abonnement Unibet Coolblue
pi_169279436
En Madivi, dank voor het vragen. Het gaat heel goed hier nu. C is heel erg opgeknapt en daarmee is alle ziekenhuisleed ook eigenlijk al weer geleden gewoon. Bij de oudste heb ik toen nog wel een jaar een soort onrust/alertheid gevoeld omtrent het hele hypogebeuren en dat moeten voorkomen enzo. Maar die stress/angst heb ik helemaal niet nu. Ik heb het herkend en dat geeft me het vertrouwen dat het niet zomaar mis zal gaan. Ze komt onder controle bij dezelfde arts (denk ik) en over een kleine twee weken krijgen we de uitslagen van alle onderzoeken. Maar ook daar verwacht ik niks van. Ik vermoed dat het net als bij de oudste peuterhypoglycemie is en dat ze er overheen zal groeien met een jaar of 7. En dan maar hopen dat ze niet te vaak ziek wordt tussendoor en opgenomen hoeft te worden, want voor ons gezin is dat wèl behoorlijk ingrijpend natuurlijk. (En voor C vind ik al dat geprik en gedoe ook vreselijk naar, dat spreekt voor zich).
pi_169279993
oh sel wat een plaatje O+

Groofs wat klink je nuchter. En rammelen voor een partner. Het is de hoogste tijd dat er een leuke vent op je pad komt.

Emmy vindt het hilarisch om met haar mond vol eten met haar tong alles rond te spetteren }:|

Ze moet gniffelen als ze zich verstopt onder het boxkleed. En ze ligt in een deuk als ik flessen in de glasbak gooi.
Ze heeft al humor.
pi_169283286
Wauw Selvaria, wat een mooi meisje, en wat een heldere blik.

Grappig Groofsken, dat je tijdens de babytijd al rammelde voor wéér een baby. Ik heb dat juist totaal niet. Hoe heerlijk ik mijn baby ook vind en hoe relatief makkelijk het ook gaat, ik moet echt nog niet denken aan een tweede. Waar mijn ideaalplaatje altijd een gezin met twee kinderen was, zie ik het nu juist veel meer voor me met maar één kind.
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_169285096
Eindelijk, ze rolt door. En doet dit nu ook de hele dag! O+
pi_169285341
Arja wat leuk! L komt wel bijna op z'n buik maar rolt nog net niet door. En als hij op z'n buik ligt dan weet hij niet meer hoe hij terug moet, terwijl hij dat wel kan.


Wat hij wel kan sinds deze week: zijn speen zelf in de mond doen *O* wat ik oprecht mega knap vindt, want hoe hij dat ding ook in de hand heeft, hij bekijkt het, draait er in z'n handjes mee rond en stopt hem dan goed in de mond. En doet dat 's nachts ook 8-) B-)
pi_169285429
Dat vind ik ook een fijne feature, nazil!
  zaterdag 4 maart 2017 @ 18:12:10 #207
100412 mefke79
komt goed!
pi_169287285
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 09:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik vermoed dat het net als bij de oudste peuterhypoglycemie is en dat ze er overheen zal groeien met een jaar of 7. En dan maar hopen dat ze niet te vaak ziek wordt tussendoor en opgenomen hoeft te worden, want voor ons gezin is dat wèl behoorlijk ingrijpend natuurlijk. (En voor C vind ik al dat geprik en gedoe ook vreselijk naar, dat spreekt voor zich).
Groofsken, ik heb je een berichtje gestuurd, misschien kan je er nog iets mee. Peuterhypo's zijn naar op elke leeftijd :*
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 4 maart 2017 @ 18:16:18 #208
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169287336
Groofs, wat fijn dat alles weer op de rit is!

En Arja en Nazil, handige features idd! :Y

Max vandaag 6 maanden! En zijn moeder liep voor het eerst weer 30 min achter elkaar, hoera :) Ongelofelijk hoe dat herstel is gegaan.

Vanavond borrel halen bij vrienden, rond slaaptijd voor Max. Ben erg benieuwd. Ritme zit er inmiddels goed ingesleten, dus ik hoop dat hij daar ook 'gewoon' gaat slapen. Vanmiddag gelukkig een grote middagtuk gedaan :)
pi_169287543
Quoi gefeliciteerd met Max en je 30 minuten!

Wij hadden gisteren een klein feestje (gender reveal party) bij ons achter. L past nog net in de wagenbak (want m'n ouders waren vergeten campingbedje mee te nemen...) dus ik heb hem z'n fles gedaan, daarheen gewandeld en hem op een kamer gelegd in de bak. Duurde wel ff voordat hij sliep, maar ging opzich prima :)
  zaterdag 4 maart 2017 @ 18:36:18 #210
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169287586
Dankje :)

Dat is handig!
Wij nemen ook de wagen mee én er staat een campingbedje. Moet goed gaan komen, zeg ik.
pi_169287672
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:36 schreef Quoi het volgende:
Dankje :)

Dat is handig!
Wij nemen ook de wagen mee én er staat een campingbedje. Moet goed gaan komen, zeg ik.
Lijkt mij ook. Vergeet d babyfoon niet. Die ben ik ook al eens vergeten |:(
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:07:23 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169289249
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 14:29 schreef Taartje het volgende:
Wauw Selvaria, wat een mooi meisje, en wat een heldere blik.

Grappig Groofsken, dat je tijdens de babytijd al rammelde voor wéér een baby. Ik heb dat juist totaal niet. Hoe heerlijk ik mijn baby ook vind en hoe relatief makkelijk het ook gaat, ik moet echt nog niet denken aan een tweede. Waar mijn ideaalplaatje altijd een gezin met twee kinderen was, zie ik het nu juist veel meer voor me met maar één kind.
Ohhh ik rammel me ook juist suf, we willen eigenlijk maar twee kinderen en het voelt heel compleet, maar stiekem denk ik toch al steeds vaker: er past nóg wel eentje bij. Toen kuiken zo jong was, dacht ik meestal: eerst deze maar eens groot krijgen.

