abonnement Unibet Coolblue
  Designer woensdag 1 maart 2017 @ 17:26:48 #251
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169222937
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
Jammer dat je zo moet doen, komt de sfeer in het topic niet ten goede. Heb maar een TR gedaan. Zonde dat dat nodig was.
Sorry, maar je claimt te weten wat ik wel of niet in mijn handen heb gehad, wordt boos als ik die opklik controllers lomp vind, je doet mijn volledig valide mening af als tegendraads en dan vind je het raar dat mijn toon tegen je niet compleet hoffelijk is?
🐙
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:28:20 #252
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_169222962
Kom op. Respecteer elkaar en elkaars mening zonder door te drammen. Laten we het gewoon leuk houden!

OT: Niks gehoord van Nedgame nog. Pre-order gedaan daar op moment dat ze levering op release konden garanderen, dus ben benieuwd. Zag dat daar inmiddels al drie leveringen al helemaal uitverkocht zijn (tot ergens in April)...gaat snel. Zelda en 1 2 Switch bij Bart Smit besteld, kijken hoe snel die zijn.

Overweeg of ik er nog een extra setje controllers bij moet halen. Voor als er visite is. Maar ik begrijp dat je er maar twee tegelijkertijd op kan laden (aan de Switch zelf)? Niet echt praktisch als je er nog twee hebt die ook opgeladen dienen te zijn :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Designer woensdag 1 maart 2017 @ 17:29:16 #253
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169222989
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kom op. Respecteer elkaar en elkaars mening zonder door te drammen. Laten we het gewoon leuk houden!

OT: Niks gehoord van Nedgame nog. Pre-order gedaan daar op moment dat ze levering op release konden garanderen, dus ben benieuwd. Zag dat daar inmiddels al drie leveringen al helemaal uitverkocht zijn (tot ergens in April)...gaat snel. Zelda en 1 2 Switch bij Bart Smit besteld, kijken hoe snel die zijn.

Overweeg of ik er nog een extra setje controllers bij moet halen. Voor als er visite is. Maar ik begrijp dat je er maar twee tegelijkertijd op kan laden (aan de Switch zelf)? Niet echt praktisch als je er nog twee hebt die ook opgeladen dienen te zijn :P
Voor wat het waard is, er zijn losse joycon opladers.
🐙
pi_169223021
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Designer woensdag 1 maart 2017 @ 17:31:16 #255
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169223039
quote:
Hnnnnnnnng, zo dichtbij. O+
🐙
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:31:29 #256
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169223042
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:26 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Sorry, maar je claimt te weten wat ik wel of niet in mijn handen heb gehad, wordt boos als ik die opklik controllers lomp vind, je doet mijn volledig valide mening af als tegendraads en dan vind je het raar dat mijn toon tegen je niet compleet hoffelijk is?
Ik word niet boos en ja, het gedrag dat jij laat zien vind ik raar.
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:31:41 #257
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_169223047
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:29 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Voor wat het waard is, er zijn losse joycon opladers.
Enige wat ik tegenkwam was dit: http://www.mediamarkt.nl/(...)-houder-1493407.html

Bedoel je die? Die moet je dan gewoon via USB aansluiten op het stopcontact of zo? Heb er niet veel info over kunnen vinden :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_169223086
Ik ben ook hyped hoor! Ik heb twee weken terug bij Intertoys besteld. Collega van me had dat ook gedaan op dezelfde dag en die kreeg maandag al de verzendbevestiging van PostNL, stond eerst bij morgen in huis. Later stond er 3/3 bezorgd. Blijkbaar waren ze iets te enthousiast met het aanmelden van de orders bij Bart Smit. Ben erg benieuwd!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_169223111
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:59 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Je realiseert je dat meer dan de helft van die games voorlopig nog niet uit zijn?

Neemt niet weg dat, als je die 20 games graag wilt spelen, de Switch absoluut het aanschaffen waard is ^O^
De Switch lijkt me sowieso wel een aanrader als je graag rpg's speelt.
ROBODEMONS..................|:(
  Designer woensdag 1 maart 2017 @ 17:36:08 #260
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169223130
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:31 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Enige wat ik tegenkwam was dit: http://www.mediamarkt.nl/(...)-houder-1493407.html

Bedoel je die? Die moet je dan gewoon via USB aansluiten op het stopcontact of zo? Heb er niet veel info over kunnen vinden :)
Ik bedoel deze.

http://www.game.co.uk/en/(...)1791219?cm_vc=Prod_1

Ik heb even zitten zoeken maar ik heb ze tot nu toe in NLse winkels nog niet kunnen vinden. :o
🐙
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:40:23 #261
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_169223203
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:36 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik bedoel deze.

http://www.game.co.uk/en/(...)1791219?cm_vc=Prod_1

Ik heb even zitten zoeken maar ik heb ze tot nu toe in NLse winkels nog niet kunnen vinden. :o
Ah, thanks! Die zag ik bij de MM ook online staan...release voor 31/12 _O-
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  Designer woensdag 1 maart 2017 @ 17:41:08 #262
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169223213
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ah, thanks! Die zag ik bij de MM ook online staan...release voor 31/12 _O-
Ik denk dat dat een placeholder datum is.
🐙
pi_169223218
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:36 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

Ik bedoel deze.

http://www.game.co.uk/en/(...)1791219?cm_vc=Prod_1

Ik heb even zitten zoeken maar ik heb ze tot nu toe in NLse winkels nog niet kunnen vinden. :o
doet me denken aan een cup a soup molen.
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:50:56 #265
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169223385
quote:
7s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:35 schreef Morrigan het volgende:

[..]

De Switch lijkt me sowieso wel een aanrader als je graag rpg's speelt.
Klopt. Datzelfde gold voor de PS Vita ook. En RPG's kunnen mij niet minder boeien. Ik wil patformers
  Designer woensdag 1 maart 2017 @ 17:52:20 #266
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169223420
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:41 schreef isax het volgende:

[..]

doet me denken aan een cup a soup molen.
:D

Oh man. Als ik vrijdag de goede maten van het dock heb laat ik een sticker drukken met het gezicht van het Dappere Broodroostertje er op om op de dock te plakken.
🐙
  woensdag 1 maart 2017 @ 17:53:14 #267
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_169223439
Dit is echt een goede vervanger voor de Vita
pi_169223606
quote:
10s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:52 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

:D

Oh man. Als ik vrijdag de goede maten van het dock heb laat ik een sticker drukken met het gezicht van het Dappere Broodroostertje er op om op de dock te plakken.
:D
  Designer woensdag 1 maart 2017 @ 18:03:59 #269
266257 crew  DeZwabber
Press ZL to squid.
pi_169223610
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:03 schreef isax het volgende:

[..]

:D
Misschien nog twee kleine voetjes voor er onder maken ook.
🐙
pi_169224441
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 16:39 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Waarom is dat belachelijk dan? Ik vraag gewoon of een van de andere 100+ games niet genoeg is om een switch aan te schaffen en dan vind je het belachelijk dat ik 100+ zeg :')
Ik stoor mij een beetje aan je constante fanboyisme en dat je nu min of meer doet beweren dat er talloze games voor de Switch uitkomen. Ik deel je enthousiasme in zekere zin. Maar de launch is gewoon karig. Voor mensen die niks met Zelda hebben is dit apparaat gewoon niet interessant. En al die 100+ indies gaan daar geen verandering in brengen.
pi_169224585
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:58 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik stoor mij een beetje aan je constante fanboyisme en dat je nu min of meer doet beweren dat er talloze games voor de Switch uitkomen. Ik deel je enthousiasme in zekere zin. Maar de launch is gewoon karig. Voor mensen die niks met Zelda hebben is dit apparaat gewoon niet interessant. En al die 100+ indies gaan daar geen verandering in brengen.
Welke console had een beter launchtitel / launch line-up dan? Dit hoor je eigenlijk bij elke console. Ook bij een PS4 of Xbox One was dat het geval.

