abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:41:04 #201
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169113964
Als ik het zo lees geven jullie het allemaal ook niet uit aan gekke dingen.
Siesta & Fiesta!
pi_169113983
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:41 schreef Bramito het volgende:
Als ik het zo lees geven jullie het allemaal ook niet uit aan gekke dingen.
Ik heb een gereedschapfetish :P En ik heb een zooitje modelvrachtwagens. En een motor :P

Maar ik let nu heel erg op omdat ik dus een huis gekocht heb. En daar komt 't gereedschap wel van pas ;)

Overigens had ik een meningsverschil met mn hypotheekadviseur daarover. Hij geloofde mijn uitgaven patroon niet. Hij kon niet voorstellen dat ik 1 keer in de 2-3 jaar een nieuwe spijkerbroek koop. Naja als je maar 4 maanden per jaar thuis bent, en gewoon een goeie broek koopt.. Dan kan je daar lang mee doen :Y

Besides: ik ben niet zo'n modemiep die met alle trends mee moet. Bv die shirts die tot over je kont komen vind ik grafelijk.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:42:53 #203
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169113988
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:41 schreef Bramito het volgende:
Als ik het zo lees geven jullie het allemaal ook niet uit aan gekke dingen.
Ik geef mijn geld liever in een keer goed uit :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:43:48 #204
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_169114007
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_169114059
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:41 schreef Bramito het volgende:
Als ik het zo lees geven jullie het allemaal ook niet uit aan gekke dingen.
Aan wat voor gekke dingen denk jij dan? Vroeger gaf ik best veel geld uit aan boeken, maar de ebooks komen "binnen vliegen" ;) dat kost niets.
Af en toe wat geld voor tentoonstelling en treinreis er heen, maar ja, ik heb geen auto dus dat streep je dan tegen elkaar weg.
Verder eten, kleding. Ook afgelopen 3 jaar nogal wat aan dingen voor het huis uitgegeven maar da's nu klaar.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:48:06 #206
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169114076
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:42 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik heb een gereedschapfetish :P En ik heb een zooitje modelvrachtwagens. En een motor :P

Maar ik let nu heel erg op omdat ik dus een huis gekocht heb. En daar komt 't gereedschap wel van pas ;)

Overigens had ik een meningsverschil met mn hypotheekadviseur daarover. Hij geloofde mijn uitgaven patroon niet. Hij kon niet voorstellen dat ik 1 keer in de 2-3 jaar een nieuwe spijkerbroek koop. Naja als je maar 4 maanden per jaar thuis bent, en gewoon een goeie broek koopt.. Dan kan je daar lang mee doen :Y

Besides: ik ben niet zo'n modemiep die met alle trends mee moet. Bv die shirts die tot over je kont komen vind ik grafelijk.
Ik vind al dat gereedschap uit K&W prachtig, en ik heb wat ik nodig heb, maar ik koop het alleen als het de moeite waard is. Ik heb echt geen laser waterpas van 1000¤ nodig. Dan doe ik er wel wat langer over om wat streepjes te zetten.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:49:39 #207
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169114102
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:42 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik heb een gereedschapfetish :P En ik heb een zooitje modelvrachtwagens. En een motor :P

Maar ik let nu heel erg op omdat ik dus een huis gekocht heb. En daar komt 't gereedschap wel van pas ;)

Overigens had ik een meningsverschil met mn hypotheekadviseur daarover. Hij geloofde mijn uitgaven patroon niet. Hij kon niet voorstellen dat ik 1 keer in de 2-3 jaar een nieuwe spijkerbroek koop. Naja als je maar 4 maanden per jaar thuis bent, en gewoon een goeie broek koopt.. Dan kan je daar lang mee doen :Y

Besides: ik ben niet zo'n modemiep die met alle trends mee moet. Bv die shirts die tot over je kont komen vind ik grafelijk.
Heb je dan aan boord gewoon werkleren, die je niet zelf hoeft aan te schaffen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169114109
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:04 schreef Bramito het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met jullie geld? Ik weet nooit waar ik het aan moet uitgeven.
:o
Dat heb ik nou nooit.

