abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170259977
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2017 06:40 schreef KingRoland het volgende:
JAAAAA UUB!!! voor de 2e keer genoemd. Jaja hij komt eraan jongens.

Ik denk ook wat Geekdom zei bij zijn review is dat dragonball super een timeskip gaat maken na de tournament arc en dat dat daarna samenvalt na het einde van dragonball z en er nog een arc komt.

Uub _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik dacht dat er maar +/- 100 afleveringen kwamen van DBS?
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 16 april 2017 @ 15:45:22 #152
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170260093
Als ze er maar geen GT shit van maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 16 april 2017 @ 16:37:24 #153
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_170261481
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 15:40 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Ik dacht dat er maar +/- 100 afleveringen kwamen van DBS?
Meer dan 100.
pi_170266419
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 15:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ze er maar geen GT shit van maken.
DBS is op momenten niet veel beter dan GT..

Anyways deze aflevering kunnen we weer snel vergeten en dat einde was al helemaal slecht....
pi_170283222
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 11:33 schreef TryX het volgende:
Wellicht weer zeikerig.. maar.. eerste vorm van cell versloeg android 17.. ssj 1 vegeta versloeg cell in 2e vorm.. cell in 3e vorm versloeg vegeta en trunks. Gohan ssj2 versloeg cell.. daarna heb je nog ssj3 en ssjblue plus alle extra's..

En nu houd android 17 stand tegen ssjblue?
De enige keer dat SSG sterk aanvoelde was toen Vegeta zijn kracht liet zien tegen Trunks in SS2. Voor de rest lijkt altijd iedereen zich staande te kunnen houden tegen die vorm of het nou 17 is, krillin of noem het maar op
pi_170283583
Popo had wel gelijk, ze kijken alleen naar het universum, terwijl ze op aarde ook behoorlijk sterker werden
  maandag 17 april 2017 @ 16:47:28 #157
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170287003
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2017 11:33 schreef TryX het volgende:
Wellicht weer zeikerig.. maar.. eerste vorm van cell versloeg android 17.. ssj 1 vegeta versloeg cell in 2e vorm.. cell in 3e vorm versloeg vegeta en trunks. Gohan ssj2 versloeg cell.. daarna heb je nog ssj3 en ssjblue plus alle extra's..

En nu houd android 17 stand tegen ssjblue?
Beiden gaven aan dat ze niet op hun maximum vochten.
1 + 1 = blauw
pi_170287640
quote:
3s.gif Op maandag 17 april 2017 16:47 schreef Kamina het volgende:

[..]

Beiden gaven aan dat ze niet op hun maximum vochten.
Dan nog gaat het nergens over


Dit is het enige moment dat SSG indruk maakte op mij. Ja, en natuurlijk tegen Zamasu maar dat is lastiger in perspectief te zetten dan een SS2 Trunks. Hij maakte geen schijn van kans tegen Vegeta, maar de rest allemaal wel. Zelfs Krillin, of Goku nou voluit ging of niet.

Dat mis ik toch wel een beetje. Dat moment van Beerus tegen SS3 Goku maakte veel indruk. Maar nu lijkt iedereen tegen elkaar te zijn opgewassen of je nou blauw, groen, rood, geel of paars bent.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2017 17:10:46 ]
pi_170287890
quote:
1s.gif Op maandag 17 april 2017 17:09 schreef Azpilicueta het volgende:
Dat mis ik toch wel een beetje. Dat moment van Beerus tegen SS3 Goku maakte veel indruk. Maar nu lijkt iedereen tegen elkaar te zijn opgewassen of je nou blauw, groen, rood, geel of paars bent.
Ik heb hetzelfde een beetje hoor. Tuurlijk zullen ze allemaal een beetje sterker geworden zijn, maar zij trainden 'normaal (17 'traint' tegen normale humans, die voor Goku in de originele DB 10 al geen match waren)'. Goku was al gruwelijk veel sterker en traint met fucking Gods. In SS2 won ie volgens mij al van de grootste evils (Majin Buu enzo, daar waren zelfs de supreme kais bang voor).

Volgens mij weten de schrijvers het gewoon niet zo meer, hoe ze nog een uitdaging kunnen creëren. Dus doen ze het op deze manier: Door Goku met oudgedienden te laten sparren.