Iets anders trouwens, is het raar dat mijn KS litteken nog gevoelig is? Hoe lang blijft dat nog?
KuikenGuppy
  zaterdag 4 maart 2017 @ 20:24:02 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169289669
Kan maanden nog duren, en ook nooit meer over gaan.

Hier juist compleet gevoelloos nog steeds, heel stuk van mijn buik richting navel heeft geen sensibiliteit, al begint dat stuk langzaamaan wat kleiner te worden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_169290439
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ohhh ik rammel me ook juist suf, we willen eigenlijk maar twee kinderen en het voelt heel compleet, maar stiekem denk ik toch al steeds vaker: er past nóg wel eentje bij. Toen kuiken zo jong was, dacht ik meestal: eerst deze maar eens groot krijgen.

Iets anders trouwens, is het raar dat mijn KS litteken nog gevoelig is? Hoe lang blijft dat nog?
Misschien is dat het ook meer. Ik geniet van m'n kleine hummeltje, maar kan ook soms de tijd vooruit kijken tot hij wat groter is. Wie weet sla ik dan plots aan het rammelen!
A balanced diet is a cookie in each hand
  zaterdag 4 maart 2017 @ 21:34:54 #215
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169291737
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ohhh ik rammel me ook juist suf, we willen eigenlijk maar twee kinderen en het voelt heel compleet, maar stiekem denk ik toch al steeds vaker: er past nóg wel eentje bij. Toen kuiken zo jong was, dacht ik meestal: eerst deze maar eens groot krijgen.

Iets anders trouwens, is het raar dat mijn KS litteken nog gevoelig is? Hoe lang blijft dat nog?
Ik heb last gehad van mijn litteken tot de bevalling van Amelie. Daarvoor jeukte het altijd enorm (ook toen ik nog niet zwanger was) en was het vrij rood. Dat is nu over en het ziet er ook wat rustiger uit. Je bent nog niet zo gek lang geleden bevallen dus dat het nog gevoelig is, is niet vreemd. Als het echt pijn doet, zou ik wel even informeren.

En na Lucas rammelde ik ook totaal niet, denk omdat hij niet de makkelijkste was. Maar nu dus echt enorm, maar dat moet ik dus gewoon echt uit mijn hoofd zetten want de kans dat mijn man over een paar jaar nog een derde wil, schat ik in op nagenoeg nul.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169291952
veel van de kindjes van James zijn leeftijd doen dit ws al een poosje, maar ik werd vandaag zo intens gelukkig van dit geluid. (negeer t gereutel maar)

https://www.dropbox.com/s(...)0304_154348.mp4?dl=0


realiseer me wel extra dat ik wat hulp nodig heb verwerken, Als tegenhanger van dit filmpje moest ik dus gelijk terugdenken aan toen hij aan de beademing lag...
S. 2014
J. 2016
pi_169292188
Wat een heerlijk geluid GM! En wat een heerlijke lach!
Hij reutelt nog wel zeg, arm ding.

En ik snap zo goed dat je dit moet verwerken. Die beelden en herinneringen raak je niet zomaar kwijt. :*
pi_169292735
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 20:07 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ohhh ik rammel me ook juist suf, we willen eigenlijk maar twee kinderen en het voelt heel compleet, maar stiekem denk ik toch al steeds vaker: er past nóg wel eentje bij. Toen kuiken zo jong was, dacht ik meestal: eerst deze maar eens groot krijgen.

Iets anders trouwens, is het raar dat mijn KS litteken nog gevoelig is? Hoe lang blijft dat nog?
Aan de buitenkant of binnenkant? Het litteken op mijn huid jeukt regelmatig, het litteken op mijn baarmoeder steekt af en toe venijnig. Ga er vanuit dat het erbij hoort.

Gm, wat lief O+
pi_169297874
Het zou ook uitzonderlijk zijn als je dat in je eentje helemaal kon verwerken :* gm.
  zondag 5 maart 2017 @ 10:11:18 #220
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169298846
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 18:42 schreef Nazil het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. Vergeet d babyfoon niet. Die ben ik ook al eens vergeten |:(
Oh, die hadden we niet eens bij ons!
Het ging geweldig. Hij is netjes bij onze vrienden op hun slaapkamer boven gaan slapen in een campingbedje. Normaal maak ik 'm nog wakker rond 22-23 voor een flesje, maar nu lekker laten slapen. 's Nachts wakker gemaakt om mee te gaan en toen was hij übergezellig en vrolijk. Thuis nog een flesje en hop, meneertje ging weer doorslapen, tot vanmorgen 8 uur. Ik ben trots op 'm! O+

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 21:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
veel van de kindjes van James zijn leeftijd doen dit ws al een poosje, maar ik werd vandaag zo intens gelukkig van dit geluid. (negeer t gereutel maar)

https://www.dropbox.com/s(...)0304_154348.mp4?dl=0


realiseer me wel extra dat ik wat hulp nodig heb verwerken, Als tegenhanger van dit filmpje moest ik dus gelijk terugdenken aan toen hij aan de beademing lag...

Zooooooo, kan die mond nog verder open? :D Vrolijkerd!
pi_169299013
Fijn quoi! Lekker uitgeslapen ook nog dus.
L is z'n ritme ook aan het omgooien. Twee weken geleden werd hij nog om half 5 wakker voor een fles, de laatste dagen is dat 8 uur (!!)

