http://www.prorail.nl/nieuws/fotos-spoorvernieuwing-roosendaalquote:Vanwege de werkzaamheden rijden er in de genoemde weekenden geen of minder treinen tussen Roosendaal en Bergen op Zoom/Essen. NS zet stop- en snelbussen in. Van maandag 6 tot en met vrijdag 10 maart geldt er een aangepaste dienstregeling tussen Bergen op Zoom en Dordrecht. Wij adviseren reizigers voor vertrek de reisplanner van NS te raadplegen op www.ns.nl (link is external) of m.ns.nl voor een reisadvies op maat.
Hun prestaties op de HSL zijn belabberd. Vandaag op Somda alweer een flinke lijst met uitgevallen treinen gelezen ...quote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:22 schreef James1988 het volgende:
Ja, NS is op zich best een prima vervoerder.
Daar was je het gisteren wat minder mee eens geloof ikquote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:22 schreef James1988 het volgende:
Ja, NS is op zich best een prima vervoerder.
boeiend.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 09:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Daar was je het gisteren wat minder mee eens geloof ik
Als maar een persoon erop mag reageren kun je beter gaan DM'enquote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:18 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
boeiend.en hij had het niet eens tegen jou dus.
wat ongeloofelijk aardig van je.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als maar een persoon erop mag reageren kun je beter gaan DM'enIedereen mag hier, als ze gewoon normaal doen op elkaar reageren. Zelfs jij, misschien
Succes! Laatste keer dat ik in de Eurostar zat gebeurde de treinramp bij Buizingen en heb ik me in Lille laten ophalen. Maar ondanks dat we het over België hebben is de kans niet groot dat dat nogmaals gebeurt natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 16:16 schreef Goverman het volgende:
Zo, ik heb vandaag iets nieuws gedaan! Ik heb een treinreis van Rotterdam CS naar London (v.v.) geboekt, voor 2 personen. 59 euro p.p. enkele reis (dus heen en weer voor ons tweeën 236 euro) is nog helemaal niet zo gek.
2x Thalys en 2x Eurostar. Ik ben benieuwd... In juni kan ik hierover meer zeggen...
Wanneer ben je weer terug?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 13:29 schreef Anthonie24 het volgende:
[..]
wat ongeloofelijk aardig van je.![]()
maar ik heb geen tijd....want ik heb een druk leven en ik moet weer eens gaan.
Ik mocht met de trein, doordat mijn bus niet reed. Idem +18.quote:Op woensdag 8 maart 2017 07:35 schreef b2py het volgende:
Ik heb jullie nog helemaal niet verteld hoe erg mijn middagreis was. De trein reed niet, +18. #liefdagboek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |