijs naar je neigingen om dan heb ik het over je gedrag in meerdere situaties en in meerdere topics. Inmiddels kom ik hier wat, een half jaar, en zie ik je steeds hetzelfde trucje doen: woorden zo opvatten dat je er wat van vindt en iedereen die het wil nuanceren afkatten.

Ik maak sowieso onderscheid tussen wel of geen afspraken gehad of gepland, langer of kort in gesprek en oppervlakkig van twee kanten of intensief contact.

Als het dan oppervlakkig en afstandelijk is dan ben ik er idd niet op tegen om het gewoon dood te laten bloeden, al is het maar omdat een relatie van twee kanten moet komen. De andere kant, waar potentie in zit, vind ik het netjes om wel wat te laten horen als het niets gaat worden. C'est toute. Maar dat móét je dan wel even wegzetten als aanstelleritus.

En dan met superkinderachtig wegzetten, tjah...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 februari 2017 @ 21:09:21 #47
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169207143
Typisch weer dat allures, hosti en janies reageren zoals ze reageren :')
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_169207476
Ik mis een stuk van de discussie, maar volgens mag het allemaal wel wat aardiger tegen elkaar.
Soms kan je ook een discussie laten voor wat het is en elkaars standpunten respecteren, wat je er verder ook van vind.
Hell To The Liars
pi_169207626
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 18:24 schreef K44S het volgende:
Goed, ik ben er weer eens.
Na dat speeddate evenement had ik nog contact met 3 dames, daar van met nog één dame later afgesproken waar van het niks anders dan vriendschappelijk aanvoelde.

Verder heb ik mijn werk, hobby's, vrienden en andere dingen waar ik mij mee bezig houd.

Al mis ik wel de aandacht ;).
Ben je achteraf wel blij dat je geweest bent naar die speeddate, of is het achter verspilde energie geweest? Dat je geen gewenst resultaat heb behaald is jammer, maar vond je de periode erna wel leuk ?
Hell To The Liars
  dinsdag 28 februari 2017 @ 21:25:27 #50
416020 K44S
The bearded man
pi_169207669
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:23 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ben je achteraf wel blij dat je geweest bent naar die speeddate, of is het achter verspilde energie geweest? Dat je geen gewenst resultaat heb behaald is jammer, maar vond je de periode erna wel leuk ?
Oh zeker! Was achteraf echt tof om te doen.
Je komt namelijk uit je comfortzone en je MOET met dames praten. En daar ben ik soms iets te verlegen voor.

Periode was prima en welleswaar jammer het met haar niks wordt. :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 28 februari 2017 @ 21:44:54 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169208293
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:25 schreef K44S het volgende:

[..]

Oh zeker! Was achteraf echt tof om te doen.
Je komt namelijk uit je comfortzone en je MOET met dames praten. En daar ben ik soms iets te verlegen voor.

Periode was prima en welleswaar jammer het met haar niks wordt. :)
Lijkt me zeker ook goede oefening.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 28 februari 2017 @ 21:46:56 #52
416020 K44S
The bearded man
pi_169208339
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lijkt me zeker ook goede oefening.
Het doorpakken is alleen een probleem.
Eigenlijk kom ik nergens anders dan mijn huidige woonplaats als het gaat om uitgaan.

Op date gebied bloed ik langzaam dood. Juist daarom moet ik eigenlijk doorpakken.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169208345
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:09 schreef yats het volgende:
Typisch weer dat allures, hosti en janies reageren zoals ze reageren :')
en jij bent de vermoorde onschuld :D
pi_169208380
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nuance, nuance.

Als ik wijs naar je neigingen om dan heb ik het over je gedrag in meerdere situaties en in meerdere topics. Inmiddels kom ik hier wat, een half jaar, en zie ik je steeds hetzelfde trucje doen: woorden zo opvatten dat je er wat van vindt en iedereen die het wil nuanceren afkatten.

Ik maak sowieso onderscheid tussen wel of geen afspraken gehad of gepland, langer of kort in gesprek en oppervlakkig van twee kanten of intensief contact.

Als het dan oppervlakkig en afstandelijk is dan ben ik er idd niet op tegen om het gewoon dood te laten bloeden, al is het maar omdat een relatie van twee kanten moet komen. De andere kant, waar potentie in zit, vind ik het netjes om wel wat te laten horen als het niets gaat worden. C'est toute. Maar dat móét je dan wel even wegzetten als aanstelleritus.

En dan met superkinderachtig wegzetten, tjah...
dus je bent het eigenlijk gewoon met me eens. Want dat is het enige dat ik ooit gezegd heb. Maar ipv dat toegeven en zeggen dat je me misschien niet onfatsoenlijk had moeten noemen probeer je nu de focus te verleggen. Dat vind ik kinderachtig ja en verre van genuanceerd
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:00:42 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169208755
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:48 schreef Allures het volgende:

[..]

dus je bent het eigenlijk gewoon met me eens. Want dat is het enige dat ik ooit gezegd heb. Maar ipv dat toegeven en zeggen dat je me misschien niet onfatsoenlijk had moeten noemen probeer je nu de focus te verleggen. Dat vind ik kinderachtig ja en verre van genuanceerd
Zoek het woord nuance eens op.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 1 maart 2017 @ 00:08:47 #56
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169212224
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:47 schreef Allures het volgende:

[..]

en jij bent de vermoorde onschuld :D
Leer nou eerst eens lezen wat ergens staat en wat je zelf zegt. Getuige de post van skullsplitter valt het meer mensen op dat jij altijd op een bepaalde manier reageert. Dat is verder prima als dat jouw manier is, maar doe dan niet of dat niet zo is door te proberen dingen te verdraaien.

Maar laat het verder maar, we gaan hier toch nooit uit komen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 1 maart 2017 @ 06:50:47 #57
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169213477
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.

Een simpel gesprekje op Tinder bijv. vind ik anders. 9 van de 10 laat het daar doodbloeden, omdat het meestal ontzettend oppervlakkig blijft.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169213533
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.

Een simpel gesprekje op Tinder bijv. vind ik anders. 9 van de 10 laat het daar doodbloeden, omdat het meestal ontzettend oppervlakkig blijft.
Voor zover ik had begrepen was ook iedereen hier mee eens behalve yats. De rest was volgens mij langs elkaar heen aan het lullen :')!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_169213563
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 00:08 schreef yats het volgende:

[..]

Leer nou eerst eens lezen wat ergens staat en wat je zelf zegt. Getuige de post van skullsplitter valt het meer mensen op dat jij altijd op een bepaalde manier reageert. Dat is verder prima als dat jouw manier is, maar doe dan niet of dat niet zo is door te proberen dingen te verdraaien.

Maar laat het verder maar, we gaan hier toch nooit uit komen.
typisch yats dit :')
compact en kleverig.
  woensdag 1 maart 2017 @ 07:24:10 #60
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169213575
Typisch, wie t ook post :')

Duss, mensen nog dates?
  woensdag 1 maart 2017 @ 07:54:00 #61
416020 K44S
The bearded man
pi_169213698
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.

Een simpel gesprekje op Tinder bijv. vind ik anders. 9 van de 10 laat het daar doodbloeden, omdat het meestal ontzettend oppervlakkig blijft.
Mee eens.
Eigenlijk vind ik tinder leuk voor de ego boost en dat ene leuke gesprek (van die 9/10) dat zou voor mij nog de enige reden zijn om tinder weer eens te installeren.

Andere kant moet ik -van mezelf- eens uit die fucking comfortzone stappen, aan mn vlotte babbel en uiterlijk blijkt het niet te liggen :9
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169213879
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.

Een simpel gesprekje op Tinder bijv. vind ik anders. 9 van de 10 laat het daar doodbloeden, omdat het meestal ontzettend oppervlakkig blijft.
Dit. Ik ga echt niet iemand die ik oppervlakkig gesproken heb tekst en uitleg geven waarom het niks wordt. Je merkt toch snel genoeg als een gesprek niet meer loopt. Misschien is dat vervelend voor degenen die alleen dat ene gesprekje hebben, maar dat is niet bepaald de norm.
pi_169213941
quote:
11s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:11 schreef Californium het volgende:

[..]

Voor zover ik had begrepen was ook iedereen hier mee eens behalve yats. De rest was volgens mij langs elkaar heen aan het lullen :')!
wat ik ook echt in post 3 van dit topic benoem en toch is het een excuus om op mij te springen :') maar dat doet Yats altijd met daarna 'maar laten we er over ophouden' en dan moet ik naar mijn postpatroon kijken :')
Laf ei
  woensdag 1 maart 2017 @ 08:55:50 #64
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169214184
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:27 schreef Allures het volgende:

[..]

wat ik ook echt in post 3 van dit topic benoem en toch is het een excuus om op mij te springen :') maar dat doet Yats altijd met daarna 'maar laten we er over ophouden' en dan moet ik naar mijn postpatroon kijken :')
Laf ei
Volgens mij ga jij zelf de discussie met skullsplitter aan, ook na post 3. Ik sluit me alleen bij hem aan dat bepaalde dingen opvallen, onder andere dat jij altijd dingen op jezelf betrekt. Prima verder, maar ga mij dan niet verwijten dat ik dat doe als je het elf keer op keer doet. En laf ei? Ik wil hier best over discussiëren met je, maar daar is dit topic niet voor. Ik vind het eerder typisch dat steeds dezelfde personen jou meteen komen steunen terwijl je dat toch niet nodig hebt, of wel?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_169214226
Mensen zijn het met me eens. Erg he.
pi_169214247
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:55 schreef yats het volgende:

[..]

Volgens mij ga jij zelf de discussie met skullsplitter aan, ook na post 3. Ik sluit me alleen bij hem aan dat bepaalde dingen opvallen, onder andere dat jij altijd dingen op jezelf betrekt. Prima verder, maar ga mij dan niet verwijten dat ik dat doe als je het elf keer op keer doet. En laf ei? Ik wil hier best over discussiëren met je, maar daar is dit topic niet voor. Ik vind het eerder typisch dat steeds dezelfde personen jou meteen komen steunen terwijl je dat toch niet nodig hebt, of wel?
Of we hebben dezelfde mening die losstaat van de persoon die die mening verkondigd, stel je eens voor.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:03:56 #67
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169214252
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.

Een simpel gesprekje op Tinder bijv. vind ik anders. 9 van de 10 laat het daar doodbloeden, omdat het meestal ontzettend oppervlakkig blijft.
Lezen is blijkbaar moeilijk voor sommige mensen. Wat sonic hier schrijft is grotendeels hoe ik er ook over denk. Als je al gedate hebt vind ik het wel zo netjes dat je iets laat weten, maar ook als je al langere tijd met iemand in gesprek bent vind ik het zelf persoonlijk fijn om te horen dat het niet tot iets gaat leiden. En ja, er zijn inderdaad mannen en vrouwen die hier geen genoegen mee nemen en steeds naar een waarom blijven vragen. Dat is vervelend en als je maar duidelijk bent geweest is 1X een nee wat mij betreft genoeg. Korte gesprekken of enkel een paar berichten hoeven voor mij persoonlijk geen reactie te krijgen waarom het niet tot een date of meer leid.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:07:28 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_169214289
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:01 schreef Allures het volgende:
Mensen zijn het met me eens. Erg he.
En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:08:08 #69
416020 K44S
The bearded man
pi_169214300
Moraalridder hier: Niemand van jullie gaat ook echt offtopic.

* K44S Springt weer op z'n paard om weg te rijden.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169214316
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:07 schreef yats het volgende:

[..]

En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?
behalve dan dat uiteindelijk blijkt dat hij het inhoudelijk wel gewoon met me eens is :')
Maar fijn dat je een team hebt gevonden :D
pi_169214344
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:07 schreef yats het volgende:

[..]

En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?
Kap nou eens man...
Honderd keer hetzelfde posten :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169214356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:08 schreef K44S het volgende:
Moraalridder hier: Niemand van jullie gaat ook echt offtopic.

* K44S Springt weer op z'n paard om weg te rijden.
Hoe vaak heb je tinder deze maand al weer gedeinstalleerd en herinstalleerd? :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:14:10 #73
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169214370
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:07 schreef yats het volgende:

[..]

En er zijn mensen die het niet met je eens zijn maar bijvoorbeeld met mij of met skullsplitter. Erg he? Waar het mij bij jou vooral aan stoort is dat je net doet of iedereen die het niet met jou eens is een soort gekke henkie is en je dingen probeert te verdraaien. Wij zijn het hierover gewoon niet eens, kunnen we het daar over eens zijn?
Ben je nou klaar?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:23:32 #74
416020 K44S
The bearded man
pi_169214461
quote:
2s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:12 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je tinder deze maand al weer gedeinstalleerd en herinstalleerd? :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169214538
Goedemorgen mede fokkers,

Even advies gevraagd, normaal ben ik niet zo van het online daten, en ontmoet ik dames in sportschool of in uitgaansleven.Toch maar een x geprobeerd, afgesproken, was een leuke date.
Nu loop ik tegen het volgende aan, ik heb 1 x een nieuwe date voorstel gedaan via w /a zij lulde er over heen, later nog een x gedaan zelfde verhaal. Ik gaf aan om er maar mee te kappen, hou niet van spelletjes. Zij belt me goed gesprek gehad, ik doe nog een voorstel aan tel voor a.s vrijdag of zaterdag. ze gaf aan er op terug te komen en dat het wel goed komt. dat was afgelopen Zondag. nu ben ik niet erg bedreven met digitale communicatie zoals w /a ik wil niet afhankelijk over komen..maar hoe kan ik het beste hier mee omgaan? (Ze is er nog niet op terug gekomen btw )
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:31:42 #76
416020 K44S
The bearded man
pi_169214568
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:29 schreef flosdraad82 het volgende:
Goedemorgen mede fokkers,

Even advies gevraagd, normaal ben ik niet zo van het online daten, en ontmoet ik dames in sportschool of in uitgaansleven.Toch maar een x geprobeerd, afgesproken, was een leuke date.
Nu loop ik tegen het volgende aan, ik heb 1 x een nieuwe date voorstel gedaan via w /a zij lulde er over heen, later nog een x gedaan zelfde verhaal. Ik gaf aan om er maar mee te kappen, hou niet van spelletjes. Zij belt me goed gesprek gehad, ik doe nog een voorstel aan tel voor a.s vrijdag of zaterdag. ze gaf aan er op terug te komen en dat het wel goed komt. dat was afgelopen Zondag. nu ben ik niet erg bedreven met digitale communicatie zoals w /a ik wil niet afhankelijk over komen..maar hoe kan ik het beste hier mee omgaan? (Ze is er nog niet op terug gekomen btw )
Wat geeft je gevoel aan?
Ik zou doen:
Keuzen geven voor de komende maand (paar dagen) hierin aangeven dat aan haar de keus is. Geeft zij hier geen duidelijk antwoord op? DOEI!
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169214626
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:31 schreef K44S het volgende:

[..]

