abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 februari 2017 @ 10:47:58 #1
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169086252
quote:
Ja, ik weet dat dit niet het eerste topic is over vloggen en waarschijnlijk ook niet de laatste, maar ik moet gewoon even klagen.

Zoals de meeste van jullie al weten is vloggen de laatste paar jaar behoorlijk in populariteit gestegen, het is de nieuwe hype op Youtube. Voor diegene die nog onder een steen leven en niet weten van vloggen is, hier de beschrijving volgens wikipedia:

"Vlog (een afkorting voor video weblog) is de benaming van een dagboek (Engels: log) op internet, waarbij het grootste deel van het dagboek bestaat uit videobeelden."

Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met die mensen en niet begrijp hoe mensen uren lang van hun eigen leven kunnen opofferen om te kijken naar het leven van een ander.

Ik vind ze op een of andere manier toch helden, ze hebben het voor elkaar gekregen door met het filmen van je eigen bakkes goed geld te verdienen.

De klacht gaat over de mensen die nu denken dat ze zelf ook de meeste kans hebben op het verdienen van hun maandelijkse boterham door ook te gaan vloggen. Ik zie steeds meer pubertjes over straat lopen, zichzelf filmend met hun telefoon/goedkope camera. Zelfs in directe kringen ken ik mensen die elke dag een filmpje maken over hun saaie leven voor de 3 abonnees die ze hebben op Youtube kanaal.

Klacht: steeds meer tegen zichzelf pratende mensen op straat die hopen famous te worden en zo nooit meer hoeven te werken.

Game on! *O*
  donderdag 23 februari 2017 @ 10:48:14 #2
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169086258
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:46 schreef deadprez het volgende:

[..]

Geen idee waar dit allemaal over gaat maar het klinkt echt bijzonder oninteressant.
Ok, dankje.
pi_169086264
Is het white knight uurtje weer aan gebroken ja?
c_/
pi_169086271
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:49 schreef LurkJeRot het volgende:
Is het white knight uurtje weer aan gebroken ja?
c_/
Nee ik ben al weer klaar.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_169086311
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:49 schreef LurkJeRot het volgende:
Is het white knight uurtje weer aan gebroken ja?
c_/
Af en toe mag dat wel
pi_169086319
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:52 schreef HPLC het volgende:

[..]

Af en toe mag dat wel
Helemaal waar, daarom hebben we er ook een speciaal uurtje voor elke dag.
pi_169086520
Poll: Ga je abonneren als Brad weer eens een nieuw kanaal opent?
Nee
Misschien
Ja, Brad heeft mijn ziel, ik ben zijn slaaf
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
pi_169087149
quote:
6s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:53 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Helemaal waar, daarom hebben we er ook een speciaal uurtje voor elke dag.
:D :')
pi_169088423
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

ik vind het sneu voor hem ;( ook al doet ie het allemaal zelf natuurlijk

beetje kansloos dat ze dit topic vol gebash en ramptoerisme nu al bijna 50 delen laten lopen, met dat pointertje erbij als rechtvaardiging ofzo. :')

maar goed, die views moeten ook ergens mee binnen worden gehengeld, daar is braddie niet alleen in
SC is ook een kansloos afvoerputje van KLB en dat wordt hier ook gedoogd dus wat dat betreft kan je hier niet verbaasd over zijn.
pi_169090005
Ik zie dat Braddie weer een nieuw kanaal heeft?
pi_169090373
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 10:15 schreef deadprez het volgende:

[..]

ik vind het sneu voor hem ;( ook al doet ie het allemaal zelf natuurlijk

beetje kansloos dat ze dit topic vol gebash en ramptoerisme nu al bijna 50 delen laten lopen, met dat pointertje erbij als rechtvaardiging ofzo. :')

maar goed, die views moeten ook ergens mee binnen worden gehengeld, daar is braddie niet alleen in
Misschien kun je hier troost uit halen
pi_169090414
quote:
99s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:29 schreef TARDIS. het volgende:
Ik zie dat Braddie weer een nieuw kanaal heeft?
Yup, maar hij gaat pas in de zomer dit jaar weer vloggen nudge nudge wink wink.
https://www.youtube.com/channel/UCkbjyzh5SqsDvysxLOUdOEQ
pi_169090438
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:42 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Yup, maar hij gaat pas in de zomer dit jaar weer vloggen nudge nudge wink wink.
https://www.youtube.com/channel/UCkbjyzh5SqsDvysxLOUdOEQ
Zijn vorige kanaal ging ook pas in juli 2017 live dus wellicht worden we allemaal in het ootje genomen door onze bolle prankmeister.
pi_169090534
Deze jonge knaap is net op de basisschool begonnen. Dat worden later nog vervelende sollicitaties voor hem waarschijnlijk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169090697
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:46 schreef nostra het volgende:
Deze jonge knaap is net op de basisschool begonnen. Dat worden later nog vervelende sollicitaties voor hem waarschijnlijk.
Wel goed van hem dat hij weer terug is gegaan naar school.
pi_169090773
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:42 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Yup, maar hij gaat pas in de zomer dit jaar weer vloggen nudge nudge wink wink.
https://www.youtube.com/channel/UCkbjyzh5SqsDvysxLOUdOEQ
Hij gaat sowieso vloggen bij de opening van Gold Rush in Slagharen. Dat zou 31 maart zijn wat ik lees.
pi_169091539
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:46 schreef nostra het volgende:
Deze jonge knaap is net op de basisschool begonnen. Dat worden later nog vervelende sollicitaties voor hem waarschijnlijk.
:')
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 14:44:37 #18
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169091933
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 11:05 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
Poll: Ga je abonneren als Brad weer eens een nieuw kanaal opent?
Nee
Misschien
Ja, Brad heeft mijn ziel, ik ben zijn slaaf
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ben 3 kanalen geleden al gestopt met abonneren.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 14:46:47 #19
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169091989
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:46 schreef nostra het volgende:
Deze jonge knaap is net op de basisschool begonnen. Dat worden later nog vervelende sollicitaties voor hem waarschijnlijk.
Gaat die effe balen als hij later z'n eigen naam leert googlen en op den duur zelf op zoek moet naar werk :')___
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169092185
Maar waarom heeft hij z'n kanaal verwijderd? Hij is continu bezig met domme dingen doen, dus daar zal het niet aan liggen. Ik blijf erbij dat hij nu als een kind van 10 zit te schreeuwen om aandacht.
pi_169092242
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik ben 3 kanalen geleden al gestopt met abonneren.
Ik ben nu pas voor het eerst geabonneerd op een van zijn kanalen.
Maar als er niet rap iets anders komt dan Tyrosdeuntjes is het snel over hoor.
pi_169092370
quote:
9s.gif Op donderdag 23 februari 2017 13:46 schreef nostra het volgende:
Deze jonge knaap is net op de basisschool begonnen. Dat worden later nog vervelende sollicitaties voor hem waarschijnlijk.
:D
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169093387
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:54 schreef Mark031 het volgende:
Maar waarom heeft hij z'n kanaal verwijderd? Hij is continu bezig met domme dingen doen, dus daar zal het niet aan liggen. Ik blijf erbij dat hij nu als een kind van 10 zit te schreeuwen om aandacht.
Ik denk dat het een stoornis is. Daar ben ik inmiddels heilig van overtuigd zelfs
pi_169093470
Stiekem verwacht ik vanavond toch wel weer een verse intro.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 16:00:52 #25
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169093550
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:53 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik denk dat het een stoornis is. Daar ben ik inmiddels heilig van overtuigd zelfs
Wss een ontwikkelingsstoornis, sommige hersenfuncties die wat achterlopen zegmaar.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169093588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:54 schreef Mark031 het volgende:
Maar waarom heeft hij z'n kanaal verwijderd? Hij is continu bezig met domme dingen doen, dus daar zal het niet aan liggen. Ik blijf erbij dat hij nu als een kind van 10 zit te schreeuwen om aandacht.
Gezien de snelheid waarmee het nieuwe kanaal online is gegaan kan je inderdaad de conclusie trekken dat dit inmiddels alleen om de aandacht gaat.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169093686
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:56 schreef chroestjov het volgende:
Stiekem verwacht ik vanavond toch wel weer een verse intro.
Ik verwacht morgen gewoon een stream. Stel me niet teleur, bradilicious.
  donderdag 23 februari 2017 @ 16:11:47 #28
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_169093749
Gaat hard hier. Effe een dagje niet kijken en we zitten alweer in een nieuw topic.

