abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169195263
Als ik in mijn vriendelijst kijk, valt me op dat steeds meer mensen hun profiel deactiveren. Ze zijn dan wel nog mijn vriend, maar ik kan hun profiel niet meer zien. Facebook stelt dan voor om hen als vriend te verwijderen.

Mijn timeline is ook steeds rustiger. Alleen mijn tante is nog heel actief en reageert overal op.

Ook als ik vrienden zoek van vroeger om op hun profiel te gluren, zijn ze steeds minder vaak vindbaar. LinkedIn doet het wel opvallend goed bij iedereen met havo+ maar helaas niet altijd bij degenen die naar het mbo zijn gegaan. Best jammer dat Facebook niet meer werkt in dit geval om te gluren.

Merken jullie deze beweging ook? Hebben jullie nog Facebook of niet? Of hebben jullie wel ander gedrag op Facebook dan vroeger? Waarom?
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 10:40:59 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_169195390
Nee, ja, nee, n.v.t..
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_169195393
Hyves 2.0
Opzeggen die handel!
pi_169195436
quote:
4s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 10:41 schreef Leonos het volgende:
Hyves 2.0
Opzeggen die handel!
Ik zou het zo doen, als ik geen familie op Facebook had die elders niet te bereiken is. :')
  dinsdag 28 februari 2017 @ 11:17:10 #5
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_169195921
Facebook is toch wel de ergste uitvinding in deze eeuw.

Ik heb er nog steeds geen. Fuck the Facebook generation. :{w
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_169196105
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 11:17 schreef Harvest89 het volgende:
Facebook is toch wel de ergste uitvinding in deze eeuw.

Ik heb er nog steeds geen. Fuck the Facebook generation. :{w
pi_169196875
Facebook wordt steeds irritanter. Als je even te lang wegblijft van die voertrog krijg je vanuit de app allemaal loze notifications om je toch te bewegen weer door te vreten. En dan laat je je even verleiden en zie je bijna alleen maar zooi van familieleden die beschamende reacties in het rond spuien, aandachtshoertjes met hun geregisseerde succesvolle en blije selfies, al die zogenaamd kunstzinnige foto's van mensen met een spiegelreflex, "detail van mijn duim in zwart wit", "grappige" gifjes die drie jaar geleden al een repost waren op reddit, mensen die drie keer per week melden dat ze honderdmiljoen calorien hebben verbrand door rondjes te rennen, babyfoto's, oh my god, zo veel lelijke babyfoto's, "he he, eindelijk weekend, lekker drankje doen met m'n hubbie, hashtag genieten!!!", en dan heb ik het nog niet eens over de reclame.

Daarom: gedeinstalleerd. Wat een rust.
pi_169197219
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 12:16 schreef Farenji het volgende:
Facebook wordt steeds irritanter. Als je even te lang wegblijft van die voertrog krijg je vanuit de app allemaal loze notifications om je toch te bewegen weer door te vreten. En dan laat je je even verleiden en zie je bijna alleen maar zooi van familieleden die beschamende reacties in het rond spuien, aandachtshoertjes met hun geregisseerde succesvolle en blije selfies, al die zogenaamd kunstzinnige foto's van mensen met een spiegelreflex, "detail van mijn duim in zwart wit", "grappige" gifjes die drie jaar geleden al een repost waren op reddit, mensen die drie keer per week melden dat ze honderdmiljoen calorien hebben verbrand door rondjes te rennen, babyfoto's, oh my god, zo veel lelijke babyfoto's, "he he, eindelijk weekend, lekker drankje doen met m'n hubbie, hashtag genieten!!!", en dan heb ik het nog niet eens over de reclame.

Daarom: gedeinstalleerd. Wat een rust.
Juist. Heerlijk he?
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 12:41:57 #9
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_169197243
Mijn jonge familieleden zitten op instagram en in steeds mindere mate op snapchat.
pi_169197269
Mijn FB account ruim een half jaar geleden verwijderd en er nog steeds blij mee.

Daardoor wel enkele apps om mijn smartphone niet meer kunnen gebruiken en daardoor verwijderd, maar ja dan moet je ook maar andere opties bieden om aan te melden.
  dinsdag 28 februari 2017 @ 13:03:14 #12
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_169197547
Ik gebruik het alleen om op de hoogte te blijven van bepaalde dingen. Zet er nooit info of foto's op.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_169197937
Ik gebruik het alleen om artiesten te volgen en op de hoogte te zijn van evenementen.
Moeten zij weten
pi_169198127
ik post alleen feiten waar niemand op zit te wachten, dus iedereen unfollowt mij, dus ik zit in een online geisoleerde bubble.

Tering faceboek.
pi_169198242
Zet er nog dingen die ik leuk vindt om er over een jaar aan herinnert te worden, verder zit ik in wat groepen maar verder is het niet veel meer.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 15:11:33 #16
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169264406
half jaar geleden gedeactiveerd en nog geen moment spijt van gehad :)

wat een rust! :)
pi_169264413
quote:
6s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 13:39 schreef Salvad0R het volgende:
ik post alleen feiten waar niemand op zit te wachten, dus iedereen unfollowt mij, dus ik zit in een online geisoleerde bubble.