Nu gaat alles in huis en tuin, maar normaal is het eten, kleren voor kinderen, dingen voor de heb, eten, kleren voor ons, dingen voor de heb. En vakantie.
Op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 24-02-2017 12:58:52 ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169114110
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:48 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ik vind al dat gereedschap uit K&W prachtig, en ik heb wat ik nodig heb, maar ik koop het alleen als het de moeite waard is. Ik heb echt geen laser waterpas van 1000¤ nodig. Dan doe ik er wel wat langer over om wat streepjes te zetten.
Dat wat ik heb gebruik ik ook echt, dusja op die manier verantwoord ik het wel..

+ ik koop liever spullen waar ik 30 jaar of langer mee doe dan dat ik, net als m'n pa, 2x op een jaar bij de Gamma een huismerk boormachine ga halen.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:50:38 #210
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169114123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:46 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Aan wat voor gekke dingen denk jij dan? Vroeger gaf ik best veel geld uit aan boeken, maar de ebooks komen "binnen vliegen" ;) dat kost niets.
Af en toe wat geld voor tentoonstelling en treinreis er heen, maar ja, ik heb geen auto dus dat streep je dan tegen elkaar weg.
Verder eten, kleding. Ook afgelopen 3 jaar nogal wat aan dingen voor het huis uitgegeven maar da's nu klaar.
Ach gekke dingen. Ik bedoel dan spul wat je eigenlijk niet nodig hebt, en spul dat eigenlijk alleen maar ruimte bezet. Maar ieder z'n ding hoor.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:50:54 #211
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169114125
Ik geef nauwelijks geld aan kleren uit _O-
Koop veel bij primark omdat ik snel uit m'n kleren groei

Ik denk dat ik max 100 euro per jaar uitgeef aan kleren.
Ohja waar ook veel geld aan opgaat is nieuwe nikes :')
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169114130
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:49 schreef zeefje het volgende:

[..]

Heb je dan aan boord gewoon werkleren, die je niet zelf hoeft aan te schaffen?
Ik neem aan boord 2 sets nette kleren mee, 1tje heb ik aan voor te reizen en de ander zit in een koffer. Aan boord zelf draag ik oude kleren die ik thuis niet meer draag, of goedkope dingen zoals 5 euro per stuk t-shirts enzo. En om te werken heb ik toch meestal een overall aan.

Maar ik loop thuis ook heel vaak in een jogging broek & sweatshirt hoor..
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:56:07 #213
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169114206
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:50 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:o
Dat heb ik nou nooit.

Nu gaat alles in huis en tuin, maar normaal is het eten, kleren voor kinderen, dingen voor de heb, eten, kleren voor ons, dingen voor de heb.
Op.
maak je het ook echt op ieder maand? Dat zou mij echt nooit lukken. En nee, zoveel verdien ik niet.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dat wat ik heb gebruik ik ook echt, dusja op die manier verantwoord ik het wel..

+ ik koop liever spullen waar ik 30 jaar of langer mee doe dan dat ik, net als m'n pa, 2x op een jaar bij de Gamma een huismerk boormachine ga halen.
Wat ik bedoel is dat ik naar de kosten en baten kijk. Ik heb bijvoorbeeld een hamerboor van 100¤ Bosch groen, die doet het prima, en daar heb ik ook een 40 cm diep, 22mm doorsnede gat door de fundering mee geboord. Dat gaat prima, maar dat moet je niet iedere dag doen. Dat gaat natuurlijk beter met een Bosch Blauw van 300¤. Dat is het me dus niet waard. Ik heb dan wel weer een Bosch blauw accuboor, want Bosch groen accu's zijn kut. Snappie?
Siesta & Fiesta!
pi_169114216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:50 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ach gekke dingen. Ik bedoel dan spul wat je eigenlijk niet nodig hebt, en spul dat eigenlijk alleen maar ruimte bezet. Maar ieder z'n ding hoor.
Dat heb ik heel lang heel veel (te veel) gedaan. Dan "moest" ik persé iets hebben. En 2 jaar later deed ik het dan wel, want het lag in de weg, deed er niets mee etc.
Heel vroeger nam ik ook altijd best wel souveniers van vakantie mee. Maar nu kijk ik echt of ik er erg blij van ga worden als ik het in mijn huis heb. En wat er nu staat, daar ben ik dus echt blij mee.
We have far more in common than that which devides us..
pi_169114225
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:56 schreef Bramito het volgende:

[..]

maak je het ook echt op ieder maand? Dat zou mij echt nooit lukken. En nee, zoveel verdien ik niet.

[..]

