abonnement Unibet Coolblue
pi_169172448
Zo'n 10 jaar geleden werd ik tijdens mijn vakantie in de VS gekoppeld met mijn 1e man met sterrenbeeld leeuw. Hij was attent en lief en vurig dus ik dacht:''Dat wordt wel wat''. Na de 1e date niets meer van hem vernomen. Ik bel hem tegen het eind van mijn vakantie op dat mijn tijd ten einde loopt en dat ik hem nogmaals wil zien. Hij komt vol goede moed opdraven, weer een super leuke dag/nacht gehad. Daarna? ''Goodbye and take care''.

December 2015. Oud en neiuw gevierd met leeuwenman. Was gezellig en we gingen nog een keer afspreken. Dat was een maand later. Weer een super gezellige tijd gehad. Zes weken later: of ik nog alsjeblieft contact met hem wilde houden. Hij moest een operatie ondergaan en zou me daarna weer uitnodigen. Volgende uitnodiging? Een jaar later!

Vorig jaar zomer, mijn derde leeuwenman uit Appelscha deze keer. Eerste date in de sauna. We werden bijna de tent uit gezet vanwege de vlam in de pan tussen ons. Nadat we door de leiding op de vingers waren getikt zeg ik tegen de man:''Zullen we maar naar een hotel kamer gaan?'' Neu, dat deed hij niet op 1e date, vaker had een vrouw hem dat gevraagd, ik moest maar niet boos op hem worden enz enz.
Enfin, twee weken later, tweede date. Ik in samenspraak met hem bowlingbaan gereserveerd, want geen seks toch? Hij mij ophalen vanaf het station. 'Wil je zien waar ik woon?'' Bowlingbaan afbellen en van bil.
Daarna praten over zijn ex en hoe ze samen een bedrijfje hebben dat niet goed loopt. Ikke denken:''Hij is nog bezig met zijn ex, dat wordt nix''. Maanden later ik mijn profiel op de datingsite opnieuw geactiveerd. Hij in de pen hoe t nu met me ging...
WTF?

Zelf ben ik een vroege vissen van sterrenbeeld en niet gewend afgewezen te worden. Wie houdt er niet van een vissenvrouw? Niemand!
Hoe moet ik nu handelen als ik een relatie met een leeuwenman wil?
Moet je op ze jagen? Moeten zij op jou jagen? Hoe werkt het met dat ''hard to get'' spelen van een leeuwenman?
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_169172742
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:25 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik hou niet van vis. Ik denk leeuwen ook niet, dat zijn toch meer vleeseters.
Dat heb ik ook gedacht maar ik ken wel een voorbeeld. David Duchovny en Téa Leoni zijn 7 jaar getrouwd geweest. Zal ik het Téa vragen? Die is nogal actief op twitter.

Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_169172744
Misschien wil je wel eens iets met een Stier proberen? ;) ;) ;)
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_169172777
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:33 schreef KaBuf het volgende:
Misschien wil je wel eens iets met een Stier proberen? ;) ;) ;)
Kijk dat is de reactie van mannen die ik ben gewend. Dank dat je mijn zelf vertrouwen een ''kontje'' geeft.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  maandag 27 februari 2017 @ 09:42:19 #5
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_169172844
Dus je bent makkelijk en vindt het raar dat mannen dan na een of twee keer met je klaar zijn?
And so is the past
pi_169172906
quote:
5s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Dus je bent makkelijk en vindt het raar dat mannen dan na een of twee keer met je klaar zijn?
Not at all. Mannen vragen mij altijd om een tweede date na de eerste date. Daarom vallen de leeuwen zo uit de toon.
David Duchovny staat overigens wel bekend als mega-rondne*ker. Als ik Tea Leoni vraag zal ze wel antwoorden:''Niet doeoeoeoeoeoen!''
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  Moderator maandag 27 februari 2017 @ 09:54:02 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169172965
Hoe zie je er zelf uit? Misschien ligt het niet aan het sterrenbeeld, dat twee wanhopige watermannen ooit wat gevoeld hebben zegt ook niet alles.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_169172996
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:54 schreef derLudolf het volgende:
Hoe zie je er zelf uit? Misschien ligt het niet aan het sterrenbeeld, dat twee wanhopige watermannen ooit wat gevoeld hebben zegt ook niet alles.
???? Over wie heb je het wat de watermannen betreft?
Ik zie er lekker uit. Aan mannen geen gebrek.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  † In Memoriam † maandag 27 februari 2017 @ 09:58:43 #9
230491 Zith
pls tip
pi_169173026
Misschien moet je niet overal je liefdestempel omheen wringen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator maandag 27 februari 2017 @ 10:02:03 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169173069
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:56 schreef Fokkiebaby het volgende:

Aan mannen geen gebrek.
Nou wat is het probleem dan, of wil je de stempelkaart compleet hebben? :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 27 februari 2017 @ 10:02:35 #11
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169173076
Toch wel mooi hoe die wijven zo gefocussed zijn op sterrenbeelden terwijl er hele andere factoren van toepassing zijn die de boel regelen.

Wel een voordeeltje voor ons mannen, toch jongens? High five van iemand? .. Laa. lla..laat me niet hangen nou...
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169173078
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:58 schreef Zith het volgende:
Misschien moet je niet overal je liefdesstempel omheen wringen.
Adviseer je dat ik ''hard to get'' moet spelen tegenover een leeuwenman?
Of is het zo dat een leeuw als hij zijn prooi al heeft gevangen op een ander gaat jagen (als voorbeeld David Duchovny)?
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_169173087
Waarom wil je per se een leeuw?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_169173112
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 10:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom wil je per se een leeuw?
Om de vurigheid van de fysieke relatie.
De passie...het enthousiasme...lekkah lekkah.
En naderhand word ik gedoucht, naar huis gebracht, krijg ik te eten enz.
Leeuwen kunnen heel attent zijn.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_169173168
Hier, 1 Lion King voor TS.