Waarom is 1 knallende titel niet genoeg? Daarna komen Mario Kart 8, Splatoon 2 en Mario (?) nog als knallers. Ik vind dat spreiden ook geen verkeerde tactiek.
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:12:08 #272
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169224680
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2017 17:33 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben ook hyped hoor! Ik heb twee weken terug bij Intertoys besteld. Collega van me had dat ook gedaan op dezelfde dag en die kreeg maandag al de verzendbevestiging van PostNL, stond eerst bij morgen in huis. Later stond er 3/3 bezorgd. Blijkbaar waren ze iets te enthousiast met het aanmelden van de orders bij Bart Smit. Ben erg benieuwd!
Dat doet Bart Smit/Intertoys wel vaker. Die shipments worden al aangemaakt maar worden nog niet fysiek aan PostNL afgegeven. Heb dat ook eens met Amiibo of een game gehad.

Verder: Welkom terug RaymanNL. O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169224971
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:06 schreef Typisch het volgende:

[..]

Welke console had een beter launchtitel / launch line-up dan? Dit hoor je eigenlijk bij elke console. Ook bij een PS4 of Xbox One was dat het geval.

Waarom is 1 knallende titel niet genoeg? Daarna komen Mario Kart 8, Splatoon 2 en Mario (?) nog als knallers. Ik vind dat spreiden ook geen verkeerde tactiek.
PS4 en XB1 hebben ondanks een karige launch wel altijd genoeg toekomstperspectief gehad. Bij de Switch blijft het maar de vraag of het weer niet de Wii U all over again is.
pi_169225001
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:25 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

PS4 en XB1 hebben ondanks een karige launch wel altijd genoeg toekomstperspectief gehad. Bij de Switch blijft het maar de vraag of het weer niet de Wii U all over again is.
Dat is waar. Maar dan moet je dat aankaarten, niet het launchschema. :+
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:27:19 #275
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169225004
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:25 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

PS4 en XB1 hebben ondanks een karige launch wel altijd genoeg toekomstperspectief gehad. Bij de Switch blijft het maar de vraag of het weer niet de Wii U all over again is.
Voor PS4 geef ik je gelijk, maar de XB1 heeft minder perspectief dan Switch. Veelbelovende third party games worden geannuleerd, er is erg veel onduidelijk over Scorpio en Microsoft laat vaak blijken Xbox maar een rare divisie te vinden, net als telefonie.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:31:52 #276
192683 AMDB
Visionair.
pi_169225113
quote:
19s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Voor PS4 geef ik je gelijk, maar de XB1 heeft minder perspectief dan Switch. Veelbelovende third party games worden geannuleerd, er is erg veel onduidelijk over Scorpio en Microsoft laat vaak blijken Xbox maar een rare divisie te vinden, net als telefonie.
Wat een onzin, Xbox loopt met Live en nieuwe subscription service mijlenver voor op PlayStation. In het laatste jaar hebben ze reuzestappen gezet naar een gameplatform. Xbox is straks meer een service a la Netflix en de consoles zullen bedoeld zijn voor de mensen die geen game pc aan willen schaffen.

Overigens ben ik het ook oneens met de stelling dat de Switch een flop a la de Wii U gaat worden. Natuurlijk is de console niet perfect, maar qua marketing, qua beleving, qua kwaliteit loopt de Switch ruim voor op de Wii U.

Dat we er hier zoveel over praten zegt genoeg.
pi_169225210
quote:
14s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:27 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat is waar. Maar dan moet je dat aankaarten, niet het launchschema. :+
De launch is zeker relevant in deze kwestie. Als dit apparaat weer alleen gekocht wordt door Nintendofans is het een kwestie van tijd voordat de third party ontwikkelaars weer afhaken. Wat er overigens nu al sterk in zit aangezien de third party games momenteel opgepoetste games als Skyrim en Rayman Legends zijn.