Wat geeft je gevoel aan?
Ik zou doen:
Keuzen geven voor de komende maand (paar dagen) hierin aangeven dat aan haar de keus is. Geeft zij hier geen duidelijk antwoord op? DOEI!
Kleine toevoeging ze gaf aan dat ze even slecht in haar vel zat vorige week, en dat ze daarom daar niet op reageerde, wil haar ook niet onderdruk zetten.mijn gevoel zegt 2 dingen graag of niet, of daar op een goede manier er mee om gaan. een reminder sturen komt ook raar over ?
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:39:55 #78
416020 K44S
The bearded man
pi_169214691
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:35 schreef flosdraad82 het volgende:

[..]

Kleine toevoeging ze gaf aan dat ze even slecht in haar vel zat vorige week, en dat ze daarom daar niet op reageerde, wil haar ook niet onderdruk zetten.mijn gevoel zegt 2 dingen graag of niet, of daar op een goede manier er mee om gaan. een reminder sturen komt ook raar over ?
Naja, zoals gezegd: Tijd geven van een maand (ik heb als voor keur minimaal 2 weken... maar dat blijkt tegenwoordig te kort ;) ).
In een maand kan je vast wel een sappie doen, hoeft maar 10 minuten te duren als zij alsnog niet lekker in d'r vel zit toch?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169214740
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:39 schreef K44S het volgende:

[..]

Naja, zoals gezegd: Tijd geven van een maand (ik heb als voor keur minimaal 2 weken... maar dat blijkt tegenwoordig te kort ;) ).
In een maand kan je vast wel een sappie doen, hoeft maar 10 minuten te duren als zij alsnog niet lekker in d'r vel zit toch?
ah dus dat voorstel voor a.s Zaterdag laten varen en even laten rusten bedoel je
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:47:43 #80
416020 K44S
The bearded man
pi_169214814
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:43 schreef flosdraad82 het volgende:

[..]

ah dus dat voorstel voor a.s Zaterdag laten varen en even laten rusten bedoel je
Nee: Voor de komende maand stel jij de datum's voor dat jij kan. Ik kan mij niet voorstellen dat als zij jou net zo leuk vindt, zij dan absoluut geen tijd voor je heeft (in dus 4 weken).
Als zij er om heen zou draaien zou ik zeggen: Ok, dan hoor ik van JOU wel wanneer je kan.

Jij je best gedaan en je legt de bal verder bij haar neer.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:51:23 #81
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169214860
Haha goeie adviezen hier...

Tis toch wel duidelijk dat ze er niet zo heel erg veel zin in heeft....
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:57:26 #82
416020 K44S
The bearded man
pi_169214950
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:51 schreef BeamofLight het volgende:
Haha goeie adviezen hier...

Tis toch wel duidelijk dat ze er niet zo heel erg veel zin in heeft....
Ja, wat jij biedt is een goed advies/alternatief.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169215000
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:24 schreef Cue_ het volgende:
Typisch, wie t ook post :')

Duss, mensen nog dates?
Jazeker, zaterdag voor t eerst sinds lange tijd weer een date. Via Tinder geregeld (niet gedacht dat ik daar ooit iets serieuzers vandaan zou kunnen halen). Alhoewel het ook nog maar te bezien valt hoe serieus de dame in kwestie is :')
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:02:06 #84
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169215012
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:29 schreef flosdraad82 het volgende:
Goedemorgen mede fokkers,

Even advies gevraagd, normaal ben ik niet zo van het online daten, en ontmoet ik dames in sportschool of in uitgaansleven.Toch maar een x geprobeerd, afgesproken, was een leuke date.
Nu loop ik tegen het volgende aan, ik heb 1 x een nieuwe date voorstel gedaan via w /a zij lulde er over heen, later nog een x gedaan zelfde verhaal. Ik gaf aan om er maar mee te kappen, hou niet van spelletjes. Zij belt me goed gesprek gehad, ik doe nog een voorstel aan tel voor a.s vrijdag of zaterdag. ze gaf aan er op terug te komen en dat het wel goed komt. dat was afgelopen Zondag. nu ben ik niet erg bedreven met digitale communicatie zoals w /a ik wil niet afhankelijk over komen..maar hoe kan ik het beste hier mee omgaan? (Ze is er nog niet op terug gekomen btw )
Zou er niet op blijven wachten. Plan lekker wat anders voor vrijdag of zaterdag. Mocht je nog wat horen van haar kan je die plannen nog altijd wijzigen.
De bal ligt nu bij haar
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:04:50 #85
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169215043
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:57 schreef K44S het volgende:

[..]

Ja, wat jij biedt is een goed advies/alternatief.
hij stelt 3x iets voor en zij zou erop terug komen...wat zou je nu moeten doen denk je pfff

Nog 4x iets voorstellen, afwachten, 2 ultimatums stellen, keer bellen, langsgaan en nog 3 andere datums inplannen.
pi_169215149
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:04 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

hij stelt 3x iets voor en zij zou erop terug komen...wat zou je nu moeten doen denk je pfff

Nog 4x iets voorstellen, afwachten, 2 ultimatums stellen, keer bellen, langsgaan en nog 3 andere datums inplannen.
ik wacht dat van Zaterdag gewoon even af, in in tussen tijd vragen of ze al een gaatje in haar agenda heeft gevonden heeft ook geen zin lijkt mij.En daarna ligt de bal bij haar.
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:15:44 #87
416020 K44S
The bearded man
pi_169215218
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:04 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

hij stelt 3x iets voor en zij zou erop terug komen...wat zou je nu moeten doen denk je pfff

Nog 4x iets voorstellen, afwachten, 2 ultimatums stellen, keer bellen, langsgaan en nog 3 andere datums inplannen.
Wat hij dan zou kunnen doen is mijn advies aannemen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:17:11 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169215234
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:01 schreef GlenSpey het volgende:

Jazeker, zaterdag voor t eerst sinds lange tijd weer een date. Via Tinder geregeld (niet gedacht dat ik daar ooit iets serieuzers vandaan zou kunnen halen). Alhoewel het ook nog maar te bezien valt hoe serieus de dame in kwestie is :')
Oeeh veel plezier!
Achja, of het serieus wordt/is of niet, zolang het maar leuk wordt
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:35:56 #89
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169215514
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:15 schreef K44S het volgende:

[..]

Wat hij dan zou kunnen doen is mijn advies aannemen.
euh nee.

Er was al afgesproken zaterdag of zondag. Dan ga je na stilte niet nog zomaar effe de maand maart wat meer mogelijkheden geven...
Ze.wil.niks
pi_169215565
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:02 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Zou er niet op blijven wachten. Plan lekker wat anders voor vrijdag of zaterdag. Mocht je nog wat horen van haar kan je die plannen nog altijd wijzigen.
De bal ligt nu bij haar
dit
Maar ik gok dat er niet veel meer komt
  woensdag 1 maart 2017 @ 10:42:22 #91
416020 K44S
The bearded man
pi_169215595
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

euh nee.

Er was al afgesproken zaterdag of zondag. Dan ga je na stilte niet nog zomaar effe de maand maart wat meer mogelijkheden geven...
Ze.wil.niks
Dat is inderdaad wat jij zou doen.

Goed, tot zo ver mijn goed bedoelde hulp.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169215797
tnx ^O^ ik kijk wel even, toen ik aangaf dat ik het wou afkappen afgelopen zondag belde ze mij meteen op, had wel effect blijkbaar
pi_169215918
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:55 schreef flosdraad82 het volgende:
tnx ^O^ ik kijk wel even, toen ik aangaf dat ik het wou afkappen afgelopen zondag belde ze mij meteen op, had wel effect blijkbaar
ja omdat je wel aandacht moet blijven geven
pi_169217078
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 11:06 schreef Allures het volgende:

[..]

ja omdat je wel aandacht moet blijven geven
ik laat de bal wel even bij haar, kan zij even emotioneel investeren in mij.
  woensdag 1 maart 2017 @ 12:56:30 #95
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169217951
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 15:02 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik heb bijna iedere relatie in mijn leven opgedaan via datingsites. Als er na de eerste date nog op korte termijn een tweede volgt dan zit het meestal wel goed. En als het voor beide partijen goed voelt dan is dat toch prima :)
Dat opvolgen zat wel goed :) Een week later tweede date, de dag erna de derde, de dag daarna de vierde en de dag daarna de vijfde. Vanavond de zesde.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 1 maart 2017 @ 12:57:12 #96
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169217962
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 15:17 schreef escalatie het volgende:

[..]

Als er een klik is gaan mijn meeste dates juist zoals jij beschrijft...
Ik heb echt zelden tweede kennismakingsdates meegemaakt. :@
Ik dacht juist dat je enige tijd aan het daten bleef, ergens afspreken steeds enzo :') Maar de werkelijkheid is schijnbaar anders :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:01:13 #97
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169218020
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 08:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dit. Ik ga echt niet iemand die ik oppervlakkig gesproken heb tekst en uitleg geven waarom het niks wordt. Je merkt toch snel genoeg als een gesprek niet meer loopt. Misschien is dat vervelend voor degenen die alleen dat ene gesprekje hebben, maar dat is niet bepaald de norm.
Je kunt ook hebben dat de ander wel denkt dat het gesprek loopt. Of dat diegene wel de klik voelt. Wat is er mis met gewoon duidelijk zijn :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:05:02 #98
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169218099
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 10:01 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Jazeker, zaterdag voor t eerst sinds lange tijd weer een date. Via Tinder geregeld (niet gedacht dat ik daar ooit iets serieuzers vandaan zou kunnen halen). Alhoewel het ook nog maar te bezien valt hoe serieus de dame in kwestie is :')
Daar vind ik het als app ook niet echt geschikt voor eerlijk gezegd, maar de meest serieuze vrouw om mee te daten heb ik wel via Tinder leren kennen. Het kan dus wel :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:05:46 #99
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169218107
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:24 schreef Cue_ het volgende:

Duss, mensen nog dates?
Ja, vanavond weer. Ze komt bij mij thuis langs. Denk dat we nog even ergens wat gaan drinken en dan gaat ze morgenochtend voor het eerst vanaf mijn huis naar haar werk :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 1 maart 2017 @ 13:06:31 #100
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169218117
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 07:54 schreef K44S het volgende:
Andere kant moet ik -van mezelf- eens uit die fucking comfortzone stappen, aan mn vlotte babbel en uiterlijk blijkt het niet te liggen :9
Wat ligt er dan buiten je comfort zone? Als je uit je comfort zone bent lukt de vlotte babbel ook niet lijkt mij?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 1 maart 2017 @ 15:07:13 #101
416020 K44S
The bearded man
pi_169220239
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 13:06 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat ligt er dan buiten je comfort zone? Als je uit je comfort zone bent lukt de vlotte babbel ook niet lijkt mij?
Ik kan lullen als brugman en weet waar ik het over heb.

naast wat gestotter is het allemaal geen probleem.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 2 maart 2017 @ 00:02:32 #102
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169233731
Zo weer een nieuwe date te pakken over een week. Een uit Belgie afkomstig meisje dat nogal fan is van tattoos en piercings. Beetje vreemd maar wel lekker.
  donderdag 2 maart 2017 @ 07:36:11 #103
416020 K44S
The bearded man
pi_169235773
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 00:02 schreef Hexagon het volgende:
Zo weer een nieuwe date te pakken over een week. Een uit Belgie afkomstig meisje dat nogal fan is van tattoos en piercings. Beetje vreemd maar wel lekker.
Wellicht pak je punten door een prinsalbert door je jodokus heen te jassen ;).

Hoe leren "kennen"?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 2 maart 2017 @ 08:24:53 #104
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169236060
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 07:36 schreef K44S het volgende:

[..]

Wellicht pak je punten door een prinsalbert door je jodokus heen te jassen ;).

Hoe leren "kennen"?
Hehe, zelf helemaal niks qua lichaamsversiering. Al vind ik het bij vrouwen wel leuk vaak.

Ken dr ook via een datingsite. Had niet gedacht dat ze zou reageren op een wat studentikoos ogend type als ik maar door dat leuke lachje van haar moest ik het toch proberen.
pi_169236445
België? Waar woon je zelf?
Gewoon nieuwsgierigheid dit :D
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:17:15 #106
416020 K44S
The bearded man
pi_169236538
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hehe, zelf helemaal niks qua lichaamsversiering. Al vind ik het bij vrouwen wel leuk vaak.

