208 GTI is naar mijn mening gewoon een kleine hothatch net zoals een Fiesta ST oid. Is niet echt vernieuwendquote:Op donderdag 23 februari 2017 23:38 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik vind dat PSA met een 208 GTi of een CACTUS nog wel eens zijn nek uit steekt. Die uitgekauwde eenheidsmeuk van VAG ken ik ook wel. Maar voor de lefgozers qua design moeten we toch echt naar de V90 station of de Talisman station.
Meestal vanwege de prijs, en dit zijn ook de mensen die meestal niet echt merkentrouw zijn.quote:Op vrijdag 24 februari 2017 10:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Het is niet waar dat ze niets toevoegen. 20% van de bevolking kiest nog steeds voor (imho) deze 13-in-een-dozijn-automobielen.
Holden gaat eind 2017 stoppen met fabricage in Australië. Vauxhall is al decennia een Opel met andere logootjes. Denk opheffen dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 11:38 schreef Fer het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met Vauxhall en Holden?
...
Nopequote:
Enige wat ik zie is meer labels om dezelfde auto met andere styling te verkopenquote:Op zondag 5 maart 2017 11:42 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Holden gaat eind 2017 stoppen met fabricage in Australië. Vauxhall is al decennia een Opel met andere logootjes. Denk opheffen dus.
Zie het nut voor PSA niet echt. Concurrent opkopen en opheffen, resten doorverkopen naar China?
Maar dan moet er wel wat afstand tussen de merken zitten, vlgns. mij.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Enige wat ik zie is meer labels om dezelfde auto met andere styling te verkopen
VAG verkoopt onder de naam VW, AUDI, Seat, Skoda in principe dezelfde auto's
Afzetgroei kan je dan hier ook wel op je buik schroeven. Pure vervangingsmarkt.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
...
Een autogigant als GM niet meer actief in Europa.
Vauxhall = opel in de UKquote:Op zondag 5 maart 2017 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Blijkbaar valt Vauxhall ook onder de deal met PSA.
Een autogigant als GM niet meer actief in Europa.
Zelfs daar verkloot GM het met maar 575.000 Silverado's.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:23 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Afzetgroei kan je dan hier ook wel op je buik schroeven. Pure vervangingsmarkt.
Kan je beter in Azië of de Amerika's zitten als je je standaard producten kwijt.
In de VS verkochten ze in 2016 meer dan twee keer zoveel Ford F150's als de totale verkoop van nieuwe auto's in NL. 820.000 stuks tov. 328.000. Om even een indruk te geven.
DS?quote:Op zondag 5 maart 2017 12:08 schreef TargaFlorio het volgende:
Dat doet PSA natuurlijk ook al met Peugeot, Citroen en DS.
Kijk, weer wat wijzerquote:Op zondag 5 maart 2017 14:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/DS_Automobiles
quote:
Maar echt succesvol is het niet...quote:Year Worldwide sales
2012 129,000
2013 122,694
2014 118,472
2015 102,335
2016 85,981
Beetje het PSA verhaal, doen erg hun best, leveren mooie, goed afgewerkte autos, maar echt een succes ermee hebben doen ze niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Maar echt succesvol is het niet...
De Koreaanse Chevrolets zullen wel terug komen.quote:Op zondag 5 maart 2017 12:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Blijkbaar valt Vauxhall ook onder de deal met PSA.
Een autogigant als GM niet meer actief in Europa.
Dat was een mislukking dus dat geloof ik niet.quote:Op zondag 5 maart 2017 15:22 schreef Fer het volgende:
[..]
De Koreaanse Chevrolets zullen wel terug komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |