abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_169144186
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:24 schreef Redefine het volgende:
Als het Thomas is (of eigenlijk ook wel als het Jochem is), dan vind ik wel leuker dat het te raden was door het spel te volgen en niet op door een hint, die alleen maar op een manier te interpreteren was. Dus dat zou een positieve noot zijn voor de makers.
Ja je mag ook wel hopen dat ze na vorig jaar geleerd hebben om dat nooit meer zo obvious te doen
  zaterdag 25 februari 2017 @ 22:26:50 #77
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_169144199
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:26 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ja je mag ook wel hopen dat ze na vorig jaar geleerd hebben om dat nooit meer zo obvious te doen
Dat zal er heel erg veel mee te maken ja. Al was het met Kees ook al heel sterk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 22:27:26 #78
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169144213
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:17 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ik had dat in het Kees seizoen nogal. Ik riep steeds dat hij teveel geld had opgehaald, en dus de mol niet kon zijn. Maar het kwam door mijn oogkleppen, dat ik niet geloofde dat hij dat geld helemaal niet gepakt had (met het ontwikkelen van de foto's o.a.).
Ja en lekker geld verdienen in die finaleaflevering met de trein, wat achteraf gewoon gevouwen geld uit de pot bleek te zijn _O-

Maar het seizoen met Kees vond ik juist de leukste :D Deels omdat mooie omgeving en leuke groep O+ En deels omdat ik vanaf het begin al goed zat door hints die ik zélf tijdens de afleveringen heb opgepikt, en die achteraf ook echte hints bleken te zijn _O_ Soms is het niet leuk als het zo vroeg al 'duidelijk' is, maar het is wel leuk als je dingen zelf oppikt (ipv via anderen), en gelukkig zaten heel veel mensen nog op Carolien en Paulien dus was 't ook weer niet zo duidelijk. En Kees was gewoon een toffe mol met leuke molacties :D

Susan vond ik bijv hééélemaal niks :') Sowieso omdat Jan-Willem de mol was natuurlijk. Maar haar molacties waren ook allemaal nietszeggend. Zo'n anticlimax dan. Ik wil gewoon brutale dingen zien die je onder het oog van de camera en kandidaten hebt geflikt :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 22:28:14 #79
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169144239
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:24 schreef Redefine het volgende:
Als het Thomas is (of eigenlijk ook wel als het Jochem is), dan vind ik wel leuker dat het te raden was door het spel te volgen en niet op door een hint, die alleen maar op een manier te interpreteren was. Dus dat zou een positieve noot zijn voor de makers.
Ja dit ook wel :Y
Misschien is dát wel anders aan dit seizoen: ze hebben er gewoon helemaal geen 'televisie-hints' in verstopt, op de titels en tweets na :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 22:28:42 #80
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169144249
Thomas is trouwens wel vaker NET te laat geweest of NET gepakt op het laatste moment. En dan heb ik het (uit mijn hoofd) over die lasso opdracht waar hij door de cowboy werd gevangen en bij de schiet opdracht van vorige week dat hij net te laat binnen kwam omdat hij zogenaamd de andere kandidaten niet hoorde.
吴 曼 迪
  PR en moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 22:30:36 #81
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169144277
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:28 schreef megamandy het volgende:
Thomas is trouwens wel vaker NET te laat geweest of NET gepakt op het laatste moment. En dan heb ik het (uit mijn hoofd) over die lasso opdracht waar hij door de cowboy werd gevangen en bij de schiet opdracht van vorige week dat hij net te laat binnen kwam omdat hij zogenaamd de andere kandidaten niet hoorde.
Ja hij weet zichzelf op die manier heel 'fanatiek' te laten lijken, of in ieder geval op het moment zelf niet superverdacht omdat hij toch echt z'n best leek te doen ofzo.
Alles wat ik van 'm zie bevestigt voor mij gewoon dat hij de mol is :@ Vind hem ook de enige in de groep die ik nooit echt oprecht over heb zien komen, altijd een beetje geacteerd.
Dus als hij niet de mol blijkt te zijn dan chapeau voor de acteerskills van die persoon _O_ :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 22:31:56 #82
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_169144313
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja hij weet zichzelf op die manier heel 'fanatiek' te laten lijken, of in ieder geval op het moment zelf niet superverdacht omdat hij toch echt z'n best leek te doen ofzo.
Alles wat ik van 'm zie bevestigt voor mij gewoon dat hij de mol is :@ Vind hem ook de enige in de groep die ik nooit echt oprecht over heb zien komen, altijd een beetje geacteerd.
Dus als hij niet de mol blijkt te zijn dan chapeau voor de acteerskills van die persoon _O_ :D
Hij heeft één bepaalde geschrokken blik die van hem zelf is denk ik, maar die hij ook expres op kan zetten zo lijkt het. Het is sowieso een goede acteur.
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  zaterdag 25 februari 2017 @ 22:34:20 #83
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_169144379
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja en lekker geld verdienen in die finaleaflevering met de trein, wat achteraf gewoon gevouwen geld uit de pot bleek te zijn _O-