Ik gok op een stream zaterdag of zondag.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  roze donderdag 23 februari 2017 @ 16:18:08 #29
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169093883
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 14:44 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik ben 3 kanalen geleden al gestopt met abonneren.
Your beauty never ever scared me.
  roze donderdag 23 februari 2017 @ 16:18:29 #30
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169093895
Sowieso waar is abonneren voor nodig als hier alle filmpjes wel worden gedropt.
Your beauty never ever scared me.
pi_169093993
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:53 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik denk dat het een stoornis is. Daar ben ik inmiddels heilig van overtuigd zelfs
Azpilicueta, jij bent geen domme jongen, maar natuurlijk heeft braadlap een stoornis, dat is al 10jaar lang duidelijk. Een beetje normaal mens, ook met het verstand van een zak hooi, leeft natuurlijk een heel ander leven dan onze braadlap. Daarom kan je hem dit gedrag ook niet kwalijk nemen en hem gaan uitschelden en dikke autist noemen. Het is gewoon een prima kerel, maar wel een waar een paar draadjes verkeerd verbonden zijn. Ik heb Planet Earth gekeken om plekjes op deze wereld te zien waar ik nooit zal kunnen komen, ik kijk BradgeTV om een wereld te zien die anders ook voor mij verborgen zou blijven.
pi_169094258
Hem obsessief volgen is ook een stoornis op zich.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169094265
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 15:53 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik denk dat het een stoornis is. Daar ben ik inmiddels heilig van overtuigd zelfs
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wss een ontwikkelingsstoornis, sommige hersenfuncties die wat achterlopen zegmaar.
Hij heeft zelf gezegd dat hij een Nonverbal Learning Disorder als officiele diagnose heeft.
Maar het verschil tussen ziekte en persoonlijkheid is moeilijker te maken, maar het bewijs wat hij de laatste jaren levert wijst er meer op dat met name zijn persoonlijkheid hem de grootste problemen opleveren en daar kan hij wel degelijjk iets mee doen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_169094359
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Hem obsessief volgen is ook een stoornis op zich.
Mensen die hem obsessief volgen obsessief volgen.... enfin, je snapt me wel.
pi_169094392
En over obsessief volgen gesproken: er staat inmiddels ook een gitaarvideo op het nieuwe kanaal, een teken dat er meer variatie in het aanbod aan zit te komen?
De tijd zal het leren.
pi_169094410
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:37 schreef SonicVolcano het volgende:
Hem obsessief volgen is ook een stoornis op zich.
of dat steeds tot in den treure verkondigen.
pi_169094629
Oh wow, wat een leuk meisje en wat speelt ze goed!

  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 17:00:17 #38
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169094756
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:37 schreef Seam het volgende:

[..]

Hij heeft zelf gezegd dat hij een Nonverbal Learning Disorder als officiele diagnose heeft.
Ah, verklaart wel het e.e.a.
quote:
Mensen met NLD hebben vaak de neiging om in "cocktail-speech" te vervallen, dat wil zeggen, heel veel en heel snel praten. Dit doen zij vooral wanneer ze geen overzicht meer hebben, ze proberen dan grip te krijgen door te praten. Ook praten zij vaak monotoon en merken ze ook bij anderen nuances niet op in het taalgebruik.
Bijv. wanneer hij hele boekwerken met 'verantwoording' aflegt terwijl hij beter gewoon helemaal niets zou kunnen reageren.
De rechterhersenhelft is minder sterk ontwikkeld dan de linkerhersenhelft, waar vooral verbale vaardigheden zitten. Verbaal is Bradster idd vrij sterk.
quote:
Vaardigheden: goede geluidswaarneming, goed auditief en verbaal geheugen, goede herhaling van verbale informatie, sterk verbaal associatievermogen en een grote verbale output. Tekorten: slechte verwerking van nieuwe en complexe informatie, onvoldoende begrip van inhoud, moeite met ingewikkelde denkprocessen, slecht inzicht in oorzaak- gevolgrelaties. Dit ontwikkelingspatroon heeft grote invloed op de leerprestaties en de sociaal- emotionele ontwikkeling.
Begrijpend lezen en inzicht/redenatie (rechterhersenhelft) is dan bijv. minder sterk ontwikkeld dan technisch lezen en schrijven (linkerhersenhelft).
quote:
Bij de visuele informatieverwerking is vooral de visueel-ruimtelijke waarneming gestoord. Gevolg is dat het kind wel veel details waarneemt, maar geen aandacht heeft voor het geheel van een waarneming. Ook kunnen er tekorten zijn in het vermogen complexe informatie te verwerken, problemen op te lossen en gebruik te maken van strategieën. Een kind met NLD toont (mogelijk als gevolg van deze tekorten) veel weerstand tegen het opnemen van nieuwe informatie en het veranderen van vaste procedures en gewoonten. De ontwikkeling verloopt met perioden van stilstand en vooruitgang.

Vanwege hun goede verbale vaardigheden worden kinderen met NLD vaak hoger ingeschat dan ze in feite functioneren. Dikwijls kunnen ze daardoor niet voldoen aan de verwachtingen van de omgeving. Dit kan aanleiding geven tot emotionele problemen met angsten en driftbuien. Op latere leeftijd zouden depressies voorkomen.
Ook is impulsiviteit hierbij geen onbekend fenomeen.

Het is een neuropsychologische stoornis dus vandaar mijn fascinatie voor dergelijke onderwerpen :P En je herkent er ook wel veel van Brad in. Point being dus dat het probleem in zijn hersenen ligt en dergelijk gedrag gewoon niet makkelijk (al dan niet onmogelijk) te veranderen is. Eigenlijk is het gewoon sneu dat hij zich zo open en bloot op het internet blijft gooien, waar het vol zit met trolls en mensen die vermaak zoeken, en die het verder niet zo veel kan schelen dat Brad niet zo veel grip op zijn eigen gedrag en beslissingen heeft. In persoonlijke kringen is al gauw meer begrip voor zulke dingen dan op het internet. Het is echt beter voor hem om gewoon anoniem te gaan internetten, maarja. Doorbreken van bestaande patronen is dus ook extra lastig voor 'm, vooral als je zo impulsief en 'hardleers' bent.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 23 februari 2017 @ 17:03:14 #39
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169094830
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:54 schreef praadje het volgende:
Oh wow, wat een leuk meisje en wat speelt ze goed!

Vrouwen die gitaar kunnen spelen... O+ O+ Lekkere Telecaster. _O_
pi_169094848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:54 schreef praadje het volgende:
Oh wow, wat een leuk meisje en wat speelt ze goed!

heeft ze wel een stoornis?
  donderdag 23 februari 2017 @ 17:04:42 #41
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169094865
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:03 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

heeft ze wel een stoornis?
Ja, goed gitaar spelen.
pi_169094898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ah, verklaart wel het e.e.a.

[..]

Bijv. wanneer hij hele boekwerken met 'verantwoording' aflegt terwijl hij beter gewoon helemaal niets zou kunnen reageren.
De rechterhersenhelft is minder sterk ontwikkeld dan de linkerhersenhelft, waar vooral verbale vaardigheden zitten. Verbaal is Bradster idd vrij sterk.

[..]

Begrijpend lezen en inzicht/redenatie (rechterhersenhelft) is dan bijv. minder sterk ontwikkeld dan technisch lezen en schrijven (linkerhersenhelft).

[..]

Ook is impulsiviteit hierbij geen onbekend fenomeen.

Het is een neuropsychologische stoornis dus vandaar mijn fascinatie voor dergelijke onderwerpen :P En je herkent er ook wel veel van Brad in. Point being dus dat het probleem in zijn hersenen ligt en dergelijk gedrag gewoon niet makkelijk (al dan niet onmogelijk) te veranderen is. Eigenlijk is het gewoon sneu dat hij zich zo open en bloot op het internet blijft gooien, waar het vol zit met trolls en mensen die vermaak zoeken, en die het verder niet zo veel kan schelen dat Brad niet zo veel grip op zijn eigen gedrag en beslissingen heeft. In persoonlijke kringen is al gauw meer begrip voor zulke dingen dan op het internet. Het is echt beter voor hem om gewoon anoniem te gaan internetten, maarja. Doorbreken van bestaande patronen is dus ook extra lastig voor 'm, vooral als je zo impulsief en 'hardleers' bent.
Mha ik ben het niet helemaal met je eens, ik zie hier wel degelijk een grote rol van zijn persoonlijkheid zijn gedrag beinvloeden. Bepaalde dingen zou hij ook gewoon met deze stoornis kunnen. Als je kijkt welke adviezen keer op keer gegeven worden en hij doet er vervolgens niets mee dan kun je dat niet aan zijn NLD wijten. Ook zijn contact en bejegening naar anderen vind ik eerder komen vanuit zijn persoonlijkheid. Er zijn genoeg dingen die Braddie wel degelijk kan (leren), maar vertikt het vanwege zijn karakter.
Studeer je psychologie dan? Ik heb ook een achtergrond in dezelfde hoek ;)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 17:09:30 #43
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169094960
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:06 schreef Seam het volgende:

[..]