Gm mooierd O+ wat een heerlijke lach!
pi_169299515
Meh emmy is ziek ;(
Veel spugen en diaree en 38,8 koorts.
En zelf ben ik ook al sinds donderdag grieperig en mijn man moet werken.
pi_169299886
haha GM< die lach! Zijn mondje kan goed ver open in elk geval <3

Weet iemand waar je een leeg lengte- en gewichtgrafiekje kunt downloaden, gewoon om met de hand in te vullen en in haar boek te plakken? Liefst apart, dus lengte-leeftijd en gewicht-leeftijd.
pi_169300141
Razz gefeliciteerd met Tas! *O*
S. 2014
J. 2016
pi_169301921
Groofsken, de who curve op borstvoeding.com?
pi_169305302
Ik kan daar ook alleen maar online-dingen vinden. maar ik wil gewoon een lege printen.
pi_169305828
Achterin het boekje van het CB staan lege curves die je met de hand in kan vullen. Misschien dat je die kan uitscheuren / kopiëren?
pi_169305951
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kan daar ook alleen maar online-dingen vinden. maar ik wil gewoon een lege printen.
Kun je niet gewoon een printscreen maken en die uitprinten?
pi_169306171
quote:
0s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik kan daar ook alleen maar online-dingen vinden. maar ik wil gewoon een lege printen.
Oh, kennelijk staan ze daar niet meer.
http://www.who.int/nutrition/media_page/en/
Stukje naar beneden scrollen naar 'the charts'.
pi_169306519
quote:
1s.gif Op zondag 5 maart 2017 15:19 schreef Selvaria het volgende:
Achterin het boekje van het CB staan lege curves die je met de hand in kan vullen. Misschien dat je die kan uitscheuren / kopiëren?
Ja, dat had ik gedaan, maar daar was iets geks mee :') .

Maar het is nu gelukt! Met die charts ^O^ Dank voor de hulp :D .
  zondag 5 maart 2017 @ 20:48:01 #231
171422 LadyBlack
paint it black
pi_169315055
Hoi allemaal, ik heb mn neus hier nog maar weinig laten zien, maar wou toch nog wel even afscheid nemen nu S alweer 2 weken geleden jarig is geweest. Komende donderdag is het 9 maart, dan was ik uitgerekend, en voor mijn gevoel is ie nu ook pas écht een jaar oud :')

Aan de ene kant vind ik S nog wel een enorme baby (bijvoorbeeld omdat ie 's avonds nog steeds meestal beneden is tot ik naar bed ga, en tegen mij aan slaapt), aan de andere kant staan de krampjes en de slaapjes in wagenbak of draagdoek ook al wel weer ver van me af, en heb ik al een echt spelend en interactief jongetje.

Ik (en ook grote zus E) ben in elk geval hartstikke blij met ons lieve, kleine, tikje dullige jongetje O+

Plaatje bij t praatje:

Op zn verjaardag, helemaal onder de indruk van het zingen en kaarsje uitblazen :D

Gewoon mn blij eitje O+

Tot over een tijdje bij de dreumesen :W
pi_169315944
Wat een leukerd LB! O+ Gefeliciteerd nog en ik zie je zo aan de andere kant wel. :P
pi_169320410
Gefeliciteerd LB. *O* tot over heeeel lang :P
S. 2014
J. 2016
  zondag 5 maart 2017 @ 23:02:15 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169321597
LB gefeliciteerd, wat een lekker ventje!
Razz heeft ook een dreumes sinds vandaag geloof ik.

Arja, beterschap. Zo sneu, samen ziek ;(

Max vanmiddag op de arm meegenomen naar een optreden van een bandje (van de buurman :7 ). Weer oppas regelen zagen we niet zitten, dus we gingen het gewoon proberen, wel zonder gehoorbescherming :@ Hij vond alles wel prima. Neutraal. Niet huilen, niet lachen, vinger in zijn mond. Alsof hij in het zwembad was :')
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 6 maart 2017 @ 06:06:37 #235
269689 crew  Viv
pi_169324330
LB nog gefeliciteerd met je lieve jongetje. O+
pi_169326216
Lb en razz gefeliciteerd met jullie dreumessen!!

Emmy heeft 39,1 koorts en is rustig en slaapt veel. Wel heeft ze sinds gisterochtend niet meer overgegeven. Ze hoest wel wat. Ik vind het maar niks een zieke baby ;(
Ff aankijken nog en anders maar de huisarts bellen denk ik.
  maandag 6 maart 2017 @ 11:29:54 #237
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169326727
Och Arja, wat sneu nou. Klinkt wel alsof ze het goed zelf aan het oplossen is. Ik hoop dat het vanaf nu beter gaat.

Hier klopt iets niet. Max heeft gezwommen, vond het zowaar best OK en is nu nog wakker :{ We sliepen beiden erg lekker vanmorgen, maar er toch uitgegaan en naar zwembad gehobbeld. Blij toe, want het was voor het eerst dat hij er daadwerkelijk iets van vond: wel leuk! Nu moet ik zeggen dat we ook een erg leuke meester hadden (kwam de kindjes allemaal heel lief gedag zeggen, dat dwingt natuurlijk respect af :+ ). Ik moest trouwens wel een liedje bedenken en zingen, dat was minder :X Aangezien de wielen van de bus al waren afgetikt, heb ik daarom maar een gouwe ouwe gepakt:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niemand kende 'm. Oud wijf dat ik ben :')

Overigens 2x vannacht eruit gegaan om meneertje terug te draaien. Omrollen in bed lukt dus :P Voortaan echt de slaapzak aan en instoppen. Vanmorgen vond ik 'm trouwens prinsheerlijk slapend op zijn buik. Kan dus gewoon wel :) ik vind het zelf nog een beetje spannend dat hij op zijn buik belandt 's nachts :X

Zo /lief dagboek. Dat waren weer de avonturen van Max en Q op maandagochtend.

Edit: as we speak is meneer op zijn buik in slaap gevallen in de box. Buikslaper dus?
pi_169326846
Wat een mooie grote lach GM O+
En sterkte met alles :*

Wat sneu Arja. Toen M. ziek was liep haar koorts op tot 40 graden, vond ik best eng :@ Maarja, ze moest toen gewoon uitzieken.

Nu spuugt ze soms nog 's nachts. Ze drinkt zich dan in slaap en gaat dan gewoon door, dus nu probeer ik haar dan "af te koppelen" zodra ze slaapt. Alleen was ik vannacht zelf ook weer in slaap gevallen en toen spuugde ze een beetje over man heen :@ :D :@

Gefeliciteerd LB, wat een leuk ventje O+

Beginnende waterrat dus Quoi :P
M is bij het kdv een keer op haar buik in slaap gevallen, thuis nog niet. Gistermiddag bijna, maar toen draaide ze zich toch maar weer terug.