Straks krijg je natuurlijk tijdens de battle royale allemaal van die mini-gevechten tussen de Krillin's enzo, terwijl Goku SSJblue natuurlijk in een paar seconden alle tegenstanders van dergelijke levels de ring uit kan gooien.
beter een knipoog dan een blauw oog
  maandag 17 april 2017 @ 17:23:10 #160
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170287993
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:17 schreef Knipoogje het volgende:
Volgens mij weten de schrijvers het gewoon niet zo meer, hoe ze nog een uitdaging kunnen creëren. Dus doen ze het op deze manier: Door Goku met oudgedienden te laten sparren.
Dat hele idee van powerlevels is beperkend; een fout van de schrijver imho.

quote:
Straks krijg je natuurlijk tijdens de battle royale allemaal van die mini-gevechten tussen de Krillin's enzo, terwijl Goku SSJblue natuurlijk in een paar seconden alle tegenstanders van dergelijke levels de ring uit kan gooien.
Of zoals nu, een Goku die ongewone abilities tegenkomt, maar overwint door wilskracht en doorzetten; iets dat gebruikelijk is in anime.
1 + 1 = blauw
pi_170297256
Goku vecht gewoon niet serieus joh. Hij vecht natuurlijk om de kracht van zijn teamgenoten te meten en niet om ze te verslaan. Kijk naar Krilin vs Goku bv. Het leek alsof Krilin SSJB aan kon, maar voor de gevecht gaf Gohan al aan dat er een groot verschil in power was.
pi_170297667
18 had 17 moeten vragen om Buu te verslaan.
pi_170312574
Stom...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170318397
Iedereen die een beetje sip doet over dat 17 en krillin makkelijk mee kunnen is omdat goku niet voluit gaat. SSB is volledige ki controle. Hier een goede uitleg:
  woensdag 19 april 2017 @ 16:46:23 #165
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_170333353
quote:
0s.gif Op maandag 17 april 2017 17:17 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde een beetje hoor. Tuurlijk zullen ze allemaal een beetje sterker geworden zijn, maar zij trainden 'normaal (17 'traint' tegen normale humans, die voor Goku in de originele DB 10 al geen match waren)'. Goku was al gruwelijk veel sterker en traint met fucking Gods. In SS2 won ie volgens mij al van de grootste evils (Majin Buu enzo, daar waren zelfs de supreme kais bang voor).

Volgens mij weten de schrijvers het gewoon niet zo meer, hoe ze nog een uitdaging kunnen creëren. Dus doen ze het op deze manier: Door Goku met oudgedienden te laten sparren.

Straks krijg je natuurlijk tijdens de battle royale allemaal van die mini-gevechten tussen de Krillin's enzo, terwijl Goku SSJblue natuurlijk in een paar seconden alle tegenstanders van dergelijke levels de ring uit kan gooien.
De uitdaging ligt niet in de vechtkracht, maar in de regels van het toernooi, als SSJB Goku op maximale kracht zn kiaoken kamehameha op een Bergamo afvuurt zal Bergamo dat niet overleven, maar dat betekent ook meteen dat goku gedqt word, in dat opzicht kun je characters als ros, tien en krillin er in schrijven, aangezien die alle drie in eerdere tenkaichis hebben laten zien dat dmv bepaalde truukjes sterkere tegenstanders kunnen overmeesteren.

Dat is zeg maar wat in het gevecht tussen krillin en gohan gebeurde. Wat de Androids betreft, 17 heeft even tegen cel gevochten, maar niet op volle kracht en werd net zoals 18 op een moment van onoplettendheid geabsorbeerd.Zelfs in het gevecht tussen Piccolo en 17 kun je niks over de kracht zeggen, aangezien ze een ongelimiteerde energie voorziening hebben en ki attacks kunnen blocken.
pi_170337768
quote:
7s.gif Op woensdag 19 april 2017 16:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