Ken dr ook via een datingsite. Had niet gedacht dat ze zou reageren op een wat studentikoos ogend type als ik maar door dat leuke lachje van haar moest ik het toch proberen.
Nee heb je, ja kan je krijgen inderdaad :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:20:33 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169236585
Zaterdag naar het voetbal met de jongen van de kroeg die ooit een eetafspraak afzei, maar tegenwoordig wel moeite lijkt te doen.
  donderdag 2 maart 2017 @ 09:32:41 #108
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169236740
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:08 schreef Allures het volgende:
België? Waar woon je zelf?
Gewoon nieuwsgierigheid dit :D
Eindhoven. Ze woont in Arnhem maar is afkomstig uit Belgie.
pi_169237430
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 08:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hehe, zelf helemaal niks qua lichaamsversiering. Al vind ik het bij vrouwen wel leuk vaak.

Ken dr ook via een datingsite. Had niet gedacht dat ze zou reageren op een wat studentikoos ogend type als ik maar door dat leuke lachje van haar moest ik het toch proberen.
Welke datingsite?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 2 maart 2017 @ 11:14:11 #110
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169238159
quote:
5s.gif Op donderdag 2 maart 2017 10:28 schreef Godshand het volgende:

[..]

Welke datingsite?
Zit op E matching
pi_169243378
quote:
6s.gif Op donderdag 2 maart 2017 09:20 schreef Cue_ het volgende:
Zaterdag naar het voetbal met de jongen van de kroeg die ooit een eetafspraak afzei, maar tegenwoordig wel moeite lijkt te doen.
Voetbal? Welke wedstrijd? :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 2 maart 2017 @ 16:03:41 #112
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_169243734
Mijn dateweekend gaat niet door :( }:| :(

En mijn date van afgelopen week wordt volgens mij ook nix :{
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_169244107
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 16:03 schreef TaMieke het volgende:
Mijn dateweekend gaat niet door :( }:| :(

En mijn date van afgelopen week wordt volgens mij ook nix :{
Dan zou ik toch maar de volle PM box gaan door spitten ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 2 maart 2017 @ 16:31:01 #114
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_169244270
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 16:21 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan zou ik toch maar de volle PM box gaan door spitten ;)
Heb ik helemaal niet...
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  donderdag 2 maart 2017 @ 16:58:06 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169244721
quote:
2s.gif Op donderdag 2 maart 2017 15:44 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Voetbal? Welke wedstrijd? :P
Fctwente - Willem 2 (dacht ik :P )
pi_169244802
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 16:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Fctwente - Willem 2 (dacht ik :P )
Aparte date? :P
pi_169244819
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 16:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Fctwente - Willem 2 (dacht ik :P )
Waarschijnlijk weinig zoete witte wijn daar :'(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 2 maart 2017 @ 17:07:00 #118
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169244856
quote:
10s.gif Op donderdag 2 maart 2017 17:04 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waarschijnlijk weinig zoete witte wijn daar :'(
Ervoor en/of erna wel ;)
  donderdag 2 maart 2017 @ 17:07:36 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169244865
quote:
4s.gif Op donderdag 2 maart 2017 17:03 schreef Leonos het volgende:

[..]

Aparte date? :P
Ken hem via de supportersvereniging van FC Twente die bij ons in de biljartkroeg zit, dus valt best mee :P
pi_169244979
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 17:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ervoor en/of erna wel ;)
Scheelt ook weer :P Have fun :*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_169247606
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 16:31 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Heb ik helemaal niet...
;(
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:49:22 #122
416020 K44S
The bearded man
pi_169247736
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 17:07 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ken hem via de supportersvereniging van FC Twente die bij ons in de biljartkroeg zit, dus valt best mee :P
Fc 't wenn

Ik moet nog een chick tegen komen die er verstand van heeft. Laats staan dat ze marvel/dc leuk vindt.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 2 maart 2017 @ 19:57:08 #123
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169247916
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:49 schreef K44S het volgende:

Fc 't wenn

Ik moet nog een chick tegen komen die er verstand van heeft. Laats staan dat ze marvel/dc leuk vindt.
Ach verder dan buitenspel kom ik ook niet hoor. Volg t verder ook niet, maar de mensen zijn gezellig en als ik t kijk ben ik pro Twente. Feestje erna is top.
Ik vermaak me wel :)
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:06:01 #124
416020 K44S
The bearded man
pi_169248143
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ach verder dan buitenspel kom ik ook niet hoor. Volg t verder ook niet, maar de mensen zijn gezellig en als ik t kijk ben ik pro Twente. Feestje erna is top.
Ik vermaak me wel :)
Ondanks dat ik een Ajacied ben, zullen wij trouwen?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:06:51 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169248175
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:06 schreef K44S het volgende:

Ondanks dat ik een Ajacied ben, zullen wij trouwen?
Denk niet dat dit voldoende basis is :P
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:09:57 #126
416020 K44S
The bearded man
pi_169248262
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Denk niet dat dit voldoende basis is :P
Ik geef je alle ruimte bij het juichen
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169248544
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 19:49 schreef K44S het volgende:

[..]

Fc 't wenn

Ik moet nog een chick tegen komen die er verstand van heeft. Laats staan dat ze marvel/dc leuk vindt.
O+ Voetbal O+

Kom al mijn hele leven in het stadion, kijk bijna iedere wedstrijd van de Eredivisie, KNVB beker, Europa League & Champignons League. Vroeger volgde ik ook de Engelse, Duitse, Franse, Spaanse, Italiaanse (en in mindere mate de Portugese) competitie. Maar sinds ik kinderen heb, heb ik daar helaas de tijd niet meer voor..
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:20:24 #128
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169248602
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:09 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik geef je alle ruimte bij het juichen
Kijk, je kan beter met madam trouwen :Y
  donderdag 2 maart 2017 @ 20:56:07 #129
416020 K44S
The bearded man
pi_169249749
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kijk, je kan beter met madam trouwen :Y
Ik lees het ja! haha
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_169250600
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kijk, je kan beter met madam trouwen :Y
:N Ik heb verstand van voetbal ergo een grafhekel aan Ajax
  donderdag 2 maart 2017 @ 21:25:02 #131
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169250741
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

:N Ik heb verstand van voetbal ergo een grafhekel aan Ajax
Snap ik ook wel weer :Y
pi_169250898
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Snap ik ook wel weer :Y
:D
pi_169258727
Mijn date (vriendin eigenlijk) mag nooit mee naar het voetbal.
Voetbal is voor mannen!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 09:27:07 #134
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169258854
quote:
1s.gif Op donderdag 2 maart 2017 21:20 schreef madam-april het volgende:

[..]

:N Ik heb verstand van voetbal ergo een grafhekel aan Ajax
:O
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 09:27:56 #135
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169258867
Gister met mijn date weer leuke avond gehad. Vinden het eigenlijk allebei geen daten meer, maar willen het ook nog geen relatie noemen. In between dus :')
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_169261016
Nog even terugkomend op mijn post van afgelopen woensdag, nog geen duidelijkeid over morgen of Zondag, tussen door hebben we wel wat app contact,(niet over date) is er nog een manier om er op een lichtvoetige manier over te komen ? Hoe doen jullie dat ? Als iemand er nog niet op terug is gekomen ? Wil absoluut niet als een geslagen puppie of needie reageren.
pi_169261220
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:47 schreef flosdraad82 het volgende:
Nog even terugkomend op mijn post van afgelopen woensdag, nog geen duidelijkeid over morgen of Zondag, tussen door hebben we wel wat app contact,(niet over date) is er nog een manier om er op een lichtvoetige manier over te komen ? Hoe doen jullie dat ? Als iemand er nog niet op terug is gekomen ? Wil absoluut niet als een geslagen puppie of needie reageren.
laat het dan los

Je vraagt het zelfde als woensdag nu. Je wil gewoon perse toch daar over beginnen. Nou dan gewoon doen maar dan ben je best needy en als ze wat zou willen doen kan ze het ook zelf zeggen toch
  vrijdag 3 maart 2017 @ 11:59:29 #138
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_169261233
Klinkt alsof ze de aandacht via de app wel leuk vindt, maar niet per se af wil spreken. Mogelijk dat ze je 'achter de hand houdt'. Ik zou het proberen snel concreet te krijgen en anders af te kappen, al denk ik dat je dat eigenlijk al eerder had kunnen/moeten doen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:01:15 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169261261
Heb de post van afgelopen woensdag niet mee gekregen maar ik zou het als volgt doen

Staat er 'vage' afspraak voor de zaterdag/zondag, dan vragen
Dus ook echt dat er gezegd is dat er evt aankomend weekend afgesproken gaat worden, enkel nog niet duidelijk wanneer.

Is dit er niet, dan eigen plannen maken en er niet over beginnen, want blijkbaar is er geen afspraak. Anders zou zij ook wel duidelijkheid willen hebben.
pi_169261352
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Heb de post van afgelopen woensdag niet mee gekregen maar ik zou het als volgt doen

Staat er 'vage' afspraak voor de zaterdag/zondag, dan vragen
Dus ook echt dat er gezegd is dat er evt aankomend weekend afgesproken gaat worden, enkel nog niet duidelijk wanneer.

Is dit er niet, dan eigen plannen maken en er niet over beginnen, want blijkbaar is er geen afspraak. Anders zou zij ook wel duidelijkheid willen hebben.
samenvatting: hij heeft voorstel gedaan voor dit weekend. Zij zou er op terug komen

Op 2 eerdere voorstellen kwam geen reactie.
pi_169261384
het is echt een meisje meisje,(tikkeltje onzeker) van haar weet ik inmiddels wel dat ze er van houd dat er actie van mij kant komt...grappige is, als ik normaal gesproken date en dame in kwestie is op de app niet concreet met afspreken,(ze zegt weet ik nog niet bijv) negeer ik die, en begint ze met 4 dagen weer een nieuw gesprek.(of komt met een half jaar met een voorstel) :D dit geval is even anders, wellicht dat ik een tikkeltje teveel geinvesteert hebt
pi_169261432
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:08 schreef flosdraad82 het volgende:
het is echt een meisje meisje,(tikkeltje onzeker) van haar weet ik inmiddels wel dat ze er van houd dat er actie van mij kant komt...grappige is, als ik normaal gesproken date en dame in kwestie is op de app niet concreet met afspreken,(ze zegt weet ik nog niet bijv) negeer ik die, en begint ze met 4 dagen weer een nieuw gesprek.(of komt met een half jaar met een voorstel) :D dit geval is even anders, wellicht dat ik een tikkeltje teveel geinvesteert hebt
maar je hebt kei veel actie ondernomen

Klinkt alsof je iets goed wil praten omdat je haar gewoon leuk vind en hoop houdt
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:11:09 #143
47102 Elvi
miemkwien
pi_169261439
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:06 schreef Allures het volgende:

[..]

samenvatting: hij heeft voorstel gedaan voor dit weekend. Zij zou er op terug komen

Op 2 eerdere voorstellen kwam geen reactie.
Ik zou het dan gewoon laten hoor. Sowieso ben ik er een beetje klaar mee dat initiatief altijd van mijn kant moet komen :') Ik zou het 1 keer proberen, zegt de ander af dan ligt de bal bij die persoon. Als er dan geen voorstel komt dan weet je genoeg,
pi_169261533
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:10 schreef Allures het volgende:

[..]

maar je hebt kei veel actie ondernomen

Klinkt alsof je iets goed wil praten omdat je haar gewoon leuk vind en hoop houdt
Ik heb haar 2 x een voorstel gedaan om te daten 1x op de app praatte ze overheen,begon ze over iets anders, en 1 keer afgelopen zondag aan de tel.dus genoeg actie inderdaad, wou gewoon even van gedachte wisselen hier, hoe anderen dat hier doen, met name via de app wat ik behalve afspraken maken , een hele irritante communicatie middel vindt

[ Bericht 38% gewijzigd door flosdraad82 op 03-03-2017 12:27:19 ]
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:18:19 #145
108913 Godshand
guide4you
pi_169261575
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:27 schreef sanger het volgende:
Gister met mijn date weer leuke avond gehad. Vinden het eigenlijk allebei geen daten meer, maar willen het ook nog geen relatie noemen. In between dus :')
Friend with benefits dan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:19:54 #146
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169261603
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:08 schreef flosdraad82 het volgende:
dit geval is even anders, wellicht dat ik een tikkeltje teveel geinvesteert hebt
Dit keer hoop je zelf wss meer dat er wat uitkomt, omdat je haar interessanter vindt.

Dus .. als je het nog een laatste kans wil geven kan je er nog over beginnen. Zo niet, dan niet.
Meer opties zijn er niet.
Daarbij weet ze ondertussen dat je af wil spreken, dus kan zij er ook over beginnen.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:20:29 #147
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_169261615
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:16 schreef flosdraad82 het volgende:

[..]

Ik heb haar 2 x een voorstel gedaan om te daten 1x op de app praatte ze overheen,begon ze over iets anders, en 1 keer afgelopen zondag aan de tel.dus genoeg actie inderdaad, wou gewoon even van gedachte wisselen hier, hoe anderen dat hier doen, met name via de app wat ik behalve afspraken maken , een hele irritante communicatie middel vindt
Be a man, ga staan, bel haar en vraag het gewoon op de "man" af: "Ik heb niets te doen dit weekend en ik zou het leuk vinden om met je af te spreken. Heb je zin om %DAG% te gaan %ACTVITEIT%?"

