abonnement Unibet Coolblue
pi_169154381
Mijn koelkast (ETNA, inbouw, 2013) werd al een paar weken te warm, dwz een graad of 12/13 in de hoogste koelstand. Dus een reparatiebedrijf voor witgoed laten komen (Witgoedservice Delfland). Volgens hen was er te weinig gas in de koelkast, dus dat hebben ze bijgevuld ofzo. Mocht ik 230 euro aftikken. Nu wordt de koelkast helaas nog veel warmer, hij staat nu op 19 graden, dus bijna kamertemperatuur (die is rond de 21 graden).
Ben ik opgelicht? Kent iemand een bedrijf in region Delft wat wel betrouwbaar is?
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
  Forum Admin zondag 26 februari 2017 @ 15:14:37 #2
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_169154770
Voordat je er vanuit gaat dat je opgelicht bent zou ik gewoon weer opnieuw contact opnemen met het bedrijf dat ze prutswerk hebben afgeleverd en dat z.s.m. mogen komen oplossen.
Als je nu weer 230 euro bij een ander bedrijf aftikt had je net zo goed een nieuwe en energiezuiniger koelkast kunnen kopen.
pi_169155245
*Als je niks te zeggen hebt, zeg dan niks!*

[ Bericht 86% gewijzigd door Vonkenboer op 27-02-2017 20:03:20 ]
pi_169155541
voor ietsies meer dan 230 euro heb je een nieuwe, dat weet je toch?
Verder, reageer eens niet zo agressief
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_169158502
Wat een waardeloze reacties hier weer :')

had ik ook wel kunnen weten, het immers fok.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_169158787
Betere vraag is waarom je een ander bedrijf laat komen terwijl je garantie hebt (5 jaar bij Etna). Nu heb je die verspeeld, bel dus dat onderhoudsbedrijf weer op en laat ze het herstellen. Ook geen voorrijdkosten betalen, immers hebben ze het de eerste keer verkeerd uitgevoerd.
pi_169158831
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:35 schreef Sicstus het volgende:
Wat een waardeloze reacties hier weer :')

had ik ook wel kunnen weten, het immers fok.
Op dezelfde regel vraag je op je bent opgelicht en benoem je het huidig bedrijf als onbetrouwbaar.

Daarnaast waren je minimale kosten 59,- en heb jezelf besloten om een extra 171,- uit te geven aan een koelkast die dit hoogst waarschijnlijk niet waard is. En je hebt garantie op de reparatie maar nog geen nieuw contact met het bedrijf opgenomen.

Als jij een bagger OP maakt en voorbarige conclusies trekt in verband met een reparatie die je nooit had moeten laten uitvoeren, dan krijg je ook bagger reacties.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_169158937
quote:
12 maanden garantie
Witgoedservice Delfland geeft 12 maanden garantie op uitgevoerde reparaties en de vervangen onderdelen.
015-7600018

En als monteur zijnde, als je het zelf zo goed weet, repareer je hem lekker zelf.
.
pi_169158972
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:51 schreef Randy_S het volgende:
Betere vraag is waarom je een ander bedrijf laat komen terwijl je garantie hebt (5 jaar bij Etna). Nu heb je die verspeeld, bel dus dat onderhoudsbedrijf weer op en laat ze het herstellen. Ook geen voorrijdkosten betalen, immers hebben ze het de eerste keer verkeerd uitgevoerd.
Dan ga jij ervan uit dat TS de papieren heeft gelezen en zijn toestel binnen 30 dagen heeft geregistreerd bij ETNA. Ik ga daar niet van uit. En tevens zou TS onder de verlengde garantie nog steeds niet vrij van kosten zijn geweest.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
pi_169159056
Verkoop hem als kachel 8-)
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_169159451
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:58 schreef Fer het volgende:

[..]

015-7600018

En als monteur zijnde, als je het zelf zo goed weet, repareer je hem lekker zelf.
Dat is dus ook al een leugen, op de bon staat 6 maanden garantie. Onbetrouwbaar dus.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_169159477
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:59 schreef hottentot het volgende:

[..]

Dan ga jij ervan uit dat TS de papieren heeft gelezen en zijn toestel binnen 30 dagen heeft geregistreerd bij ETNA. Ik ga daar niet van uit. En tevens zou TS onder de verlengde garantie nog steeds niet vrij van kosten zijn geweest.
In de kleine lettertjes staat ook dat je de installatie moet laten uitvoeren door een erkende ETNA-installateur. Bij mij heeft de aannemer het gedaan die de rest van het huis heeft opgeknapt, en die is dat dus niet. Dus ik heb sowieso nooit garantie gehad.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_169159611
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:20 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Dat is dus ook al een leugen, op de bon staat 6 maanden garantie. Onbetrouwbaar dus.
Euh nee, het moet zijn: DUS Sicstus wat is je probleem je hebt garantie doe eens bellen....
pi_169172372
Een koelkast hoeft nooit bijgevuld te worden, het is een compleet gesloten systeem. Als er bijgevuld moet worden is de koelkast lek.
Newton is dood, Einstein is overleden en ik voel me ook niet lekker..
pi_169180944
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 08:50 schreef mister_white het volgende:
Een koelkast hoeft nooit bijgevuld te worden, het is een compleet gesloten systeem. Als er bijgevuld moet worden is de koelkast lek.
Dus opgelicht.
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_169181542
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 17:34 schreef Sicstus het volgende:

[..]

Dus opgelicht.
Domme monteur, die net verder kijkt.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')