De uitdaging ligt niet in de vechtkracht, maar in de regels van het toernooi, als SSJB Goku op maximale kracht zn kiaoken kamehameha op een Bergamo afvuurt zal Bergamo dat niet overleven, maar dat betekent ook meteen dat goku gedqt word, in dat opzicht kun je characters als ros, tien en krillin er in schrijven, aangezien die alle drie in eerdere tenkaichis hebben laten zien dat dmv bepaalde truukjes sterkere tegenstanders kunnen overmeesteren.
En ik noem dat gewoon theorietjes verzinnen om de waarheid van die zwakheid van de DB serie te verbloemen. Het ligt helemaal niet aan de regels van het toernooi. Als ik 100x sterker dan jou ben, dan loop ik naar je toe, pak je op en smijt je uit de ring. En dat doe ik ook nog eens 100x zo snel als jij kan reageren. NIETS dat je ertegen kan doen. Je bent niet dood. Je bent outclassed.
beter een knipoog dan een blauw oog
  woensdag 19 april 2017 @ 20:12:35 #167
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_170337951
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:06 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

En ik noem dat gewoon theorietjes verzinnen om de waarheid van die zwakheid van de DB serie te verbloemen. Het ligt helemaal niet aan de regels van het toernooi. Als ik 100x sterker dan jou ben, dan loop ik naar je toe, pak je op en smijt je uit de ring. En dat doe ik ook nog eens 100x zo snel als jij kan reageren. NIETS dat je ertegen kan doen. Je bent niet dood. Je bent outclassed.
Klopt, maar als goku botamo alleen kan verslaan door hem uit uit de ring te gooien omdat hij imuun is voor zn aanvallen, heeft het er wel degelijk mee te maken.
  woensdag 19 april 2017 @ 20:19:21 #168
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_170338193
Daarbij is die zwakheid niet ter verwijten aan DBS, maar aan het begin van DBZ waarbij er opeens scouters in het spel kwamen, die eerst boven de 20.000 explodeerden, en daarna opeens boven de 200.000, alle plotholes en fanrants van kracht vs kracht vallen door die gebeurtenissen te baseren op een nummer, krillin die nappa of een frieza weet te verwonden terwijl zn werkelijk kracht een fractie is van wat zij veronderstellen etc.
pi_170350201
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2017 22:01 schreef Vlicious87 het volgende:
Iedereen die een beetje sip doet over dat 17 en krillin makkelijk mee kunnen is omdat goku niet voluit gaat. SSB is volledige ki controle. Hier een goede uitleg:
Ja, daar heb je misschien wel een punt al blijft die anti-climax nog wel een beetje :+
pi_170351024
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 20:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Daarbij is die zwakheid niet ter verwijten aan DBS, maar aan het begin van DBZ waarbij er opeens scouters in het spel kwamen, die eerst boven de 20.000 explodeerden, en daarna opeens boven de 200.000, alle plotholes en fanrants van kracht vs kracht vallen door die gebeurtenissen te baseren op een nummer, krillin die nappa of een frieza weet te verwonden terwijl zn werkelijk kracht een fractie is van wat zij veronderstellen etc.
Dat niet alleen, vergeet niet dat Nappa 1 vingertje omhoog deed en een hele stad ontplofte, en toen hij ging opladen (zijn ki verhogen) toen gingen alle steentjes zweven, de grond rondom hem trillen etc. Zijn power lvl was 5000. De laatst "gemeten/besproken" powerlvl is die van freeza, die had een pwrlvl van 1 miljoen, daarna nog 2 keer getransformeerd en gaf toen zelfs nog aan 1% te gebruiken van zijn kracht. SSJ1 versloeg hem gemakkelijk. Nu als iemand SSJ 1 gaat, gebeurt er niets, terwijl er eerder bij 5000 al de hele boel ontplofte etc.

Dit heeft wellicht te maken dat ze hen ki beter beheersen etc, maar toch slaat het nergens op. Daarbij hebben A17 & A18 geen onbeperkte energie zoals hier eerder werd aangegeven. Ze zijn beide menselijk met android onderdelen etc. Zijn ook al eerder een aantal keer buiten adem geweest etc.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_170356043
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:00 schreef TryX het volgende:

[..]

Dat niet alleen, vergeet niet dat Nappa 1 vingertje omhoog deed en een hele stad ontplofte, en toen hij ging opladen (zijn ki verhogen) toen gingen alle steentjes zweven, de grond rondom hem trillen etc. Zijn power lvl was 5000. De laatst "gemeten/besproken" powerlvl is die van freeza, die had een pwrlvl van 1 miljoen, daarna nog 2 keer getransformeerd en gaf toen zelfs nog aan 1% te gebruiken van zijn kracht. SSJ1 versloeg hem gemakkelijk. Nu als iemand SSJ 1 gaat, gebeurt er niets, terwijl er eerder bij 5000 al de hele boel ontplofte etc.

