Hahahahahahahahahaaaahahahahahaa wat een dom gelul, flikker toch op manquote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:57 schreef Adrie072 het volgende:
Een dergelijke persoon heeft een grote verantwoordelijkheid, een groot netwerk, is eigenlijk altijd aan het werk, en dan gaan wij lopen zeiken over een paar ton? Give me a fucking break.
Schei toch uit man, zo`n persoon zit er voor de buhne, heeft 0,0 procent invloed op het succes van een onderneming als het GVB en zit er alleen voor zichzelf en voor niemand anders.
Wat voor vergoeding ze krijgen, zal mij ook een biet zijn. Vind het alleen maar jammer dat in het artikel niet een reactie staat van eerder genoemde persoon.
Als je dat artikel leest dan blijven er niet veel fabrikanten over die aan de eisen kunnen voldoenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:04 schreef b2py het volgende:
DB heeft een tender gelanceerd voor een combinatie van rijtuigen met locomotief om passagiers te vervoeren die geschikt moet zijn voor Duitsland, Oostenrijk en 'andere Europese landen'.
http://railcolornews.com/(...)tiven-und-wagenzuge/
Hebben die in Nederland én Oostenrijk iets gecertificeerd gekregen?quote:
quote:Also, the manufacturer(s) must have produced a mainline train type that has been fully approved for Austria and the Netherlands during the past five years. It/They should have production capacity for at least twenty trains per year, starting in 2021. One composition should have at least 485 seats.
Ja man en alle politici zijn ordinaire zakkenvullers, 9/11 was een inside job en chemtrails remmen de ontwikkeling van de mens.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:57 schreef Adrie072 het volgende:
Schei toch uit man, zo`n persoon zit er voor de buhne, heeft 0,0 procent invloed op het succes van een onderneming als het GVB en zit er alleen voor zichzelf en voor niemand anders.
Met een beetje smokkelen valt SLT nog binnen de marge en dan heb je Bombardier en Siemens al. Stadler is wel degelijk mogelijk, omdat bijvoorbeeld Westbahn met Zwitsers mat in Oostenrijk rijdt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:27 schreef James1988 het volgende:
Stadler valt af, want Bombardier is met de order voor Oostenrijk aan de haal gegaan. Bombardier heeft niks geleverd aan Nederland, en Siemens al helemaal niet. En naar mijn weten heeft Alstom nog nooit iets weten te slijten aan Oostenrijk.
Of tellen locs ook mee? Dan hebben Bombardier (Traxx MS) en Siemens (Vectron) nog wel een kans.
Die alinea heb ik gemist. Zou Hitachi mee kunnen liften op de toelating die Ansaldo ooit gekregen heeft voor V250?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hebben die in Nederland én Oostenrijk iets gecertificeerd gekregen?
[..]
Bombardier heeft ook de SLT meegebouwd eah, en Siemens ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:27 schreef James1988 het volgende:
Stadler valt af, want Bombardier is met de order voor Oostenrijk aan de haal gegaan. Bombardier heeft niks geleverd aan Nederland, en Siemens al helemaal niet. En naar mijn weten heeft Alstom nog nooit iets weten te slijten aan Oostenrijk.
Of tellen locs ook mee? Dan hebben Bombardier (Traxx MS) en Siemens (Vectron) nog wel een kans.
Het was Winsumquote:Op zaterdag 4 maart 2017 17:31 schreef derLudolf het volgende:
Zag de Arriva GTW vanmiddag die bij de Bedum door een vrachtwagen was geramd ook staan.
Staat nog steeds bij Hairy elephant in Zuudbrauk
In de tender staat dit:quote:Op zaterdag 4 maart 2017 16:56 schreef b2py het volgende:
En als ik het nog een keer lees staat er volgens mij dat de leverancier de afgelopen vijf jaar treinen toegelaten moet hebben in zowel Nederland als Oostenrijk, en niet dat ze in de afgelopen vijf jaar een of meerdere treinen toegelaten hebben gekregen in beide landen.
Edit: waarmee ook direct mijn hierboven geopperde variant dat Hitachi kan meeliften op die korte toelating van V250 van tafel kan.
Hier staat iets heel anders: in de afgelopen 5 jaar moet de kandidaat minstens één nieuw spoorvoertuig (dus geen ombouw) toegelaten hebben gekregen volgens de eisen van het EBA, of een vergelijkbare instantie in Nederland of Oostenrijk.quote:Der Bewerber muss mindestens ein neues Vollbahnfahrzeug (kein Umbau) im Sinne der Eisenbahn-Bau- und Betriebsordnung (EBO) beim Eisenbahnbundesamt oder eines vergleichbaren Verfahrens in den Niederlanden oder in Österreich innerhalb der letzten fünf (5) Jahre zugelassen haben.
Telt een ingetrokken toelating dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:15 schreef b2py het volgende:
In de laatste zin staat toch laatste vijf jaar toegelaten?
Er staat dat de toelating de afgelopen 5 jaar moet zijn afgegeven. Waarom zou er anders worden gesproken over "ein neues Vollbahnfahrzeug" en wordt er nog eens nadrukkelijk benadrukt dat het "kein Umbau" mag zijn?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:15 schreef b2py het volgende:
In de laatste zin staat toch laatste vijf jaar toegelaten?
Ja hoor, dit soort voorwaarden mag prima.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:45 schreef b2py het volgende:
Dit soort voorwaarden om je aanbesteding naar 1 partij toe te schuiven mag niet dus het kan niet zijn dat alleen Stadler mag inschrijven.
De Fransen doen niet anders.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:53 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ja hoor, dit soort voorwaarden mag prima.
kijk, dat maakt de zaak behoorlijk anders. Dan wordt de lijst plotseling veel langer.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 18:05 schreef James1988 het volgende:
[..]
In de tender staat dit:
[..]
Hier staat iets heel anders: in de afgelopen 5 jaar moet de kandidaat minstens één nieuw spoorvoertuig (dus geen ombouw) toegelaten hebben gekregen volgens de eisen van het EBA, of een vergelijkbare instantie in Nederland of Oostenrijk.
Hiermee wordt Hitachi Rail Italy (AnsaldoBreda) dus uitgesloten, maar kunnen eigenlijk alle andere bouwers meedoen. Wat Railcolor schrijft klopt dus niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |