abonnement Unibet Coolblue
pi_169098634
Ik ben benieuwd wie dat ook doet. Ik heb nu koopeenkoe gedaan en ik vind het vlees veel beter van kwaliteit dan de supermarkt.
Goed je hebt wel twee vrieslades vol maar dan heb je ook wat.
Nou wacht ik op de kip..
Zijn er meer hier? Misschien wat leuke recepten en ervaringen uitwisselen?
  donderdag 23 februari 2017 @ 19:41:29 #2
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_169098845
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 19:34 schreef quirina het volgende:
en ik vind het vlees veel beter van kwaliteit dan de supermarkt.
Nou dat mag ik hopen ja. Zou wat zijn als het slechtere kwaliteit zou zijn dan bij de supermarkt. 8)7
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_169098908
Koop een koe heb ik ook eens gedaan. Is me erg goed bevallen. Zodra ik weer plaats in de vriezer heb wil ik ook kip en weer rund.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_169100776
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 19:41 schreef mstx het volgende:

[..]

Nou dat mag ik hopen ja. Zou wat zijn als het slechtere kwaliteit zou zijn dan bij de supermarkt. 8)7
Hey ik las eerst wat reviews he ;)
Altijd eerst wat ervaringen van anderen lezen. De meeste zijn gesponsorde foodbloggers/vloggers ( die krijgen het gratis opgestuurd) die neem ik met een korrel zout.
Maar las ook ervaringen van anderen en die waren er tevreden over.
Wij ook trouwens met die koopeenkoe dan.

Varkensvlees eten wij niet, en de kip is onderweg.
Moet recepten bedenken voor de twee haantjes die erbij zitten. Als iemand leuke weet?
Supermarktvlees na al die schandalen met paardenvlees en een paar tegenvallers.
Waterige kip, bedorven vlees ( vlees was niet eens over de datum maar blijkbaar slecht gekoeld) zijn we t supermarktvlees beu.
Bovendien vinden wij het belangrijk dat het dier een goed leven gehad heeft en dat weet je nooit zeker bij de supermarkt.
Bij dit hoop ik het maar.. ze zeggen van wel en daar gaan we vanuit.
We eten hier ook regelmatig vega, maar om nu helemaal vegetariėr te worden..
Vlees vinden we gewoon lekker.
pi_169101180
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:25 schreef quirina het volgende:

[..]

Hey ik las eerst wat reviews he ;)
Altijd eerst wat ervaringen van anderen lezen. De meeste zijn gesponsorde foodbloggers/vloggers ( die krijgen het gratis opgestuurd) die neem ik met een korrel zout.
Maar las ook ervaringen van anderen en die waren er tevreden over.
Wij ook trouwens met die koopeenkoe dan.

Varkensvlees eten wij niet, en de kip is onderweg.
Moet recepten bedenken voor de twee haantjes die erbij zitten. Als iemand leuke weet?
Supermarktvlees na al die schandalen met paardenvlees en een paar tegenvallers.
Waterige kip, bedorven vlees ( vlees was niet eens over de datum maar blijkbaar slecht gekoeld) zijn we t supermarktvlees beu.
Bovendien vinden wij het belangrijk dat het dier een goed leven gehad heeft en dat weet je nooit zeker bij de supermarkt.
Bij dit hoop ik het maar.. ze zeggen van wel en daar gaan we vanuit.
We eten hier ook regelmatig vega, maar om nu helemaal vegetariėr te worden..
Vlees vinden we gewoon lekker.
Haantjes: coq au vin vind ik erg lekker, maar als ze echt goed zijn misschien zonde. Dan is citroen-dragonkip met veel boter of een gevulde kip misschien lekkerder.
Whatever...
pi_169112635
Gevulde haan dan :)
pi_169114001
Ben ik de enige die bij het woord 'crowdbutching' een wilde menigte voor zich ziet die met allerlei gereedschap een koe te lijf gaan?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_169130256
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben ik de enige die bij het woord 'crowdbutching' een wilde menigte voor zich ziet die met allerlei gereedschap een koe te lijf gaan?
Ja.
murp: murpmurpmurpmurpmurpmurpmurp
  zaterdag 25 februari 2017 @ 08:03:10 #9
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169130446
Ik wil niet twee vrieslades vol vlees.
Ik wil gewoon naar een winkel en kopen wat ik nodig heb.
pi_169130474
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben ik de enige die bij het woord 'crowdbutching' een wilde menigte voor zich ziet die met allerlei gereedschap een koe te lijf gaan?
_O-
Even a broken clock is right twice a day.
pi_169130507
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben ik de enige die bij het woord 'crowdbutching' een wilde menigte voor zich ziet die met allerlei gereedschap een koe te lijf gaan?
Nee _O-
pi_169131049
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:35 schreef quirina het volgende:
Gevulde haan dan :)
Een haan is een kip.
Spoilers!
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:40:07 #13
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_169131140
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben ik de enige die bij het woord 'crowdbutching' een wilde menigte voor zich ziet die met allerlei gereedschap een koe te lijf gaan?
Ik associeer butchen niet met butcheren/slachten maar met stoere potten. Dus ik kan niet veel met de topictitel, gelukkig staan er vleessoorten bij, dat helpt.

[ Bericht 0% gewijzigd door RobinOok op 25-02-2017 10:04:11 ]
pi_169131335
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:40 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik associeer butchen niet met butcheren/lachten maar met stoere potten. Dus ik kan niet veel met de topictitel, gelukkig staan er vleessoorten bij, dat helpt.
;)
pi_169138089
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Een haan is een kip.
dit :D

Verder; ik zou het wel willen maar dan moeten we eerst een andere/grotere vriezer en dan wil ik me goed voorbereiden/inlezen. Varken zou ik niet doen omdat ik bang ben voor berig vlees :r
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_169138294
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben ik de enige die bij het woord 'crowdbutching' een wilde menigte voor zich ziet die met allerlei gereedschap een koe te lijf gaan?
Neen :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 25 februari 2017 @ 18:17:25 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169138909
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 09:40 schreef RobinOok het volgende:

[..]

Ik associeer butchen niet met butcheren/slachten maar met stoere potten. Dus ik kan niet veel met de topictitel, gelukkig staan er vleessoorten bij, dat helpt.
Im with stupid.



Een club vol met Big Boo's en zware motoren ervoor.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 18:20:45 #18
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_169138973
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben ik de enige die bij het woord 'crowdbutching' een wilde menigte voor zich ziet die met allerlei gereedschap een koe te lijf gaan?
Te vaak Apocalyps Now gekeken?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_169139205
Ik kwam laatst akker varken tegen. Ziet er ook uit als een diervriendelijk bedrijf https://www.facebook.com/akkervarken/
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_169139504
Buitengewone varkens doet het ook
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_169246451
Geen idee of dat ook onder crowd butchering valt, maar ik koop regelmatig via het Utrechts Landschap een vleespakket van een rund of paard dat ergens in een natuurgebied rondgehobbeld heeft.

Kwam laatst ook het initiatief 'out of the bok' tegen, die vleespakketen van bokjes (die anders een restproduct uit de geitenmelkindustrie vormen) verkopen. Dat ga ik binnenkort een keer proberen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_169247495
quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 18:49 schreef stavromulabeta het volgende:
Geen idee of dat ook onder crowd butchering valt, maar ik koop regelmatig via het Utrechts Landschap een vleespakket van een rund of paard dat ergens in een natuurgebied rondgehobbeld heeft.

Kwam laatst ook het initiatief 'out of the bok' tegen, die vleespakketen van bokjes (die anders een restproduct uit de geitenmelkindustrie vormen) verkopen. Dat ga ik binnenkort een keer proberen.
Roadkill?
  vrijdag 3 maart 2017 @ 13:37:24 #23
10524 ASSpirine
I say goodday
pi_169262825
Ooit eens meegedaan.
Collega op mijn vriendin haar werk had het voorgesteld. Ingeschreven voor 20kg :{
Vond het niet spectaculair, en wat me vooral tegenviel, was de hoeveelheid gehakt en hamburgers dat er bij zaten. Meer dan de helft.

Als ik al eens een steak koop, dan liever een mooi dooraderde stuk, en niet dat ultra mager vlees dat er bij zat in het pakket.
Ik delf het onderspit. Ik dolf het onderspit. Ik heb het onderspit gedolven. Ik heb Dolf ondergespoten.
Citaat Rik De Leeuw over wissel Robben "Ik zie toch TWEE benen!!!"
10C9H8O4
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')