Dit heeft wellicht te maken dat ze hen ki beter beheersen etc, maar toch slaat het nergens op. Daarbij hebben A17 & A18 geen onbeperkte energie zoals hier eerder werd aangegeven. Ze zijn beide menselijk met android onderdelen etc. Zijn ook al eerder een aantal keer buiten adem geweest etc.
Dat is het dus een beetje. Roshie vernietigde de maan al met een powerlevel van onder de 100.
De huidige levels lopen in de honderden miljoenen zeg maar. Als je iemand au wil doen met zo'n power level moet je dus een beam afschieten met een kracht van honderden miljoenen. Die missen vaak (je weet wel, die mooie barages waardoor een enorme wolk ontstaat waarin de niet-gewonde vechtersbaas weer langzaam zichtbaar wordt). Dat betekent dat er tientallen ki-beams van miljoenen power de aarde in sloegen, daar waar 0.0001% al voldoende is om de hele aarde te vernietigen.

Dat is geen kwestie van inhouden of niet. Je hebt gewoon een bepaalde kracht nodig om iemand pijn te doen. Een barrage van pingpongballen op menselijke gooisnelheid voel je ook niet. En die bepaalde kracht is zo idioot groot dat de aarde een fractie daarvan niet kan weerstaan.

Kortom, fans moeten gewoon de logica loslaten en niet proberen te verdedigen en lekker van de cheesy serie genieten ;)
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_170356333
Mwa een serie waar je 'de logica moet loslaten' is geen serie die je wilt volgen mi.
  donderdag 20 april 2017 @ 19:50:57 #173
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170360361
Geekdom101 heeft net de nieuwe manga besproken. Ga het niet kijken, maar wacht op de vertaling. Hopelijk komt ie dit weekend online. :X
pi_170376349
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 16:14 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dat is het dus een beetje. Roshie vernietigde de maan al met een powerlevel van onder de 100.
De huidige levels lopen in de honderden miljoenen zeg maar. Als je iemand au wil doen met zo'n power level moet je dus een beam afschieten met een kracht van honderden miljoenen. Die missen vaak (je weet wel, die mooie barages waardoor een enorme wolk ontstaat waarin de niet-gewonde vechtersbaas weer langzaam zichtbaar wordt). Dat betekent dat er tientallen ki-beams van miljoenen power de aarde in sloegen, daar waar 0.0001% al voldoende is om de hele aarde te vernietigen.

Dat is geen kwestie van inhouden of niet. Je hebt gewoon een bepaalde kracht nodig om iemand pijn te doen. Een barrage van pingpongballen op menselijke gooisnelheid voel je ook niet. En die bepaalde kracht is zo idioot groot dat de aarde een fractie daarvan niet kan weerstaan.

Kortom, fans moeten gewoon de logica loslaten en niet proberen te verdedigen en lekker van de cheesy serie genieten ;)
Exact! :-) Serie is gewoon top, DBZ was beter, maargoed, vroegah was alles beter, toch? haha
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_170426246
Laat het alsjeblieft snel gedaan zijn met die filler afleveringen zeg....Wat een troep...Maargoed heb het er maar voor over in de hoop dat de volgende arc goed zal worden met wat extra tijd.
  zondag 23 april 2017 @ 14:27:52 #176
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170426328
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 14:25 schreef Odaiba het volgende:
Laat het alsjeblieft snel gedaan zijn met die filler afleveringen zeg....Wat een troep...Maargoed heb het er maar voor over in de hoop dat de volgende arc goed zal worden met wat extra tijd.
Het tempo is inderdaad tenenkrommend traag. De vertaling van de nieuwste manga mag ook wel opschieten.
  zondag 23 april 2017 @ 16:20:25 #177
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_170430132
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 09:48 schreef TryX het volgende:

[..]