Maar het seizoen met Kees vond ik juist de leukste :D Deels omdat mooie omgeving en leuke groep O+ En deels omdat ik vanaf het begin al goed zat door hints die ik zélf tijdens de afleveringen heb opgepikt, en die achteraf ook echte hints bleken te zijn _O_ Soms is het niet leuk als het zo vroeg al 'duidelijk' is, maar het is wel leuk als je dingen zelf oppikt (ipv via anderen), en gelukkig zaten heel veel mensen nog op Carolien en Paulien dus was 't ook weer niet zo duidelijk. En Kees was gewoon een toffe mol met leuke molacties :D

Susan vond ik bijv hééélemaal niks :') Sowieso omdat Jan-Willem de mol was natuurlijk. Maar haar molacties waren ook allemaal nietszeggend. Zo'n anticlimax dan. Ik wil gewoon brutale dingen zien die je onder het oog van de camera en kandidaten hebt geflikt :D
Het seizoen met Kees was grotendeels inderdaad een heel tof seizoen. Prachtige omgeving en een hele goede mol. Alleen de opdrachten waren negen van de tien keer nogal suf.

Susan en Anne-Marie vond ik verschrikkelijk en vind ik nog steeds de twee meest waardeloze mollen (het seizoen in Japan heb ik niet gezien, dus kan ik niet oordelen over de veel bekritiseerde Kim als mol). Beide deden ze helemaal niks en beiden vind ik het verschrikkelijke vrouwen. En daar kwam nog bovenop, dat ze beiden heel erg mazzel hadden met enorm (onbedoeld) mollende kandidaten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 22:36:04 #84
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_169144411
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:28 schreef megamandy het volgende:
Thomas is trouwens wel vaker NET te laat geweest of NET gepakt op het laatste moment. En dan heb ik het (uit mijn hoofd) over die lasso opdracht waar hij door de cowboy werd gevangen en bij de schiet opdracht van vorige week dat hij net te laat binnen kwam omdat hij zogenaamd de andere kandidaten niet hoorde.
Bij de opdracht met het schieten was het vooral typerend dat hij het eerste rondje heel snel was, terwijl dat in het nadeel was. Om vervolgens dat te combineren met het net niet binnenhalen van de 100 euro. De mol heeft zeker daar geoefend om heel snel te zijn, omdat dat gewoon nadelig is.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 22:40:30 #85
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169144508
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:34 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het seizoen met Kees was grotendeels inderdaad een heel tof seizoen. Prachtige omgeving en een hele goede mol. Alleen de opdrachten waren negen van de tien keer nogal suf.

