abonnement Unibet Coolblue
pi_169157023
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 15:01 schreef Monolith het volgende:

[..]

Als je niet zo was, dan had je wellicht bedacht dat betalende abonnees en bereik twee volstrekt verschillende zaken zijn.
Wat zou wel een goede vergelijking zijn, de verkoop van non-hybrid seed packs, prepper videos en boeken?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169157102
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2017 16:33 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Wat zou wel een goede vergelijking zijn, de verkoop van non-hybrid seed packs, prepper videos en boeken?
Nee, gewoon unieke bezoekers per maand aangezien ze beiden online te vinden zijn. Echt recente cijfers heb ik zo niet bij de hand, maar begin vorig jaar zat de NYT op iets van 73 miljoen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169157742
quote:
15s.gif Op zondag 26 februari 2017 15:59 schreef Barbusse het volgende:
Iemand als Alex Jones in de discussie proberen te betrekken is eigenlijk best wel eng...
Hij is een adviseur van het Witte Huis nu.

In plaats van die mensen proberen te begrijpen zijn ze weggezet als 'gekken', 'idioten'. Alex Jones is best wel een gekkie ja, maar nu is hij een 06 nummer verwijderd van het oor van de president van de VS. Net als Steve Bannon trouwens. Niet de dialoog aan gaan en zeggen, "Goh steve, je hebt wel een punt met die Midden klasse, maar hoe jij dat schrijft op Breitbart dat klopt niet" , nee gelijk roepen: "NAZI!". Romney: "De Russen zijn een geopolitieke vijand". Debate moderator: "Haha Romney denkt dat Rusland de vijand is, terwijl Clinton hen een plastic reset knop heeft aangeboden :') "

Alle anders denkenden, zoals Ron Paul, Mitt Romney, Sarah Palin zijn op een hoop gegooid, belachelijk gemaakt en uitgelachen door de media en de 'experts' in een orgie van Obama en neo-liberale adoratie. En nu zijn letterlijk Breitbart/4chan en InfoWars aan de macht:

Trump: "Those people[politicans] used to laugh at me, now they're not laughing so much anymore"

Al hadden de liberalen Manafort via de media niet smerig aangevallen via door en door corrupt Oekraine dan had Trump nu ergens in Schotland op een golfbaan gestaan in plaats van in het Witte Huis gezeten. Al was de strategie van CNN en Clinton niet om 'fringe candidates' als Trump te gebruiken om 'echte' kandidaten als Bush en Rubio te dwarsbomen dan had Trump niet eens de primaries door gekomen. They've engineered their own demise. _O-
pi_169157860
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:01 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij is een adviseur van het Witte Huis nu.

In plaats van die mensen proberen te begrijpen zijn ze weggezet als 'gekken', 'idioten'. Alex Jones is best wel een gekkie ja, maar nu is hij een 06 nummer verwijderd van het oor van de president van de VS. Net als Steve Bannon trouwens. Niet de dialoog aan gaan en zeggen, "Goh steve, je hebt wel een punt met die Midden klasse, maar hoe jij dat schrijft op Breitbart dat klopt niet" , nee gelijk roepen: "NAZI!". Romney: "De Russen zijn een geopolitieke vijand". Debate moderator: "Haha Romney denkt dat Rusland de vijand is, terwijl Clinton hen een plastic reset knop heeft aangeboden :') "

Alle anders denkenden, zoals Ron Paul, Mitt Romney, Sarah Palin zijn op een hoop gegooid, belachelijk gemaakt en uitgelachen door de media en de 'experts' in een orgie van Obama en neo-liberale adoratie. En nu zijn letterlijk Breitbart/4chan en InfoWars aan de macht:

Trump: "Those people[politicans] used to laugh at me, now they're not laughing so much anymore"

Al hadden de liberalen Manafort via de media niet smerig aangevallen via door en door corrupt Oekraine dan had Trump nu ergens in Schotland op een golfbaan gestaan in plaats van in het Witte Huis gezeten. Al was de strategie van CNN en Clinton niet om 'fringe candidates' als Trump te gebruiken om 'echte' kandidaten als Bush en Rubio te dwarsbomen dan had Trump niet eens de primaries door gekomen. They've engineered their own demise. _O-
Ik weet niet wat je nu probeert te zeggen... Wil je nu beweren dat het ok is dat aluhoedjes als Jones en Bannon nu directe invloed hebben op beslissingen gemaakt in the white house? Ik hoop toch van niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_169157911
Nintex pleurt er gewoon weer een stukje onsamenhangend geraaskal tegenaan. Hoe zes miljoen unieke maandelijkse bezoekers meer is dan 73 miljoen gaat hij natuurlijk niet uitleggen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169157978
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:01 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij is een adviseur van het Witte Huis nu.

In plaats van die mensen proberen te begrijpen zijn ze weggezet als 'gekken', 'idioten'. Alex Jones is best wel een gekkie ja, maar nu is hij een 06 nummer verwijderd van het oor van de president van de VS. Net als Steve Bannon trouwens. Niet de dialoog aan gaan en zeggen, "Goh steve, je hebt wel een punt met die Midden klasse, maar hoe jij dat schrijft op Breitbart dat klopt niet" , nee gelijk roepen: "NAZI!". Romney: "De Russen zijn een geopolitieke vijand". Debate moderator: "Haha Romney denkt dat Rusland de vijand is, terwijl Clinton hen een plastic reset knop heeft aangeboden :') "

Alle anders denkenden, zoals Ron Paul, Mitt Romney, Sarah Palin zijn op een hoop gegooid, belachelijk gemaakt en uitgelachen door de media en de 'experts' in een orgie van Obama en neo-liberale adoratie. En nu zijn letterlijk Breitbart/4chan en InfoWars aan de macht:

Trump: "Those people[politicans] used to laugh at me, now they're not laughing so much anymore"

Al hadden de liberalen Manafort via de media niet smerig aangevallen via door en door corrupt Oekraine dan had Trump nu ergens in Schotland op een golfbaan gestaan in plaats van in het Witte Huis gezeten. Al was de strategie van CNN en Clinton niet om 'fringe candidates' als Trump te gebruiken om 'echte' kandidaten als Bush en Rubio te dwarsbomen dan had Trump niet eens de primaries door gekomen. They've engineered their own demise. _O-
Wat heb jij gerookt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_169158034
quote:
15s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je nu probeert te zeggen... Wil je nu beweren dat het ok is dat aluhoedjes als Jones en Bannon nu directe invloed hebben op beslissingen gemaakt in the white house? Ik hoop toch van niet.
Omdat ze invloed hebben mag je Bannon en Jones blijkbaar geen gekkies meer vinden.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 26 februari 2017 @ 17:13:02 #33
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_169158051

Ik vond Colbert laatste de situatie wel redelijk goed weergeven.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_169158139
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat ze invloed hebben mag je Bannon en Jones blijkbaar geen gekkies meer vinden.
Maar dat zijn ze wel. So sue me. Die gasten hebben niks in politiek te zoeken.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_169158175
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:01 schreef Nintex het volgende:

[..]

Hij is een adviseur van het Witte Huis nu.

In plaats van die mensen proberen te begrijpen zijn ze weggezet als 'gekken', 'idioten'. Alex Jones is best wel een gekkie ja, maar nu is hij een 06 nummer verwijderd van het oor van de president van de VS. Net als Steve Bannon trouwens. Niet de dialoog aan gaan en zeggen, "Goh steve, je hebt wel een punt met die Midden klasse, maar hoe jij dat schrijft op Breitbart dat klopt niet" , nee gelijk roepen: "NAZI!". Romney: "De Russen zijn een geopolitieke vijand". Debate moderator: "Haha Romney denkt dat Rusland de vijand is, terwijl Clinton hen een plastic reset knop heeft aangeboden :') "

Alle anders denkenden, zoals Ron Paul, Mitt Romney, Sarah Palin zijn op een hoop gegooid, belachelijk gemaakt en uitgelachen door de media en de 'experts' in een orgie van Obama en neo-liberale adoratie. En nu zijn letterlijk Breitbart/4chan en InfoWars aan de macht:

Trump: "Those people[politicans] used to laugh at me, now they're not laughing so much anymore"

Al hadden de liberalen Manafort via de media niet smerig aangevallen via door en door corrupt Oekraine dan had Trump nu ergens in Schotland op een golfbaan gestaan in plaats van in het Witte Huis gezeten. Al was de strategie van CNN en Clinton niet om 'fringe candidates' als Trump te gebruiken om 'echte' kandidaten als Bush en Rubio te dwarsbomen dan had Trump niet eens de primaries door gekomen. They've engineered their own demise. _O-
Dat en terwijl men wel de hand boven het hoofd houdt van Pelosi die dacht dat Bush nog president was en Waters die dacht dat Rusland Korea was binnengevallen. Dit is echt één van zijn fenomenale speeches ever

pi_169158426
quote:
15s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:06 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je nu probeert te zeggen... Wil je nu beweren dat het ok is dat aluhoedjes als Jones en Bannon nu directe invloed hebben op beslissingen gemaakt in the white house? Ik hoop toch van niet.
Jij hoopt dat Bannon geen directe invloed heeft op beslissingen van het WH? Ze hebben hem een zitje in de NSC gegeven!
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_169158569
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:29 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Jij hoopt dat Bannon geen directe invloed heeft op beslissingen van het WH? Ze hebben hem een zitje in de NSC gegeven!
Nee... Dat is een ramp. Absoluut.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_169159753
quote:
15s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee... Dat is een ramp. Absoluut.

Bannon is nu White House Chief Strategist.

quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 17:17 schreef Schorpioen65 het volgende:

[..]

