abonnement Unibet Coolblue
pi_169102956
quote:
In de Haagse Maranathakerk is een verkiezingsdebat gepaard gegaan met onchristelijke taferelen. De uit Duitsland afkomstige predikant Axel Wicke meldt op Twitter dat hij door Baudet-aanhang werd uitgemaakt voor ‘vieze mof’ en dat hij zelfs fysiek werd belaagd. De dreiging was zo ernstig dat hij “eigenlijk de politie had moeten waarschuwen”. De geschokte geestelijke constateert beduusd dat “zolang ik predikant hier ben nooit meer politici voor een debatavond worden uitgenodigd. Het was een ontwijding.” Andere twitteraars maken ook melding van onrustige taferelen.

In de kerk werd woensdagavond gedebatteerd tussen kandidaten van PvdA, Partij voor de Dieren, CDA en Thierry Baudet, lijsttrekker van het Forum voor Democratie. Uit de tweets valt op te maken dat Baudet deelnam in gezelschap van zijn ‘claque’, een georganiseerde groep aanhangers die hem tijdens het debat toejuichen en tegenstanders beschimpen om hem zo te verzekeren van een succesvol optreden. Baudet maakt veelvuldig gebruik van die methode bij publieke optredens.

Politiek journalist Jan Schinkelshoek die het debat leidde verklaart desgevraagd tegenover Joop niets gemerkt te hebben van enige intimidatie. “Er was een forse opkomst van de aanhang van het Forum voor Democratie en het ging er stevig aan toe tijdens het debat, zoals de laatste tijd wel vaker. In een kerk is dat natuurlijk niet gebruikelijk.” De predikant heeft tegen de gespreksleider ook geen melding gemaakt van het incident. “Hij heeft me wel bedankt dat ik het debat goed in de hand had gehouden.”

Baudet schermt met het christelijk geloof als wapen tegen de islam. Dat gevecht voert hij zelfs in de kerk, tot ongenoegen van gelovigen. Het voorbije weekend plaatste een groep verontruste christenen een oproep aan politici te stoppen met het misbruik van hun geloof. “Wij passen ervoor om ingezet te worden voor holle campagne-retoriek, om als stemvee te worden opgetrommeld, om de symbolische stok te zijn waarmee anderen worden weggeslagen. Dat druist recht tegen het hart van het christendom in, dat wereldwijd open is, grenzeloos barmhartig en lokale politieke beslommeringen ver overstijgt.” Baudet werd daarbij niet met name genoemd maar de oproep was volgens waarnemers wel degelijk ook aan hem gericht.
http://www.joop.nl/nieuws(...)rs-ontheiligden-kerk
pi_169103106
Bron: joop.nl

:') hele bericht al niet meer serieus te nemen _O-
pi_169103607
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bron: joop.nl

:') hele bericht al niet meer serieus te nemen _O-
Wegkijker.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169103838
Held _O_

joop.nl :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_169104026
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2017 21:29 schreef deadprez het volgende:

[..]

Wegkijker.
Ooh ik had mijn oogkleppen op

Baudet is een nazi en moet uitgeroeid worden om het land te beschermen van andere meningen ;(
pi_169105355
Ik vond het een slecht geschreven artikel en toen zag ik de bron. Dat zijn minuten die ik nooit meer terug krijg...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_169105425
quote:
99s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:19 schreef bijdehand het volgende:
Ik vond het een slecht geschreven artikel en toen zag ik de bron. Dat zijn minuten die ik nooit meer terug krijg...
https://www.nrc.nl/nieuws(...)det-4508787-a1523858
Over de aparte vriendjes van baudet.
pi_169106790
Eerlijk gezegt heb ik nog nooit van dat clubje (forum voor democratie) gehoord.
There is only one religion
pi_169109315
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:21 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

https://www.nrc.nl/nieuws(...)det-4508787-a1523858
Over de aparte vriendjes van baudet.
Aan de hand van de weinige namen die ik herken uit dat artikel doe ik de boude stelling dat het fake news is. Geenstijl zou zich nog schamen voor deze manier van framen.
pi_169109354
Schopje BNW:D
pi_169109472
Oké, wat is nou eigenlijk het punt?
pi_169109516
Joop.nl :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')