Mijn moeder is vandaag aangekomen in het land w/ Man heeft haar opgehaald, ik heb afspraken op werk dus kon niet mee. Benieuwd wat ze van M vindt nu, voor het laatst in augustus gezien.
pi_169326970
LB gefeliciteerd met je dreumes. Lekker pret bekkie heeft hij O+

Arja beterschap met je meisje. Zieke kindjes zijn echt niet tof.
Niet meer braken klinkt iig al wel als een stap de goede kant op, maar bij twijfel gewoon overleggen met de ha :*

Quoi lekker ochtendje dus ^O^
Als Max lekker slaapt dan zou ik hem lekker op zijn buikje laten liggen. Mats slaapt ook op zijn buik vanaf het moment dat hij zelf kon draaien. Ze geven zelf wel aan wat ze fijn vinden.

Ik blijf het moeilijk vinden om Stijn bij het kdv af te zetten :{ Vorige week hebben ze hem de fles van 12 uur pas om 14 uur gegeven. Hij was om 13 wel gaan jengelen maar ipv te bedenken dat dat kind honger heeft hebben ze hem naar bed gedaan terwijl hij net een uur wakker was :( Heb ik net wel wat van gezegd want dat vind ik echt zielig.

Miez gezellig dat je moeder er is. M is nu al een stuk groter, leuk dat ze er weer is en dat kan zien. Gaan jullie nog wat leuks doen of moet je werken in de tijd dat ze er is?
  maandag 6 maart 2017 @ 12:28:17 #240
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_169327566
Razz en LB gefeliciteerd *O*.
KuikenGuppy
  maandag 6 maart 2017 @ 12:32:40 #241
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169327649
Ik ken m wel Quoi O+ zoooo vaak gezongen op de scouting.

Miez veel plezier met je moeder :)

Ikke daar zou ik ook niet blij mee zijn :( goed dat je er iets van hebt gezegd.

Amélie heeft even weer redelijk goed geslapen in de nacht maar nu is het weer gedoe. Weer midden in de nacht 1,5 a 2 uur wakker. Ik denk dat ik maar op tijd naar bed moet vanavond anders heb ik morgen echt een probleem als ik er om half zes uit moet.

LB en razz gefeliciteerd en tot over een aantal maanden :)
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169327781
Miez wat leuk dat je moeder er is.

Chanty half 6 opstaan :o

Ikke dat klinkt niet fijn. Lijkt me lastig om dan je kindje achter te laten
pi_169327923
Mijn grote is ook een buikslaper sinds het moment dat ze kon draaien. Ze zijn echt wel sterk en slim genoeg om hun hoofdjes bij te draaien. ;) Ik vind het er zo heerlijk uit zien, zo in die slaapzak met dat kontje in de lucht. O+

Wow Miez, wat een verschil zal dat zijn voor je moeder!

Beterschap Arja! Ik ben heel slecht in moeder van een klein kindje zijn
Het zit me nooit helemaal lekker, al weet ik dat (hoge) koorts heel normaal kan zijn en ze er even doorheen moeten.

Wat stom Ikke. Goed dat je er iets van gezegd hebt!

Hier vanochtend kotsfestijn xxl overleefd. *O* L. spuugt niet zo vaak, maar als ze dan spuugt levert ze geen half werk. :7 het liep zo via mijn beha langs mijn zij richting mijn kontzak de bank op. :X

Wat is daarna eigenlijk wijsheid? Weer aanleggen omdat haar maagje nu toch weer leeg is? Ik ken deze grote hoeveelheden niet van N., dus ik weet niet zo goed wat ik ermee moet. Ze lijkt er verder geen last van te hebben.
  maandag 6 maart 2017 @ 12:54:42 #244
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169328067
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 12:39 schreef Arja het volgende:
Miez wat leuk dat je moeder er is.

Chanty half 6 opstaan :o

Ikke dat klinkt niet fijn. Lijkt me lastig om dan je kindje achter te laten
Dat is helaas standaard op de dagen dat ik werk; wil vroeg starten omdat ik anders zo laat thuis ben.

Beterschap voor Emmy trouwens. Zieke kinderen moeten ze gewoon verbieden }:|
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169328700
Selv fijn dat je het overleefd hebt :D Ik zou het gewoon proberen of ze nog wat wil.
Misschien is het net te snel gegaan met drinken dat ze het er daarom weer uit heeft gegooid?
En dat kontje bij buikslapers O+ Dat is idd zo schattig

Pfff Chanty vroeg naar bed dan ja. midden in de nacht een keer een voeding geven ok, maar dan moeten ze wel weer gaan slapen daarna :7

Net even gebeld met het kdv om te horen hoe het ging en natuurlijk om te horen of ze aan de fles dachten O-) Ik ben weer gerustgesteld want het ging heel goed.
nog even een fotootje van onze kleine boef O+ het is zn lekker vrolijk manneke
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169328980
Fijn dat het vandaag goed gaat bij het kdv Ikke, goed dat je er wat van gezegd hebt. En wat een leuke foto O+ Hoe vind je het nu zelf, Rapley?

Ik moet gewoon werken, maar op woensdag ben ik altijd vrij dus dan gaan we wel wat doen. Van het weekend komen mijn broer en zus ook dus dat is ook wel leuk. Mijn zus blijft dan ook een paar dagen slapen bij ons.

Sterkte met het slaaptekort Chanty. Half 6 is ook geen tijd ;(

Als M veel spuugt wacht ik meestal even. Ligt er ook aan hoe ze er onder is, als ze duidelijk trek heeft geef ik haar natuurlijk wel wat :P Maar ik ben altijd bang dat haar maag een beetje van streek is na zoveel spuuggeweld dus durf niet altijd meteen weer aan te bieden.
pi_169334308
Ik heb ook een buikslaper Q, al maanden voor m'n gevoel. Kostte me ook een tijdje stress/angst maar die is inmiddels wel weg. Maar ik slaap er ook naast dat helpt mogelijk met de angst wegnemen.