Dat en terwijl men wel de hand boven het hoofd houdt van Pelosi die dacht dat Bush nog president was en Waters die dacht dat Rusland Korea was binnengevallen. Dit is echt één van zijn fenomenale speeches ever

Dit was het mooiste moment uit de campagne. Trump die de elite onder de bus gooit zonder dat ze het door hebben. Hij is als een sloopkogel door het hele systeem gegaan waar hij zelf ooit een onderdeel van was.
pi_169159823
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:36 schreef Nintex het volgende:

[..]


Bannon is nu White House Chief Strategist.
Dat weet ik. En die vent hoort daar niet. Net zomin als ik daar hoor. Sterker nog; ik denk dat ik daar beter op m'n plaats ben dan die idioot.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_169159902
De president heeft toch wel meer macht dan ik dacht. Wat een mensen verzamelt die idioot om zich heen.
pi_169159977
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat weet ik. En die vent hoort daar niet. Net zomin als ik daar hoor. Sterker nog; ik denk dat ik daar beter op m'n plaats ben dan die idioot.
Dat dachten heel veel mensen, waaronder Hillary Clinton.


Ga maar een avondje Mark Blyth colleges en interviews kijken. Hij zag dit al van ver aankomen.
  zondag 26 februari 2017 @ 18:49:37 #42
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169160021
"Predictable" .. uhhuh.. enkele tienduizenden stemmen in verschillende staten hebben het verschil gemaakt. Dus ofwel hij heeft de marge overschat of hij verkoopt onzin.
  zondag 26 februari 2017 @ 18:56:49 #43
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_169160162
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:
"Predictable" .. uhhuh.. enkele tienduizenden stemmen in verschillende staten hebben het verschil gemaakt. Dus ofwel hij heeft de marge overschat of hij verkoopt onzin.
Die staten waren al meer dan 20 jaar blauw, toch wel een hele opgave die te flippen naar rood.
*Hosselcopter*
pi_169160202
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat dachten heel veel mensen, waaronder Hillary Clinton.


Ga maar een avondje Mark Blyth colleges en interviews kijken. Hij zag dit al van ver aankomen.
Doet niks af aan het feit dat Bannon een aluhoedje en een idioot is die niks te zoeken heeft in de politiek. Djeez, alsof we Elzies minister van binnenlandse zaken maken :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_169160329
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:47 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat dachten heel veel mensen, waaronder Hillary Clinton.


Ga maar een avondje Mark Blyth colleges en interviews kijken. Hij zag dit al van ver aankomen.
Ga je nog uitleggen waarom je denkt dat Infowars een groter bereik heeft dan de NYT of negeer je de onwelgevallige feiten maar weer gewoon net als je grote idool?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 26 februari 2017 @ 19:09:48 #46
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169160484
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 18:56 schreef Dibble het volgende:

[..]

Die staten waren al meer dan 20 jaar blauw, toch wel een hele opgave die te flippen naar rood.
Wist je dat men vroeger geen vaste kleur had op kaarten voor republikeinen en democraten? Dat is pas vanaf 2000 gemeengoed geworden. Buiten dat, wat heeft jouw opmerking te maken met wat ik zei?
pi_169160920
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 19:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ga je nog uitleggen waarom je denkt dat Infowars een groter bereik heeft dan de NYT of negeer je de onwelgevallige feiten maar weer gewoon net als je grote idool?
Infowars is inmiddels mainstream gegaan. In 2010 had hij 2 miljoen luisteraars, dat is volgens Jones zelf inmiddels verdubbeld.

quote:
The 42-year-old, who started his career with a call-in public access TV show in Austin, Texas, has a syndicated radio show across nearly 130 stations. The true size of his audience is difficult to determine, but he has claimed a daily five million radio listeners [...].
5 miljoen is alleen radio. Dan is er nog het Youtube kanaal, de Infowars website en PrisonPlanet. De Joe Rogan podcast met Jones is bijv. ook 3.5 miljoen keer bekeken.
pi_169161058
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 19:26 schreef Nintex het volgende:

[..]

Infowars is inmiddels mainstream gegaan. In 2010 had hij 2 miljoen luisteraars, dat is volgens Jones zelf inmiddels verdubbeld.

[..]

5 miljoen is alleen radio. Dan is er nog het Youtube kanaal, de Infowars website en PrisonPlanet. De Joe Rogan podcast met Jones is bijv. ook 3.5 miljoen keer bekeken.
Dergelijke getallen moet je wel van een tijdsperiode voorzien.

Maar hoe verhouden bovenstaande cijfers zich tot de NYT die alleen al op hun website meer dan 70 miljoen unieke bezoekers per maand krijgen denk je?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169161105
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 19:30 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dergelijke getallen moet je wel van een tijdsperiode voorzien.

Maar hoe verhouden bovenstaande cijfers zich tot de NYT die alleen al op hun website meer dan 70 miljoen unieke bezoekers per maand krijgen denk je?
pi_169161237
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 19:32 schreef Nintex het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
http://adage.com/article/(...)hington-post/302720/

Bijvoorbeeld.

Maar je ziet de ironie ook wel in van het feit dat jij roept om een bron terwijl je zelf niet aan bronvermelding doet, neem ik aan?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')