Exact! :-) Serie is gewoon top, DBZ was beter, maargoed, vroegah was alles beter, toch? haha
Ik heb de DBZ Kai afleveringen gedownload errr. ik bedoel gezien. Het kwaliteitsverschil is aanzienlijk met DBSuper. Was me nooit eerder opgevallen. En dat rekken.. tja dat is altijd het zo geweest helaas. Ze doen er rustig 10 seconden over voor elke keer als zo'n figuur poept tijdens het vechten.
pi_170430425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2017 09:48 schreef TryX het volgende:

[..]

Exact! :-) Serie is gewoon top, DBZ was beter, maargoed, vroegah was alles beter, toch? haha
Ik moet eerlijk zeggen dat ik DBS op zich wel behoorlijk goed vindt t.o.v. Z (ik vond Z trouwens ook wel goed, maar beiden hebben wel minpunten), zeker na een tijdje (ik ben wat later in DBS ingestapt).

DBZ had ook zat filler, zat ook enorm veel reclame tussen en wat tijd rekken betreft, spande dat gevecht tegen Frieza toch wel de kroon :P
pi_170430458
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 16:20 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Ik heb de DBZ Kai afleveringen gedownload errr. ik bedoel gezien. Het kwaliteitsverschil is aanzienlijk met DBSuper. Was me nooit eerder opgevallen. En dat rekken.. tja dat is altijd het zo geweest helaas. Ze doen er rustig 10 seconden over voor elke keer als zo'n figuur poept tijdens het vechten.
heb je een li...err ik bedoel tip? :)
Dat rekken is idd altijd al zo geweest.

Ik vind deze fillers nog wel oké.
pi_170430613
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2017 12:00 schreef TryX het volgende:

[..]

Dat niet alleen, vergeet niet dat Nappa 1 vingertje omhoog deed en een hele stad ontplofte, en toen hij ging opladen (zijn ki verhogen) toen gingen alle steentjes zweven, de grond rondom hem trillen etc. Zijn power lvl was 5000. De laatst "gemeten/besproken" powerlvl is die van freeza, die had een pwrlvl van 1 miljoen, daarna nog 2 keer getransformeerd en gaf toen zelfs nog aan 1% te gebruiken van zijn kracht. SSJ1 versloeg hem gemakkelijk. Nu als iemand SSJ 1 gaat, gebeurt er niets, terwijl er eerder bij 5000 al de hele boel ontplofte etc.

Dit heeft wellicht te maken dat ze hen ki beter beheersen etc, maar toch slaat het nergens op. Daarbij hebben A17 & A18 geen onbeperkte energie zoals hier eerder werd aangegeven. Ze zijn beide menselijk met android onderdelen etc. Zijn ook al eerder een aantal keer buiten adem geweest etc.
Klopt. Maar ik denk dat ze zich hier ook een beetje ingestort hebben (dwz dat ze dit niet echt goed gepland hadden).

Ze wilden misschien ook indruk maken met hoe sterk Frieza werkelijk was (dat het een onneembare vesting was) en dat is toen ook gelukt.

Helaas is sindsdien de power level wel wat minder serieus te nemen geworden. Ik vind het dan wel weer oké dat power level niet allesbepalend is, anders wordt het gewoon een soort numbersgame (ik vond het wel cool dat Krillin toch de staart van Frieza eraf wist te hakken).