Daarnaast denk ik niet dat Mariokart 8 genoeg mensen triggert om de Switch alsnog aan te schaffen.
quote:
19s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Voor PS4 geef ik je gelijk, maar de XB1 heeft minder perspectief dan Switch. Veelbelovende third party games worden geannuleerd, er is erg veel onduidelijk over Scorpio en Microsoft laat vaak blijken Xbox maar een rare divisie te vinden, net als telefonie.
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in. Om heel eerlijk te zijn krijg ik weinig mee van de XB1.
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:38:22 #278
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169225242
quote:
19s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:27 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Voor PS4 geef ik je gelijk, maar de XB1 heeft minder perspectief dan Switch. Veelbelovende third party games worden geannuleerd, er is erg veel onduidelijk over Scorpio en Microsoft laat vaak blijken Xbox maar een rare divisie te vinden, net als telefonie.
Mja wat is perspectief. Als je van 3rd-partygames houdt en je wilt dat niet op een PS4 doen is dat nog steeds je go-to keuze. Ik denk dat we er allemaal over eens kunnen zijn dat de Switch, net als de Wii U, geen console zal zijn voor de mensen die alleen een potje FIFA of CoD spelen. Het is geen console voor mensen die Mass Effect of Fallout willen spelen. Het zal wederom, net als elke Nintendo console, een console worden met voornamelijk Nintendo games, een paar AAA titels van enkele andere uitgevers, en een gros aan specifiek voor de Switch gemaakte party-games.

Het is gewoon een Nintendo console zoals ze dat al jaren doen, maar dan voor on-the-road. Leuk voor de liefhebbers van Nintendo, leuk voor mensen met hele goede herinneringen aan het Nintendo uit het verleden (zoals ik), maar het gaat geen baanbrekend ding worden. Gaat het meer verkopen dan de Wii U? Vast en zeker, dat ding was marketingtechnisch een flop van jewelste. Maar dit apparaat gaat op zeker niet voor een revolutie zorgen buiten de groep van 'gamers' zoals de Wii dat wel deed.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169225267
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef Keyos het volgende:

[..]

Mja wat is perspectief. Als je van 3rd-partygames houdt en je wilt dat niet op een PS4 doen is dat nog steeds je go-to keuze. Ik denk dat we er allemaal over eens kunnen zijn dat de Switch, net als de Wii U, geen console zal zijn voor de mensen die alleen een potje FIFA of CoD spelen. Het is geen console voor mensen die Mass Effect of Fallout willen spelen. Het zal wederom, net als elke Nintendo console, een console worden met voornamelijk Nintendo games, een paar AAA titels van enkele andere uitgevers, en een gros aan specifiek voor de Switch gemaakte party-games.

Het is gewoon een Nintendo console zoals ze dat al jaren doen, maar dan voor on-the-road. Leuk voor de liefhebbers van Nintendo, leuk voor mensen met hele goede herinneringen aan het Nintendo uit het verleden (zoals ik), maar het gaat geen baanbrekend ding worden.
Ik sluit mij hier volledig bij aan.
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:43:22 #280
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169225311
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:38 schreef Keyos het volgende:

[..]

Mja wat is perspectief. Als je van 3rd-partygames houdt en je wilt dat niet op een PS4 doen is dat nog steeds je go-to keuze. Ik denk dat we er allemaal over eens kunnen zijn dat de Switch, net als de Wii U, geen console zal zijn voor de mensen die alleen een potje FIFA of CoD spelen. Het is geen console voor mensen die Mass Effect of Fallout willen spelen. Het zal wederom, net als elke Nintendo console, een console worden met voornamelijk Nintendo games, een paar AAA titels van enkele andere uitgevers, en een gros aan specifiek voor de Switch gemaakte party-games.

Het is gewoon een Nintendo console zoals ze dat al jaren doen, maar dan voor on-the-road. Leuk voor de liefhebbers van Nintendo, leuk voor mensen met hele goede herinneringen aan het Nintendo uit het verleden (zoals ik), maar het gaat geen baanbrekend ding worden. Gaat het meer verkopen dan de Wii U? Vast en zeker, dat ding was marketingtechnisch een flop van jewelste. Maar dit apparaat gaat op zeker niet voor een revolutie zorgen buiten de groep van 'gamers' zoals de Wii dat wel deed.
Met als verschil dat de handhelds van Nintendo het altijd ontzettend goed doen en de (Japanse) third party games nu ook op de tv te spelen zijn. En vergeet de kracht van Pokémon niet.

In principe zijn alle ingredienten voor een nieuw Wii-succes aanwezig.

Het gebrek aan pure kracht zal er echter wel voor zorgen dat ik mijn PS4 niet weg doe. Een game als Horizon zou niemand moeten missen bijvoorbeeld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:48:52 #281
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169225414
quote:
19s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Met als verschil dat de handhelds van Nintendo het altijd ontzettend goed doen en de (Japanse) third party games nu ook op de tv te spelen zijn. En vergeet de kracht van Pokémon niet.

In principe zijn alle ingredienten voor een nieuw Wii-succes aanwezig.

Het gebrek aan pure kracht zal er echter wel voor zorgen dat ik mijn PS4 niet weg doe. Een game als Horizon zou niemand moeten missen bijvoorbeeld.
Geloof me, ik denk dat Nintendo blij mag zijn als ze de helft van het aantal Wii's aan Switches verkopen. De hype van de Wii was gewoon compleet buitensporig en het is dan ook totaal niet realistisch om te verwachten dat de Switch ook maar in de buurt van dat succes gaat komen (en laten we niet vergeten dat de Wii qua sales wel een succes was, maar qua verkoop van games niet). De online-mogelijkheden van de Switch zijn verschrikkelijk zorgwekkend te noemen voor deze tijd en de hardware is wederom zodanig beperkt dat het is uitgesloten dat er de third-partygames op gaan komen zoals dat gebeurt op de XB1,PS4 en de PC.

De Wii compenseerde dat door de motion-gaming-hype, de Switch heeft gewoonweg niet zo'n ingrediënt, ondanks dat ik erin geloof dat de Switch technisch gezien superb in de markt wordt gezet en de enige manier is voor Nintendo om het hoofd boven water te houden op de console markt na het debacle van de Wii U. Denk dat het voor niemand een verassing is dat de Wii U is geflopt, dat zegt denk ik genoeg.

[ Bericht 1% gewijzigd door Keyos op 01-03-2017 19:56:26 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169225420
quote:
19s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Met als verschil dat de handhelds van Nintendo het altijd ontzettend goed doen en de (Japanse) third party games nu ook op de tv te spelen zijn. En vergeet de kracht van Pokémon niet.

In principe zijn alle ingredienten voor een nieuw Wii-succes aanwezig.

Het gebrek aan pure kracht zal er echter wel voor zorgen dat ik mijn PS4 niet weg doe. Een game als Horizon zou niemand moeten missen bijvoorbeeld.
Maar die handhelds hebben de laatste jaren stevige concurrentie van smartphones en tablets. Om eerlijk te zijn zal het mij ook niks verbazen dat games als prof. Layton gaan verhuizen naar dit soort apparaten. Gamen onderweg is gewoon niet nieuw. Daarom denk ik dat dit ook niet zo baanbrekend als de Wii gaat worden. Maar goed, hopelijk heb ik het mis.