Dat gedoe over investeren, moeite doen wel niet... Pff, we zijn geen 13 meer, te oud voor dat soort shizzle en is allemaal teveel gedoe...
Wil ze niet, dan hoor je dat van haar en weet je waar je aan toe bent. Wil ze wel, top ^O^
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:21:21 #148
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169261630
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:16 schreef flosdraad82 het volgende:

[..]

maar je hebt kei veel actie ondernomen

Klinkt alsof je iets goed wil praten omdat je haar gewoon leuk vind en hoop houdt
Ik heb haar 2 x een voorstel gedaan om te daten 1x op de app praatte ze overheen,begon ze over iets anders, en 1 keer afgelopen zondag aan de tel.dus genoeg actie inderdaad, wou gewoon even van gedachte wisselen hier, hoe anderen dat hier doen, met name via de app wat ik behalve afspraken maken , een hele irritante communicatie middel vindt
[/quote]ge bent toch nie doof? 35 jaar en nog niet willen zien wat er speelt. Laat haar.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:23:06 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169261657
Mensen.. fix die quotes eens :(
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:27:15 #150
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169261718
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 11:47 schreef flosdraad82 het volgende:
Nog even terugkomend op mijn post van afgelopen woensdag, nog geen duidelijkeid over morgen of Zondag, tussen door hebben we wel wat app contact,(niet over date) is er nog een manier om er op een lichtvoetige manier over te komen ? Hoe doen jullie dat ? Als iemand er nog niet op terug is gekomen ? Wil absoluut niet als een geslagen puppie of needie reageren.
Wat is er mis mee om gewoon te vragen of het nog gaat gebeuren?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_169261726
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:23 schreef Cue_ het volgende:
Mensen.. fix die quotes eens :(
fixxxxxxed, kun jij ook weer rustig ademen
  vrijdag 3 maart 2017 @ 12:29:32 #152
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169261751
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Friend with benefits dan...
Nee, het is zeker wel meer dan dat :) Ach, what's in a name. Het is meer voor de mensen om ons heen die vragen wat het nou is, niet zozeer voor ons zelf.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_169261767
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:19 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit keer hoop je zelf wss meer dat er wat uitkomt, omdat je haar interessanter vindt.

Dus .. als je het nog een laatste kans wil geven kan je er nog over beginnen. Zo niet, dan niet.
Meer opties zijn er niet.
Daarbij weet ze ondertussen dat je af wil spreken, dus kan zij er ook over beginnen.
ja daar dacht ik ook aan, en daarnaast heb ik voor vanavond al een date staan en voor zondag avond ook. maar goed, als je 1 wat leuker vind leef je ineens niet meer in overvloed he :')
pi_169261788
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Be a man, ga staan, bel haar en vraag het gewoon op de "man" af: "Ik heb niets te doen dit weekend en ik zou het leuk vinden om met je af te spreken. Heb je zin om %DAG% te gaan %ACTVITEIT%?"

Dat gedoe over investeren, moeite doen wel niet... Pff, we zijn geen 13 meer, te oud voor dat soort shizzle en is allemaal teveel gedoe...
Wil ze niet, dan hoor je dat van haar en weet je waar je aan toe bent. Wil ze wel, top ^O^
gewoon de trekker overhalen, dus volgens jou
pi_169261810
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:27 schreef sanger het volgende:

[..]

Wat is er mis mee om gewoon te vragen of het nog gaat gebeuren?
sommige dames leven volgens date regeltjes, dat weerhoud me een beetje ervan
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:00:49 #156
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_169262167
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:31 schreef flosdraad82 het volgende:

[..]

gewoon de trekker overhalen, dus volgens jou
Klinkt weer zwaar, maar daar komt het wel op neer ja...

Wat heb je te verliezen? Iig de onzekerheid waarmee je nu loopt te draaien :)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_169262742
Blegh stilte voor de storm? Date van morgen praat opeens wel erg weinig op de app. Nu weet ik wel beter dan toe te geven aan dat soort onzekerheid (het is waarschijnlijk gewoon toeval), maar vind t wel altijd nog een tikkie lastig :')
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:44:43 #158
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_169262947
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 13:32 schreef GlenSpey het volgende:
Blegh stilte voor de storm? Date van morgen praat opeens wel erg weinig op de app. Nu weet ik wel beter dan toe te geven aan dat soort onzekerheid (het is waarschijnlijk gewoon toeval), maar vind t wel altijd nog een tikkie lastig :')
Misschien om wat gespreksstof voor morgen te bewaren? :)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_169264733
ik werd een keer op date gevraagd door een jongen (1e keer), bleek ie verliefd op mijn zus te en vroeg hij allemaal dingen over haar. Hij gebruikte mij om gewoon meer over haar te achterhalen. I was not amused;( Sinsdien begin ik er niet meer aan. Een date is ook zo'n vervelend woord weet je. Het betekent eigenlijk gewoon datum ja. Zeg gewoon, gezellig met zijn tweeën iets doen. Dan geef je er ook minder lading aan.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 15:48:21 #160
108913 Godshand
guide4you
pi_169265029
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:33 schreef Countrylover het volgende:
ik werd een keer op date gevraagd door een jongen (1e keer), bleek ie verliefd op mijn zus te en vroeg hij allemaal dingen over haar. Hij gebruikte mij om gewoon meer over haar te achterhalen. I was not amused;( Sinsdien begin ik er niet meer aan. Een date is ook zo'n vervelend woord weet je. Het betekent eigenlijk gewoon datum ja. Zeg gewoon, gezellig met zijn tweeën iets doen. Dan geef je er ook minder lading aan.
Natuurlijk, want elke jongen wil niets met jou!

Wat is dit voor onzeker gedoe door 1 negatieve ervaring? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169265510
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:33 schreef flosdraad82 het volgende:

[..]

sommige dames leven volgens date regeltjes, dat weerhoud me een beetje ervan
Als je al volgens "regels" moet gaan daten dan laat maar hoor...

Je hebt 2 mogelijkheden, of je vraagt het nog een keer of je laat de bal bij haar liggen. Persoonlijk gezien zou ik haar lekker in het sop gaar laten koken, doei :W
  vrijdag 3 maart 2017 @ 16:16:30 #162
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169265584
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:33 schreef Countrylover het volgende:
ik werd een keer op date gevraagd door een jongen (1e keer), bleek ie verliefd op mijn zus te en vroeg hij allemaal dingen over haar. Hij gebruikte mij om gewoon meer over haar te achterhalen. I was not amused;( Sinsdien begin ik er niet meer aan. Een date is ook zo'n vervelend woord weet je. Het betekent eigenlijk gewoon datum ja. Zeg gewoon, gezellig met zijn tweeën iets doen. Dan geef je er ook minder lading aan.
Dan laat je je wel snel uit het veld slaan. Na een slechte ervaring.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_169266077
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 16:16 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Dan laat je je wel snel uit het veld slaan. Na een slechte ervaring.
Dat niet alleen, maar de heer in kwestie heeft wel lef! :Y
  vrijdag 3 maart 2017 @ 16:52:46 #164
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_169266315
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:33 schreef Countrylover het volgende:
ik werd een keer op date gevraagd door een jongen (1e keer), bleek ie verliefd op mijn zus te en vroeg hij allemaal dingen over haar. Hij gebruikte mij om gewoon meer over haar te achterhalen. I was not amused;( Sinsdien begin ik er niet meer aan. Een date is ook zo'n vervelend woord weet je. Het betekent eigenlijk gewoon datum ja. Zeg gewoon, gezellig met zijn tweeën iets doen. Dan geef je er ook minder lading aan.
Wat is je zus haar nummer? :+

Kom op niet zo miepen! Als of alle mannen zo zijn. En hoe je het ook wil noemen, de strekking is en blijft het zelfde. Snap die focus "daten is een vervelend woord" ook niet. Hoe moeilijk kan je het je zelf maken zeg.

Laat ik wijs afsluiten,
De grootste drempel in je leven ben je zelf.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:02:45 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169266467
Vrouwen die janken dat je ze niet meteen aanspreekt als je op Whatsapp online bent >>>>> blokkeer!! :')
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:08:37 #166
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169266553
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 12:18 schreef Godshand het volgende:

[..]

Friend with benefits dan...
Jeuk op met al die verschillende termen jongens :')
-friends with benefits
-in betweens
-fuckbuddies
-jeukmaatjes
-batsmatties
-schuurvriendjes
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen die janken dat je ze niet meteen aanspreekt als je op Whatsapp online bent >>>>> blokkeer!! :')
Ja, ook geen zin in.
Scheelt dat we alleen iMessage gebruiken vooralsnog.

Maar dat psychogedoe trek ik slecht, alleen als ik niks te doen heb ga ik daarop in tijdens het daten maar die psycho had ik hier al eerder gedeeld :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:12:48 #167
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169266627
Heb aardig vaak dat als ik iemand voor een date vraag dat ik geen reactie meer krijg. Is ook weer zoiets. :P
pi_169266796
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen die janken dat je ze niet meteen aanspreekt als je op Whatsapp online bent >>>>> blokkeer!! :')
Nog veel erger: Waarom reageer je niet, ben je druk? :X
pi_169267020
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb aardig vaak dat als ik iemand voor een date vraag dat ik geen reactie meer krijg. Is ook weer zoiets. :P
Hoe snel vraag je er dan naar? :P
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:54:26 #170
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169267274
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:02 schreef Hexagon het volgende:
Vrouwen die janken dat je ze niet meteen aanspreekt als je op Whatsapp online bent >>>>> blokkeer!! :')
Vreselijk. Zulke mannen zijn er ook
Wie dit leest is een lezer van dit
  vrijdag 3 maart 2017 @ 17:58:24 #171
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169267341
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:39 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hoe snel vraag je er dan naar? :P
Dat is echt verschillend. Ene keer na een paar dagen, andere keer na een maand.
pi_169268011
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:33 schreef Countrylover het volgende:
ik werd een keer op date gevraagd door een jongen (1e keer), bleek ie verliefd op mijn zus te en vroeg hij allemaal dingen over haar. Hij gebruikte mij om gewoon meer over haar te achterhalen. I was not amused;( Sinsdien begin ik er niet meer aan. Een date is ook zo'n vervelend woord weet je. Het betekent eigenlijk gewoon datum ja. Zeg gewoon, gezellig met zijn tweeën iets doen. Dan geef je er ook minder lading aan.
Nou nou, een matige ervaring en je bent er klaar mee? :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_169268561
:')
pi_169270216
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 17:58 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Dat is echt verschillend. Ene keer na een paar dagen, andere keer na een maand.
Ik probeer eerst vaak af te tasten wat de dames willen. Denk aan vragen zoals 'waar ben je zoal naar op zoek?', 'zit je al lang op deze relatiesite?', 'ben je op zoek naar iets serieus of is het meer voor de lol?' etc.

Veel vrouwen zitten op een relatiesite om het 'een keer te proberen', maar deinzen terug als het te dichtbij komt. Of ze hebben ff een relatiedipje en zoeken een makkelijke uitweg uit hun huidige relatie ofzo. Of ze geloven eigenlijk niet meer in online dating, maar blijven om onverklaarbare redenen toch aangemeld staan :')

Pas als al deze vragen naar mijn smaak zijn beantwoord vraag ik iemand mee op date. Voorwaarde is wel dat ik een paar leuke gesprekken met diegene heb gehad en zij zelf ook initiatief neemt in de gesprekken (zo'n snol met een afwachtende en ongeinteresseerde houding valt bij voorbaat al af).
pi_169270310
Bij dat soort vragen haak ik dan al weer gelijk af :D

Ik denk dat iedereen op sites uiteindelijk op zoek is naar iets, met iemand, alleen misschien niet met jou. Wat prima is, maar dat ze jou niet willen, wil niet zeggen dat ze niemand willen natuurlijk.

Just not that into you.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 3 maart 2017 @ 20:21:11 #176
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169270324
Ik zou echt nooit vragen van wat zoek je, dat lijkt mij altijd wel overduidelijk als je op een datingsite/app zit. :P
pi_169270555
Of het wordt vanzelf wel duidelijk tijdens een gesprek.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169275690
Morgen date met de match van speeddate. Vorige week ging het eigenlijk iets minder tussen ons en dan had ik paar dagen afstand nodig. Dan hebben we besloten om rustig te bekijken hoe het evolueert tussen ons. Nu is het wel goed tussen ons.

Momenteel is het nog geen vuurwerk maar er is wel zo 'iets', soort connectie waar ik mij heel goed bij voel. Dus ben benieuwd naar morgen. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zaterdag 4 maart 2017 @ 06:52:22 #179
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169278870
Speed daten? Wil ik graag eens doen met Motorbloempje. Ik met het zijspan en zij op haar soppertje de Eifel in, daar rechts af en dan door de Ardennen terug. Eens kijken wie er het speediest is in deze date!

:7 >:O
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 4 maart 2017 @ 07:09:45 #180
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169278883
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:46 schreef K44S het volgende:

[..]

Het doorpakken is alleen een probleem.
Eigenlijk kom ik nergens anders dan mijn huidige woonplaats als het gaat om uitgaan.

Op date gebied bloed ik langzaam dood. Juist daarom moet ik eigenlijk doorpakken.
Wil niet alweer over Azie beginnen, maar toch ... ga daar eens heen. Daar zijn vrouwen oprecht (of niet maar dat maakt verder niet uit voor je doel) ZEER ge-interesseerd om met je te praten. Kom eens een maandje en voer dagelijks een gesprek of 6-7 met een vrouw. (In het Engels) Dan heb je
bij terugkomst:
-200 gesprekken gevoerd, a lot of practice dus!
-20 vriendinnen aan overgehouden (niet seksueel maar met wie het leuk was, en ook voor meer dan een keer.
- Heb je er ook minstens 20 in bed gehad (als je daar interesse in hebt)
-heb je er 2 of 3 waar je misschien wel verder mee wil.

Meld je maar wanneer je landt, de rest verzorg ik wel voor je. Zonder enige financiele vergoeding.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 4 maart 2017 @ 07:13:22 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169278889
WTF is dit voor rare 'dienst' man :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 4 maart 2017 @ 07:23:55 #182
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169278906
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2017 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
Als je met iemand gedate hebt (of het nou 1 of meerdere zijn), dan vind ik het wel zo normaal om aan te geven of je verder wilt of niet. De vraag 'hoe vond je het?' komt gegarandeerd langs.