Ik neem het allemaal niet al te serieus, net zoals Amerikaanse films meestal geen goede verhaallijn hebben en dat voor mij geen reden is zo'n film te kijken.
pi_170438153
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 14:25 schreef Odaiba het volgende:
Laat het alsjeblieft snel gedaan zijn met die filler afleveringen zeg....Wat een troep...Maargoed heb het er maar voor over in de hoop dat de volgende arc goed zal worden met wat extra tijd.
Dat wilde ik ook gaan zeggen. Wanneer was Zamasu ook alweer verslagen? In februari ofzo? In die tussentijd heb je nergens naar gekeken
pi_170439730
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook gaan zeggen. Wanneer was Zamasu ook alweer verslagen? In februari ofzo? In die tussentijd heb je nergens naar gekeken
Dat voorbeeld toernooi was opzich wel leuk, maar nu wordt het niet leuk meer. Als ze nou meer moete in trainen of ander vechter zoeken hadden gedaan was het nog leuk om naar te kijken. Dit is gewoon troep.
  zondag 23 april 2017 @ 21:51:31 #183
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170441812
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 20:38 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat wilde ik ook gaan zeggen. Wanneer was Zamasu ook alweer verslagen? In februari ofzo? In die tussentijd heb je nergens naar gekeken
Nee man, november al weer. _O-
pi_170442407
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 21:51 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nee man, november al weer. _O-
Echt? Dat is alweer een halfjaar terug. Zo lang is het toch niet geleden? Ik bedoelde wanneer Zamasu werd verslagen, niet wanneer het begon
  zondag 23 april 2017 @ 22:14:51 #185
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170442812
quote:
1s.gif Op zondag 23 april 2017 22:04 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Echt? Dat is alweer een halfjaar terug. Zo lang is het toch niet geleden? Ik bedoelde wanneer Zamasu werd verslagen, niet wanneer het begon
Ja, maar toen was het nog 10 afleveringen filler, weet je nog? Twee met Hit, twee met Great Saiyaman, twee met Krillin, die met honkbal, die met Arale en nog een paar die ik nu even zo snel niet meer weet. En dat is al meteen 2,5 maanden. :')
pi_170445495
quote:
10s.gif Op zondag 23 april 2017 22:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, maar toen was het nog 10 afleveringen filler, weet je nog? Twee met Hit, twee met Great Saiyaman, twee met Krillin, die met honkbal, die met Arale en nog een paar die ik nu even zo snel niet meer weet. En dat is al meteen 2,5 maanden. :')
Owja shit, je hebt gelijk :')
En er was ook nog een week helemaal niks, toch :P

Dan vond ik die laatste fillers wel wat minder saai dan die die je net opgesomd hebt :P
pi_170446354
quote:
10s.gif Op zondag 23 april 2017 22:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, maar toen was het nog 10 afleveringen filler, weet je nog? Twee met Hit, twee met Great Saiyaman, twee met Krillin, die met honkbal, die met Arale en nog een paar die ik nu even zo snel niet meer weet. En dat is al meteen 2,5 maanden. :')
Ja, ongelofelijk dat het dan weer zo lang geleden is. Zaten nog wel wat leuke afleveringen tussen maar het mag nu langzamerhand wel een keer weer echt beginnen. 5 afleveringen om Krillin, nr18 en nr17 te recruiten was wel weer vrij ambitieus

Great Saiyaman was nog wel het debielste dat ik ooit gezien heb in de DB series

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2017 00:24:21 ]
  maandag 24 april 2017 @ 00:26:09 #188
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170446403
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 00:22 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ja, maar dan klopt het toch met wat ik zeg? We kijken nu al een maand of 2-3 naar helemaal niks :+

Great Saiyaman was nog wel het debielste dat ik ooit gezien heb in de DB series
Ja, het ligt er maar net aan hoe je het ziet. De vorige arc eindigde officieel begin februari, maar zonder die fillers van de laatste tien afleveringen ervan meegeteld, dus wanneer Zamasu werd verslagen, was het ergens in november. :)

Oh, ik kon die twee afleveringen best wel waarderen. :@ Daarvoor vond ik hem ook een mongool trouwens. :')
  maandag 24 april 2017 @ 00:56:58 #189
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_170446722
Ik vind het wel leuk hoor die character development. Ook belangrijk als ze in de toekomst meer afleveringen maken kunnen ze paar momenten van de fillers als aanleiding gebruiken.


Ook leuk dat Dende het vorige week over Uub had :) ik hoop dat super doorgaat na het einde van DBZ. Veel fans denken dat er een time skip na de tournament zal plaats vinden en dat daar de volgende arc gaat plaats vinden. Met Uub erbij.
  maandag 24 april 2017 @ 01:04:23 #190
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170446783
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2017 00:56 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind het wel leuk hoor die character development. Ook belangrijk als ze in de toekomst meer afleveringen maken kunnen ze paar momenten van de fillers als aanleiding gebruiken.