Selvaria het lijkt meestal meer dan het is. Misschien heeft ze juist te veel gehad? Ik zou niet direct weer aanleggen maar wachten tot ze vraagt (of 2u ofzo later).
  maandag 6 maart 2017 @ 20:05:13 #248
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_169336488
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2017 11:29 schreef Quoi het volgende:
Overigens 2x vannacht eruit gegaan om meneertje terug te draaien. Omrollen in bed lukt dus Voortaan echt de slaapzak aan en instoppen. Vanmorgen vond ik 'm trouwens prinsheerlijk slapend op zijn buik. Kan dus gewoon wel ik vind het zelf nog een beetje spannend dat hij op zijn buik belandt 's nachts
wat maakt het zo spannend?
pi_169340830
Ik had J al in de kraamweek op haar buikje liggen.
Ze was toen al heel sterk in haar nekje en ik durf het prima aan.
Ze is morgen 10 weken en is nu juist heftig gefrustreerd omdat rollen op haar rug nog net niet lukt.
Echthoor, kind je bent 10 weken, doe eens rustigaan :')
Scheef in bed en box is nu dus regelmaat en tot op haar zij lukt al prima
pi_169342461
Ja hier ook al vanaf begin sterke nek maar toch was ik onzeker over haar kunnen.. vanwege de bangmakerij over op de buik slapen :@. Zo jammer vind ik dat.
  maandag 6 maart 2017 @ 23:41:49 #251
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169343574
quote:
17s.gif Op maandag 6 maart 2017 20:05 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

wat maakt het zo spannend?
Het is vooral onterecht doemdenken. Hij lag ook nooit zo lang op z'n buik, heeft niet de meest sterke nek, maar sinds een weekje is hij overal ineens reuzesterk in. Kan dus prima, weet ik na afgelopen nacht :P
pi_169348490
Ze is beter O+

Niet quoten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet goed bijgelezen, maar zag wel een leuke vrolijke foto van stijn!
En max die zwemmen begint leuk te vinden!

[ Bericht 13% gewijzigd door Arja op 07-03-2017 16:26:07 ]
  dinsdag 7 maart 2017 @ 11:35:41 #253
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169348584
Aaahhh O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 11:44:48 #254
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169348755
Dat wordt een femme fatale later Arja, duidelijk! Wat top dat ze beter is. En de tandjes hè, duidelijk nu :)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 11:47:08 #255
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169348792
Die tandjes O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 7 maart 2017 @ 11:55:30 #256
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169348920
Proberen jullie je ook heel hard voor te stellen wat voor jongetje/meisje er over zeg 4 jaar rondloopt? Bij vlagen zie ik hem zo al voor me qua gezicht en gedrag!

Moest daar aan denken toen ik keek naar het geheime leven van 4-jarigen en me zat voor te stellen hoe Max zich in die groep zou manoeuvreren :+ Je hoopt toch iets leuks te kunnen 'maken' met de opvoeding die je geeft, maar deels zijn ze natuurlijk nu ook al hoe ze zijn.
pi_169349125
:D Dat programma is zo leuk.
Ik ben idd ook benieuwd naar het karakter.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:13:42 #258
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169349224
Ja echt grappig om te zien hoe die kleintjes dingen zelf 'oplossen'. Zo kwam ik Vv ophalen bij de opvang en hij had nog niet door dat ik er was. Toen gooide hij met een blokje en een klein meisje wat naast hem stond zei heel verontwaardigd: "je mag niet gooien met de blokken hoor" :D

Ik ben ook benieuwd of Aa echt zoveel op zijn broer zal blijven lijken en of dat ook qua karakter overeen zal komen. En lijkt me zo leuk als ze straks echt samen kunnen spelen, dingen bouwen met lego enzo :Y
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:15:01 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_169349248
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 11:55 schreef Quoi het volgende:
Proberen jullie je ook heel hard voor te stellen wat voor jongetje/meisje er over zeg 4 jaar rondloopt? Bij vlagen zie ik hem zo al voor me qua gezicht en gedrag!

Moest daar aan denken toen ik keek naar het geheime leven van 4-jarigen en me zat voor te stellen hoe Max zich in die groep zou manoeuvreren :+ Je hoopt toch iets leuks te kunnen 'maken' met de opvoeding die je geeft, maar deels zijn ze natuurlijk nu ook al hoe ze zijn.
Die van mij gaat over Wit Rusland regeren met hardere hand dan nu :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 maart 2017 @ 12:20:35 #260
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169349340
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 12:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Die van mij gaat over Wit Rusland regeren met hardere hand dan nu :')
Als ze dan ook nog steeds zo'n mooie brul kan doen. Plaatje compleet :D

'Onze' lijkt in sommige situatie echt te denken: maak je toch niet zo druk. Zal net als zijn ouders dan wel weer de conflictmijdende vredestichter worden. Goede tegenhanger onder het regime van larfje :Y
pi_169353643
Mijnes wordt lui en heeft op haar vierde geleerd dat als ze met haar oogjes knippert, iedereen haar schattig vindt en alles voor haar doet.

Ik ben heel benieuwd om te zien wat voor mensje het steeds meer wordt. Ik vind het echt geweldig dat ik daar van zo dichtbij getuige van mag zijn.
Toen ik nog niet wist of zwanger worden zou lukken, droomde ik op een nacht van een meisje met blonde vlechtjes en rode laarsjes dat mama tegen mij zei O+
pi_169355635
Lb van harte nog. Zo grappig, toen ik hier kwam posten ging net een groepje richting de dreumesjes en iedereen zei "ik post niet veel meer, maar zeg toch gedag" en nu herken ik het bij mezelf ook.

Quoi, wat lekker toch zoveel ondernemen met je ventje.

Miezziej, veel plezier met moeder en familie, ze zal vast dr ogen uitkijken!