Tering faceboek.
just like real life
  vrijdag 3 maart 2017 @ 15:24:48 #18
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169264595
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 10:44 schreef lulopdrumstel het volgende:

[..]

als ik geen familie op Facebook had die elders niet te bereiken is. :')
:?.
And so is the past
pi_169264731
Stoppen met Facebook was mijn beste beslissing in jaren.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_169287426
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:12 schreef Leonos het volgende:

[..]

just like real life
ahahaha mijn sociale bubbel is groots en onfeilbaar bitch, het is juist andersom, de meeste figuren zitten vast in hun lokale bullshit bubble van matige wijven en speedverslaafde tyfuskneusjes. Projecteer je levenloze bestaan lekker op iemand anders met je tekortkomingen.
pi_169287451
Daarbij komt dat mijn Facebook on fire is, je vriendin wordt vochtig van mijn shit. Vandaar alle haat van alle betas.
pi_169834830
Ik zie ook steeds meer deactivieve accounts en dat mensen gewoon niet meer actief zijn. Maar in het buitenland zie ik bij familie dat juist helemaal niet.
  dinsdag 28 maart 2017 @ 14:04:12 #23
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_169835205
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 15:33 schreef Eleiko het volgende:
Stoppen met Facebook was mijn beste beslissing in jaren.
Helaas kon je deze hersenscheet niet meer op facebook knallen, dus dan maar hier?
pi_169883941
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 maart 2017 14:04 schreef Nobu het volgende:

[..]

Helaas kon je deze hersenscheet niet meer op facebook knallen, dus dan maar hier?
:O
Nee, dank de gemiddelde diarree die op facebook voorbij komt :')
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_170088164
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 11:17 schreef Harvest89 het volgende:
Facebook is toch wel de ergste uitvinding in deze eeuw.

Ik heb er nog steeds geen. Fuck the Facebook generation. :{w
Maakt facebook niets uit, die je hebben je gegevens inmiddels wel.
pi_170088188
hey, een mapima-topic
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170648296
Ik heb het drie jaar gehad.

In 2008 aangemaakt voor een jaartje, er even af geweest coor een paar maanden en toen terug voor twee jaar.

Ik heb het het de afgelopen jaren steeds verder af zien glijden naar een digitaal afvoerputje voor hersenloos volk.

Ditzelfde geldt voor troep als Snapchat en Instagram. Als je daar geen hersenrot aan over houdt weet ik het ook niet meer. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2017 03:36:11 ]
  Moderator woensdag 3 mei 2017 @ 10:43:31 #28
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_170650895
Ruim 1.117.398.247 mensen geven hier echt geen ene tyfus om dat een handjevol mensen Facebook de rug heeft toegekeerd 8-)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  woensdag 3 mei 2017 @ 11:11:37 #29
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_170651565
Maar net als met al dit soort platformen, heeft het een levenscyclus en ik denk dat het binnen een aantal jaar over en done is met facebook, tenminste in het westen.
<hr>
pi_170652968
Ik gebruik het veel voor werk en opdrachten en je ziet dat er steeds minder jonge mensen zijn.
Maar voordat facebook helemaal verdwenen is zijn we toch echt wel een heel stuk verder, want het is er nog druk zat.
  woensdag 3 mei 2017 @ 12:24:15 #31
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_170653136
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 11:17 schreef Harvest89 het volgende:
Facebook is toch wel de ergste uitvinding in deze eeuw.

Ik heb er nog steeds geen. Fuck the Facebook generation. :{w
Lekker oordelen over iets waar je niet eens aan mee doet. :')
Fade to Black
pi_170680107
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2017 03:34 schreef DevFreak het volgende:
Ik heb het drie jaar gehad.

In 2008 aangemaakt voor een jaartje, er even af geweest coor een paar maanden en toen terug voor twee jaar.

Ik heb het het de afgelopen jaren steeds verder af zien glijden naar een digitaal afvoerputje voor hersenloos volk.

Ditzelfde geldt voor troep als Snapchat en Instagram. Als je daar geen hersenrot aan over houdt weet ik het ook niet meer. :')
Ze hebben tegenwoordig een groep voor mijn oude basisschool. Als je die groep ziet lach je je kapot. :D

de beheerder heeft geplaatst dat hoj heeft gekeken naar een mogelijke reünie maar dat het pas na de zomer zou kunnen ivm op tijd kunnen plannen.

Reacties op dat bericht over de reünie:

- ik kan dan wel hoor - beheerder: ik heb niets geregeld weet jij wat van een datum? - dat meisje reageert met ik kan sowieso en andere mensen die reageren (ze is wel fulltime werkzaam bij de paarden?
- een bericht zonder interpunctie met dat iemand wil helpen met het organiseren van de reünie. Toevallig ken ik dat meisje op haar Facebook staat een foto van haar ouders die in tuinstoelen voor hun woning zitten. :D

Er staan ook polls als naar welke middelbare school ging jij en welke opleiding doe je erna. Letterlijk niemand is ooit verder gekomen dan mbo4 en de meesten niet eens verder dan mbo1. :') Oja wel ik en nog een paar die niet durven reageren. _O-
pi_170693554
Ik heb alleen een fb account om een beetje op andermans profielen te kunnen spieken (dus nepnaam, geen foto, desinformatie). Ik waardeer mijn privacy ten zeerste en heb geen behoefte om nota bene gratis allerlei persoonlijke informatie met diverse multinationals, inlichtingendiensten, buren en vage figuren uit het verleden te delen.
pi_170694768
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2017 22:14 schreef schaapinwolfskleren het volgende:
Ik heb alleen een fb account om een beetje op andermans profielen te kunnen spieken (dus nepnaam, geen foto, desinformatie). Ik waardeer mijn privacy ten zeerste en heb geen behoefte om nota bene gratis allerlei persoonlijke informatie met diverse multinationals, inlichtingendiensten, buren en vage figuren uit het verleden te delen.
Heb je groot gelijk in.

Zelfs linkedin wordt irritant met mensen die veel te veel informatie geven. Schei toch eens uit zeg.

Al lees ik liever hoe geweldig het werken bij de rabobank was dan dat ik weer een uitnodiging voor zo'n kutspel krijg :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')