Mha ik ben het niet helemaal met je eens, ik zie hier wel degelijk een grote rol van zijn persoonlijkheid zijn gedrag beinvloeden. Bepaalde dingen zou hij ook gewoon met deze stoornis kunnen. Als je kijkt welke adviezen keer op keer gegeven worden en hij doet er vervolgens niets mee dan kun je dat niet aan zijn NLD wijten. Ook zijn contact en bejegening naar anderen vind ik eerder komen vanuit zijn persoonlijkheid. Er zijn genoeg dingen die Braddie wel degelijk kan (leren), maar vertikt het vanwege zijn karakter.
Studeer je psychologie dan? Ik heb ook een achtergrond in dezelfde hoek ;)
Ja is ook wel zo, ik praat meer vanuit de stoornis maar het is natuurlijk ook een stukje persoonlijkheid dat eventuele symptomen daarvan kan versterken/in stand houden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Moira op 23-02-2017 17:15:18 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169095054
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:03 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Vrouwen die gitaar kunnen spelen... O+ O+ Lekkere Telecaster. _O_
Ja dit hoor ik liever dan een pingel hier en daar. Lekker nummertje ook
  donderdag 23 februari 2017 @ 17:14:45 #45
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169095110
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:12 schreef praadje het volgende:

[..]

Ja dit hoor ik liever dan een pingel hier en daar. Lekker nummertje ook
Deze kan er ook wel wat van zeg.


_O_
pi_169095168
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:14 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Deze kan er ook wel wat van zeg.


_O_
_O_
pi_169095261
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  donderdag 23 februari 2017 @ 17:24:30 #50
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169095370
quote:
Die bends. O+
pi_169095599
quote:
Die nagels. ;(
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169096124
Nu weer over vlogs.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169096187
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Die nagels. ;(
Daar zou rooftopsoccergirl wel aan willen sabbelen :9~
  donderdag 23 februari 2017 @ 17:58:16 #55
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169096209
Bij afwezigheid van relevant bradmateriaal zal ik me weer moeten richten op de avonturen van Ad L:

Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 23 februari 2017 @ 17:58:47 #56
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169096220
quote:
Dat hij nog de juiste snaren kan vasthouden. :')
pi_169096247
Hij kreeg toch voldoende aandacht op zijn vorige kanaal? :'( Waar en wanneer wordt de persconferentie gehouden?
pi_169096387
quote:
17s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:58 schreef Geelman het volgende:
Bij afwezigheid van relevant bradmateriaal zal ik me weer moeten richten op de avonturen van Ad L:

vreet die gast nou elke dag van die enorme bonenschotels weg?
  donderdag 23 februari 2017 @ 18:06:01 #59
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169096397
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:05 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

vreet die gast nou elke dag van die enorme bonenschotels weg?
Hij wisselt het af met friet en stoofvlees!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 23 februari 2017 @ 18:10:29 #60
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169096497
Dank allen voor de toffe comments op de BradgeTV tribute :@

:7
pi_169096530
quote:
12s.gif Op donderdag 23 februari 2017 16:42 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Mensen die hem obsessief volgen obsessief volgen.... enfin, je snapt me wel.
Klopt. Dat is mijn stoornis. Mijn zwakte.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169096574
Hernoem dit topic dan maar naar '' 'Stoornissen' #48 ''.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_169096609
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:11 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Klopt. Dat is mijn stoornis. Mijn zwakte.
check, u bent toegevoegd aan de onderwerpenlijst.
pi_169096702
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:15 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

check, u bent toegevoegd aan de onderwerpenlijst.
*O*
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 23 februari 2017 @ 18:24:05 #65
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169096870
Het lastige met stoornissen als nld, autisme, ADHD, Asperger en PDDNOS is dat ze allerlei eigenschappen gemeen hebben. Veel van de dingen die Moira quote komen ook bij andere stoornissen voor. Je moet iemand echt langere tijd observeren om een diagnose te kunnen stellen en zelfs dan komt het nog heel vaak voor dat mensen net een iets ander stickertje opgeplakt krijgen.

Of een stoornis zich uit en zo ja hoe hangt ook van veel factoren af. Intelligentie is bijvoorbeeld een belangrijke factor die bepaalt hoezeer iemand zijn stoornis kan compenseren en in staat is zichzelf te ontwikkelen. Maar ook omgeving en opvoeding hebben invloed op hoe iemand zich ontwikkelt en of en zo ja welke symptomen zich uiten.

Ik zie hier vaker mensen roepen "het is duidelijk dat Braad wat mankeert, maar veel van wat hij doet is gewoon gedrag/persoonlijkheid". Onthoud dat je karakter en gedrag óók worden bepaald door aanleg (talenten/gebreken). Iemand kan wel 'normaal' willen zijn en ondanks een stoornis redelijk tot goed kunnen functioneren en iemand is niet zijn ziekte, maar het vormt wel wie je bent.
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 18:26:26 #66
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169096931
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:24 schreef Barrah het volgende:
Het lastige met stoornissen als nld, autisme, ADHD, Asperger en PDDNOS is dat ze allerlei eigenschappen gemeen hebben. Veel van de dingen die Moira quote komen ook bij andere stoornissen voor. Je moet iemand echt langere tijd observeren om een diagnose te kunnen stellen en zelfs dan komt het nog heel vaak voor dat mensen net een iets ander stickertje opgeplakt krijgen.

Of een stoornis zich uit en zo ja hoe hangt ook van veel factoren af. Intelligentie is bijvoorbeeld een belangrijke factor die bepaalt hoezeer iemand zijn stoornis kan compenseren en in staat is zichzelf te ontwikkelen. Maar ook omgeving en opvoeding hebben invloed op hoe iemand zich ontwikkelt en of en zo ja welke symptomen zich uiten.

Ik zie hier vaker mensen roepen "het is duidelijk dat Braad wat mankeert, maar veel van wat hij doet is gewoon gedrag/persoonlijkheid". Onthoud dat je karakter en gedrag óók worden bepaald door aanleg (talenten/gebreken). Iemand kan wel 'normaal' willen zijn en ondanks een stoornis redelijk tot goed kunnen functioneren en iemand is niet zijn ziekte, maar het vormt wel wie je bent.
Het verschil met NLD is alleen dat NLD een neuropsychologische stoornis is en geen psychiatrische stoornis, en staat dus niet in de DSM zoals autismespectrumstoornissen en AD(H)D. Hoewel het idd wel veel overeenkomsten heeft, ik las ergens dat 80% van de mensen met autisme veel van dezelfde kenmerken vertonen als NLD. Er is sowieso wel vaak overlap op dat soort gebieden. Ook niet heel vreemd als je nagaat hoe die structuren in de hersenen met elkaar in verbinding liggen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 23 februari 2017 @ 18:31:10 #67
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169097047
Na Hitler, Nixon, Bush en Trump krijgt braad nu ook zijn eigen psychoanalyse op afstand!

Bewijst maar welke iconische status braad inmiddels heeft.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 18:38:11 #68
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169097183
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:31 schreef Geelman het volgende:
Na Hitler, Nixon, Bush en Trump krijgt braad nu ook zijn eigen psychoanalyse op afstand!

Bewijst maar welke iconische status braad inmiddels heeft.
Nja we gaan er natuurlijk vanuit dat een neuropsycholoog die diagnose face-to-face bij Braddie heeft gesteld na een persoonlijk neuropsychologisch onderzoek :P Wij bevestigen alleen op afstand :7 :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  donderdag 23 februari 2017 @ 18:39:22 #69
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_169097212
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:31 schreef Geelman het volgende:
Na Hitler, Nixon, Bush en Trump krijgt braad nu ook zijn eigen psychoanalyse op afstand!