Weet je, ik ga ervan uit dat iedereen gevoelens heeft. Soms door ervaringen die ik nooit zou willen meemaken. Daarom ben ik principieel attent en probeer aardig (lief) te zijn tegen iedereen. Want misschien is dat voor die persoon op dat moment super belangrijk dat iemand zo tegen haar doet. Dus net op dat moment!
En laten we nou eerlijk zijn, het is toch vaak een kleine moeite, om het verschil te maken tussen een waardeloos kontakt hebben met iemand tegenover een kontakt waar die ander een goed gevoel aan over kan houden. In de zin van geaccepteerd, ge-acht, oprechtheid, interesse. Soms kost het je een paar minuutjes en een paar woorden, een complimentje of een gelukwens met iets dat ze voorheeft of doorheen moet.
Ja, fatsoen, maar ook ... wat gij wilt dat U geschiedt doet dat ook een ander!

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 04-03-2017 07:47:28 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 4 maart 2017 @ 07:26:56 #183
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169278914
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 07:13 schreef Molo het volgende:
WTF is dit voor rare 'dienst' man :D
Wie vraagt dit? Een "Molo" die vernieuwd is en nu met larf?
Neen, daar ben ik te oud voor, om daar nog aan te beginnen.

:? :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 4 maart 2017 @ 07:35:53 #184
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169278924
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 07:26 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Wie vraagt dit? Een "Molo" die vernieuwd is en nu met larf?
Neen, daar ben ik te oud voor, om daar nog aan te beginnen.

:? :?
Jammer, ik was zoals eigenlijk elke vrouw hier natuurlijk wel zéér geïnteresseerd in jou ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 4 maart 2017 @ 07:53:15 #185
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_169278948
quote:
8s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 07:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Jammer, ik was zoals eigenlijk elke vrouw hier natuurlijk wel zéér geïnteresseerd in jou ;(
Waar is hier? Ik ben in Azie? Jij, als vrouw, hoeft echt niet hierheen te komen. Is als water naar de zee brengen.
Trek het je niet persoonlijk aan, ik ben gewoon niet van dat nieuwerwets gedoe met Molo´s en larven. Met zo iemand zou ik niet kunnen praten, waar heeft ze het in Godsnaam over? Is dit iets van Tolkien of zo?
Onze (belevings) werelden zijn te verschillend. Beste verder, je zult beslist wel eens een man vinden die wel interesse in je heeft. Succes!

^O^
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_169279024
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:14 schreef Subpoena het volgende:
Morgen date met de match van speeddate. Vorige week ging het eigenlijk iets minder tussen ons en dan had ik paar dagen afstand nodig. Dan hebben we besloten om rustig te bekijken hoe het evolueert tussen ons. Nu is het wel goed tussen ons.

Momenteel is het nog geen vuurwerk maar er is wel zo 'iets', soort connectie waar ik mij heel goed bij voel. Dus ben benieuwd naar morgen. :)
Maar jullie hadden al wel eerder gedate? Wat ging er minder dan?
  zaterdag 4 maart 2017 @ 09:24:47 #187
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169279354
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 20:16 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ik probeer eerst vaak af te tasten wat de dames willen. Denk aan vragen zoals 'waar ben je zoal naar op zoek?', 'zit je al lang op deze relatiesite?', 'ben je op zoek naar iets serieus of is het meer voor de lol?' etc.

Veel vrouwen zitten op een relatiesite om het 'een keer te proberen', maar deinzen terug als het te dichtbij komt. Of ze hebben ff een relatiedipje en zoeken een makkelijke uitweg uit hun huidige relatie ofzo. Of ze geloven eigenlijk niet meer in online dating, maar blijven om onverklaarbare redenen toch aangemeld staan :')

Pas als al deze vragen naar mijn smaak zijn beantwoord vraag ik iemand mee op date. Voorwaarde is wel dat ik een paar leuke gesprekken met diegene heb gehad en zij zelf ook initiatief neemt in de gesprekken (zo'n snol met een afwachtende en ongeinteresseerde houding valt bij voorbaat al af).
Haha fijne vragen om mee te beginnen inderdaad. Iedereen die dan nog aanhaakt moet wel iets mankeren iig
pi_169279379
O, en zo'n snol met een afwachtende ongeïnteresseerde houding... die heeft jou al af laten vallen...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169279477
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Haha fijne vragen om mee te beginnen inderdaad. Iedereen die dan nog aanhaakt moet wel iets mankeren iig
Zulke vreemde vragen zijn het niet. Het opent vaak de deur naar een goed gesprek en het is belangrijk om te weten of je op een lijn zit. Kom er liever tijdens de eerste gesprekken achter dat het meer een lolletje is dan wanneer ik al tig dagen met iemand aan het appen ben. Voelt zo als verspilde moeite als je er pas later achterkomt dat je niet voor hetzelfde op een datingsite zit. Natuurlijk kunnen de vragen wel iets leuker en spontaner verpakt worden, maar de basis blijft hetzelfde.

En er zijn er genoeg die het gesprek gewoon aan blijven gaan, ook na mijn 'rare' vragen ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door GlenSpey op 04-03-2017 09:49:46 ]
pi_169279479
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
O, en zo'n snol met een afwachtende ongeïnteresseerde houding... die heeft jou al af laten vallen...
Jeetje, nou moet ik huilen hoor :')
  zaterdag 4 maart 2017 @ 09:43:13 #191
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169279483
Nah, mijn date van vanavnd zegt af wegens ziekte. Gelukkig stelde ze zelf meteen een nieuwe datum voor dus het lijkt niet dat ze er onderuit wil komen.

Maar ze heeft nu wel het nadeel na mn andere date van woensdag te zitten :P
pi_169279861
Ik denk dat het ook zo'n verschrikkelijk groot verschil is of je echt met DE MISSIE op een datingsite zit of gewoon met een we zie wel idee.

Ik heb leuke interacties/gesprekken nooit als verspilde tijd gezien. Ook als het niet tot een date, foekiefoekie of een hapilly ever after leidde.

Voor mij voelt het echt vreemd als je een tijd met iets bezig bent terwijl je er op dat moment niets aan vindt maar alleen in de hoop op...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 4 maart 2017 @ 10:39:18 #193
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169279929
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:42 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zulke vreemde vragen zijn het niet. Het opent vaak de deur naar een goed gesprek en het is belangrijk om te weten of je op een lijn zit. Kom er liever tijdens de eerste gesprekken achter dat het meer een lolletje is dan wanneer ik al tig dagen met iemand aan het appen ben. Voelt zo als verspilde moeite als je er pas later achterkomt dat je niet voor hetzelfde op een datingsite zit. Natuurlijk kunnen de vragen wel iets leuker en spontaner verpakt worden, maar de basis blijft hetzelfde.

En er zijn er genoeg die het gesprek gewoon aan blijven gaan, ook na mijn 'rare' vragen ;)
Dat herken ik wel :D

Beetje direct zijn en op die manier vragen stellen is ook wel leuk, mede omdat de niet serieuze personen dan vaak al afhaken.
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 10:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat het ook zo'n verschrikkelijk groot verschil is of je echt met DE MISSIE op een datingsite zit of gewoon met een we zie wel idee.

Ik heb leuke interacties/gesprekken nooit als verspilde tijd gezien. Ook als het niet tot een date, foekiefoekie of een hapilly ever after leidde.

Voor mij voelt het echt vreemd als je een tijd met iets bezig bent terwijl je er op dat moment niets aan vindt maar alleen in de hoop op...
Er zit ook een groot gedeelte op die alleen erop zitten om te kijken hoe ze in de markt liggen of voor de aandacht. Dat is toch ook voor niets.

Voorop staat dat als je op die manier op zo'n site zit je daar in het begin toch ook al eerlijk over kan zijn, iets wat veel gewoon niet doen.

[ Bericht 29% gewijzigd door S95Sedan op 04-03-2017 10:44:24 ]
pi_169280461
Ik word heel opstandig van die vragen
Ik ben opzoek naar een secretaresse of nieuwe tuinmeubelen nou goed? Oh is dit marktplaats niet? Vreemd
Dat gesprek komt echt nooit meer op gang daarna
pi_169280808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 08:14 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Maar jullie hadden al wel eerder gedate? Wat ging er minder dan?
Ja al een keer.
Hij had kritiek op mijn 'leven'. De afstand (half uur auto), ik studeer nog (bijna afgestudeerd), dat mijn exen geen gezonde relaties waren, en dat mijn ene ex een pedo en profiteur was omdat hij 8 jaar ouder was... :{ Dat alles maakte hem bang en dan begon ik ook wel te twijfelen of hij me een eerlijke kans wil geven. Ook al is er nog geen sprake van iets meer.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zaterdag 4 maart 2017 @ 12:11:36 #196
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169281024
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:29 schreef Allures het volgende:
Ik word heel opstandig van die vragen
Ik ben opzoek naar een secretaresse of nieuwe tuinmeubelen nou goed? Oh is dit marktplaats niet? Vreemd
Dat gesprek komt echt nooit meer op gang daarna
Als iemand/je in het begin er al zo mee omgaat hoe is dat dan als het wel serieuzer zou zijn.
Niet meer op gang komen ben je zelf bij, zoiets moet van twee kanten komen.
pi_169281204
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ja al een keer.
Hij had kritiek op mijn 'leven'. De afstand (half uur auto), ik studeer nog (bijna afgestudeerd), dat mijn exen geen gezonde relaties waren, en dat mijn ene ex een pedo en profiteur was omdat hij 8 jaar ouder was... :{ Dat alles maakte hem bang en dan begon ik ook wel te twijfelen of hij me een eerlijke kans wil geven. Ook al is er nog geen sprake van iets meer.
De afstand vind ik echt een drogreden. Die weet je toch al vóór dat je een eerste date met elkaar aangaat... Ga het dan gewoon niet aan en zoek iemand uit de buurt.

Niet om je exen te verdedigen, maar zoveel kritieken na één date vind ik trouwens ook niet heel gezond klinken :')
pi_169281259
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:29 schreef Allures het volgende:
Ik word heel opstandig van die vragen
Ik ben opzoek naar een secretaresse of nieuwe tuinmeubelen nou goed? Oh is dit marktplaats niet? Vreemd
Dat gesprek komt echt nooit meer op gang daarna
Wat is er mis met een beetje serieuze dialoog? Waar praat JIJ dan over in je eerste gesprekken?
Alleen maar koetjes en kalfjes? Dan weet je precies nog niks voordat je een keer echt met iemand afspreekt.

Tenminste ik vind het wel fijn om voor mijn eerste date al een beetje te weten waar iemand staat.
pi_169281440
Koetjes/kalfjes/grappen/grollen en al grappend en grollend beland je eens in een serieuzer onderwerp, wat je daarna alsnog op een luchtige wijze kunt bespreken.

Ik ken je amper, de rest komt later wel. Of niet. Ook goed.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169281510
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als iemand/je in het begin er al zo mee omgaat hoe is dat dan als het wel serieuzer zou zijn.
Niet meer op gang komen ben je zelf bij, zoiets moet van twee kanten komen.
ja dat zeg ik toch. Dat het van mij dan niet meer hoeft. Het is vanuit mij dat het niet meer op gang komt
pi_169281540
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Koetjes/kalfjes/grappen/grollen en al grappend en grollend beland je eens in een serieuzer onderwerp, wat je daarna alsnog op een luchtige wijze kunt bespreken.

Ik ken je amper, de rest komt later wel. Of niet. Ook goed.
dit

Gewoon zoals je met alle nieuwe mensen die je ontmoet praat
Als je bij een sport of zo iemand nieuws ontmoet gooi je er toch ook niet zo'n standaard vragenlijst tegen aan. Je praat over wat er op dat moment voor valt, hebt lol, ontdekt dat je allebei ooit in Albanië was en dat weg leuk vond en vormt zo een basis voor een band
pi_169281800
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ja al een keer.
Hij had kritiek op mijn 'leven'. De afstand (half uur auto), ik studeer nog (bijna afgestudeerd), dat mijn exen geen gezonde relaties waren, en dat mijn ene ex een pedo en profiteur was omdat hij 8 jaar ouder was... :{ Dat alles maakte hem bang en dan begon ik ook wel te twijfelen of hij me een eerlijke kans wil geven. Ook al is er nog geen sprake van iets meer.
Goed begin :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 13:57:37 #203
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169282704
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ja al een keer.
Hij had kritiek op mijn 'leven'. De afstand (half uur auto), ik studeer nog (bijna afgestudeerd), dat mijn exen geen gezonde relaties waren, en dat mijn ene ex een pedo en profiteur was omdat hij 8 jaar ouder was... :{ Dat alles maakte hem bang en dan begon ik ook wel te twijfelen of hij me een eerlijke kans wil geven. Ook al is er nog geen sprake van iets meer.
Match made in heaven dit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 14:29:31 #204
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169283291
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ja al een keer.
Hij had kritiek op mijn 'leven'. De afstand (half uur auto), ik studeer nog (bijna afgestudeerd), dat mijn exen geen gezonde relaties waren, en dat mijn ene ex een pedo en profiteur was omdat hij 8 jaar ouder was... :{ Dat alles maakte hem bang en dan begon ik ook wel te twijfelen of hij me een eerlijke kans wil geven. Ook al is er nog geen sprake van iets meer.
Hieruit kan ik slechts één conclusie trekken: wat een lul. Maar ik mis waarschijnlijk een hoop context.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_169283342
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ja al een keer.
Hij had kritiek op mijn 'leven'. De afstand (half uur auto), ik studeer nog (bijna afgestudeerd), dat mijn exen geen gezonde relaties waren, en dat mijn ene ex een pedo en profiteur was omdat hij 8 jaar ouder was... :{ Dat alles maakte hem bang en dan begon ik ook wel te twijfelen of hij me een eerlijke kans wil geven. Ook al is er nog geen sprake van iets meer.
Wat moet he met zo'n halve gare?
pi_169283374
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

De afstand vind ik echt een drogreden. Die weet je toch al vóór dat je een eerste date met elkaar aangaat... Ga het dan gewoon niet aan en zoek iemand uit de buurt.

Niet om je exen te verdedigen, maar zoveel kritieken na één date vind ik trouwens ook niet heel gezond klinken :')
Sowieso aardig not done om iemands exen af te kraken. Indirect bekritiseer je daarmee ook je date.
pi_169283760
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ja al een keer.
Hij had kritiek op mijn 'leven'. De afstand (half uur auto), ik studeer nog (bijna afgestudeerd), dat mijn exen geen gezonde relaties waren, en dat mijn ene ex een pedo en profiteur was omdat hij 8 jaar ouder was... :{ Dat alles maakte hem bang en dan begon ik ook wel te twijfelen of hij me een eerlijke kans wil geven. Ook al is er nog geen sprake van iets meer.
Dit is toch een duidelijk geval van met gierende banden de andere kant op? :X
A mind with a heart of it's own
pi_169284987
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 12:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

De afstand vind ik echt een drogreden. Die weet je toch al vóór dat je een eerste date met elkaar aangaat... Ga het dan gewoon niet aan en zoek iemand uit de buurt.

Niet om je exen te verdedigen, maar zoveel kritieken na één date vind ik trouwens ook niet heel gezond klinken :')
Maar de locatie van de speeddate zelf was ook een halfuur rijden voor hem (10 min voor mij), Ze organiseren het niet dichter bij zijn woonplaats.. Dan is het toch logisch dat er mensen uit mijn buurt zijn en niet van zijn buurt? :P
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:29 schreef Fera het volgende:

[..]

Hieruit kan ik slechts één conclusie trekken: wat een lul. Maar ik mis waarschijnlijk een hoop context.
Er was eigenlijk niet veel context. We zeiden beide kort over hoelang de relaties waren, hoe oud en de reden waarom het niet ging. Daarom begreep ik die uitspraken ook totaal niet. Niets toonde aan dat ze slecht voor mij waren.
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sowieso aardig not done om iemands exen af te kraken. Indirect bekritiseer je daarmee ook je date.
Ja inderdaad.. Het kwam echt over alsof ik zelf niet goed in mijn hoofd ben met mijn rare keuzes. :') Heb toen mijn exen wel beetje verdedigd.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_169285238
Maar je ziet het wel nog zitten met hem?
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:50:26 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169285750
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:20 schreef Allures het volgende:
Maar je ziet het wel nog zitten met hem?
_O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169285764
Neggin much?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 4 maart 2017 @ 16:52:30 #212
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169285775
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ja al een keer.
Hij had kritiek op mijn 'leven'. De afstand (half uur auto), ik studeer nog (bijna afgestudeerd), dat mijn exen geen gezonde relaties waren, en dat mijn ene ex een pedo en profiteur was omdat hij 8 jaar ouder was... :{ Dat alles maakte hem bang en dan begon ik ook wel te twijfelen of hij me een eerlijke kans wil geven. Ook al is er nog geen sprake van iets meer.
Fuck hem. Echt. Djesus, onzekerheid druipt ervan af en dan pseudo-dominant gaan doen...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 4 maart 2017 @ 17:12:23 #213
365231 Fera
Fire & Blood
pi_169286165
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 16:07 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Maar de locatie van de speeddate zelf was ook een halfuur rijden voor hem (10 min voor mij), Ze organiseren het niet dichter bij zijn woonplaats.. Dan is het toch logisch dat er mensen uit mijn buurt zijn en niet van zijn buurt? :P

[..]

Er was eigenlijk niet veel context. We zeiden beide kort over hoelang de relaties waren, hoe oud en de reden waarom het niet ging. Daarom begreep ik die uitspraken ook totaal niet. Niets toonde aan dat ze slecht voor mij waren.

[..]

Ja inderdaad.. Het kwam echt over alsof ik zelf niet goed in mijn hoofd ben met mijn rare keuzes. :') Heb toen mijn exen wel beetje verdedigd.
Ik zie ook niet in waarom dat überhaupt een onderwerp van gesprek zou moeten zijn. Het verleden is het verleden. Hoe jouw exen waren doet niets af aan jou als persoon, toch? En hij kent ze sowieso niet, dus waarom dan zoveel commentaar op mensen die je niet kent? :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:06:24 #214
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169289228
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 11:54 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Ja al een keer.
Hij had kritiek op mijn 'leven'. De afstand (half uur auto), ik studeer nog (bijna afgestudeerd), dat mijn exen geen gezonde relaties waren, en dat mijn ene ex een pedo en profiteur was omdat hij 8 jaar ouder was... :{ Dat alles maakte hem bang en dan begon ik ook wel te twijfelen of hij me een eerlijke kans wil geven. Ook al is er nog geen sprake van iets meer.
Wat een zeikemmer

wie denkt ie wel niet dat ie is. :')
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:14:11 #215
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169292757
Hoi, Tinder doet het niet meer op mijn tleefoon, ik blijf maar telkens terugkomen op het inlogscherm van facebook. Wat kan ik doen om het weer terug te krijgen: Gek genoeg krijg ik wel notificaties maar ik oet wel telkens inloggen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169292826
Zo, dat was een geslaagde first date. Nu nog even afwachten of en wanneer er een tweede komt. Wat mij betreft wel iig :)
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:59:46 #217
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169294026
Valt me trouwens op hoeveel vrouwen van rond de 30 ik op zo'n site tegenkom de nog nooit een echte relatie gehad hebben. Vaak geeneens lelijk ofzo. Maar van die extreme brave en rustige types die al die tijd in een soort mannenloze bubble hebben geleefd ofzo.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:02:45 #218
47102 Elvi
miemkwien
pi_169294103
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 22:59 schreef Hexagon het volgende:
Valt me trouwens op hoeveel vrouwen van rond de 30 ik op zo'n site tegenkom de nog nooit een echte relatie gehad hebben. Vaak geeneens lelijk ofzo. Maar van die extreme brave en rustige types die al die tijd in een soort mannenloze bubble hebben geleefd ofzo.
Ja hoi _O- minus het 'geeneens lelijk' deel dan :P
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:11:27 #219
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169294323
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:02 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ja hoi _O- minus het 'geeneens lelijk' deel dan :P
Hehe, maar waarom hebben zoveel dames zoals jij al die jaren zo afgezonderd van mannen geleefd?

Gewoon uit interesse, er gaat een wereld voor me open sinds ik met dat online dating bezig ben. :P
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:14:55 #220
47102 Elvi
miemkwien
pi_169294425
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hehe, maar waarom hebben zoveel dames zoals jij al die jaren zo afgezonderd van mannen geleefd?

Gewoon uit interesse, er gaat een wereld voor me open sinds ik met dat online dating bezig ben. :P
Ik had typische vrouwen banen en deed vrouwen opleidingen. Dus ik kwam er niet zoveel tegen. En op de middelbare school veel gepest door jongens. Dus ook weinig zelfvertrouwen. Combinatie van factoren dus.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:34:58 #221
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169294893
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik had typische vrouwen banen en deed vrouwen opleidingen. Dus ik kwam er niet zoveel tegen. En op de middelbare school veel gepest door jongens. Dus ook weinig zelfvertrouwen. Combinatie van factoren dus.
Hmmm, en geen van die jongens was stiekem geinteresseerd?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:35:46 #222
47102 Elvi
miemkwien
pi_169294911
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Hmmm, en geen van die jongens was stiekem geinteresseerd?
:')

Nee.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:42:31 #223
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169295055
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:35 schreef Elvi het volgende:

[..]

:')

Nee.
Je fotoboek biedt hoop. Qua humor that is :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 4 maart 2017 @ 23:46:02 #224
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169295140
Tinder is weer aan de praat :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169296189
Of je daar nou blij mee moet zijn...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 5 maart 2017 @ 03:25:05 #226
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169297546
Ik zie toch wel weer een aantal leuke gesprekjes ontstaan :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169297629
Net 2nd date gehad met een meisje

Heel de avond geneukt :D
  zondag 5 maart 2017 @ 10:25:03 #228
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169299025
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 04:39 schreef Zolder het volgende:
Net 2nd date gehad met een meisje

Heel de avond geneukt :D
Fijn voor je, mooiste aan prille relaties toch? Tevens het meest belangrijke...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 5 maart 2017 @ 11:44:54 #229
47102 Elvi
miemkwien
pi_169300064
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 04:39 schreef Zolder het volgende:
Net 2nd date gehad met een meisje

Heel de avond geneukt :D
pi_169301020
En toen we juist een café zochten kwam ik die ex van 32 tegen met mijn date naast mij. Super awkward. :') Ex gaf me een kus en voerde een kort gesprekje en zei dat hij even weg moest om geld te halen; Ik vroeg aan date om toch ergens anders te gaan. Date kwam terug op zijn woorden dat hij er toch geen profiteur uitzag omdat hij wel een goed uiterlijk had en er wel jonger uitzag dan 30.

Hij durft me wel nog niet zo goed aan te raken. Ik speelde wel al met zijn haar, zijn arm aanraken, op zijn schouder leunen, met mijn been zijn been aanraken, mijn hoofd heel dicht bij zijn hoofd als ik iets zeg ... Helemaal op het einde heeft hij wel even zijn hand op mijn bovenbeen gelegd en me een kleine knuffel gegeven . :9
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zondag 5 maart 2017 @ 12:35:46 #231
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169301083
quote:
11s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:33 schreef Subpoena het volgende:
En toen we juist een café zochten kwam ik die ex van 32 tegen met mijn date naast mij. Super awkward. :') Ex gaf me een kus en voerde een kort gesprekje en zei dat hij even weg moest om geld te halen; Ik vroeg aan date om toch ergens anders te gaan. Date kwam terug op zijn woorden dat hij er toch geen profiteur uitzag omdat hij wel een goed uiterlijk had en er wel jonger uitzag dan 30.

Hij durft me wel nog niet zo goed aan te raken. Ik speelde wel al met zijn haar, zijn arm aanraken, op zijn schouder leunen, met mijn been zijn been aanraken, mijn hoofd heel dicht bij zijn hoofd als ik iets zeg ... Helemaal op het einde heeft hij wel even zijn hand op mijn bovenbeen gelegd en me een kleine knuffel gegeven . :9
Jij bent dus een beetje wanhopig?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169301213
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Jij bent dus een beetje wanhopig?
Nee hoezo?
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zondag 5 maart 2017 @ 12:41:31 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169301243
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:40 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Nee hoezo?
Die gast lijkt totaal niet te sporen man :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169301248
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:40 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Nee hoezo?
lol
  zondag 5 maart 2017 @ 12:42:20 #235
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_169301261
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:40 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Nee hoezo?
Kidding? Lees je eigen reacties eens terug :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_169302257
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 12:42 schreef Samzz het volgende:

[..]

Kidding? Lees je eigen reacties eens terug :P.
Maar daarom ging het ook even minder tussen ons en nam ik een beetje afstand. Erna ging het weer beter en daarom maak ik mij niet meer druk over de discussie van ervoor. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zondag 5 maart 2017 @ 13:26:21 #237
108913 Godshand
guide4you
pi_169302425
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 23:46 schreef Andromache het volgende:
Tinder is weer aan de praat :)
Hier weer verwijderd, ondanks dat ik een Fokster net naar rechts swipete :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169302532
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:19 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Maar daarom ging het ook even minder tussen ons en nam ik een beetje afstand. Erna ging het weer beter en daarom maak ik mij niet meer druk over de discussie van ervoor. :)
maar waarom niet? Door afstand veranderd het karakter toch niet?
pi_169303825
Vraagje voor de experts, wat houden jullie ongeveer aan als het om het afspreken voor een tweede keer gaat? Doe je dat gelijk, of wacht je een paar dagen of weken voor je erover begint?

Na mijn first date van gisteren wil ik zelf wel graag, maar t komt misschien nogal wanhopig over als ik er nu al over zou beginnen :')
pi_169303999
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:19 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Maar daarom ging het ook even minder tussen ons en nam ik een beetje afstand. Erna ging het weer beter en daarom maak ik mij niet meer druk over de discussie van ervoor. :)
Maar zoiets is toch enorm tekenend voor een persoon? Snap niet dat je dan niet afknapt.
pi_169304047
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar zoiets is toch enorm tekenend voor een persoon? Snap niet dat je dan niet afknapt.
ik zou me ook afvragen wat er nog onder de oppervlakte zit
Want na 1 date zie je alleen de oppervlakte, wat mensen denken dat goed is om te laten zien. Als hij dit acceptabel vind dan ben ik benieuwd naar de 'donkere randjes' van zijn karakter
pi_169304207
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:20 schreef Allures het volgende:

[..]

ik zou me ook afvragen wat er nog onder de oppervlakte zit
Want na 1 date zie je alleen de oppervlakte, wat mensen denken dat goed is om te laten zien. Als hij dit acceptabel vind dan ben ik benieuwd naar de 'donkere randjes' van zijn karakter
Of hij zit op het spectrum en is zich niet bewust van de ongepastheid van zijn uitspraken. Ik lees net dat hij ook niet zo aanrakerig is, dus wie weet.

Hoe dan ook, snap ik sowieso niet wat je met iemand moet die zo raar denkt :{ Voor mij zou de klik dan weg zijn, maar bij haar werkt dat blijkbaar anders.
pi_169304303
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of hij zit op het spectrum en is zich niet bewust van de ongepastheid van zijn uitspraken. Ik lees net dat hij ook niet zo aanrakerig is, dus wie weet.

Hoe dan ook, snap ik sowieso niet wat je met iemand moet die zo raar denkt :{ Voor mij zou de klik dan weg zijn, maar bij haar werkt dat blijkbaar anders.
daar zou ik ook niet op zitten te wachten eigenlijk :@
Het is voor mij hoe dan ook een red flagrante en iets waar je continu tegen aan gaat lopen als het zo al begint. Wat de achtergrond er van ook is
  zondag 5 maart 2017 @ 14:27:58 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169304340
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of hij zit op het spectrum en is zich niet bewust van de ongepastheid van zijn uitspraken. Ik lees net dat hij ook niet zo aanrakerig is, dus wie weet.