Ook leuk dat Dende het vorige week over Uub had :) ik hoop dat super doorgaat na het einde van DBZ. Veel fans denken dat er een time skip na de tournament zal plaats vinden en dat daar de volgende arc gaat plaats vinden. Met Uub erbij.
Ik heb er gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant geeft het de serie veel meer ruimte en kan het GT eindelijk vervangen. Aan de andere kant zie ik Trunks en Goten liever als kinderen. :P Nostalgie denk ik. :')
pi_170446921
quote:
9s.gif Op maandag 24 april 2017 01:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb er gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant geeft het de serie veel meer ruimte en kan het GT eindelijk vervangen. Aan de andere kant zie ik Trunks en Goten liever als kinderen. :P Nostalgie denk ik. :')
Als ze toch besluiten voor een timeskip, maak Goten dan niet gay af at least.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 24 april 2017 @ 02:27:08 #192
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170447101
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:30 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Als ze toch besluiten voor een timeskip, maak Goten dan niet gay af at least.
Breng ze nou niet op rare ideeën.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 24 april 2017 @ 02:46:10 #193
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170447145
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:30 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Als ze toch besluiten voor een timeskip, maak Goten dan niet gay af at least.
Goten had tegen het einde van Z eigenlijk een date, maar hij moest van Goku meedoen aan dat toernooi waar ook Uub mee aan zou doen. Trunks wilde ook niet meedoen, maar Vegeta dreigde zijn zakgeld te halveren. In GT was Goten trouwens ook wel een player toen hij met een bezette meid ging daten.
  maandag 24 april 2017 @ 23:04:29 #194
456432 Kamina
Tenacious!
pi_170466731
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 01:30 schreef maho_91 het volgende:

[..]

Als ze toch besluiten voor een timeskip, maak Goten dan niet gay af at least.
Waarom niet?
1 + 1 = blauw
pi_170469186
Goten en Trunks zijn momenteel zo saai dat het voor die 2 weinig uitmaakt of er een timeskip komt of niet. Trunks story arc is vorige arc eigenlijk al voltooid terwijl Goten vergeten was.
  zaterdag 29 april 2017 @ 01:51:23 #196
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170557647
Nieuwe manga staat online! _O_ Bazenhoofdstuk weer! _O_
pi_170565131
quote:
9s.gif Op maandag 24 april 2017 01:04 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ik heb er gemengde gevoelens bij. Aan de ene kant geeft het de serie veel meer ruimte en kan het GT eindelijk vervangen. Aan de andere kant zie ik Trunks en Goten liever als kinderen. :P Nostalgie denk ik. :')
Mij lijkt 't wel tof om ze als volwassenen te zien. Ik vond Trunks als volwassene eerlijk gezegd ook wat beter dan als kind (ook al vind ik Trunks als kind wel meer toevoegen dan Goten).

En met een timeskip worden de andere kinderen (Bra/Bulla, Pan, Marron en (maybe last, but not least :P ) Uub ook groter :P
En wie weet wat de overige kinderen nog toe te voegen kunnen hebben (zoals die van 17).
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 30 april 2017 @ 03:49:38 #198
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_170578267
Mystic Gohan is back _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_170578270
Voor even, zo te horen ;)
  zondag 30 april 2017 @ 07:04:22 #200
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_170578548
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 16:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Mij lijkt 't wel tof om ze als volwassenen te zien. Ik vond Trunks als volwassene eerlijk gezegd ook wat beter dan als kind (ook al vind ik Trunks als kind wel meer toevoegen dan Goten).

En met een timeskip worden de andere kinderen (Bra/Bulla, Pan, Marron en (maybe last, but not least :P ) Uub ook groter :P
En wie weet wat de overige kinderen nog toe te voegen kunnen hebben (zoals die van 17).
Future Trunks is een totaal andere figuur dan deze. :P Deze is nogal verwend en niet zo badass. :P

quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 03:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mystic Gohan is back _O_
_O_

Vegeta die een luier verschoont alsof het niets is. _O_ Whis tegen Beerus deze aflevering. _O- En die arme dino op het einde. :') Allemaal toffe kleine grapjes deze aflevering, ik heb echt genoten. :)

Oh ja, en ik ben, zoals Geekdom101 dat zou zeggen, een GREAT TREMENDOUS PROGNOSTICATOR! :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
99s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:10 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Neen, was enkel een constatering. Tevens denk ik dat haar naam een verbastering wordt van 'cauliflower'. :+


[ Bericht 6% gewijzigd door Gary_Oak op 30-04-2017 07:17:32 ]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')