Bewijst maar welke iconische status braad inmiddels heeft.
Binnenkort te zien op National Geographic.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  donderdag 23 februari 2017 @ 18:41:07 #70
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169097255
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 18:38 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nja we gaan er natuurlijk vanuit dat een neuropsycholoog die diagnose face-to-face bij Braddie heeft gesteld na een persoonlijk neuropsychologisch onderzoek :P Wij bevestigen alleen op afstand :7 :D
Zag in het verleden ook regelmatig herindiceringen langskomen! :7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_169100286
Karige avond weer zo zonder live stream.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169100826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 20:15 schreef Simterklaas het volgende:
Karige avond weer zo zonder live stream.
deze net opgezet, genieten hoor *O*

pi_169101241
Wil Mapima zich trouwens heel gauw van mijn kanaal de-abonneren. Ik voel mij echt vies aangerand.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 februari 2017 @ 21:38:04 #74
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_169104030
Braddie z'n kanaal weg :'(
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_169105176
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169105212
Braddie reageert ook op #boos. Over vmbo'ers en hoe kut ze zijn. _O-
Braddie heeft toch zelf ook vmbo gedaan?
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 22:26:04 #77
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169105572
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
Braddie reageert ook op #boos. Over vmbo'ers en hoe kut ze zijn. _O-
Braddie heeft toch zelf ook vmbo gedaan?
Waar dan? Twitter?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169105603
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:26 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waar dan? Twitter?
Ff scrollen, zijn reactie heeft 50 likes. _O-
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 22:34:32 #79
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169105800
quote:
Wel weer een beetje typisch idd :') Het ontbreekt hem totaal aan zelfreflectie.
Erg opvallend dat hij anderen steeds beticht van gedrag dat hij zelf ook vertoont.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169105862
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wel weer een beetje typisch idd :') Het ontbreekt hem totaal aan zelfreflectie.
Erg opvallend dat hij anderen steeds beticht van gedrag dat hij zelf ook vertoont.
Hij beschrijft zichzelf weer eens.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169105885
Mapima leest ook mee in dit topic. :') :') :')

Ze heeft gereageerd op braddie. :')
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 22:37:45 #82
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169105890
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:36 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hij beschrijft zichzelf weer eens.
Dat heeft volgens mij ook een naampje, weet alleen niet meer wat het was. Is in ieder geval wel een bekend fenomeen, blind zijn voor het eigen gedrag maar anderen wel precies hetzelfde verwijten. Iets met spiegel ofzo?
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 22:38:52 #83
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169105921
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
Mapima leest ook mee in dit topic. :') :') :')

Ze heeft gereageerd op braddie. :')
Whehe, ook weer zo typisch :') Jammer voor Brad dat 'ie daar geen reacties kan verwijderen.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 22:39:18 #84
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169105936
Laten we hopen dat Brad hierdoor nóg meer het belang in ziet van écht anoniem leren internetten _O- Dus niet met kanalen en accounts die binnen no time weer naar hemzelf te herleiden zijn.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169105969
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:37 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat heeft volgens mij ook een naampje, weet alleen niet meer wat het was. Is in ieder geval wel een bekend fenomeen, blind zijn voor het eigen gedrag maar anderen wel precies hetzelfde verwijten. Iets met spiegel ofzo?
De splinter zien en een balk voor je hoofd hebben
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 22:42:07 #86
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169106013
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:40 schreef praadje het volgende:

[..]

De splinter zien en een balk voor je hoofd hebben
Whehe, da's wel een mooi spreekwoord ja, maar ik bedoel iets pathologisch.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169106038
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:37 schreef 6star6lord6 het volgende:
Mapima leest ook mee in dit topic. :') :') :')
Joh.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 22:45:01 #88
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169106089
Ik ben door die reactie van Mapima nu wel benieuwd hoe het precies zit met Braddie's voortgezet onderwijs. Praktijkschool én Voortgezet Speciaal Onderwijs dus, maar allebei zijn na de basisschool. Zou hij van de ene gekickt zijn en toen naar het ander gegaan? Of zelf gestopt en naar het ander gegaan? Welke kwam eerst en waarom gewisseld?
Gewoon puur nieuwsgierig, Brad zal het vast ooit zelf eens op FOK! verteld hebben maar geen zin om op te zoeken :@
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169106203
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:45 schreef Moira. het volgende:
Ik ben door die reactie van Mapima nu wel benieuwd hoe het precies zit met Braddie's voortgezet onderwijs. Praktijkschool én Voortgezet Speciaal Onderwijs dus, maar allebei zijn na de basisschool. Zou hij van de ene gekickt zijn en toen naar het ander gegaan? Of zelf gestopt en naar het ander gegaan? Welke kwam eerst en waarom gewisseld?
Gewoon puur nieuwsgierig, Brad zal het vast ooit zelf eens op FOK! verteld hebben maar geen zin om op te zoeken :@
Het is best wel triest dat mapima zulke dingen onthoudt en de hele dag bezig is met braddie.

Wat voor niveau is speciaal onderwijs eigenlijk?
pi_169106245
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:45 schreef Moira. het volgende:
Ik ben door die reactie van Mapima nu wel benieuwd hoe het precies zit met Braddie's voortgezet onderwijs. Praktijkschool én Voortgezet Speciaal Onderwijs dus, maar allebei zijn na de basisschool. Zou hij van de ene gekickt zijn en toen naar het ander gegaan? Of zelf gestopt en naar het ander gegaan? Welke kwam eerst en waarom gewisseld?
Gewoon puur nieuwsgierig, Brad zal het vast ooit zelf eens op FOK! verteld hebben maar geen zin om op te zoeken :@
Maakt het uit? Beide zijn een vorm van tijdsbesteding en hebben op geen manier wat te maken met een opleiding.
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 22:50:55 #91
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169106291
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:48 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Het is best wel triest dat mapima zulke dingen onthoudt en de hele dag bezig is met braddie.

Wat voor niveau is speciaal onderwijs eigenlijk?
Kinderen met leer- en gedragsproblemen. Kan van alles zijn. Problemen thuis, autisme, adhd, odd/cd (opstandig/agressief), mishandeling, verwaarlozing, dyslexie, leerproblemen, ontwikkelingsachterstand, etc. Intelligentie varieert, kan van zwakbegaafd tot hoogbegaafd, maar meestal ligt het op gemiddeld of benedengemiddeld niveau. Het is een beetje onderwijs op maat voor kinderen die niet zo makkelijk meekomen met de 'normale' stroom leerlingen. Beetje meer aandacht voor het individu enzo.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 22:51:31 #92
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169106315
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:49 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Maakt het uit? Beide zijn een vorm van tijdsbesteding en hebben op geen manier wat te maken met een opleiding.
Voortgezet onderwijs is sowieso geen opleiding maat. We hebben allemaal tot ons 18e aan een soortgelijke vorm van tijdsbesteding moeten doen :P VSO bereid kinderen ook voor op de arbeidsmarkt.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169106351
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:50 schreef Moira. het volgende:

[..]

Kinderen met leer- en gedragsproblemen. Kan van alles zijn. Problemen thuis, autisme, adhd, odd/cd (opstandig/agressief), mishandeling, verwaarlozing. Intelligentie varieert, kan van zwakbegaafd tot hoogbegaafd, maar meestal ligt het op gemiddeld of benedengmiddeld niveau. Het is een beetje onderwijs op maat voor kinderen die niet zo makkelijk meekomen met de 'normale' stroom leerlingen. Beetje meer aandacht voor het individu enzo.
Wat voor diploma krijg je dan? Kan je dan naar het mbo?
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 22:55:07 #94
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169106436
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:52 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Wat voor diploma krijg je dan? Kan je dan naar het mbo?
Weet ik eigenlijk niet zo goed, ben zelf nu bekender met SBO dan VSO :P Lijkt me dat je daarmee gewoon naar het mbo kan ja.
Er zijn kinderen die vanaf het SBO (speciaal basisonderwijs) ook naar de 'normale' havo of zelfs vwo kunnen (dus niet VSO maar gewoon VO), al zijn het er verhoudingsgewijs niet veel. Hangt af van de situatie enzo, zal voor ieder kind verschillend zijn.

Google leert me verder dat het niveau van VSO per school kan verschillen, sommigen bieden ook havo-vwo niveau aan, anderen alleen vmbo of lager. Ze kunnen 'extraneus' examens doen op gewone VO-scholen, of staatsexamens (dus op het vmbo/havo/vwo niveau), maar er zijn ook speciale diploma's en certificaten die meer praktijkgericht zijn voor het speciaal onderwijs. Zoiets. Er zijn verschillende uitstroomprofielen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Moira op 23-02-2017 23:08:01 ]
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169106501
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:48 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Het is best wel triest dat mapima zulke dingen onthoudt en de hele dag bezig is met braddie.

Wat voor niveau is speciaal onderwijs eigenlijk?
Mapima is een mongooltje.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169106793
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:51 schreef Moira. het volgende:

[..]

Voortgezet onderwijs is sowieso geen opleiding maat. We hebben allemaal tot ons 18e aan een soortgelijke vorm van tijdsbesteding moeten doen :P VSO bereid kinderen ook voor op de arbeidsmarkt.
Dan zal Bradley dat niet hebben afgerond lijkt mij
pi_169106848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:37 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat heeft volgens mij ook een naampje, weet alleen niet meer wat het was. Is in ieder geval wel een bekend fenomeen, blind zijn voor het eigen gedrag maar anderen wel precies hetzelfde verwijten. Iets met spiegel ofzo?
Spiegelloos. Misschien een crowdfundingactie opzette.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 23:09:12 #98
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169106857
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:07 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dan zal Bradley dat niet hebben afgerond lijkt mij
Hoeft niet, er zijn ook genoeg mensen die een volwaardig vmbo-diploma op zak hebben en ook nooit verder zijn gekomen dan thuiszitten en neusvreten met geld van de staat. Heeft niks met voortgezet onderwijs te maken verder :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169106976
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:34 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wel weer een beetje typisch idd :') Het ontbreekt hem totaal aan zelfreflectie.
Erg opvallend dat hij anderen steeds beticht van gedrag dat hij zelf ook vertoont.
Typisch voorbeeld weer. Andere ronduit terechtstellen op gedrag dat hij zelf regelmatig vertoont. Zelfreflectie totaal afwezig. In plaats daarvan probeert hij continu zijn omgeving te kopiëren. Lukt alleen niet zo best.
pi_169106987
quote:
1s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:48 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Het is best wel triest dat mapima zulke dingen onthoudt en de hele dag bezig is met braddie.

Wat voor niveau is speciaal onderwijs eigenlijk?
Vroeger heette speciaal voortgezet onderwijs toch de ITO? Individueel Technisch Onderwijs. Als de LTS te hoog gegrepen was.
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 23:25:28 #101
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169107324
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:14 schreef praadje het volgende:

[..]

Vroeger heette speciaal voortgezet onderwijs toch de ITO? Individueel Technisch Onderwijs. Als de LTS te hoog gegrepen was.
Zo oud zijn we toch allemaal niet joh :o :D

Wikipedia zegt: "Tot 1985 werd het speciaal onderwijs in Nederland 'buitengewoon lager onderwijs' genoemd, afgekort blo. Onder het blo vielen vele vormen van onderwijs, bijvoorbeeld ook dat voor kermis- en schipperskinderen."
Maar da's volgens mij dus wat nu 'speciaal basisonderwijs' is. En het 'voortgezet speciaal onderwijs' was dan denk ik ITO idd. Hier een kek screentje uit een of ander oud boek :') :D

'lichtdebiel', 'goede debielen' :D
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169107472
Nouuu 48 jaar hier hoor.
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 23:30:42 #103
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169107501
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:29 schreef praadje het volgende:
Nouuu 48 jaar hier hoor.
Shh, gewoon zeggen dat je 23 bent joh.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
  PR en moderator donderdag 23 februari 2017 @ 23:33:31 #104
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169107585
Ah, Braddie kon Mapima e.a. reacties niet verwijderen dus heeft 'ie z'n eigen comment maar verwijderd onder die #BOOS video :P Wellicht wel verstandig ook.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169107653
Maar ik weet dat nog wel. De BLO'tjes en de ITO'tjes.
pi_169107735
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:29 schreef praadje het volgende:
Nouuu 48 jaar hier hoor.
Jeetje :D
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169108004
Je bent niet toevallig Brads moeder? :@
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169108152
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:51 schreef Simterklaas het volgende:
Je bent niet toevallig Brads moeder? :@
Hell no; mijn zoons werken, heeft verkering/woont samen; hebben vrienden, gaan uit en spelen rugby O+
pi_169108202
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:58 schreef praadje het volgende:

[..]

Hell no; mijn zoons werken, heeft verkering/woont samen; hebben vrienden, gaan uit en spelen rugby O+
Braddie heeft ook veel ''vrienden''.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_169108269
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:58 schreef praadje het volgende:

[..]

Hell no; mijn zoons werken, heeft verkering/woont samen; hebben vrienden, gaan uit en spelen rugby O+
Waarom vind je braddie interessant?
pi_169108386
quote:
6s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:04 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Waarom vind je braddie interessant?
Goh, meer omdat ik zijn moeder niet snap. Zo'n jong geef je toch een trap onder zijn reet. Mijn oudste is 10 jaar verslaafd geweest maar mooi dat hij wel wat nuttigs moest doen, een dagbesteding moest hebben. Bah wat heb ik een hekel aan lamzakkerij.
pi_169108518
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:10 schreef praadje het volgende:

[..]

Goh, meer omdat ik zijn moeder niet snap. Zo'n jong geef je toch een trap onder zijn reet. Mijn oudste is 10 jaar verslaafd geweest maar mooi dat hij wel wat nuttigs moest doen, een dagbesteding moest hebben. Bah wat heb ik een hekel aan lamzakkerij.
Gelukkig ben je mijn moeder niet :r
  PR en moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 00:23:16 #113
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169108577
Gewoon én lamzak zijn én fulltime studeren én parttime werken toch _O_
Ik ben een tyfusluie doch maatschappelijk functionerende wietrookster _O-
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169108586
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:23 schreef Moira. het volgende:
Gewoon én lamzak zijn én fulltime studeren én parttime werken toch _O_
Ik ben een tyfusluie doch maatschappelijk functionerende wietrookster _O-
Een droom vrouw O+
  PR en moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 00:24:25 #115
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169108589
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:24 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Een droom vrouw O+
*)
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169108595
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:23 schreef Moira. het volgende:
Gewoon én lamzak zijn én fulltime studeren én parttime werken toch _O_
Ik ben een tyfusluie doch maatschappelijk functionerende wietrookster _O-
Dat is dan wel een mooie combi.
pi_169108609
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:10 schreef praadje het volgende:

[..]

Goh, meer omdat ik zijn moeder niet snap. Zo'n jong geef je toch een trap onder zijn reet. Mijn oudste is 10 jaar verslaafd geweest maar mooi dat hij wel wat nuttigs moest doen, een dagbesteding moest hebben. Bah wat heb ik een hekel aan lamzakkerij.
heb je ooit met zijn moeder gesproken dan?
pi_169108627
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:25 schreef isax het volgende:

[..]

heb je ooit met zijn moeder gesproken dan?
Nee; dat dan weer niet. Eigenlijk heeft dat idee zich in mijn hoofd gevormd.
pi_169108662
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 23:58 schreef praadje het volgende:

[..]

Hell no; mijn zoons werken, heeft verkering/woont samen; hebben vrienden, gaan uit en spelen rugby O+
Leandra 2.0 gespot
pi_169108710
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:27 schreef praadje het volgende:

[..]

Nee; dat dan weer niet. Eigenlijk heeft dat idee zich in mijn hoofd gevormd.
snap ik ergens wel hoor maar denk dat die moeder het ook niet makkelijk heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169108792
Zijn moeder is kapster dus het feit dat hij met zo'n kapsel doelloos door Hilversum struint, zal haar veel pijn doen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  † In Memoriam † vrijdag 24 februari 2017 @ 00:42:48 #122
88815 The_Emotion
98.3
pi_169108845
Zelfs nu Brad even een pauze heeft ingelast, blijft het fenomeen Braddie nog altijd de gemoederen bezig houden.
De beste man heeft mijn sig gelezen en begrepen
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_169108880
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:32 schreef isax het volgende:

[..]

snap ik ergens wel hoor maar denk dat die moeder het ook niet makkelijk heeft.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169108895
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:39 schreef chroestjov het volgende:
Zijn moeder is kapster dus het feit dat hij met zo'n kapsel doelloos door Hilversum struint, zal haar veel pijn doen.
Dat denk ik ook en volgens mij is zijn moeder ook heel netjes en schoon als ik zo af en toe even een kijkje in haar huis krijg.
pi_169108899
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:10 schreef praadje het volgende:

[..]