Susan en Anne-Marie vond ik verschrikkelijk en vind ik nog steeds de twee meest waardeloze mollen (het seizoen in Japan heb ik niet gezien, dus kan ik niet oordelen over de veel bekritiseerde Kim als mol). Beide deden ze helemaal niks en beiden vind ik het verschrikkelijke vrouwen. En daar kwam nog bovenop, dat ze beiden heel erg mazzel hadden met enorm (onbedoeld) mollende kandidaten.
Wat me van Anne-Marie nog wél goed bijstaat als toffe molactie was dat met die schoolbord-stier de berg op sjouwen en woorden moeten schrijven, dat ze zo met haar rug naar de schrijvende kandidaten toe staat en die camera in kijkt en zo dat krijtje wegflikkert _O-
Da's wel echt lef hebben hoor, ze kon helemaal niet zien of een van de kandidaten (op nog geen meter afstand) toevallig net achterom keek ofzo :D

Hier op 00:56 gelijk
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 22:41:32 #86
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_169144553
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wat me van Anne-Marie nog wél goed bijstaat als toffe molactie was dat met die schoolbord-stier de berg op sjouwen en woorden moeten schrijven, dat ze zo met haar rug naar de schrijvende kandidaten toe staat en die camera in kijkt en zo dat krijtje wegflikkert _O-
Da's wel echt lef hebben hoor, ze kon helemaal niet zien of een van de kandidaten (op nog geen meter afstand) toevallig net achterom keek ofzo :D

Hier op 00:56 gelijk
Dat was ook heel tof ja. Maar het probleem was, dat het gebracht werd, dat ze daardoor een supermol was, terwijl dat een van de weinige acties was.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 22:44:46 #87
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169144657
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat was ook heel tof ja. Maar het probleem was, dat het gebracht werd, dat ze daardoor een supermol was, terwijl dat een van de weinige acties was.
Ja klopt, da's dan alsnog een anticlimax. Maar bij Susan was dat al helemaaaal erg :')

Bij Kees is het die hele aflevering (vanaf 11:24) gewoon genieten _O_
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  Moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 22:52:27 #88
42184 crew  DaMart
pi_169144863
Net de aflevering pas kunnen zien... jammer dat ze de afvaller nog niet bekend hebben gemaakt... -O-.

Na de alfabetopdracht vroeg Art of het een VLaams alfabet was. Thomas komt uit België, zou dat een verwijzing naar hem als mol zijn?

Daarnaast werd weer van Jochem duidelijk het kamernummer in beeld gebracht... 508 (bij elkaar opgeteld 13, wat de letter M (van mol) zou kunnen zijn, al blijf ik bij Thomas als mol.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_169144900
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja klopt, da's dan alsnog een anticlimax. Maar bij Susan was dat al helemaaaal erg :')

Bij Kees is het die hele aflevering (vanaf 11:24) gewoon genieten _O_
Kees was idd 1 van de betere ontknopingen.
Ik heb erg vaak een anticlimax gevoel omdat de Mol enorm triomfantelijk vertelt over acties waarvan je denkt 'was dat het nou?'
Grote uitzondering was Milouschka, omdat iedereen haar het hele seizoen zó als dom had afgeschreven dat haar 'haha, ik had jullie te pakken!'-houding als zó'n terechte 'wraak' voelde :)

Vond de ontknoping van de Vlaamse Mol vorig jaar ook stukken beter, omdat bij bijna elke opdracht stil gestaan werd, ook degenen waar het niet lukte om te saboteren, met uitleg.
Vond ik erg verfrissend omdat ik bij 'onze' Mol toch heel vaak blijf denken 'maar hoe zat dat dan?'
  PR en moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 22:57:48 #90
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169145006
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:53 schreef Maartel het volgende:

[..]