Radio Espantoso
pi_169173211
Ik denk eerder dat het met je arrogantie te maken heeft dan met desbetreffende persoon zijn sterrenbeeld.
pi_169173302
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 10:13 schreef Najieto het volgende:
Ik denk eerder dat het met je arrogantie te maken heeft dan met desbetreffende persoon zijn sterrenbeeld.
Een nederige en onderdanige opstelling heb ik ook al geprobeerd. Het is mij opgevallen dat de leeuwenmannen nog veel contact met hun exen hebben voor wie ze allerlei klusjes opknappen. Een leeuwenman is wel gevoelig voor smeekbeden.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  maandag 27 februari 2017 @ 10:40:02 #18
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_169173589
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:01 schreef Fokkiebaby het volgende:
orig jaar zomer, mijn derde leeuwenman uit Appelscha deze keer. Eerste date in de sauna. We werden bijna de tent uit gezet vanwege de vlam in de pan tussen ons. Nadat we door de leiding op de vingers waren getikt zeg ik tegen de man:''Zullen we maar naar een hotel kamer gaan?'' Neu, dat deed hij niet op 1e date, vaker had een vrouw hem dat gevraagd, ik moest maar niet boos op hem worden enz enz.
Enfin, twee weken later, tweede date. Ik in samenspraak met hem bowlingbaan gereserveerd, want geen seks toch? Hij mij ophalen vanaf het station. 'Wil je zien waar ik woon?'' Bowlingbaan afbellen en van bil.
Moet ik dit ontcijferen?

Hij heeft nog een vriendin. Dit zit thuis. Dit is een handig zinnetje om vrouwen af te poeieren die per se mee naar huis willen. 2e date uitgekozen op een moment dat dinnetje een weekje weg was. Tampons, haardrogers en wijvenshampoos de kast verstoppen en die goedgelovige mokkel die je overtuigd hebt dat je ergens in augustus jarig was (omdat ze anders geen interesse had om je piel te berijden) mee naar huus nemen en alle hoeken van de kamer laten zien...

Vervolgens je "ex" introduceren als actieve factor zodat je allerhande smoesjes hebt om afspraken te missen omdat zijn vriendin netflix heeft ontdekt en eigenlijk niet zo vaak meer het huis verlaat (ONHANDIG).

You're welcome.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_169173714
quote:
7s.gif Op maandag 27 februari 2017 10:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Moet ik dit ontcijferen?

Hij heeft nog een vriendin. Dit zit thuis. Dit is een handig zinnetje om vrouwen af te poeieren die per se mee naar huis willen. 2e date uitgekozen op een moment dat dinnetje een weekje weg was. Tampons, haardrogers en wijvenshampoos de kast verstoppen en die goedgelovige mokkel die je overtuigd hebt dat je ergens in augustus jarig was (omdat ze anders geen interesse had om je piel te berijden) mee naar huus nemen en alle hoeken van de kamer laten zien...

Vervolgens je "ex" introduceren als actieve factor zodat je allerhande smoesjes hebt om afspraken te missen omdat zijn vriendin netflix heeft ontdekt en eigenlijk niet zo vaak meer het huis verlaat (ONHANDIG).

You're welcome.
Maar die 1e keer dan dat we in de sauna waren? Toen wilde ik niet met hem mee naar huis maar naar een hotel. We hadden daar wat mij betreft niet eens hoeven overnachten. Gewoon even de spanning er af. :)
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_169173919
@ Handleiding en KaBuf:

Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
  maandag 27 februari 2017 @ 11:18:57 #21
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169174202
Ff de joligheid en geiligheid verwijderd uit het topic.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_169174266
quote:
14s.gif Op maandag 27 februari 2017 11:18 schreef jogy het volgende:
Ff de joligheid en geiligheid verwijderd uit het topic.
Merci
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_169174950
Tussen alle jolijt zaten nog wel opmerkingen die hout sneden.
Ik denk dat ik het wel weet.
De leeuwenman wil zijn hart niet gebroken hebben. Daarom speelt hij ''hard to get''.
Die jongen in de VS heeft natuurlijk gedacht:'Die Fokkiebaby gaat toch terug naar Nederland dus daar ga ik mijn tijd niet aan verspillen''. Die leeuw uit Appelscha moet gedacht hebben:''Even kijken hoe serieus ze is. Wat als ik haar afwijs?'' Idem voor de oud&nieuw Leeuw.
Maar als ik dan smeek en me hulp behoevend voordoe strijkt de Leeuw over het (grote) hart en gaat toch (tijdelijk) voor de bijl.
Vrouwen zijn als muziekinstrumenten.
Als je de juiste snaar weet te raken volgt vanzelf de lieflijke melodie.
pi_169175367
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:33 schreef Fokkiebaby het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gedacht maar ik ken wel een voorbeeld. David Duchovny en Téa Leoni zijn 7 jaar getrouwd geweest. Zal ik het Téa vragen? Die is nogal actief op twitter.

[ afbeelding ]
Maar dat huwelijk is dus kapot gegaan. Misschien is het gewoon geen goede combi?
  maandag 27 februari 2017 @ 12:41:02 #25
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169175501
Ik zou me overigens niet helemaal blindstaren op het sterrenbeeld maar dat ben ik. Of is het naar jouw ervaring altijd daadwerkelijk kloppend met de persoon? Want ook in het hele sterenbeeld gedoe heb je verschillende aanhankelijkheden qua tijd/datum en andere invloeden volgens mij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')