Ik zie Nintendo al jaren als side-console en ik denk dat dat bij de Switch niet anders gaat zijn.
pi_169225421
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 18:58 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik stoor mij een beetje aan je constante fanboyisme en dat je nu min of meer doet beweren dat er talloze games voor de Switch uitkomen. Ik deel je enthousiasme in zekere zin. Maar de launch is gewoon karig. Voor mensen die niks met Zelda hebben is dit apparaat gewoon niet interessant. En al die 100+ indies gaan daar geen verandering in brengen.
:') mijn ps4 heeft een jaar staan verstoffen omdat er het eerste jaar geen enkele goede game voor uit kwam. Noem het fanbpyisme, maar het launch jaar van de switch is echt een ijzersterke
  Redactie Games woensdag 1 maart 2017 @ 19:56:10 #284
181272 crew  Noppie2000
pi_169225573
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:48 schreef Keyos het volgende:

[..]
maar qua verkoop van games niet
Gemiddeld ~9 games per Wii, in totaal waren er ruim 900 miljoen eenheden software verkocht. Hoezo geen succes qua verkoop van games?
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:58:56 #285
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169225633
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:56 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Gemiddeld ~9 games per Wii, in totaal waren er ruim 900 miljoen eenheden software verkocht. Hoezo geen succes qua verkoop van games?
Could be wrong, ik dacht wat jaren geleden te hebben gelezen dat de software sales van de Wii het veruit minder deden dan de Xbox 360- en PS3 sales.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169225665
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:49 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

:') mijn ps4 heeft een jaar staan verstoffen omdat er het eerste jaar geen enkele goede game voor uit kwam. Noem het fanbpyisme, maar het launch jaar van de switch is echt een ijzersterke
Zoals ik al aangaf werd er bij de PS4 genoeg boeiends belooft waardoor Sony zich een karige launch kon veroorloven. Daarnaast was er nog de PS3 die ook nog steeds genoeg werd verkocht.

Bij Nintendo vind ik dat toch een ander verhaal gezien de vorige console een beetje geflopt is als bestseller. Breath of the Wild wordt een succes en zal dit falen al een beetje recht zetten, maar ik vind de rest van de launch gewoon niet zo ijzersterk als jij doet beweren. Mariokart 8 en Splatoon hebben van de Wii U ook geen succes kunnen maken, waarom zou dat nu dan opeens anders zijn? Over Mario Odyssey kan ik nog niet zo goed oordelen.
  Redactie Games woensdag 1 maart 2017 @ 20:01:29 #287
181272 crew  Noppie2000
pi_169225683
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:58 schreef Keyos het volgende:

[..]

Could be wrong, ik dacht wat jaren geleden te hebben gelezen dat de software sales van de Wii het veruit minder deden dan de Xbox 360- en PS3 sales.
Ik heb geen idee wat de 360/PS3 software sales waren, maar ook al waren die hoger maakt dat de cijfers van Wii natuurlijk niet minder. Gemiddeld iets meer dan 9 games op een verkochte console zijn gewoon prima cijfers :P

EDIT: het zou me ook niets verbazen als die 2 uiteindelijk meer hebben verkocht dan Wii, aangezien die aan het einde een stuk minder sterk verkocht, terwijl de andere 2 toen juist beter gingen verkopen AFAIK.
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:03:34 #288
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169225711
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf werd er bij de PS4 genoeg boeiends belooft waardoor Sony zich een karige launch kon veroorloven. Daarnaast was er nog de PS3 die ook nog steeds genoeg werd verkocht.

Bij Nintendo vind ik dat toch een ander verhaal gezien de vorige console een beetje geflopt is als bestseller. Breath of the Wild wordt een succes en zal dit falen al een beetje recht zetten, maar ik vind de rest van de launch gewoon niet zo ijzersterk als jij doet beweren. Mariokart 8 en Splatoon hebben van de Wii U ook geen succes kunnen maken, waarom zou dat nu dan opeens anders zijn? Over Mario Odyssey kan ik nog niet zo goed oordelen.
Nintendo moet gewoon eens van die luie kont komen, een mooie online-omgeving (met store) bouwen, zorgen dat er weer een Mario met de kwaliteit van Galaxy komt, en zorgen dat er prachtige indie-games blijven komen de komende jaren. Je verkoopt geen consoles door een poort van Skyrim. Gamers willen AAA Nintendo titels zien én een goedgevulde Eshop. Door de portable mogelijkheden van de Switch kan het aanbod aan Indie-games voor een hele grote groep gamers die de Wii U links heeft laten liggen mogelijkheden bieden.

Ik maak me desondanks ontzettend zorgen om de online-mogelijkheden. Het ziet er naar uit dat Nintendo hier wederom de plank gaat misslaan.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169225745
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:00 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf werd er bij de PS4 genoeg boeiends belooft waardoor Sony zich een karige launch kon veroorloven. Daarnaast was er nog de PS3 die ook nog steeds genoeg werd verkocht.

Bij Nintendo vind ik dat toch een ander verhaal gezien de vorige console een beetje geflopt is als bestseller. Breath of the Wild wordt een succes en zal dit falen al een beetje recht zetten, maar ik vind de rest van de launch gewoon niet zo ijzersterk als jij doet beweren. Mariokart 8 en Splatoon hebben van de Wii U ook geen succes kunnen maken, waarom zou dat nu dan opeens anders zijn? Over Mario Odyssey kan ik nog niet zo goed oordelen.
Je hebt een console waar een nieuwe zelda, mario kart (voor de grote hoeveelheid mensen die nog geen wiiu hebben gehad), 3d hub mario en splatoon op komt. In het eerste jaar. Dat is een absurd goed launchjaar.
pi_169225775
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:03 schreef Keyos het volgende:

[..]

Nintendo moet gewoon eens van die luie kont komen, een mooie online-omgeving (met store) bouwen, zorgen dat er weer een Mario met de kwaliteit van Galaxy komt, en zorgen dat er prachtige indie-games blijven komen de komende jaren. Je verkoopt geen consoles door een poort van Skyrim, gamers willen AAA Nintendo titels zien en een goedgevulde Eshop.
De online ervaring belooft nu al meer goeds dan ooit. Je kan via Nintendo.nl(.com?) je games kopen en deze worden dan automatisch op je switch geinstalleerd (die altijd op standby staat, dus zijn de games klaar wanneer jij je switch pakt. In tegenstelling tot mijn PS4, die ik eerst aan moet zetten en dan de download activeren)
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:06:42 #291
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169225779
Ben wel altijd weer blij met nieuwe consoles. Deze discussie moet vaker gehouden worden dan eens in de vijf jaar!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:07:13 #292
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_169225788
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:49 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Maar die handhelds hebben de laatste jaren stevige concurrentie van smartphones en tablets. Om eerlijk te zijn zal het mij ook niks verbazen dat games als prof. Layton gaan verhuizen naar dit soort apparaten. Gamen onderweg is gewoon niet nieuw. Daarom denk ik dat dit ook niet zo baanbrekend als de Wii gaat worden. Maar goed, hopelijk heb ik het mis.
Ik wacht al jaren op Professor Layton op mijn smartphone. Het spel dat daar het meest in de buurt kwam, was Jim and Frank Mysteries, helemaal terug in 2010 op mijn iPhone 4.
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:07:30 #293
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169225792
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:06 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

