abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 5 juni 2017 @ 12:36:22 #276
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_171471127
registreer om deze reclame te verbergen
Crisismanagement bestaat dan ook al flink wat decennia.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171471138
En, hoe kijken de welbekende mensen hier tegenaan?

http://www.dumpert.nl/med(...)_door_terrorist.html
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_171471281
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 12:36 schreef schommelstoel het volgende:

Onmogelijk natuurlijk. Als je net gewond bent kan je alleen maar huilen en niet praten. Zo heb ik een tijdje geleden ook geleerd dat de beenwond die ik heb opgelopen nep was omdat het me maar niet lukte om te huilen en ik grapjes maakte onderweg naar het ziekenhuis.
Quod licet Iovi, non licet bovi
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 12:46:54 #279
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171471398
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 12:36 schreef schommelstoel het volgende:

Adrenaline doet gekke dingen met mensen.
pi_171471795
Perfecte reacties boven mij.
Die van ems en Chris.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_171472079
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 12:29 schreef illusions het volgende:

[..]

En nog steeds snap je de definitie van crisis actors niet, en heb je zelf weer een nieuwe betekenis ervoor verzonnen. :D
Ik wet dat de term (hier) anders gebruikt wordt en misschien inderdaad anders bedoeld is. Maar, zoals gezegd, IK vind dat dit erbij hoort. Crisis acting is in beginsel een manipulatie techniek. En dat is wat hier ook gebeurt. Maar goed, ik besef dat mensen dit gebruik van de term niet willen accepteren. Als ze dat wel zouden doen, zouden ze opeens Trump in een ander daglicht moeten plaatsen ook! :P
In heaven, all the interesting people are missing.<br />~F. Nietzsche
pi_171473097
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 11:37 schreef BenmaF1 het volgende:
En dan dit:

'CNN zet moslimprotest tegen terreur in scene'

https://twitter.com/marka(...)?ref_src=twsrc%5Etfw

Fake news, zeker.

Een vorm van Crisis acting, om zo de mening van het volk te manipuleren? Misschien.
Zeker. Tis duidelijk in scene gezet. Het gebeurt meer dan wat mensen denken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
pi_171473275
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 13:16 schreef BenmaF1 het volgende:

[..]
Crisis acting is in beginsel een manipulatie techniek. En dat is wat hier ook gebeurt.
Hoe is dit anders "gemanipuleerd" dan wanneer ze die moslims zouden filmen terwijl ze aan de overkant van de straat lopen?

Dus nee, wederom incorrect.

De enige manier hoe dit verhaal verdraaid kan worden dat het eventueel in aanmerking kan komen voor de "crisis acteurs" retoriek is als ze deze moslims hadden ingehuurd, opgehaald, bordjes in hun handen hadden geduwd, op straat gepositioneerd en hadden voorgelezen wat ze moesten zeggen.

[ Bericht 18% gewijzigd door ems. op 05-06-2017 14:12:36 ]
Quod licet Iovi, non licet bovi
  Moderator maandag 5 juni 2017 @ 14:58:40 #284
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171474491
Zie topicpointer. Zo moeilijk is het allemaal niet.
pi_171476695
Zach Bruce

“I heard this huge bang and everyone was running and screaming. People were crying, people were being sick.I didn't know what it was, I thought it was part of the show, like go out with a bang sort of thing, but it was too loud”

