abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_169161571
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 19:42 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ik ben geen drogist, maar wel neurotisch met verpakkingen vergelijken qua vitamines (zie de tabellen in WOHTS haha). :Y) Ze zeggen altijd wel "maakt niet uit welke kunstvoeding je neemt, vanwege de strenge wettelijke vereisten is het altijd goed", maar ik zag bijvoorbeeld ook dat AH huismerk minder vitamines en mineralen bevat dan Nutrilon of Hero. Misschien komt AH wel uit dezelfde fabriek als Jumbo dan.

En bluh groof, beterschap!! :*
Het is wel honderdstenwerk hoor, een slok meer of minder en het verschil heb je ingehaald. Of er nou 7,4 of 7,6 mg van iets in zit per 100 ml, ik denk niet dat je dat in praktijk kan terugvinden.

Oh was jij dat van die tabellen! Die van Orthica klopt niet meer trouwens, formule is veranderd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Nazil op 26-02-2017 20:01:38 ]
  zondag 26 februari 2017 @ 20:02:47 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169161808
Maar nummer 2 melk is toch sowieso niet per se nodig, vooral uitgevonden voor de marketing? Ik begreep juist dat het prima is om nummer 1 te blijven geven, ook omdat nummer 2 meer suiker bevat.
KuikenGuppy
pi_169161956
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 20:02 schreef Burdie het volgende:
Maar nummer 2 melk is toch sowieso niet per se nodig, vooral uitgevonden voor de marketing? Ik begreep juist dat het prima is om nummer 1 te blijven geven, ook omdat nummer 2 meer suiker bevat.
Ja ik twijfelde om over te stappen. Er zit (bij Kruidvat) in nummer twee zelfs minder suiker, minder verzadigde (en ook onverzadigde) vetten, meer dha (visolie), En relatief veel meer ijzer in. En de rest verschilt heel iets. Nou staat er wel dat nummer 2 14,6 gram opgelost tot 100 ml is en nummer 1 13,5 gram dus goed te vergelijken is het niet.

De dha heeft doorslag gegeven om wel naar nummer 2 te gaan.
  zondag 26 februari 2017 @ 20:31:30 #54
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169162488
Groofs beterschap :*
pi_169171498
Beterschap Groofs. :*

Flo vindt slapen tussen 12 en 2 zwaar overrated tegenwoordig. Mijn bonkende hoofd denkt daar ernstig anders over. }:|
pi_169171588
Max ging na lieve speelgeluidjes net toch wel best huilen. Vind ik 'm echt dwars in bed, voeten tussen de spijlen :o Klein troostflesje en nu ligt hij met zijn ringen te spelen. Deken eroverheen doen hoef ik niet eens te proberen :D

Waar is mijn baby? Wat een kereltje al! O+
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_169172055
Jeetje groofs, wat vervelend. Beterschap. :*

Ik verklaar hier wederom de oorlog aan Snot. :( Het arme meisje had er zo'n moeite mee vannacht en ondanks dat de snotzuiger haar verloste van een paar dikke groene klodders bleef het lastig. ;(
pi_169172409
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 07:57 schreef Selvaria het volgende:
Jeetje groofs, wat vervelend. Beterschap. :*

Ik verklaar hier wederom de oorlog aan Snot. :( Het arme meisje had er zo'n moeite mee vannacht en ondanks dat de snotzuiger haar verloste van een paar dikke groene klodders bleef het lastig. ;(
gebruik je het in combi met de otrivin monodose?

Quoi, een slaapzak een optie?
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_169172468
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 08:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

gebruik je het in combi met de otrivin monodose?

Niet met Otrivin specifiek, maar wel met een zoutoplossing neusspray ja.
pi_169172654
Ach selv wat sneu. Vooral die dikke groene hebben ze het zelf moeilijk mee. Nu is L een stuk jonger dan S, maar op de buik leggen en even boos laten zijn helpt hier. Dan laat ik em eventjes een minuutje op zijn buik mopperen en dan schiet het soms zo los.
En ik vind die pipetjes beter werken dan spray. Dan komt er meer zoutoplossing in dat neusje. Makkelijker om er in te krijgen vind ik ook.
pi_169172730
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 19:25 schreef Arja het volgende:
Ah, groofs, wat sneu. Er zou nu ook gewoon iemand moeten zijn om jou te vertroetelen. Beterschap :*

Hoe uiten hypo's zich?
Ze zakte weg. Het is heel akelig en ook wel eng. Ik herkende het van mijn oudste, die heeft het ook gehad. Donderdag werd ze opgenomen met een hypo (2.2 suikerwaarde), maar knapte ze gedurende de dag goed op met een infuus en antibraakmiddel. In de vroege avond mochten we gaan. maar de volgende dag ging het helaas weer mis en toen moesten we blijven totdat ze 24 uur zonder infuus haar eigen waardes op peil had weten te houden. Ze heeft veel nare prikken en ellende moeten doorstaan. In de eerste hypo werd ze meteen behandeld, maar tijdens de tweede wilden ze eerst allerlei bloedonderzoek doen. bah, ik kan er nog bijna niet aan terugdenken.

Ik voel me iets beter na een nacht kotsen, dus volgens mij ben ik morgen wel weer beter.

[ Bericht 2% gewijzigd door groofskendezoveelste op 27-02-2017 09:42:34 ]
pi_169172741
En dank voor alle beterschapswensen :* .
Lief, het was me echt even teveel gisteren.
pi_169173440
Ah, wellicht toch een keer die pipetjes proberen dan. ^O^

Mijn hart breekt als ik het lees Groofs, wat sneu. :'(
pi_169173659
Ah groofs wat zielig voor C. En vreselijk ook om als moeder naast te staan lijkt me, ik krijg al een brok in mijn keel van het idee
pi_169174052
Mijn moederhart is ook wel een paar keer gebroken, ja. En ik zal het hele verhaal nog best een paar keer moeten vertellen voor de verwerking, maar voor nu ben ik gewoon heel blij dat ik er weer voor alledrie kan zijn en dat ze gewoon weer gezond en thuis is.
pi_169174371
He bah Groofs, dat klinkt naar. Lekker bijkomen met z'n viertjes :*

quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 08:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

Normaal heeft hij die aan ja (was nu in de was). Benieuwd of dat helpt vannacht :)

Wasbare zwemluier goedgekeurd hier ^O^ Er kon zelfs een lachje vanaf in het water. Zou het dan toch wat worden? En op de commode natuurlijk weer hop op de buik. Lekker ding. Nu weer aan den groten tuk ;)
reis ver I drink bier | eet soepstengels | denk na I lach hard I duik diep I kom terug
pi_169176472
Wat naar Groofs, sterkte en beterschap! ;( *;

Zag een leuke foto van Tas O+

Toen ik M peer gaf a la Rapley, had ik het gewoon geschild en in partjes. De zeer rijpe peer was best een succes, vond ze leuk om te kliederen en ze heeft ook wel wat binnen gekregen en gehouden. Bij een iets hardere peer had ze er toch wat meer moeite mee en ging ze spugen. Voelde me best schuldig -O- Note to self: alleen superrijpe peren.

Wat een snelle Burdie!
En Max ook aan de rol :s)

M lijkt weer beter. Vrijdag nadat ik haar heb opgehaald heeft ze veel geslapen, maar ook weer veel gelachen. Dacht even dat ze het kdv gewoon gefopt had omdat ze me miste :+
Zaterdag wat hangerig, en gister geen verhoging meer en lekker gezellig. Nog wel wat minder drinken en meer slapen (helaas het langste slaapje op mij dus kon ik alsnog niets :+). Vandaag bij mijn schoonmoeder, en alles gaat goed :s)
Ze kan ook opeens best aardig zitten :o Eerst als we haar neerzette dan viel ze naar voren of opzij, nu blijft ze best lang zitten. Ze steunt nog wel op haar handjes, maar als ik haar iets aangeef pakt ze dat ook aan zonder om te vallen. Kleine grote baby :'( O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 13% gewijzigd door Miezziej op 27-02-2017 13:44:53 ]
pi_169176760
Aaaahw Miez! Wat een scheetje O+ O+
pi_169177172
Wat goed dat ze zo zit! ^O^ Wordt dan ineens een hele grote (en mooie!) meid :)
pi_169184728
Oh miez ik vind haar zo poepig O+

Welke schoenen of slofjes zijn leuk voor een 8 maanden oude baby en zijn makkelijk aan te trekken door mij, maar moeilijk uit te trekken door haar?
pi_169185135
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 20:05 schreef Arja het volgende:
Oh miez ik vind haar zo poepig O+

Welke schoenen of slofjes zijn leuk voor een 8 maanden oude baby en zijn makkelijk aan te trekken door mij, maar moeilijk uit te trekken door haar?
Ik ben fan van lodger: klik. Blijven goed zitten ^O^
pi_169185406
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 09:03 schreef Selvaria het volgende:

[..]

Niet met Otrivin specifiek, maar wel met een zoutoplossing neusspray ja.
betwetermodus aan:

mijn kinderarts, naja James zn arts vertelde dat sprays bij die mini's geen zin hebben omdat ze t niet op kunnen snuiven... Daarom gebruiken ze in het ziekenhuis zoutoplossing met een spuitje en wij thuis de otrivin monodose.

#betweter modus uit... :@
Gm vind ik echt zon lieve mama O+ . Zo 1 waar alle kindjes soms jaloers op zijn dat ze hun mama niet is.
S. 2014
J. 2016
pi_169186133
Die monodose moet je kind het hoofd achterover laten doen, spray juist rechtop. Daarom hebben die monodoses wat meer zin als ze niet kunnen snuiten.

Ik sta op het punt om 3 reserve Lievelingsknuffels aan te schaffen _O- dan hebben we er vijf _O-
pi_169186310
quote:
1s.gif Op maandag 27 februari 2017 20:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

betwetermodus aan:

mijn kinderarts, naja James zn arts vertelde dat sprays bij die mini's geen zin hebben omdat ze t niet op kunnen snuiven... Daarom gebruiken ze in het ziekenhuis zoutoplossing met een spuitje en wij thuis de otrivin monodose.

#betweter modus uit... :@
Ik heb ze vanmiddag al gekocht om eens te proberen. :)
pi_169186498
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2017 20:18 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik ben fan van lodger: klik. Blijven goed zitten ^O^
Die hebben we al (de katoenen) maar waren binnen no time versleten bij de zolen, omdat ze zo loopt te trappelen en met haar voetjes langs elkaar schuurt.
Die leren slofjes vind ik wel erg duur voor een baby die nog niet loopt
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')