De online ervaring belooft nu al meer goeds dan ooit. Je kan via Nintendo.nl(.com?) je games kopen en deze worden dan automatisch op je switch geinstalleerd (die altijd op standby staat, dus zijn de games klaar wanneer jij je switch pakt. In tegenstelling tot mijn PS4, die ik eerst aan moet zetten en dan de download activeren)
Om die feature cared helemaal niemand. Achievements, een omgeving waar je in een muisklik met vrienden in een party kunt zitten & kunt chatten met mics (centraal geregeld), dat moet je kunnen aanbieden anno 2017. Dat het beter is dan ooit (voor Nintendo normen) is niet genoeg. Het hoeft niet zo goed te zijn als de Xbox, maar het moet wel het degelijke voorbij gaan. Ik maak me ontzettend zorgen als wat ik tot nu toe heb gelezen over de online-mogelijkheden klopt.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169225812
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:05 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Je hebt een console waar een nieuwe zelda, mario kart (voor de grote hoeveelheid mensen die nog geen wiiu hebben gehad), 3d hub mario en splatoon op komt. In het eerste jaar. Dat is een absurd goed launchjaar.
Een nieuwe Zelda die ook te koop is voor de Wii U.
Een Mario Kart die ook te koop is voor de Wii U.
Een Splatoon die vooralsnog een upgrade Wii U-variant lijkt te zijn.
Ik hoop dat je met Mario gelijk hebt.

Mijn punt is een beetje dat de mensen die niet genoeg getriggerd werden om destijds een Wii U te kopen nu echt geen Switch gaan aanschaffen.
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:08:57 #295
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169225817
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:07 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Ik wacht al jaren op Professor Layton op mijn smartphone. Het spel dat daar het meest in de buurt kwam, was Jim and Frank Mysteries, helemaal terug in 2010 op mijn iPhone 4.
https://itunes.apple.com/(...)oom/id640517092?mt=8
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169225828
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 19:49 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

:') mijn ps4 heeft een jaar staan verstoffen omdat er het eerste jaar geen enkele goede game voor uit kwam. Noem het fanbpyisme, maar het launch jaar van de switch is echt een ijzersterke
Wat? :D
Dit jaar komen maar 3 goede games uit op de switch. (Zelda,Mario, Xenoblade)
Toen op de PS4 kwam er om de half jaar exclusiefs uit en third Party support. Ik kan me niet voorstellen dat je PS4 stof hapte als je games zoals Assassin's Creed of Infamous speelde. :P Er waren best veel games, en dat voor een launch.
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:10:11 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169225842
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Wat? :D
Dit jaar komen maar 3 goede games uit op de switch. (Zelda,Mario, Xenoblade)
Toen op de PS4 kwam er om de half jaar exclusiefs uit en third Party support. Ik kan me niet voorstellen dat je PS4 stof hapte als je games zoals Assassin's Creed of Infamous speelde. :P Er waren best veel games, en dat voor een launch.
:')

Assassin's Creed is al ruk sinds Ezio niet meer mee doet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169225855
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:08 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Een nieuwe Zelda die ook te koop is voor de Wii U.
Een Mario Kart die ook te koop is voor de Wii U.
Een Splatoon die vooralsnog een upgrade Wii U-variant lijkt te zijn.
Ik hoop dat je met Mario gelijk hebt.

Mijn punt is een beetje dat de mensen die niet genoeg getriggerd werden om destijds een Wii U te kopen nu echt geen Switch gaan aanschaffen.
Er zijn heel veel mensen die nog geen wiiu hebben, voor die mensen komen al deze games uit op een console van om en nabij de 300 euro, in het eerste jaar! Dat niet alleen, maar de console is ook nog eens portable :)
  woensdag 1 maart 2017 @ 20:11:07 #299
263417 Keyos
Like a Boss
pi_169225858
quote:
19s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:')

Assassin's Creed is al ruk sinds Ezio niet meer mee doet.
Onzin. Black Flag was écht een heel goede game.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_169225866
quote:
1s.gif Op woensdag 1 maart 2017 20:09 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Wat? :D
Dit jaar komen maar 3 goede games uit op de switch. (Zelda,Mario, Xenoblade)
Toen op de PS4 kwam er om de half jaar exclusiefs uit en third Party support. Ik kan me niet voorstellen dat je PS4 stof hapte als je games zoals Assassin's Creed of Infamous speelde. :P Er waren best veel games, en dat voor een launch.
Assasins creed na deel 3 is 100% kut
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')