Goh, meer omdat ik zijn moeder niet snap. Zo'n jong geef je toch een trap onder zijn reet. Mijn oudste is 10 jaar verslaafd geweest maar mooi dat hij wel wat nuttigs moest doen, een dagbesteding moest hebben. Bah wat heb ik een hekel aan lamzakkerij.
Zonder met een vinger te willen wijzen, zijn moeder is daar waarschijnlijk helemaal niet bij gebaat. Je wordt niet zomaar 130kg. Geval te lieve moeder, zal vast meer achter zitten. Maar ja, sneu wel.
pi_169108966
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:44 schreef praadje het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo lijkt het wel in de video's ja. maar hopelijk krijgt hij door zijn baantje als bijrijder en wasstraat meneer weer beetje zin erin en gaat het dan beter.
Ik hoop het in ieder geval voor hem ook al ben ik natuurlijk ook van het leedvermaak.
pi_169108969
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:10 schreef praadje het volgende:

[..]

Goh, meer omdat ik zijn moeder niet snap. Zo'n jong geef je toch een trap onder zijn reet. Mijn oudste is 10 jaar verslaafd geweest maar mooi dat hij wel wat nuttigs moest doen, een dagbesteding moest hebben. Bah wat heb ik een hekel aan lamzakkerij.
Klinkt heel logisch. _O-

quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:23 schreef Moira. het volgende:
Gewoon én lamzak zijn én fulltime studeren én parttime werken toch _O_
Ik ben een tyfusluie doch maatschappelijk functionerende wietrookster _O-
O+ O+
Niks interessants hier.
pi_169108992
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 22:45 schreef Moira. het volgende:
Ik ben door die reactie van Mapima nu wel benieuwd hoe het precies zit met Braddie's voortgezet onderwijs. Praktijkschool én Voortgezet Speciaal Onderwijs dus, maar allebei zijn na de basisschool. Zou hij van de ene gekickt zijn en toen naar het ander gegaan? Of zelf gestopt en naar het ander gegaan? Welke kwam eerst en waarom gewisseld?
Gewoon puur nieuwsgierig, Brad zal het vast ooit zelf eens op FOK! verteld hebben maar geen zin om op te zoeken :@
Ik had dat ooit aan hem gevraagd, maar hij deed er heel geheimzinnig over en ik kreeg elke keer tegenstrijdige antwoorden :')

Kan het me eigenlijk niet voorstellen dat hij VMBO-TL heeft gehaald, zoals hij zelf beweert. Dat is nog redelijk theoretisch en stukken moeilijker dan een theorie-examen waar hij 8x over heeft gedaan.
pi_169109043
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:46 schreef Stratotanker het volgende:

[..]

Zonder met een vinger te willen wijzen, zijn moeder is daar waarschijnlijk helemaal niet bij gebaat. Je wordt niet zomaar 130kg. Geval te lieve moeder, zal vast meer achter zitten. Maar ja, sneu wel.
Ik denk inderdaad dat hij een hele lieve moeder heeft. Te lief misschien wel.
pi_169109150
Ik verwacht vanavond wel gewoon een live stream.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169109156
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 00:58 schreef praadje het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat hij een hele lieve moeder heeft. Te lief misschien wel.
Hij betaalt iedere maand 400 EUR aan zijn moeder, zo lief vind ik dat nou ook weer niet.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_169109198
Misschien was dat wel bedoelt om hem na te laten denken om eens op eigen benen te gaan staan. Heeft Braad de hint niet begrepen wellicht.
pi_169109247
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:07 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Hij betaalt iedere maand 400 EUR aan zijn moeder, zo lief vind ik dat nou ook weer niet.
Nou... 400 voor woning en eten. Niet slecht hoor. Wil ik ook wel.
Hij zal ook niet weinig eten. Zal wel 400 in de maand aan eten alleen doorheen gaan, om het braadvee te voeren.
Niks interessants hier.
  PR en moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 01:25:42 #134
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169109265
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:07 schreef Simterklaas het volgende:
Ik verwacht vanavond wel gewoon een live stream.
Wel mooi, je weet gewoon 'hoe vaker ik het roep, hoe groter de kans dat dat idee in Brads hoofd verschijnt' :P
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169109269
Ik denk ook dat hoe meer hij getriggerd wordt des te eerder hij weer online verschijnt.
  PR en moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 01:30:10 #136
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169109284
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:26 schreef praadje het volgende:
Ik denk ook dat hoe meer hij getriggerd wordt des te eerder hij weer online verschijnt.
Sowieso, hij kan nooit lang op z'n handen zitten.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169109292
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:30 schreef Moira. het volgende:

[..]

Sowieso, hij kan nooit lang op z'n handen zitten.
Alleen al door het feit dat de bloedtoevoer naar zijn handen daar hevig onder te lijden heeft.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  PR en moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 01:32:35 #138
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169109296
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:32 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Alleen al door het feit dat de bloedtoevoer naar zijn handen daar hevig onder te lijden heeft.
Scherp, as always.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169109320
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wel mooi, je weet gewoon 'hoe vaker ik het roep, hoe groter de kans dat dat idee in Brads hoofd verschijnt' :P
Als hij vanavond online gaat, dan bestel ik een pizza voor hem _O_

Welke zou hij lekker vinden? https://www.thuisbezorgd.nl/casa-del-porto
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169109323
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:32 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Alleen al door het feit dat de bloedtoevoer naar zijn handen daar hevig onder te lijden heeft.
En dan fappen !! :D
Ik zwaai naar dieren.
  PR en moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 01:39:14 #141
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169109326
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:38 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Als hij vanavond online gaat, dan bestel ik een pizza voor hem _O_

Welke zou hij lekker vinden? https://www.thuisbezorgd.nl/casa-del-porto
:D
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

En dan fappen !! :D
Geerdje weet er alles van _O- O+
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169109338
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

:D

[..]

Geerdje weet er alles van _O- O+
Yes ! Fapmaster
Ik zwaai naar dieren.
pi_169109377
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

:D
Welke moet ik nou kiezen? :o
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169109484
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:55 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Welke moet ik nou kiezen? :o
Shoarma
Ik zwaai naar dieren.
pi_169109496

braad heeft lol
pi_169109506
wtf gebeurt hier met Braad? (3:33)

pi_169109508
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 01:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

En dan fappen !! :D


quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 03:18 schreef ikwordtergekvan het volgende:
wtf gebeurt hier met Braad? (3:33)

Hij ziet ze nu letterlijk en figuurlijk vliegen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 24 februari 2017 @ 06:52:26 #148
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_169109619
-weg-

[ Bericht 99% gewijzigd door Gibson88 op 25-02-2017 12:27:07 (post namens gebande weg) ]
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_169109682
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 06:52 schreef Paul het volgende:

Wat een kneus

[ Bericht 22% gewijzigd door Gibson88 op 25-02-2017 12:27:20 ]
  vrijdag 24 februari 2017 @ 07:25:20 #150
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169109689
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 06:52 schreef Paul het volgende:
*Knip*
Inb4 post van gebande

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_169109710
Braddie, de plaat blijft hangen!
pi_169109881
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 06:52 schreef Paul het volgende:

heb je nou zijn achternaam weg gepoetst? :D

[ Bericht 18% gewijzigd door Gibson88 op 25-02-2017 12:27:36 ]
pi_169110060
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 06:52 schreef Paul het volgende:

:')

[ Bericht 19% gewijzigd door Gibson88 op 25-02-2017 12:27:43 ]
pi_169110356
Braddie heeft vlgs mij een oogje op de slanke, bruinharige van de band maar zij wil hem niet en het blondje ziet hem wel zitten maar die wil Brad niet (hij vindt haar mss te dik ofzo?).
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169110633
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 08:27 schreef Chai het volgende:

[..]