Chanty, sterkte met de rommelige nachten. Helaas is het hier sinds de wintertijd nooit later dan 5.30 dat de dag begint. :Z

Ikke, wat slordig zeg, hopelijk hebben ze hun lesje geleerd...

Arja, helaas de foto gemist, maar wat fijn dat ze weer beter is.

Hier gaat alles nog steeds lekker, jongens zijn vrolijk en gezond, wat wil een moeder nog meer! Ik heb wel véél flashbacks van de bevalling en het ziekenhuis, niet altijd even fijn. En las laatst hier iets over rammelen voor een tweede, als het leven anders was gelopen had ik graag nog een keer een zwangerschap en baby meegemaakt. Nouja het zal wel slijten.

Ik denk ook wel vaak aan hoe ze zullen zijn als ze groter zijn. Ik hoop dat ze dan enigzins tevreden terug kunnen kijken op het leven dat ik ze kan bieden en diep van binnen weten hoe geliefd ze zijn. Ouderschap maakt zo kwetsbaar en onzeker soms...
  dinsdag 7 maart 2017 @ 19:56:46 #263
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_169357760
Miez veel plezier met je moeder!

Arja je mooie meisje gemist -O- en ik vind haar zo leuk. Fijn dat ze weer beter is.

Fijn quoi dat je nu merkte dat M het zwemmen leuk vond!
Dat vind ik nu met een 2e zo jammer dat ik niet meer zulk soort dingen kan doen -O- met O. Ging ik trouw elke week babyzwemmen en nu ben ik al sinds de zomervakantie niet meer geweest.
Heb vanaf deze week een regeling met een vriendin dat ik de ene week ga en zij de andere week en dan op elkaars kinderen passen (ze heeft ook 2 meisjes) en dan de ene keer met O. Zwemmen en de andere keer met I.
  dinsdag 7 maart 2017 @ 20:48:18 #264
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169359222
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:28 schreef Madivi het volgende:
...en diep van binnen weten hoe geliefd ze zijn.
O+
Madi fijn dat het goed gaat met jullie.

Snoenk, goed geregeld met het zwemmen!
Ik vind het ook heel jammer dat er geen mogelijkheid meer is om te zwemmen met m'n grote ventje (tenminste, niet tijdens de reguliere ouder-kind-lessen). Als Aa wat groter is dan kan ik wel met hem gaan babyzwemmen als Vv vrijdag ochtend naar de peuteropvang is :Y
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_169360090
Madivi fijn dat het lekkker loopt

Nog even dan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door Arja op 07-03-2017 23:17:46 ]
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:15:52 #266
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169360169
Aaahhh O+

:+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_169360675
Mnohhh Arja, wat een schitterend meisje heb je toch O+ !

Ik kom nog even uitzwaaien hier, Tas werd zondag dreumes en genoot daar met volle teugen van! Hij was echt heel erg jarig :D . Ziehier:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook echt geen baby meer, hij probeert van alles na te zeggen, is ineens heel goed in een enorme keel opzetten als hij niet krijgt wat hij wil (DIEEEEEE! DIEEEE!), stapt vrolijk achter z'n babyrollator, drijft z'n zus tot waanzin met het slopen van haar Duplobouwsels en wil alleen nog maar zelf eten met een lepel en drinken uit bekertjes. Mijn blijerd wordt groot O+ .
pi_169360902
Nogmaals gefeliciteerd razz en ik zal je beeldende posts hier missen :*

Maar ja, over 3,5 maand is het hier ook al zo ver :o
  dinsdag 7 maart 2017 @ 21:53:36 #269
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169361293
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:38 schreef Arja het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd razz en ik zal je beeldende posts hier missen :*

Maar ja, over 3,5 maand is het hier ook al zo ver :o
Ik dacht 1 seconde: wat lul je nou?! Maar damn het is gewoon waar! :'( :o :D

Razz gefeliciteerd nog en wat een toffe features. Vooral de sloop de duplo van je zus feature. Ik kijk daar echt al naar uit :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_169361362
Arja O+
Razz gefeliciteerd!! *O* *O*
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 7 maart 2017 @ 21:56:23 #271
269689 crew  Viv
pi_169361387
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 16:29 schreef Arja het volgende:
Ik ben heel benieuwd om te zien wat voor mensje het steeds meer wordt. Ik vind het echt geweldig dat ik daar van zo dichtbij getuige van mag zijn.
O+ Ik vind dat ook een hele eer!
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 18:28 schreef Madivi het volgende:
Ik heb wel véél flashbacks van de bevalling en het ziekenhuis, niet altijd even fijn.
Wat naar :* heb of wil je daar hulp voor?
quote:
En las laatst hier iets over rammelen voor een tweede, als het leven anders was gelopen had ik graag nog een keer een zwangerschap en baby meegemaakt. Nouja het zal wel slijten.
Wie weet loopt het leven nóg een keer anders, zeg nooit nooit. 8-)
quote:
Ik denk ook wel vaak aan hoe ze zullen zijn als ze groter zijn. Ik hoop dat ze dan enigzins tevreden terug kunnen kijken op het leven dat ik ze kan bieden en diep van binnen weten hoe geliefd ze zijn. Ouderschap maakt zo kwetsbaar en onzeker soms...
Och Madivi, je bent een supermama voor ze! Zo liefdevol en bewust bezig met hun behoeften en ontwikkeling. O+
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 21:30 schreef Razztwizzle het volgende:
stapt vrolijk achter z'n babyrollator
:D Gefeliciteerd nog!
  dinsdag 7 maart 2017 @ 22:07:42 #272
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_169361732
Madivi ik sluit me aan bij Vivi. Ik zou echt hulp vragen als je last hebt van die flashbacks om het allemaal een plek te geven :* en verder heb ik enorm veel respect en bewondering voor hoe je het allemaal maar doet met twee ukkies. Daar zullen je jongens later net zo over denken.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 7 maart 2017 @ 22:08:06 #273
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_169361749
Razzzz, niet normaal hoe snel het is gegaan. Nog van harte gefeliciteerd met je leukerd Tas O+
*O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_169361965
Nogmaals gefeliciteerd Razz! *O* Wat is het snel gegaan en wat een heerlijk ventje heb je. O+
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 dinsdag 7 maart 2017 @ 22:23:15 #275
269689 crew  Viv
pi_169362142
Vandaag was onze eerste ouderavond! Een half uur met de leidsters gebabbeld over hoe leuk onze baby is. :D
pi_169362545
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 22:23 schreef ViviRAWRS het volgende:
Vandaag was onze eerste ouderavond! Een half uur met de leidsters gebabbeld over hoe leuk onze baby is. :D
Oe dan barst je uit elkaar van liefde en trots
pi_169366938
Razz O+ Nog gefeliciteerd! Ik ga je verhalen missen! Tot over 5 maanden :+

