abonnement Unibet Coolblue
pi_169095037
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:09 schreef Verida het volgende:

[..]

wat een onzin. Een show lopen in milaan is hooguit een week of wat van huis. Utopia had nog heel wat maanden kunnen zijn en bij een show lopen is je kind op haar plek, wordt gewaardeerde enz. In Utopia was dat niet zo.
Had ze zich niet op moeten geven. Ze wist hoe het was
  donderdag 23 februari 2017 @ 17:12:26 #102
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_169095039
Roentje is net het schaap Dolly een cloon van Rob
Duhh !
pi_169095040
dus billy geeft gisteren 2 stemmen aan ka, en vandaag zegt ze tegen ka ik vind het zo leuk dat je blijft :+ :+ :+ , wat denkt billy over ons?,dat we chipsetende oude vrouwen zijn? zonder iq?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169095053
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:10 schreef ikmoetdrieten het volgende:
ka heeft een akelig gevoel van rob en jeroen
en bij Billy of is dat over
van Jessie kreeg ze dat ook
If the spell won't kill you, your ego does
pi_169095066
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
dus billy geeft gisteren 2 stemmen aan ka, en vandaag zegt ze tegen ka ik vind het zo leuk dat je blijft :+ :+ :+ , wat denkt billy over ons?,dat we chipsetende oude vrouwen zijn? zonder iq?
:Y mét korte pittige kapsels en bril. Volgens mij mis ik nog iets in dat rijtje
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_169095070
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:10 schreef pullup het volgende:

[..]

Zien ze in ieder geval goed
Ben toch blij dat de acties rondom Britt toch nog wat ogen geopend lijken te hebben.
Hoewel Jeroen gister vs Vic ook zn hald overspeelde leek het. >:)
  donderdag 23 februari 2017 @ 17:13:24 #107
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_169095071
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
dus billy geeft gisteren 2 stemmen aan ka, en vandaag zegt ze tegen ka ik vind het zo leuk dat je blijft :+ :+ :+ , wat denkt billy over ons?,dat we chipsetende oude vrouwen zijn? zonder iq?
:Y
Duhh !
pi_169095082
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

:Y mét korte pittige kapsels en bril. Volgens mij mis ik nog iets in dat rijtje
MANNEN,maar we zijn tegenwoordig modern ook in de cos, unisex
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169095088
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
dus billy geeft gisteren 2 stemmen aan ka, en vandaag zegt ze tegen ka ik vind het zo leuk dat je blijft :+ :+ :+ , wat denkt billy over ons?,dat we chipsetende oude vrouwen zijn? zonder iq?
Karin heeft een hoop geleerd na de stemming ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_169095095
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:12 schreef StruisVogelt het volgende:

[..]

en bij Billy of is dat over
van Jessie kreeg ze dat ook
Billy draaide om als een blad van een boom , en beloofde karin te knuffelen ze moest er maar aan wennen :P
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
pi_169095096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:13 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

MANNEN,maar we zijn tegenwoordig modern ook in de cos, unisex
_O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_169095099
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
dus billy geeft gisteren 2 stemmen aan ka, en vandaag zegt ze tegen ka ik vind het zo leuk dat je blijft :+ :+ :+ , wat denkt billy over ons?,dat we chipsetende oude vrouwen zijn? zonder iq?
Jah oke, maar ze hoopt wel oprecht dat we blijven streamen. :Y :Y
pi_169095103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

:Y mét korte pittige kapsels en bril. Volgens mij mis ik nog iets in dat rijtje
Uitkeringstrekkers :D
pi_169095116
Als iedereen Billy zo een niet meer te verdragen kots kots kots persoon is vraag ik mij af waarom er dan nog gekeken of over geschreven wordt.
pi_169095117
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:14 schreef PTLe het volgende:

[..]

Billy draaide om als een blad van een boom , en beloofde karin te knuffelen ze moest er maar aan wennen :P
Ik zou kettingen met knoflook dragen om haar te weren...paar kruizen om m'n net ook voor de zekerheid....knuffel van Billy the horror :r
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_169095121
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:13 schreef Prisha het volgende:

[..]

:Y mét korte pittige kapsels en bril. Volgens mij mis ik nog iets in dat rijtje
huisvrouwen :')
pi_169095126
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:13 schreef Urb het volgende:

[..]

Ben toch blij dat de acties rondom Britt toch nog wat ogen geopend lijken te hebben.
Hoewel Jeroen gister vs Vic ook zn hald overspeelde leek het. >:)
Jeroen heeft dat al een paar keer gedaan inmiddels. :D

Heeft de pech dat hij ook door zijn 'matties' compleet a-serieus genomen word voorlopig maar bij de juiste setting gaat die bekstekken als een malle. Mijn NSB-dar slaat vrij heftig uit
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_169095136
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:14 schreef Mjelleke het volgende:
Als iedereen Billy zo een niet meer te verdragen kots kots kots persoon is vraag ik mij af waarom er dan nog gekeken of over geschreven wordt.
omdat er meer zijn *O*
pi_169095159
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:14 schreef Mjelleke het volgende:
Als iedereen Billy zo een niet meer te verdragen kots kots kots persoon is vraag ik mij af waarom er dan nog gekeken of over geschreven wordt.
misschien vind ik het stiekem ook wel leuk om naar zon kots persoon te kijken,
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_169095166
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:14 schreef RobbieRonald het volgende:

[..]

Uitkeringstrekkers :D
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:15 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

huisvrouwen :')
ik wist dat er iets ontbrak :D
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_169095172
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:14 schreef PTLe het volgende:

[..]

Billy draaide om als een blad van een boom , en beloofde karin te knuffelen ze moest er maar aan wennen :P
Billie heeft ze al maanden door. Chemal en Romy vielen koud op haar dak. Leuk dat ze blijft. Ik hoop dat ze Rob het leven zuur maakt
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_169095188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

misschien vind ik het stiekem ook wel leuk om naar zon kots persoon te kijken,
Dat kan alleen vind ik het dan persoonlijk jammer dat er zo negatief over geschreven wordt. En daarmee zeg ik niet dat u dat doet.
pi_169095189
ko heeft moeite om naar de wc te gaan. vanochtend al erover en nu weer _O-
pi_169095198
quote:
10s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:15 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

huisvrouwen :')
Jij zit toch 24 uur online :?
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_169095210
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:15 schreef pullup het volgende:

[..]

Jeroen heeft dat al een paar keer gedaan inmiddels. :D

Heeft de pech dat hij ook door zijn 'matties' compleet a-serieus genomen word voorlopig maar bij de juiste setting gaat die bekstekken als een malle. Mijn NSB-dar slaat vrij heftig uit
nou bij mij ook, ik heb het idee dat als je gaat inbreken met jeroen je hem eerst moet laten gaan, want anders als het fout gaat ben je flink de lul,dan verlinkt ie zijn eigen moeder nog
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')