:')
Maar hij leest niet mee hoor. Echt niet! :')
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:25:55 #156
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169110688
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 06:52 schreef Paul het volgende:

Dit heeft geen reet met vloggen te maken :')

[ Bericht 18% gewijzigd door Gibson88 op 25-02-2017 12:27:55 ]
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169110772
Paul :')
pi_169110797
'Geen wonder dat je zoon 10 jaar verslaafd is geweest', godsamme.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169110872
Zijn Braddie's nummers met Nosense eigenlijk nog ergens online? Kan ze niet vinden op youtube.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_169110963
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:40 schreef delano.888 het volgende:
Zijn Braddie's nummers met Nosense eigenlijk nog ergens online? Kan ze niet vinden op youtube.
Die zijn verloren geraakt, helaas.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:51:05 #161
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_169111019
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:34 schreef nostra het volgende:
'Geen wonder dat je zoon 10 jaar verslaafd is geweest', godsamme.
Een zoon die al van jongs af aan te dik is dat is wel opvoedkundig verantwoord gelukkig. Als het niveau dan toch daarheen gaat. :Z
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:52:19 #162
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169111038
Hoi Brad! :W

Nu kun je toch niet meer ontkennen dat je meeleest.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 09:54:02 #163
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_169111056
Beter komt er een slotje hier, gewoon zodat meneer zijn aandacht zo goed als kwijt raakt, zou geweldig zijn.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_169111070
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:54 schreef Catkiller het volgende:
Beter komt er een slotje hier, gewoon zodat meneer zijn aandacht zo goed als kwijt raakt, zou geweldig zijn.
Ergens wel he.
Ik zou er vrede mee hebben.
pi_169111162
Bradje, we missen je! :W
pi_169111193
quote:
4s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:02 schreef Leonos het volgende:
Bradje, we missen je! :W
Lieg niet :P !
pi_169111245
Ik vind het niet netjes om zo lang over iemand door te blijven roddelen die zelf niet kan reageren op wat er wordt geschreven.
pi_169111250
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Lieg niet :P !
Hater.
Ik vind het altijd wel leuk met Bradje hier ;(
pi_169111267
Vanavond live stream trouwens braddiebraddiebradbrad? Tis vrijdag he O-)
pi_169111283
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:54 schreef Catkiller het volgende:
Beter komt er een slotje hier, gewoon zodat meneer zijn aandacht zo goed als kwijt raakt, zou geweldig zijn.
pi_169111290
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:54 schreef Catkiller het volgende:
Beter komt er een slotje hier, gewoon zodat meneer zijn aandacht zo goed als kwijt raakt, zou geweldig zijn.
Is al 100x gezegd, die gast moet echt tegen zich zelf bescherm worden, maar de mods zijn het daar blijkbaar niet mee eens.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 10:19:37 #172
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169111402
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:00 schreef Yiha3 het volgende:
Braddie heeft vlgs mij een oogje op de slanke, bruinharige van de band maar zij wil hem niet en het blondje ziet hem wel zitten maar die wil Brad niet (hij vindt haar mss te dik ofzo?).
Die baschick? :D

Bas-chick, chick in Twingo, pookongelukje... wehehe
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 10:28:13 #173
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169111529
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:07 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik vind het niet netjes om zo lang over iemand door te blijven roddelen die zelf niet kan reageren op wat er wordt geschreven.
Met dit argument kun je 80% van alle topics op FOK! Forum wel sluiten.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 10:28:59 #174
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169111539
KEEP THE BRAD ALIVE!!! _O_
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_169111758
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:34 schreef nostra het volgende:
'Geen wonder dat je zoon 10 jaar verslaafd is geweest', godsamme.
Dit ja :D
pi_169111763
quote:
17s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:54 schreef Catkiller het volgende:
Beter komt er een slotje hier, gewoon zodat meneer zijn aandacht zo goed als kwijt raakt, zou geweldig zijn.
Dan kan de SC van KLB ook meteen op slot. Dus dat gaan we maar niet doen :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:07 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik vind het niet netjes om zo lang over iemand door te blijven roddelen die zelf niet kan reageren op wat er wordt geschreven.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:28 schreef Barrah het volgende:

[..]

Met dit argument kun je 80% van alle topics op FOK! Forum wel sluiten.
En dit klopt ook wel.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 10:44:00 #177
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169111786
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dan kan de SC van KLB ook meteen op slot. Dus dat gaan we maar niet doen :P

[..]


[..]

En dit klopt ook wel.
^O^

Er is al genoeg censuur op deze wereld.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_169111793
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:28 schreef Barrah het volgende:

[..]

Met dit argument kun je 80% van alle topics op FOK! Forum wel sluiten.
Je mag ook zelf nadenken, laat wat je doet niet over aan een mod van dit forum.
pi_169111873
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:44 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Je mag ook zelf nadenken, laat wat je doet niet over aan een mod van dit forum.
:') mad
  vrijdag 24 februari 2017 @ 10:50:46 #180
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169111897
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:44 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Je mag ook zelf nadenken, laat wat je doet niet over aan een mod van dit forum.
Volgens mij denk jij nu na voor mij? :')
pi_169111918
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

:') mad
  vrijdag 24 februari 2017 @ 10:59:15 #182
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_169112021
Als er gegevens werden gedeeld van andere users, via Twitter of wat dan ook, dan was de bezem er allang doorheen geweest. Omdat het Braddie is, mag het allemaal wel :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_169112096
  vrijdag 24 februari 2017 @ 11:13:11 #184
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169112223
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Als er gegevens werden gedeeld van andere users, via Twitter of wat dan ook, dan was de bezem er allang doorheen geweest. Omdat het Braddie is, mag het allemaal wel :')
Start een vlog en post ff je Twitter-account.
Dan zullen we wel zien of je gelijk hebt. ^O^
pi_169112430
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:07 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik vind het niet netjes om zo lang over iemand door te blijven roddelen die zelf niet kan reageren op wat er wordt geschreven.
Dat is zijn probleem
pi_169112499
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 03:18 schreef ikwordtergekvan het volgende:
wtf gebeurt hier met Braad? (3:33)

Altijd als ik beeldmateriaal zie waar hij helemaal op staat moet ik toch wel schrikken. Ik vraag me af of hij wel kan rennen met zulke dikke benen.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 12:53:19 #187
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_169114162
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Dan kan de SC van KLB ook meteen op slot. Dus dat gaan we maar niet doen :P
Zal daar ook gaan posten voor een gebande, kijken hoe lang het goed gaat.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_169114427
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 11:28 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Altijd als ik beeldmateriaal zie waar hij helemaal op staat moet ik toch wel schrikken. Ik vraag me af of hij wel kan rennen met zulke dikke benen.
Hij doet wel eens een duck walk, dat kan hij in elk geval nog wel. Is ook een gifje van, maar die heb ik niet paraat.

edit: gevonden

[ Bericht 7% gewijzigd door LurkJeRot op 24-02-2017 13:29:42 ]
  vrijdag 24 februari 2017 @ 13:18:28 #189
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169114823
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 12:53 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Zal daar ook gaan posten voor een gebande, kijken hoe lang het goed gaat.
Als het je hier niet bevalt, dan ga je toch weg?
  vrijdag 24 februari 2017 @ 13:19:33 #190
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_169114850
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 13:18 schreef Barrah het volgende:

[..]

Als het je hier niet bevalt, dan ga je toch weg?
Ik was hier eerst, ga lekker zelf weg.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 24 februari 2017 @ 14:10:20 #191
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
  PR en moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 14:17:04 #192
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169116140
quote:
Blijft fascinerend hoe hij het gewoon echt niet snapt en blijft voeden he. Dit is dan wel een oud filmpje, maar toch.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169116204
Wat ik eigenlijk heel erg sneu vind. Dat zijn video's continue geminned wordt. De inhoud schijnt niet uit te maken.
pi_169116219
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:19 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat ik eigenlijk heel erg sneu vind. Dat zijn video's continue geminned wordt. De inhoud schijnt niet uit te maken.
Nee hoor, die keer dat hij een prima liedje had geüpload stond hij dik in de plus.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169116239
verkeerd gelezen, nvm

[ Bericht 95% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2017 14:21:11 ]
pi_169116326
_O- _O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_169116371
Dit nepkanaal heeft meer abonnee's dan Braddie's echte kanaal :')
pi_169116420
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Dit nepkanaal heeft meer abonnee's dan Braddie's echte kanaal :')
Was ff vergeten dat het om een nepkanaal ging. :') Vond zijn haar al zo kort.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2017 14:28:28 ]
pi_169116439
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:26 schreef LurkJeRot het volgende:
Dit nepkanaal heeft meer abonnee's dan Braddie's echte kanaal :')
dit kanaal was toch juist real, had mrbradsleebradgetwingo toch bevestigd op twitter?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 14:30:45 #201
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169116484
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:28 schreef Seam het volgende:

[..]

dit kanaal was toch juist real, had mrbradsleebradgetwingo toch bevestigd op twitter?
Jij bedoelt https://www.youtube.com/channel/UCkbjyzh5SqsDvysxLOUdOEQ
pi_169116508
quote:
ah my bad, thanks
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_169116544
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Was ff vergeten dat het om een nepkanaal ging. :') Vond zijn haar al zo kort.
Het is ook een beetje moeilijk bij te houden met al die kanaalwissels continu _O-
  vrijdag 24 februari 2017 @ 14:34:46 #204
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169116586
Ik dacht ook dat dat kanaal echt was :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169116639
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 14:34 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik dacht ook dat dat kanaal echt was :')
De eckte eckte Brad heet tegenwoordig themusicalprostitute op youtube.
pi_169116698