Hoe dan ook, snap ik sowieso niet wat je met iemand moet die zo raar denkt :{ Voor mij zou de klik dan weg zijn, maar bij haar werkt dat blijkbaar anders.
Een man waar je écht moeite voor moet doen en voor moet vechten O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169304430
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:14 schreef GlenSpey het volgende:
Vraagje voor de experts, wat houden jullie ongeveer aan als het om het afspreken voor een tweede keer gaat? Doe je dat gelijk, of wacht je een paar dagen of weken voor je erover begint?

Na mijn first date van gisteren wil ik zelf wel graag, maar t komt misschien nogal wanhopig over als ik er nu al over zou beginnen :')
In de taxi terug vaak al afgestemd wanneer het weer in de 2 schema's zou passen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_169304972
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

In de taxi terug vaak al afgestemd wanneer het weer in de 2 schema's zou passen.
Hmm nou dan zal ik er maar niet al te lang mee wachten inderdaad.
Moet zeggen dat het nu weer angstvallig stil is op de app de hele tijd (eigenlijk hetzelfde als een paar dagen voorafgaand aan de date). Dus de vraag is nu vooral of er uberhaupt nog interesse is eigenlijk :')
  zondag 5 maart 2017 @ 15:20:57 #247
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169305882
quote:
14s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:50 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hmm nou dan zal ik er maar niet al te lang mee wachten inderdaad.
Moet zeggen dat het nu weer angstvallig stil is op de app de hele tijd (eigenlijk hetzelfde als een paar dagen voorafgaand aan de date). Dus de vraag is nu vooral of er uberhaupt nog interesse is eigenlijk :')
Je hebt niet geappt na de date dat je het gezellig vond?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 5 maart 2017 @ 15:24:06 #248
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169305974
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 13:19 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Maar daarom ging het ook even minder tussen ons en nam ik een beetje afstand. Erna ging het weer beter en daarom maak ik mij niet meer druk over de discussie van ervoor. :)
Oogkleppen van een roze bril noemen ze dat toch?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169306667
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:20 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Je hebt niet geappt na de date dat je het gezellig vond?
Nee dat hadden we irl al uitgesproken :@
pi_169309281
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 14:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of hij zit op het spectrum en is zich niet bewust van de ongepastheid van zijn uitspraken. Ik lees net dat hij ook niet zo aanrakerig is, dus wie weet.

Hoe dan ook, snap ik sowieso niet wat je met iemand moet die zo raar denkt :{ Voor mij zou de klik dan weg zijn, maar bij haar werkt dat blijkbaar anders.
Daarvoor wist ik dat hij vrij weinig ervaring had met vrouwen dus ik denk dat hij het gewoon zelf niet weet hoe onhandig die uitspraken zijn ja.
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
  zondag 5 maart 2017 @ 21:20:27 #251
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169316564
zo, de eerste toch nog niet helemeaal gescheiden man getroffen en weer verwijderd, dinsdag a.s. een drankje drinken met iemand anders, om er weer even in te komen. Nog 99 te gaan. :P

o ja, wat doe ik trouwens het beste als je op alfamannetjes valt qua postuur? ik heb ergens de overtuiging dat die allang geschaakt zijn. Hangen meestal wel in de kroeg rond maar daar ben ik bang voor het vreemdgaanderstype. Knipper-ex had een fantastisch lijf, dus ze bestaan nog, maar ik voelde me niet fijn bij hem. goede plekken waar leuke mannen van mid-30 rondhangen?

o ja, ik ga dinsdag ook naar een singlecoach. ben zeer benieuwd.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_169316650
Wat doet een singlescoach?
pi_169318116
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Andromache het volgende:
o ja, wat doe ik trouwens het beste als je op alfamannetjes valt qua postuur? ik heb ergens de overtuiging dat die allang geschaakt zijn. Hangen meestal wel in de kroeg rond maar daar ben ik bang voor het vreemdgaanderstype. Knipper-ex had een fantastisch lijf, dus ze bestaan nog, maar ik voelde me niet fijn bij hem. goede plekken waar leuke mannen van mid-30 rondhangen?
Bedoel je fitte mannen?
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_169324427
Nou, ik denk dat de eerste date helaas ook de enige date gaat blijven.
We werken allebei onregelmatige uren en ongeveer twee weekenden per maand. Ze zegt dat ze het leuk vond en graag een tweede keer af wil spreken maar dat kan dan alleen in een weekend. Een keer tussendoor tijdens een middag of avond dat we allebei vrij zijn is 'niet handig' :')

Het komt op mij over alsof de bereidheid voor een tweede keer helemaal niet zo groot is. Maar kan aan mij liggen natuurlijk :?
pi_169324630
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Andromache het volgende:
zo, de eerste toch nog niet helemeaal gescheiden man getroffen en weer verwijderd, dinsdag a.s. een drankje drinken met iemand anders, om er weer even in te komen. Nog 99 te gaan. :P

o ja, wat doe ik trouwens het beste als je op alfamannetjes valt qua postuur? ik heb ergens de overtuiging dat die allang geschaakt zijn. Hangen meestal wel in de kroeg rond maar daar ben ik bang voor het vreemdgaanderstype. Knipper-ex had een fantastisch lijf, dus ze bestaan nog, maar ik voelde me niet fijn bij hem. goede plekken waar leuke mannen van mid-30 rondhangen?

o ja, ik ga dinsdag ook naar een singlecoach. ben zeer benieuwd.
Postuur zegt toch niet direct wat over karakter? Alleen dat iemand blijkbaar sportief is. Kan je beter nagaan of een sportief type bij je past. Vaak vinden die het wel leuk om ook samen te sporten.
  maandag 6 maart 2017 @ 12:02:30 #256
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_169327165
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Andromache het volgende:
zo, de eerste toch nog niet helemeaal gescheiden man getroffen en weer verwijderd, dinsdag a.s. een drankje drinken met iemand anders, om er weer even in te komen. Nog 99 te gaan. :P

o ja, wat doe ik trouwens het beste als je op alfamannetjes valt qua postuur? ik heb ergens de overtuiging dat die allang geschaakt zijn. Hangen meestal wel in de kroeg rond maar daar ben ik bang voor het vreemdgaanderstype. Knipper-ex had een fantastisch lijf, dus ze bestaan nog, maar ik voelde me niet fijn bij hem. goede plekken waar leuke mannen van mid-30 rondhangen?

o ja, ik ga dinsdag ook naar een singlecoach. ben zeer benieuwd.
Sportschool?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  maandag 6 maart 2017 @ 13:09:42 #257
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169328253
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 07:12 schreef GlenSpey het volgende:
Nou, ik denk dat de eerste date helaas ook de enige date gaat blijven.
We werken allebei onregelmatige uren en ongeveer twee weekenden per maand. Ze zegt dat ze het leuk vond en graag een tweede keer af wil spreken maar dat kan dan alleen in een weekend. Een keer tussendoor tijdens een middag of avond dat we allebei vrij zijn is 'niet handig' :')

Het komt op mij over alsof de bereidheid voor een tweede keer helemaal niet zo groot is. Maar kan aan mij liggen natuurlijk :?
Dat is idd vervelend, ik werk onregelmatig maar al mijn vriendinnen tot nu toe niet. Dus om het weekend tijd samen, verder alleen weekend door de weeks.

Neemt niet weg dat ik me best in een bocht of twee wil wringen om samen te kunnen zijn. Alleen bij eerste paar afspraken ligt dat wat lastiger, dan wil je wat meer tijd eromheen hebben wellicht.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 6 maart 2017 @ 14:48:42 #258
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_169329785
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef Andromache het volgende:
zo, de eerste toch nog niet helemeaal gescheiden man getroffen en weer verwijderd, dinsdag a.s. een drankje drinken met iemand anders, om er weer even in te komen. Nog 99 te gaan. :P

o ja, wat doe ik trouwens het beste als je op alfamannetjes valt qua postuur? ik heb ergens de overtuiging dat die allang geschaakt zijn. Hangen meestal wel in de kroeg rond maar daar ben ik bang voor het vreemdgaanderstype. Knipper-ex had een fantastisch lijf, dus ze bestaan nog, maar ik voelde me niet fijn bij hem. goede plekken waar leuke mannen van mid-30 rondhangen?

o ja, ik ga dinsdag ook naar een singlecoach. ben zeer benieuwd.
Fok! fobo
Fade to Black
  maandag 6 maart 2017 @ 16:19:24 #259
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169331873
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Allures het volgende:
Wat doet een singlescoach?
Ben ik eigenlijk ook wel erg benieuwd naar....
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 08:48:47 #260
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_169346318
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Allures het volgende:
Wat doet een singlescoach?
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 16:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Ben ik eigenlijk ook wel erg benieuwd naar....
Ik ben bij verschillende workshops/cursussen geweest, gepresenteerd door Single Coaches.
En wat ik vooral voelde daarbij, is dat ze op basis van jouw eigen overtuigingen, je eerst op het compleet verkeerde been zetten, om erna tot een inzicht te komen wáárom jouw overtuigingen niet waar hoeven te zijn :) (Okay, klinkt alsof ik vanaf Mars klets, maar weet ff niet anders te verwoorden ;) ). Het was echt LEUK om te doen :D

Er is tenslotte een reden waarom je een Single Coach aanschrijft (of het daten lukt niet, of het starten van de relatie mislukt steeds, of 'je komt steeds de verkeerde mannen/vrouwen tegen'). Zo'n Single coach kan jou daarbij helpen om dat boven water te krijgen wáárom dat zo is en er samen 'iets anders mee te gaan doen' :)

Mij heeft het echt geholpen :)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_169346520
zou wel single chicks coachen
  dinsdag 7 maart 2017 @ 09:39:41 #262
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_169346886
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 09:09 schreef Drug het volgende:
zou wel single chicks coachen
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_169349791
Zo, na 7 maanden is het uit ;(
Eerst even zwelgen in liefdesverdriet en dan kan ik weer de markt op. Daarvoor had ik een relatie van een jaar en ontmoette ik mijn nieuwe vlam na een paar maanden en amper een handvol dates. Hopelijk gaat het weer net zo vlot.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:17:12 #264
108913 Godshand
guide4you
pi_169350197
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:51 schreef Knipoogje het volgende:
Zo, na 7 maanden is het uit ;(
Eerst even zwelgen in liefdesverdriet en dan kan ik weer de markt op. Daarvoor had ik een relatie van een jaar en ontmoette ik mijn nieuwe vlam na een paar maanden en amper een handvol dates. Hopelijk gaat het weer net zo vlot.
Waarom ging het uit?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:24:19 #265
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169350315
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 08:48 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

[..]

Ik ben bij verschillende workshops/cursussen geweest, gepresenteerd door Single Coaches.
En wat ik vooral voelde daarbij, is dat ze op basis van jouw eigen overtuigingen, je eerst op het compleet verkeerde been zetten, om erna tot een inzicht te komen wáárom jouw overtuigingen niet waar hoeven te zijn :) (Okay, klinkt alsof ik vanaf Mars klets, maar weet ff niet anders te verwoorden ;) ). Het was echt LEUK om te doen :D

Er is tenslotte een reden waarom je een Single Coach aanschrijft (of het daten lukt niet, of het starten van de relatie mislukt steeds, of 'je komt steeds de verkeerde mannen/vrouwen tegen'). Zo'n Single coach kan jou daarbij helpen om dat boven water te krijgen wáárom dat zo is en er samen 'iets anders mee te gaan doen' :)

Mij heeft het echt geholpen :)
Dus eigenlijk gewoon psychologische hulp, maar specifiek gericht op hoe je een relatie vind?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 13:33:32 #266
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_169350472
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Dus eigenlijk gewoon psychologische hulp, maar specifiek gericht op hoe je een relaties vind?
Vind bovenstaande zin beter passen bij het woord 'Coach' (coaches hebben geen opleiding tot psycholoog gedaan tenslotte :))

Maar ik ben het wél met je eens, dat men bereid moet zijn naar zichzelf te durven kijken, oude zaken overboord te gooien en open te staan voor nieuwe/andere ideeën :)
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_169350656
Dus psychologische hulp voor mensen die het niet zo durven te noemen. Oke
  dinsdag 7 maart 2017 @ 14:52:53 #268
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_169351965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:42 schreef Allures het volgende:
Dus psychologische hulp voor mensen die het niet zo durven te noemen. Oke
_O-
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_169363568
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:17 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom ging het uit?
Werkte gewoon niet. Teveel gemaal en energie door onze onzekere karakters. En ze had kinderen en dus een superdrukke agenda. Een relatie erbij was haar gewoon teveel, zeker als het ook nogal wat energie kostte. Jammer, want we vonden elkaar nog steeds leuk.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 7 maart 2017 @ 23:26:27 #270
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169363951
He, krijg ineens een berichtj van een meisje waar ik een maand geleden op geschreven had. Was op reis maar vond mijn bericht toch wel leuk.

Wordt nog druk in mn whatsapp, de rem mag er wel weer even op :D
  dinsdag 7 maart 2017 @ 23:34:58 #271
108913 Godshand
guide4you
pi_169364144
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 23:11 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Werkte gewoon niet. Teveel gemaal en energie door onze onzekere karakters. En ze had kinderen en dus een superdrukke agenda. Een relatie erbij was haar gewoon teveel, zeker als het ook nogal wat energie kostte. Jammer, want we vonden elkaar nog steeds leuk.
En dat wisten jullie vantevoren niet? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_169364703
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 23:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

En dat wisten jullie vantevoren niet? :')
Nee.
beter een knipoog dan een blauw oog
  dinsdag 7 maart 2017 @ 23:59:12 #273
108913 Godshand
guide4you
pi_169364743
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 23:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Nee.
Ok, maar goed hoop toch dat je een leuke tijd had. Succes met toekomstige dates (als je daar tijd voor hebt ;) )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 8 maart 2017 @ 07:41:28 #274
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169365894
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 23:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, maar goed hoop toch dat je een leuke tijd had. Succes met toekomstige dates (als je daar tijd voor hebt ;) )
Zij heeft een druk leven wat ik zo lees
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 8 maart 2017 @ 09:09:18 #275
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169366567
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 23:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

En dat wisten jullie vantevoren niet? :')
Weet je uberhaupt iets van enige relatie vantevoren?

Dan heb je die eerste leuke dates die energie opleveren en dan begint vaak het gekut met agenda's en afspraken toch?

:')

Daarnaast idd persoonlijkheden. Met die meid van zomer vorig jaar leuke tijden gehad en ook wel oprecht verliefd op geweest. Maar merkte wel dat zij hoger energetisch was en meer drama maakte (om nagenoeg alles, goedbedoeld maar toch) dan waar ik me druk om kon maken.

Dan begint dat toch wel te schuren.

Huidige vriendin gaat het echter allemaal erg soepel mee, heb niet het idee me in bochten te wringen, persoonlijkheden liggen dicht bij elkaar, zijn vaak over dezelfde dingen enthousiast of juist niet, houden beiden niet van drama of dingen te groot maken...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_169368061
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 23:59 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ok, maar goed hoop toch dat je een leuke tijd had. Succes met toekomstige dates (als je daar tijd voor hebt ;) )
Ik wel O-)
In ieder geval een poging gewaagd met een vriendin met kinderen (die mij overigens reuzeaardig vonden). Toch best wennen. Geeft wel een bepaalde meerwaarde, maar alleenstaande ouders zitten volledig vast aan hun agenda en leven in een soort mini-biotoop vol vaste ritueeltjes. Als je zelf volledige vrijheid hebt van doen en laten is zoiets soms lastig. Denk dat ik voorlopig toch weer focus op een dame zonder kinderen. Maar als 40+er heb je niet altijd keus. Moeders zijn wel vaak leuk :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:14:54 #277
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_169368316
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 13:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Dus eigenlijk gewoon psychologische hulp, maar specifiek gericht op hoe je een relatie vind?
Nou, de mijne zou me willen helpen met verlatingsangst, voldoende contacten leggen, de juiste selectie maken. Intake was goed.

En specifiek op daten: date van gisteren ging niet door want mijn telefoon blokkeert op Tinder en we hadden elkaars nummer nog niet |:( Hopelijk nog een herkansing.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:25:37 #278
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_169368502
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 10:56 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik wel O-)
In ieder geval een poging gewaagd met een vriendin met kinderen (die mij overigens reuzeaardig vonden). Toch best wennen. Geeft wel een bepaalde meerwaarde, maar alleenstaande ouders zitten volledig vast aan hun agenda en leven in een soort mini-biotoop vol vaste ritueeltjes. Als je zelf volledige vrijheid hebt van doen en laten is zoiets soms lastig. Denk dat ik voorlopig toch weer focus op een dame zonder kinderen. Maar als 40+er heb je niet altijd keus. Moeders zijn wel vaak leuk :Y
Wel herkenbaar. Vorig jaar ook tijdje een alleenstaande moeder met een aantal kids gedate. Klikte prima met de kids, maar het is wel opeens heel druk als je niks gewend bent. De vader was uit beeld, dus een vrij weekend zat er zelden in.
Ontzettend leuke vrouw, maar ik denk uiteindelijk niet leuk genoeg om een hele familie erbij te nemen. En te lang aankijken kan niet, want kinderen hechten zich snel aan je.

Vrouw zonder kinderen heeft mijn voorkeur, maar hoeft voor mij niet perse. Wel speelt het aantal en situatie nu wel meer mee.
pi_169368533
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:25 schreef escalatie het volgende:

[..]
En te lang aankijken kan niet, want kinderen hechten zich snel aan je.


maar je hoeft toch niet meteen aan die kinderen bekend te maken dat je iemand ziet. Vind ik sowieso niet het beste idee ter wereld
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:38:17 #280
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_169368721
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:27 schreef Allures het volgende:

[..]

maar je hoeft toch niet meteen aan die kinderen bekend te maken dat je iemand ziet. Vind ik sowieso niet het beste idee ter wereld
Daar ben ik het wel met je eens, maar in haar geval was er zelden tot geen oppas beschikbaar. Ze woonde een eindje weg en beide een drukke baan, dus kwam het meestal neer op het weekend.

Daarom zette ik er ook neer dat het in de toekomst van de situatie zal afhangen of ik een moeder met kinderen zal gaan daten.
pi_169368798
Vind ik een slecht excuus om je kinderen er toch in te betrekken. Dan kies je wel redelijk voor jezelf

Maar goed, offtopic
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:47:17 #282
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_169368916
Alleenstaande moeder zijn en de vader die uit beeld is, dat lijkt me ontzettend zwaar. Dan zou ik ook geen tijd hebben voor een relatie denk ik
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 8 maart 2017 @ 14:04:50 #283
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_169371499
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 11:41 schreef Allures het volgende:
Vind ik een slecht excuus om je kinderen er toch in te betrekken. Dan kies je wel redelijk voor jezelf

Maar goed, offtopic
Als iemand alles voor haar kinderen over heeft, is zij het wel. :) Die kwamen altijd eerst voor haar. Het is gewoon een lastige situatie.

Maar inderdaad, we gaan erg offtopic, dus we sluiten het hierbij af.
pi_169388369
Ik dacht kom, laat ik me weer eens aanmelden op relatieplanet! Dat is toch net wat serieuzer dan bijvoorbeeld een Tinder.
Maar man wat is het aanbod daar afgezakt zeg :{ na 3 pagina's kom ik al bij profielen die meer dan een week niet meer hebben ingelogd...
pi_169388598
quote:
1s.gif Op maandag 6 maart 2017 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dat is idd vervelend, ik werk onregelmatig maar al mijn vriendinnen tot nu toe niet. Dus om het weekend tijd samen, verder alleen weekend door de weeks.

Neemt niet weg dat ik me best in een bocht of twee wil wringen om samen te kunnen zijn. Alleen bij eerste paar afspraken ligt dat wat lastiger, dan wil je wat meer tijd eromheen hebben wellicht.
Om hier toch nog even op terug te komen. Ze had blijkbaar verkeerd begrepen hoe mijn idee voor een tweede date eruit zag, want zij was in de veronderstelling dat zij naar mij toe moest komen en dat ik niet haar toe kon :')

Moet zeggen dat ik nog niet echt hoogte van haar krijg. De ene dag is het leuk en gezellig, appen we veel en komt het ook echt tot een goed gesprek. Maar de volgende dag komt ze weer heel ongeïnteresseerd over, duurt het een halve dag voordat ze eens de moeite neemt om iets terug te sturen (tussendoor vaak wel gewoon online), en als ze dan iets stuurt is het kort en kan ik er niet echt lekker op in gaan.

Heb haar al es gevraagd waar dat aan ligt, want tja als de interesse er gewoon niet is dan hoef ik ook geen moeite en tijd in iemand te investeren vind ik. Maar op dat moment komt ze aanzetten met dat ze het leuk vind dat ik tegen haar praat en we zeker een 2e keer gaan afspreken :?
  donderdag 9 maart 2017 @ 10:53:55 #286
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169388811
Over geen hoogte gesproken: mijn superleuke date van begin oktober komt ineens met dat ze me leuk vond/vindt en dat ze daarom geen biertje wilde doen nadat ik haar domweg verteld heb dat ik een vriendin heb. I mean, zij zag er toen geen heil in en nam geen enkele aanstalte...

Mosterd en maaltijd. Ik ben best gelukkig nu.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 9 maart 2017 @ 11:04:25 #287
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169388972
Vanavond uit eten met degene met wie ik naar het voetbal ging. Ben benieuwd.
  donderdag 9 maart 2017 @ 12:32:00 #288
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169390289
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 10:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Om hier toch nog even op terug te komen. Ze had blijkbaar verkeerd begrepen hoe mijn idee voor een tweede date eruit zag, want zij was in de veronderstelling dat zij naar mij toe moest komen en dat ik niet haar toe kon :')

Moet zeggen dat ik nog niet echt hoogte van haar krijg. De ene dag is het leuk en gezellig, appen we veel en komt het ook echt tot een goed gesprek. Maar de volgende dag komt ze weer heel ongeïnteresseerd over, duurt het een halve dag voordat ze eens de moeite neemt om iets terug te sturen (tussendoor vaak wel gewoon online), en als ze dan iets stuurt is het kort en kan ik er niet echt lekker op in gaan.

Heb haar al eens gevraagd waar dat aan ligt, want tja als de interesse er gewoon niet is dan hoef ik ook geen moeite en tijd in iemand te investeren vind ik. Maar op dat moment komt ze aanzetten met dat ze het leuk vind dat ik tegen haar praat en we zeker een 2e keer gaan afspreken :?
Het is gewoon een vrouw, dat snapt ze waarschijnlijk zelf niet eens maar het is bloedirritant ja als je zelf wel met alle goede bedoelingen bezig bent.

Tinder, daar zitten toch alleen mensen op die toch niks terugzeggen of met 2 woorden antwoorden :P
pi_169390565
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:32 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Het is gewoon een vrouw, dat snapt ze waarschijnlijk zelf niet eens maar het is bloedirritant ja als je zelf wel met alle goede bedoelingen bezig bent.

Tinder, daar zitten toch alleen mensen op die toch niks terugzeggen of met 2 woorden antwoorden :P
Ja precies! Heb nu al twee keer zoiets gehad van joh, laat dan maar zitten ook met die trage kutreacties maar juist dan begint ze weer opnieuw met praten :')

Ik merk zelf dat het op Tinder erg lang duurt voor je matches krijgt. En als je dan matched word er in de helft van de gevallen idd niks teruggezegd, of alleen heel kort zonder tegenvragen enzo. Denk dat de overdaad aan mannen daar wel een grote rol in speelt ook...
  FOK!fotograaf donderdag 9 maart 2017 @ 13:03:45 #290
364681 over_hedge
pi_169390777
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
Tinder, daar zitten toch alleen mensen op die toch niks terugzeggen of met 2 woorden antwoorden
Dan doe je iets toch echt niet goed
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 9 maart 2017 @ 13:27:17 #291
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_169391164
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 12:52 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja precies! Heb nu al twee keer zoiets gehad van joh, laat dan maar zitten ook met die trage kutreacties maar juist dan begint ze weer opnieuw met praten :')

Ik merk zelf dat het op Tinder erg lang duurt voor je matches krijgt. En als je dan matched word er in de helft van de gevallen idd niks teruggezegd, of alleen heel kort zonder tegenvragen enzo. Denk dat de overdaad aan mannen daar wel een grote rol in speelt ook...
Waarschijnlijk gewoon te lief, maar dat ben/merk ik zelf ook, niet dat het mij wat uitmaakt aangezien er genoeg vis in de zee is. Maargoed wel vervelend als er eens een leuke vis tussen zit ja :P

Tinder neem ik niet eens serieus meer, de meeste vrouwen daar kunnen niet eens een normaal gesprek voeren, maar inderdaad dat zal ook komen door het overschot aan mannen/bijbehorende reacties die elke keer hetzelfde zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 13:03 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan doe je iets toch echt niet goed
Klopt, ik ben te lief, dat weet ik zelf dondersgoed.
  donderdag 9 maart 2017 @ 14:04:02 #292
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169391968
Date van gisterenavond was leuk. Bleek niet de slankste te zijn maar wat een ogen heft ze. O+

Of er een tweede date komt nog niet bekend. Maar het was de moeite. :)
pi_169392380
quote:
0s.gif Op donderdag 9 maart 2017 14:04 schreef Hexagon het volgende:
Date van gisterenavond was leuk. Bleek niet de slankste te zijn maar wat een ogen heft ze. O+

Of er een tweede date komt nog niet bekend. Maar het was de moeite. :)
Tinder date?

Heb jij als politicus Tinder Select trouwens?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 9 maart 2017 @ 14:27:16 #294
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_169392419
quote:
5s.gif Op donderdag 9 maart 2017 14:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Tinder date?

Heb jij als politicus Tinder Select trouwens?
Nee, zit niet op Tinder
  vrijdag 10 maart 2017 @ 11:29:24 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169408988
Etentje was gezellig.
Denk alleen niet dat ik verliefd op hem kan worden, te weinig mijn type.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:31:04 #296
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169410054
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Etentje was gezellig.
Denk alleen niet dat ik verliefd op hem kan worden, te weinig mijn type.
Kan gebeuren... volgende ronde meer kansen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:42:11 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169410276
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:31 schreef Skull-splitter het volgende:

Kan gebeuren... volgende ronde meer kansen.
Klopt, wel jammer.
Nu aan hem nog vertellen dat het er niet in zit, want hij vindt mij wel erg leuk
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:45:49 #298
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_169410347
Gewoon nergens meer op reageren en dood laten bloeden
  vrijdag 10 maart 2017 @ 12:48:44 #299
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_169410406
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:45 schreef BeamofLight het volgende:
Gewoon nergens meer op reageren en dood laten bloeden
:D :D

Gaat een beetje moeilijk als ik hem regelmatig in het cafe tegenkom :P
Maar nee, komt wel goed. Gewoon niet leuk om te doen bij iemand die moeite voor je doet enzo.
pi_169411162
quote:
6s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 11:29 schreef Cue_ het volgende:
Etentje was gezellig.
Denk alleen niet dat ik verliefd op hem kan worden, te weinig mijn type.
Je wordt het of je wordt het niet. Rationeel het benaderen heeft geen zin, zoiets kan je niet vantevoren bedenken :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 13:28:21 #301
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_169411204
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 12:45 schreef BeamofLight het volgende:
Gewoon nergens meer op reageren en dood laten bloeden
Zullen we deze discussie gewoon voorkomen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')