Kees was idd 1 van de betere ontknopingen.
Ik heb erg vaak een anticlimax gevoel omdat de Mol enorm triomfantelijk vertelt over acties waarvan je denkt 'was dat het nou?'
Grote uitzondering was Milouschka, omdat iedereen haar het hele seizoen zó als dom had afgeschreven dat haar 'haha, ik had jullie te pakken!'-houding als zó'n terechte 'wraak' voelde :)

Vond de ontknoping van de Vlaamse Mol vorig jaar ook stukken beter, omdat bij bijna elke opdracht stil gestaan werd, ook degenen waar het niet lukte om te saboteren, met uitleg.
Vond ik erg verfrissend omdat ik bij 'onze' Mol toch heel vaak blijf denken 'maar hoe zat dat dan?'
Ja het is heel jammer dat ze niet álle molacties en molbiechten uitzenden, maar slechts een selectie daarvan. En naderhand zeggen ze dan dat ze ze op internet zetten, maar dan komt alleen de ook-op-tv-uitgezonde selectie daarop te staan.
Sowieso dat er veel meer dingen gebeurd zijn die de mol heeft uitgevreten, die gewoon ergens op beeld staan maar die wij niet te zien krijgen ;(
Karige selectie de laatste jaren.

Kees maakte gewoon van alles een bazenactie, maar ook daarvan was vast nog veel meer materiaal geweest.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 23:14:58 #91
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169145367
Nu ik dat filmpje zie van Kees; ze hebben dit jaar helemaal geen spel gehad dat je de moel kan "ontmoeten".
吴 曼 迪
pi_169145422
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:07 schreef Psy-freak het volgende:

Duidelijk. Ik zet in op Thomas. Die blik toen Sanne ging zoeken naar die polaroid was voor mij de definitieve 'ja'.
Tenzij ze zo gehaaid is dat ze .....
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  PR en moderator zaterdag 25 februari 2017 @ 23:19:31 #93
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169145462
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:14 schreef megamandy het volgende:
Nu ik dat filmpje zie van Kees; ze hebben dit jaar helemaal geen spel gehad dat je de moel kan "ontmoeten".
Nee idd :o Jammer wel. Daar kwam bij Dennis toen ook dat mooie van 'is ego de mol?' :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 23:40:26 #94
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_169145841
quote:
12s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:17 schreef svann het volgende:

[..]

Tenzij ze zo gehaaid is dat ze .....
Hou op hoor
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_169145842
Maar met de WIDM heb krijg je nu toch nog een week gratis punten als je op Jochem inzet? Want die gaat er volgende week niet uit...
  zaterdag 25 februari 2017 @ 23:56:45 #96
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_169146088
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 23:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nee idd :o Jammer wel. Daar kwam bij Dennis toen ook dat mooie van 'is ego de mol?' :D
Zat toevallig de ontknopingsaflevering van Dennis nog eens te bekijken. In principe was hij niet heel sterk qua zelf mollen, hij had veel geluk met Patrick erbij die de helft van de tijd geen flauw idee had wat er allemaal gebeurde haha.
Maar het was zo sterk van hem dat niemand hem als verdachte had, ze konden het gewoon echt niet voorstellen dat Dennis de mol was _O- Alleen Edo had in de finale op hem gestemd en verder nooit iemand.
吴 曼 迪
pi_169146118
De beste Mollen zijn niet de Mollen die WIJ leuk vinden zoals Kees. De beste Mollen zijn diegene die amper tot niet verdacht worden door de kandidaten, dus Dennis Weening en Thomas. Ook al lijkt Thomas een sufkut, hij doet het erg goed.

Raam Taal kan volgens mij ook slaan op het laatste shot waar Thomas voor de computer zit en je volgens mij zijn silhouette in het raam ziet. Het raam verteld.... etc vul in. Of op zijn uitspraak; De Mol lacht oftewel hij brengt zelf de hint naar buiten.
  zondag 26 februari 2017 @ 00:02:08 #98
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_169146175
App: cadeautje van de mol, check je punten :?