Wat ik bedoel is dat ik naar de kosten en baten kijk. Ik heb bijvoorbeeld een hamerboor van 100¤ Bosch groen, die doet het prima, en daar heb ik ook een 40 cm diep, 22mm doorsnede gat door de fundering mee geboord. Dat gaat prima, maar dat moet je niet iedere dag doen. Dat gaat natuurlijk beter met een Bosch Blauw van 300¤. Dat is het me dus niet waard. Ik heb dan wel weer een Bosch blauw accuboor, want Bosch groen accu's zijn kut. Snappie?
Yeah, ik gebruik 't allemaal ook wat vaker denk ik ;)
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:57:52 #216
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_169114255
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:51 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik neem aan boord 2 sets nette kleren mee, 1tje heb ik aan voor te reizen en de ander zit in een koffer. Aan boord zelf draag ik oude kleren die ik thuis niet meer draag, of goedkope dingen zoals 5 euro per stuk t-shirts enzo. En om te werken heb ik toch meestal een overall aan.

Maar ik loop thuis ook heel vaak in een jogging broek & sweatshirt hoor..
Ik ook. lekker confortabele kleding heerlijk :Y
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_169114256
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:30 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik volg gewoon wat mijn behandelend arts voorschrijft.
Blijft die dat ook voorschrijven of is het oud recept?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:58:06 #218
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169114264
Ik kom er deze week wel achter dat ik nummer 1 burgelijkheid ben in de SC. _O-
Siesta & Fiesta!
pi_169114273
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat heb ik heel lang heel veel (te veel) gedaan. Dan "moest" ik persé iets hebben. En 2 jaar later deed ik het dan wel, want het lag in de weg, deed er niets mee etc.
Heel vroeger nam ik ook altijd best wel souveniers van vakantie mee. Maar nu kijk ik echt of ik er erg blij van ga worden als ik het in mijn huis heb. En wat er nu staat, daar ben ik dus echt blij mee.
Hehe ja dat heb ik ook.. Het enige wat ik meeneem uit 't buitenland zijn postkaartjes, vingerhoedjes voor m'n ma & als er iets een of ander figuurtje wat iconisch voor een land is en op de plee zit neem ik dat ook mee :+ (ja ja rare hobby ik weet het, zo heb ik bv een poepende Moose uit Canada en een eland die de krant zit te lezen op de wc :P)
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:58:43 #220
286 Maarten
Groetjes, Maarten
pi_169114278
Als ik iets heel erg graag wil hebben en het is duur, dan koop ik het nooit direct. Als ik het een week/maand oid later nog wil hebben, koop ik het.
Dit scheelt impuls aankopen van dingen die ik niet nodig heb.

Zo kijk ik bijvoorbeeld ook niet op die gadget websites. Zou alles kopen.
pi_169114282
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:57 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Blijft die dat ook voorschrijven of is het oud recept?
Ik ga elk jaar op controle incl de hele longfunctietesthel
pi_169114286
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:58 schreef Maarten het volgende:
Als ik iets heel erg graag wil hebben en het is duur, dan koop ik het nooit direct. Als ik het een week/maand oid later nog wil hebben, koop ik het.
Dit scheelt impuls aankopen van dingen die ik niet nodig heb.

Zo kijk ik bijvoorbeeld ook niet op die gadget websites. Zou alles kopen.
Dit idd :Y
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:59:59 #223
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_169114313
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:48 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ik vind al dat gereedschap uit K&W prachtig, en ik heb wat ik nodig heb, maar ik koop het alleen als het de moeite waard is. Ik heb echt geen laser waterpas van 1000¤ nodig. Dan doe ik er wel wat langer over om wat streepjes te zetten.
Ik houd het ook nog steeds vol om geen cirkelzaag te kopen maar gewoon langs een lat te zagen met de decoupeer...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 24 februari 2017 @ 13:00:29 #224
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_169114324
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:59 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dit idd :Y
Dat doe ik ook. Het laatste was een Weber gas BBQ vorig jaar.
Siesta & Fiesta!
pi_169114336
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:00 schreef Bramito het volgende:

[..]

Dat doe ik ook. Het laatste was een Weber gas BBQ vorig jaar.
Mja bij mij een partijtje Festool, dat wilde ik al pff 2 jaar ofzo :P Maar goed, zo heb ik nog een aantal dingen (BGE, KitchenAid, goeie stereo set, etc.), maar m'n huis heeft nu ff voorrang.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')