Fijn dat het goed gaat met de jongens Madivi, je doet het goed! :*

Leuk van de ouderavond Vivi!

Hier gaat het zijn gangetje. Mijn moeder vindt M helemaal geweldig. Ik moet weer even wennen aan mijn moeder in huis :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:36:55 #278
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169368696
Vivi, wat tof zo'n ouderavond. Ik zou ook uit elkaar spatten van trots!

Miezziej, gezellig dat je moeder er is! En ook lastig uiteraard door wat er onder de spoiler staat. Ik denk dat ik ook niet blij zou worden van mijn moeder dag en nacht over de vloer trouwens. Die wil ook nog weleens dingen anders aanpakken. Allemaal goed bedoeld ja, maar flink lastig soms.

Wij hebben er een ochtendje CB op zitten. Liep flink uit! Ik had gedacht dat Max tussen de 8-8.5kg zou zijn dit keer en lachte mijn vriend uit toen hij 10 gokte. Nee, weegt hij 9225g! :o Holy moly! Gewichtcurve is wat omhoog afgebogen, lengtecurve iets omlaag (72 cm). Spekkerd. Jajaja en hij drinkt teveel* natuurlijk, zelfde liedje. Over hoofdje, kracht in nek en omrolskills niks dan lof. Hij mag in de kinderstoel. Wow. Daar gaat hij wel al in hoor, maar dan met flinke barricades.

* sinds gisteren pas 5 flessen per dag en daar schrok ze al van. Ze moest eens weten :')

Afijn, APK goedgekeurd! En wat deed hij het toch goed tussen al het gekrijs van de andere kindjes door. De rust zelve O+ Ligt nu wel voor dood te slapen in zijn wagen, want moe.
  woensdag 8 maart 2017 @ 11:39:06 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169368736
En Madivi, jouw post! Geen twijfel, jij bent een topmama voor je mannen! Hoe jij de afgelopen maanden bezig bent geweest: ijzersterk ^O^
pi_169369211
Lastig miez. Hoe lang blijft ze?

Q wat een beer :D
pi_169371530
Oh mensen, ik geniet zo van mijn kleine prul. Op woe en do ben ik vrij en vandaag hebben de andere twee toevallig alletwee een vriendinnetje mee. Zit ik daar met vijf kinderen aan tafel en die kleine C zit dan zo te genieten O. Genieten!
pi_169371629
Madivi, volgens mij ben je ook een hele fijne moeder voor je kids :* .

Ik herken de onzekerheid wel hoor trouwens. Als ik me bedenk dat er niet zo heel veel geld is (genoeg voor het dagelijkse leven ;), maar niet genoeg om groter te wonen bv ), dat er geen vader is, dat ik soms ook gewoon mijn dag of dagen niet heb... Dan hoop ik maar dat dat niet de grootste dingen zijn die ze onthouden. Dan hoop ik dat ze onthouden hoe we tijdens fruittijd een spelletje deden, hoe we samen, met elkaar, op vakantie gingen, hoe ik altijd mijn best deed om ze aan alles mee te laten doen, hoe er slingers hingen als ze jarig waren, hoe we aan tafel zittend, de dag doornamen, hoe iedereen altijd welkom was (hun vriendjes en vriendinnetjes van school bv), enz, enz...
pi_169371660
Miez, lastig. :*

Mijn ouders komen ergens in mei weer deze kant op. Ik kan me er enorm op verheugen, maar vind het ook altijd heftig.
pi_169371734
Die van mij zit nu op 3 flessen, ze eet de rest allemaal zo goed, dat er gewoon verder geen tijd/ ruimte is voor nog een fles. En ze slaapt echt helemaal door sinds het stoppen met de bv (met 6,5 mnd), van 19 tot 6 à 7 uur, meestal zonder wakker worden. Ze is 8 mnd, ruim nu. Ze gaat nu over naar twee dutjes per dag, soms nog drie.

Het helpt natuurlijk wel enorm dat er op dit moment geen zieken zijn hier in huis :') .
pi_169371743
Oh, en in het ziekenhuis was ze 7,6 kilo, maar ik gok dat ze eigenlijk ook al wel voorbij de 8 kilo gaat.
pi_169371753
Zo, uitgeluld :P
pi_169372090
Lekker van genieten groofs. Die huiselijke tafereeltjes en de echte aandacht die je voor je kinderen hebt. Je ogen die oplichten als je kind de kamer in komt. Daar draait het toch om.
pi_169375993
Groofs, ik vind dat je dat zo mooi omschrijft O+ en als ik terugkijk naar mijn eigen jeugd zijn dat ook de momenten die ik me herinner! Ik vind jullie beiden (Madivi en Groofs) echte bikkels :*
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_169376437
Quoi l is ook pas 2 weken van de vijfde fles af. Cb had toen zoiets van, als hij het wil zal hij het wel nodig hebben. Een week later ging de 5e er af :P doordat hij langer sliep 's ochtends kon die er af.


L had zich zo ondergepoept op het kdv dat hij daar in bad is geweest en z'n kleding zelfs al schoon weer in de tas zat _O- O+
pi_169377192
Stomme buikgriep ;(
Een stap vooruit en weer 2 terug. Net weer veel gespuugd en veel diaree ook.

