quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 16:58 schreef Autoschadehulp het volgende:Verzekering Gebelt en afgesproken dat ze een schade-expert laten komen en dat ze de kosten terughalen bij de verzekering van de man, kreeg hetzelfde verhaal weer te horen dat het wel om het akkoord gaat en dat ze daar dus niks aan kunnen doen.
Maar ben allang blij dat De expert langskomt en ik dus erna mijn auto kan weg doen.
Dank jullie wel voor de hulp
Eerlijk gezegd moet je niet bij je eigen tussenpersoon hiervoor zijn.
Sommige tussenpersonen doen dit wel uit service-overweging voor de klant, maar de vraag is hoe hard ze voor je lopen. Gezien de verstreken tijd niet zo hard zou ik zeggen.
Alleen bij een RB-dekking wordt het voor je gedaan.
Is dat schadeformulier nou door beide partijen ondertekend met een duidelijke toedracht erop?
Of heb je de formulieren losgescheurd en ieder een eigen versie ingevuld (gebeurt ook nog wel eens).
-In het eerste geval wij de verzekeraar van de tegenpartij op de handtekening op het formulier. Dit kunnen ze evt vergelijk met het aanvraagformulier van de verzekering of eerdere schadeformulieren. Geef ze een termijn. Bij uitblijven deel je ze mede dat jeje genoodzaakt ziet een klacht in te dienen.
-In het tweede geval heb je pech en zal je bewijs moeten leveren voor je lezing.
Woont die tegenpartij in de buurt? Is het ook een overweging even langs te gaan en te vragen of hij eens wil meewerken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Norma_Jeane op 24-02-2017 19:05:35 ]
It's great to be a blonde. With low expectations it's very easy to surprise people.
If someone shows you who they are, believe them the first time.
The best part of being blonde is forgivable momentary lapses of common sense.