abonnementen ibood.com bol.com
pi_169208442
registreer om deze reclame te verbergen
Is echt makkelijk hoor. Spul is heel vergeeflijk.

Als je houten constructie sterk genoeg is is dat een prima idee.

Zou me niet druk maken over lekkage. Dit soort constructie is heel normaal in oudere huizen, maar dan dus op de vloerbalken.
Check mijn project!! K&W / Jaren '30 woning opnieuw opbouwen: van huis naar thuis!
Komt wel goed schatje, hier heb je wat Roosvieseej.
  Moderator dinsdag 28 februari 2017 @ 21:56:37 #27
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_169208625
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:25 schreef Saisai het volgende:

[..]

Jep, levend en wel! Jup, die heb ik dus gemold :')

Nou ja, destijds hadden we ook geen geld voor een goeie verbouwing. Dat hebben we nu wel.
Aha, had lang niets in je verbouwingstopic gezien vandaar :)

Lewisplaten lijken me trouwens een goede oplossing, wordt veel voor badkamers gebruikt dacht ik. Wellicht wat onderzoek plaats. Klinkt hetzelfde als de de zwaluwstaartplaten die genoemd zijn.
lebt denn der alte Holzmichl noch?
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:02:51 #28
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_169208812
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:56 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aha, had lang niets in je verbouwingstopic gezien vandaar :)

Lewisplaten lijken me trouwens een goede oplossing, wordt veel voor badkamers gebruikt dacht ik. Wellicht wat onderzoek plaats. Klinkt hetzelfde als de de zwaluwstaartplaten die genoemd zijn.
het is hetzelfde ;)
🦄🦌 De ontwerpen van Dearest Bambi vind je onder andere bij TOON Amsterdam in West 💖
  dinsdag 28 februari 2017 @ 22:04:50 #29
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_169208869
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:50 schreef Gieliovd het volgende:
Is echt makkelijk hoor. Spul is heel vergeeflijk.

Als je houten constructie sterk genoeg is is dat een prima idee.

Zou me niet druk maken over lekkage. Dit soort constructie is heel normaal in oudere huizen, maar dan dus op de vloerbalken.
Dan moet het wel lukken hoop ik O+
🦄🦌 De ontwerpen van Dearest Bambi vind je onder andere bij TOON Amsterdam in West 💖
  woensdag 1 maart 2017 @ 09:00:03 #30
401888 Nightquest777
The Wizard To Show The Way
pi_169214216
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2017 21:32 schreef Saisai het volgende:

[..]

Cool, een cht antwoord :D
Ja, dit is inderdaad een heel goed idee. Gek genoeg had ik nog helemaal niet gedacht aan zwaluwstaart, stom h? Ik zie een beetje op tegen het zandcement, want dat heb ik nog nooit gedaan :')
"Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan" - Pippi Langkous ;)

Zorg gewoon dat je netjes met een waterpas en rolmaat de afstand/afschot goed hebt, daarna is het gewoon een kwestie van het gat volgooien en de bovenste centimeter netjes met de hand afsmeren. Eventueel met een reilat. Als je daarna gaat tegelen zie je door de tegellijm/tegels echt de kleinste rimpeltjes niet meer hoor.
  woensdag 1 maart 2017 @ 19:46:57 #31
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_169225374
quote:
0s.gif Op woensdag 1 maart 2017 09:00 schreef Nightquest777 het volgende:

[..]

"Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan" - Pippi Langkous ;)

Zorg gewoon dat je netjes met een waterpas en rolmaat de afstand/afschot goed hebt, daarna is het gewoon een kwestie van het gat volgooien en de bovenste centimeter netjes met de hand afsmeren. Eventueel met een reilat. Als je daarna gaat tegelen zie je door de tegellijm/tegels echt de kleinste rimpeltjes niet meer hoor.
Ik laat je weten of het gelukt is, ok? We kunnen pas in mei gezamenlijk vrij krijgen, dus het duurt nog ff voordat we ermee kunnen beginnen :')

Ach, en ja, je kunt pas zeggen of je het wel of niet kunt als je het geprobeerd hebt. En dan nog, oefening baart kunst.

'kan ik niet' staat voor mij gelijk aan 'wil ik niet'.
  woensdag 1 maart 2017 @ 21:37:14 #32
382904 Gieliovd
Jawellllll!!
pi_169228812
Goede mentaliteit ^O^
Check mijn project!! K&W / Jaren '30 woning opnieuw opbouwen: van huis naar thuis!
Komt wel goed schatje, hier heb je wat Roosvieseej.
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')