Veel van deze rare witness interviews binnen 12 uurtjes na de gebeurtenis op de police line bij de Arena heeft plaatsgevonden.
Dus de getuigen gewoon terug naar de Arena gegaan om deze surreal interviews te doen?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
pi_171477616
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 12:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Onmogelijk natuurlijk. Als je net gewond bent kan je alleen maar huilen en niet praten. Zo heb ik een tijdje geleden ook geleerd dat de beenwond die ik heb opgelopen nep was omdat het me maar niet lukte om te huilen en ik grapjes maakte onderweg naar het ziekenhuis.
Shock wordt vaak onderschat. Adrenaline ook.
pi_171477867
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:50 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Shock wordt vaak onderschat
. Adrenaline ook.
Nee hoor - je kan ook dood van gaan.
Adrenaline maakt je hart sneller pompen dus kan je ook nog sneller uitbloeden.
  zondag 11 juni 2017 @ 10:20:13 #288
175455 Summers
Know Thyself
pi_171612458
18301718_116370828935914_6922526651728613238_n.jpg?oh=64d75c04329b64cd04d90cfbfbe9cdbc&oe=59DE5FE1
You will have to live with the consequences of everything you say . What you say can preserve live or destroy it ; so you must accept the consequences of your words # .No army can stop an idea who's time has come .
  Moderator zondag 11 juni 2017 @ 12:14:25 #289
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171614311
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:20 schreef Summers het volgende:
[ afbeelding ]
Je weet dat dit een scene is uit een serie?

Uit Heroes om precies te zijn...

In verband met de kritische onderzoeksblik en alles ;)
pi_171615470
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee hoor - je kan ook dood van gaan.
Adrenaline maakt je hart sneller pompen dus kan je ook nog sneller uitbloeden.
Ja dat zeg ik toch ook? Het wordt vaak onderschat.
  zondag 11 juni 2017 @ 13:15:51 #291
370659 Elvenpath
Live life to its fullest
pi_171615597
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:16 schreef MrSalazar het volgende:
Waar ik nogal een probleem mee heb bij die lachende vader: als het een acteur zou zijn, zou ie ZEKER niet lachen.
Maar waarom deed die gast eigenlijk lachen? Als je kind net vermoord is...
pi_171615690
quote:
11s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:15 schreef Elvenpath het volgende:

[..]

Maar waarom deed die gast eigenlijk lachen? Als je kind net vermoord is...
Kan van de zenuwen zijn. En dan ook nog een tvploeg voor je neus. Zo'n trauma kan aparte reacties oproepen bij mensen.
pi_171616203
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:21 schreef Tingo het volgende:
Zach Bruce

“I heard this huge bang and everyone was running and screaming. People were crying, people were being sick.I didn't know what it was, I thought it was part of the show, like go out with a bang sort of thing, but it was too loud”

Veel van deze rare witness interviews binnen 12 uurtjes na de gebeurtenis op de police line bij de Arena heeft plaatsgevonden.
Dus de getuigen gewoon terug naar de Arena gegaan om deze surreal interviews te doen?
Ze staan buiten het afgezette gebied. En natuurlijk is het voor de beelden prachtig, het rampgebied op de achtergrond.
  zondag 11 juni 2017 @ 14:14:21 #294
175455 Summers
Know Thyself
pi_171616819
quote:
7s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je weet dat dit een scene is uit een serie?

Uit Heroes om precies te zijn...

In verband met de kritische onderzoeksblik en alles ;)
Dat is dan toch ook een crisisacteur die eruit ziet alsof ze echt gewond is maar gesminkt is DAAR gaat het om . Alsof alle memes letterlijk zijn :?
Het is geen nasa waar je cartoon aarde plaatjes krijgt waarvan je moet denken dat die echt zijn .
You will have to live with the consequences of everything you say . What you say can preserve live or destroy it ; so you must accept the consequences of your words # .No army can stop an idea who's time has come .
  zondag 11 juni 2017 @ 14:26:05 #295
175455 Summers
Know Thyself
pi_171617050
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 16:21 schreef Tingo het volgende:
Zach Bruce

Dat vind ik wel raar dat hij teruggaat naar the crime scene voor een live interview waren er meer getuigen die dat deden dan ?
  Moderator zondag 11 juni 2017 @ 14:32:33 #296
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171617201
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:14 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat is dan toch ook een crisisacteur die eruit ziet alsof ze echt gewond is maar gesminkt is DAAR gaat het om . Alsof alle memes letterlijk zijn :?
Het is geen nasa waar je cartoon aarde plaatjes krijgt waarvan je moet denken dat die echt zijn .
Huh? Nee dat is niet wat een crisis acteur is...

quote:
Crisis Actors zijn zogeheten "nepslachtoffers" of "nepgetuigen" bij een aanslag of aanval of andere schokkende gebeurtenis
Dit is voor een televisieserie! Niet een aanslag....
  zondag 11 juni 2017 @ 14:58:08 #297
175455 Summers
Know Thyself
pi_171617771
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:32 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Huh? Nee dat is niet wat een crisis acteur is...