Ik denk eigenlijk dat ik haar net te veel melk heb gegeven en ze dat nog niet kan verwerken
pi_169377237
Oh nee, Arja, wat vervelend toch. Heel veel beterschap voor je kleine poppetje.
pi_169378943
Groofsken, wat omschrijf je dat mooi. Als ik naar mezelf kijk, en ik denk een hoop anderen ook, zijn dát inderdaad de dingen die je bijblijven uit je jeugd. De hele gewone dingen, de bijzondere ritueeltjes van jouw gezin op verjaardagen of gewoon tijdens het avondeten en de lange, luie of juist avontuurlijke zondagen. En als ik dan jouw verhalen hoor over hoe je kinderen met hun vriendjes en vriendinnetjes gezellig aan tafel zitten, klinkt dat me als een heerlijke jeugd in de oren.
A balanced diet is a cookie in each hand
  woensdag 8 maart 2017 @ 21:53:21 #293
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_169380815
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 19:02 schreef Nazil het volgende:
Quoi l is ook pas 2 weken van de vijfde fles af. Cb had toen zoiets van, als hij het wil zal hij het wel nodig hebben. Een week later ging de 5e er af :P doordat hij langer sliep 's ochtends kon die er af.

L had zich zo ondergepoept op het kdv dat hij daar in bad is geweest en z'n kleding zelfs al schoon weer in de tas zat _O- O+
:D Poeperd! Fijn dat hij dat daar deed. Hier is hij dus pas net van de 6e fles af. Maar ach, gemiddelden worden ook berekend op basis van uitschieters en Max is er één ;)

Groofsk, topper!
pi_169380947
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2017 21:53 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D Poeperd! Fijn dat hij dat daar deed. Hier is hij dus pas net van de 6e fles af. Maar ach, gemiddelden worden ook berekend op basis van uitschieters en Max is er één ;)

Groofsk, topper!
Ik zou mij er niet druk om maken. Wat je zegt, gemiddelden enzo. En wie weet gaat er op de een op andere dag weer een af. Wij zijn van 5x 180 naar 4x 210 gegaan.
pi_169387303
Dank voor de lieve reacties O+ tav hulp over de tijd vorig jaar, misschien dat dat kan als ik eenmaal bij familie in de buurt woon straks, nu heb ik geen oppas beschikbaar (plus er komt ook dure tijd aan met de verhuizing). En hopelijk doet tijd ook gewoon goed. Ik focus me maar extra op hoe goed ze het nu doen...

Zo schattig al zeg ik t zelf...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groofsken, heeft jouw oudste al wel eens vragen over jullie gezinsvorm of is dit gewoon zoals het is?

Arja, wat naar klinkt dat, hopelijk gaat t vandaag beter!

Miezziej, hopelijk lukt het je de opmerkingen van je mam naast je neer te leggen.

Quoi, indrukwekkende statistieken weer!

Nazil, lekker zo'n schone baby en schone was kunnen ophalen :D

[ Bericht 12% gewijzigd door Madivi op 09-03-2017 09:05:19 ]
pi_169387335
Mijn moeder blijft 2 weken, dus het valt best mee. Fijn om herkenning te lezen dat het best heftig kan zijn. Toch blijft het apart, jarenlang heb ik met haar gewoond en nu ben ik het helemaal niet meer gewend :D Ik vond vooral de BV opmerking wat lastig. Ik heb niets erover aangegeven bij haar behalve het kolven, maar soms vind ik de BV best lastig. M komt vaak nog 's nachts en ik ben best Moe. Wat steun van haar kant zou dan fijn zijn :P Ze zei ook nog iets van: "ik ben blij dat ik nu geen kind heb, ik mocht gewoon alles geven" ofzo :? , toen ik zei dat M iets nog niet had gehad ofzo.
Ik ben soms ook best onzeker. Ik denk ook dat dat komt omdat de band tussen mij en mijn moeder dus niet supergeweldig is, ik ben bang dat zoiets ook zal gebeuren met M en mij ;( Maarja.

M heeft gister overdag bijna niet geslapen. Misschien moet zij ook nog wennen aan mijn moeder in huis :P
Ze heeft wel een paar maisboogjes op, die vond ze eerst niet interessant maar nu echt superlekker. Grappig om te zien hoe ze eerst een vies gezicht trekt en dan dat halve ding in 1 keer naar binnen propt.

Beterschap Arja, hopelijk voelt Emmy zich snel beter :*

Wat een beertje Quoi. M weegt nu ongeveer 7,6. Zou ze weleens naast elkaar willen zien :9

En ondertussen kwam er een foto van de jongens van Madivi, wat lief O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Miezziej op 09-03-2017 09:12:14 ]
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 9 maart 2017 @ 09:10:52 #297
269689 crew  Viv
pi_169387427
quote:
1s.gif Op donderdag 9 maart 2017 08:56 schreef Madivi het volgende:
Zo schattig al zeg ik t zelf...
Ohh wat een ondeugende jochies! :D O+
pi_169387482
Wauw Madivi, wat een plaatjes!
A balanced diet is a cookie in each hand
pi_169388491
Miezziej lastig als jullie op andere manieren denken en communiceren. Zou je niet aan haar aan kunnen geven wat ze dan wel kan zeggen wat jou helpt? Het gesprek aangaan over wat haar opmerkingen met jou doen en hoe je het liever zou hebben.
pi_169389270
Hoiiii, ik kom me hier ook maar eens melden :D
I. is nu 15 dagen, ruim over haar geboortegewicht, lief, slaapt veel en als ze wakker is kijkt ze heel wijs de wereld rond O+
Het is best druk nog dus ik weet niet hoe veel ik mee kan posten maar ik lees wel veel mee, of probeer het iig :7

Madivi wat een knapperds! O+
Miezziej lijkt me lastig, vooral als je moeder echt elke dag om je heen is. Ik moet al af en toe tot 10 tellen bij opmerkingen/gedrag van m'n moeder, en die komt alleen maar 2x per week langs :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')