EDIT: is geen hint
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
pi_169146200
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja en lekker geld verdienen in die finaleaflevering met de trein, wat achteraf gewoon gevouwen geld uit de pot bleek te zijn _O-

Maar het seizoen met Kees vond ik juist de leukste :D Deels omdat mooie omgeving en leuke groep O+ En deels omdat ik vanaf het begin al goed zat door hints die ik zélf tijdens de afleveringen heb opgepikt, en die achteraf ook echte hints bleken te zijn _O_ Soms is het niet leuk als het zo vroeg al 'duidelijk' is, maar het is wel leuk als je dingen zelf oppikt (ipv via anderen), en gelukkig zaten heel veel mensen nog op Carolien en Paulien dus was 't ook weer niet zo duidelijk. En Kees was gewoon een toffe mol met leuke molacties :D

Susan vond ik bijv hééélemaal niks :') Sowieso omdat Jan-Willem de mol was natuurlijk. Maar haar molacties waren ook allemaal nietszeggend. Zo'n anticlimax dan. Ik wil gewoon brutale dingen zien die je onder het oog van de camera en kandidaten hebt geflikt :D
Brutale dingen willen ze allemaal wel, maar je bent ZO afhankelijk van je kandidaten. Of ze je doorhebben of je uberhaupt de ruimte krijgt etc etc.
  zondag 26 februari 2017 @ 02:17:16 #100
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_169148065
Groot deel van seizoen Diederik verdacht, met als tweede opties Sanne en Jochem. Sinds vorige aflevering echter volledig geswitcht naar Thomas (waarbij ik ook punten op Diederik had omdat ik verwachtte dat hij dan zou winnen).

Ivm de uitgestelde executie vraag ik me wel af hoe het inzetten via de app nu gaat; het zal toch niet zo zijn dat er volgende aflevering dus eigenlijk twee mensen afvallen (die van deze week + de verliezer)? Dan werkt de app toch niet meer?

Overigens zou ik bijzonder verbaasd zijn als het toch Jochem is. Mijn moeder verdenkt hem al het hele seizoen, maar die trapt vaak in mollenstreken die véél te obvious zijn en zit daarop op hem.

Als het niet Jochem is, maar Thomas, wat ik nog steeds het meeste kans geef, is het wel de vraag wie eruit gaat.
- Sanne? Zit 75% Jochem en 25% Thomas (gaat eruit bij executie)
- Jochem? Zit vermoedelijk ongeveer 50-50 op Thomas en Diederik na het eye-opener gesprek tussen hem en Sanne (verliezer, hoewel hij nog vol kan switchen naar Thomas als hij ziet dat Sanne's resultaat onheil voorspelt - in dat geval gaat het om meeste vragen goed)
- Diederik? Via montage weten we eigenlijk niet op wie het het meeste inzette; maar ik vermoed gewoon bijna 100% Thomas. Via edits proberen makers ons erop te wijzen dat hij Sanne ook verdacht vindt maar dan was hij er imo allang uitgevlogen en ik vind hem daar eigenlijk ook gewoon te slim voor (winnaar)

Als Jochem toch de mol is:
- Sanne wordt dan vermoedelijk winnaar
- Diederik en Thomas moeten knokken om meeste goede antwoorden en verliezen/gaan eruit; waarbij ik niet durf te zeggen wie van de twee dan het meeste op Jochem zou inzetten

Als om een of andere reden Diederik de mol is:
- Wint Jochem of Thomas, afhankelijk van aantal goede antwoorden
- Sanne verliest sowieso

In onwaarschijnlijke geval Sanne het is:
- Wint Thomas of Diederik, afhankelijk van de spreiding
- Verliest Jochem

Uiteindelijk is het gedeelte van elke WIDM aflevering waar kandidaten aangeven op wie ze stemmen toch de beste aanwijzingen die we hebben, gecombineerd met de groene / rode schermen die we zien.
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')