[..]

Dit is voor een televisieserie! Niet een aanslag....
Het is beide een acteur inhuren om een gewonde te spelen in een script dus ik zie niet zoveel verschil . Beide moeten de kijker imponeren en de emoties raken en een afdruk achterlaten .
Hollywood krijgt de stempel SF en een hoax krijgt de stempel objectief onafhankelijk nieuws met een authoritair sausje .
En memes hoeven niet letterlijk te zijn en jouw interpretatie hoeft niet de mijne te zijn .
  Moderator zondag 11 juni 2017 @ 15:07:14 #298
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171618034
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 14:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is beide een acteur inhuren om een gewonde te spelen in een script dus ik zie niet zoveel verschil . Beide moeten de kijker imponeren en de emoties raken en een afdruk achterlaten .
Hollywood krijgt de stempel SF en een hoax krijgt de stempel objectief onafhankelijk nieuws met een authoritair sausje .

Ja, alleen mis je wel een kritiek punt. Acteurs hebben sociale kringen. Als jij je kennis/vriend ziet op TV, die dood zou moeten zijn maar een week later zit je lekker te borrelen met diezelfde vriend, dan ga je er op zijn minst toch wat van zeggen?

Dus in al die decennia dat alles nep is (want men gaat ervanuit hier dat alle aanslagen nep zijn, dat is letterlijk zo gezegd) is er nooit iemand in die cirkel van mensen geweest, en dan hebben we het over 100.000en mensen, die gezegd hebben "hey jij leeft nog dat kan niet" ?

Dat maak je jezelf echt wijs in je hoofd? Dat is zo vergezocht dat ik niet eens weet op welke kosmische schaal ik de vergelijking moet trekken.

quote:
En memes hoeven niet letterlijk te zijn en jouw interpretatie hoeft niet de mijne te zijn .
Ah, een soort ingebouwde "al zit ik kei fout dan nog is het maar mijn mening dus het kan nooit fout zijn" argumentatie. :Y
  zondag 11 juni 2017 @ 16:55:28 #299
175455 Summers
Know Thyself
pi_171620477
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:07 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja, alleen mis je wel een kritiek punt. Acteurs hebben sociale kringen. Als jij je kennis/vriend ziet op TV, die dood zou moeten zijn maar een week later zit je lekker te borrelen met diezelfde vriend, dan ga je er op zijn minst toch wat van zeggen?

Dus in al die decennia dat alles nep is (want men gaat ervanuit hier dat alle aanslagen nep zijn, dat is letterlijk zo gezegd) is er nooit iemand in die cirkel van mensen geweest, en dan hebben we het over 100.000en mensen, die gezegd hebben "hey jij leeft nog dat kan niet" ?

Dat maak je jezelf echt wijs in je hoofd? Dat is zo vergezocht dat ik niet eens weet op welke kosmische schaal ik de vergelijking moet trekken.

[..]

Ah, een soort ingebouwde "al zit ik kei fout dan nog is het maar mijn mening dus het kan nooit fout zijn" argumentatie. :Y
Hoaxen false flags horen bij de realiteit en daar heb je geheime diensten voor die vast ook wel kunnen bedenken dat ze beter een lone wolf recruteren en een situatie creeren met de minst mogelijke vragen .

quote:
Former Clinton/Gore political consultant Naomi Wolf explains why we should be skeptical of overly-theatrical current events such as the Boston Marathon bombing. This was filmed at the 2014 Free State .

Moderator zondag 11 juni 2017 @ 17:09:44 #300
450551 crew  ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171620802
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Hoaxen false flags horen bij de realiteit en daar heb je geheime diensten voor die vast ook wel kunnen bedenken dat ze beter een lone wolf recruteren en een situatie creeren met de minst mogelijke vragen .

[..]

Ja en de in jouw ogen nepslachtoffers en hun sociale kringen dan? ;)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')