Zo groot is zo'n Tyros nu ook weer niet. :D :D :o }) :'( :D ~O> o|O :D c_/
pi_169117733
quote:
Best schokkend dat zijn onderkin in een paar maanden tijd gigantisch is gegroeid. Zogenaamd was hij bezig met afvallen, maar zijn onderkin zegt iets anders :') Nog even en hij zit in een rolstoel, omdat hij te vet is om te lopen.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 15:34:15 #208
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_169117903
Godverdomme Brad!
Wat ik steeds al zeg, laat je niet gek maken. Ga lekker af en toe live, afgewisseld met spraak en muziek. Dat was echt een dikke hit.
Als de wolken aan staan blijf je gaan
pi_169118116
Net even gelezen, ik heb weer een hoop gemist, zag ik.
pi_169118499
Al die Russische stoten vloggen niet meer. :(
  vrijdag 24 februari 2017 @ 16:13:10 #211
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169118689
Ik hoop wel dat ie live gaat vanavond *O*
pi_169118716
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 16:13 schreef leolinedance het volgende:
Ik hoop wel dat ie live gaat vanavond *O*
Had het al gevraagd op den joetjoep, maar so far geen reactie :'(
pi_169120338
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 09:34 schreef nostra het volgende:
'Geen wonder dat je zoon 10 jaar verslaafd is geweest', godsamme.
Ach als iemand zoiets zegt dan weet je dat je een gevoelige snaar hebt geraakt. BTW, mijn zoon zijn verslaving is begonnen toen zijn vader dood was.
pi_169121082
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 17:32 schreef praadje het volgende:

[..]

Ach als iemand zoiets zegt dan weet je dat je een gevoelige snaar hebt geraakt. BTW, mijn zoon zijn verslaving is begonnen toen zijn vader dood was.
Je kent Braddie zijn familie niet? Dan heb je genoeg munitie om hem terug te pakken _O-
pi_169121265
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 17:32 schreef praadje het volgende:

[..]

Ach als iemand zoiets zegt dan weet je dat je een gevoelige snaar hebt geraakt. BTW, mijn zoon zijn verslaving is begonnen toen zijn vader dood was.
Ik zou dit niet pikken.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_169121506
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 18:11 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Je kent Braddie zijn familie niet? Dan heb je genoeg munitie om hem terug te pakken _O-
Yep; ik weet genoeg over zijn familie. Braadslee wist dat trouwens van mijn zoon en de reden van zijn verslaving dus dat geeft zijn niveau wel aan.
  PR en moderator vrijdag 24 februari 2017 @ 18:42:50 #217
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_169121570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 18:38 schreef praadje het volgende:

[..]

Yep; ik weet genoeg over zijn familie. Braadslee wist dat trouwens van mijn zoon en de reden van zijn verslaving dus dat geeft zijn niveau wel aan.
Op een of andere manier lijkt dat een verdedigingsmechanisme van hem ofzo, door te doen alsof hij een nare persoonlijkheid heeft.
Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
pi_169121741
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Op een of andere manier lijkt dat een verdedigingsmechanisme van hem ofzo, door te doen alsof hij een nare persoonlijkheid heeft.
Volgens mij is het gewoon niet zo'n aardige jongen.
pi_169122221
Als je hem niet mag of zijn kanaal niet leuk vindt, kijk dan niet.
Velen van jullie hebben er plezier aan om negatief over hem te doen of hem uit de tent te lokken. Alleen maar om jezelf weer even beter te voelen, het is echt te sneu!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 19:18:38 #220
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169122246
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Als je hem niet mag of zijn kanaal niet leuk vindt, kijk dan niet.
Velen van jullie hebben er plezier aan om negatief over hem te doen of hem uit de tent te lokken. Alleen maar om jezelf weer even beter te voelen, het is echt te sneu!
Als je ons niet mag of dit topic niet leuk vindt, kijk dan niet.
Je hebt er plezier aan om negatief over ons te doen of ons uit de tent te lokken. Alleen maar om jezelf weer even beter te voelen, het is echt te sneu!
  vrijdag 24 februari 2017 @ 19:21:13 #221
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169122288
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Als je hem niet mag of zijn kanaal niet leuk vindt, kijk dan niet.
Velen van jullie hebben er plezier aan om negatief over hem te doen of hem uit de tent te lokken. Alleen maar om jezelf weer even beter te voelen, het is echt te sneu!
pi_169122817
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 18:53 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Volgens mij is het gewoon niet zo'n aardige jongen.
Ik zie vaak voorbij komen dat mensen aan het einde van een post die vol staat met allerlei kritiekpunten t.o.v. Braddie nog even geforceerd moeten vermelden dat ze hem ondanks alles toch wel een ''relaxte gast'' vinden door iets in de trant van ''maar verder is het een prima kerel hoor'' neer te pennen.
Mijn bloed kookt iedere keer.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_169122851
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 18:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

Op een of andere manier lijkt dat een verdedigingsmechanisme van hem ofzo, door te doen alsof hij een nare persoonlijkheid heeft.
Ik denk niet dat dat alsof is
pi_169122887
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:47 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik zie vaak voorbij komen dat mensen aan het einde van een post die vol staat met allerlei kritiekpunten t.o.v. Braddie nog even geforceerd moeten vermelden dat ze hem ondanks alles toch wel een ''relaxte gast'' vinden door iets in de trant van ''maar verder is het een prima kerel hoor'' neer te pennen.
Mijn bloed kookt iedere keer.
Ik denk dat zijn uiterlijk hierbij een rol speelt. Zijn gezicht - met name bril/neus/oren - lijkt rechtstreeks uit een feestwinkel te komen. Tel daarbij die korte beentjes op en 130kg aan massa en je hebt een op het oog zachte jongen.
pi_169123048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 17:32 schreef praadje het volgende:

[..]

Ach als iemand zoiets zegt dan weet je dat je een gevoelige snaar hebt geraakt. BTW, mijn zoon zijn verslaving is begonnen toen zijn vader dood was.
gaat diep dit
'Life is pain, highness. Anyone who says differently is selling something.'
pi_169123500
Wie is Mapima en waarom is hij (heb de filmpjes gezien) zo met Braddie bezig.
pi_169124038
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 20:17 schreef Gudetama het volgende:
Wie is Mapima en waarom is hij (heb de filmpjes gezien) zo met Braddie bezig.
Wajonger met te veel tijd?
  vrijdag 24 februari 2017 @ 20:42:30 #228
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169124108
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 20:39 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Wajonger met te veel tijd?
Heeft drie studies niet afgemaakt en heeft harige borsten.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 20:46:19 #229
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169124204
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 20:39 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Wajonger met te veel tijd?
Wajongggg..... U-Weevee
Wajongggg......U-weeeveeeee

Goed nummer :Y
pi_169126143
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:51 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn uiterlijk hierbij een rol speelt. Zijn gezicht - met name bril/neus/oren - lijkt rechtstreeks uit een feestwinkel te komen. Tel daarbij die korte beentjes op en 130kg aan massa en je hebt een op het oog zachte jongen.
Als Braddie aan carnaval zou doen dan zou hij het kunnen vieren in zijn dagelijkse kostuum.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_169126631
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:51 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik denk dat zijn uiterlijk hierbij een rol speelt. Zijn gezicht - met name bril/neus/oren - lijkt rechtstreeks uit een feestwinkel te komen. Tel daarbij die korte beentjes op en 130kg aan massa en je hebt een op het oog zachte jongen.
Dit. Normaal gesproken worden schijnheilige hypocrieten uitgekotst, maar bij Braddie is het ineens zielig en sneu en moeten we die jongen met rust laten.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 23:23:38 #232
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169127573
Het wordt tijd dat Bread met iets nieuws komt.
  vrijdag 24 februari 2017 @ 23:30:07 #233
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169127693
Is Petjesmeneer eigenlijk nog aan het vloggen?
  vrijdag 24 februari 2017 @ 23:39:04 #234
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169127871
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Het wordt tijd dat Bread met iets nieuws komt.
:Y

Braad het is zo stil zonder jou ;(
pi_169130182
Is Braddie niet gewoon zwakzinnig?
  zaterdag 25 februari 2017 @ 07:54:51 #236
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169130414
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 04:13 schreef Gudetama het volgende:
Is Braddie niet gewoon zwakzinnig?
Nee
pi_169131149
Kanaalbeschrijving wederom gewijzigd, nu naar:

quote:
Je kan hier van alles vinden wat met muziek te maken heeft, andere content is onderweg.
Binnenkort dus ongetwijfeld weer vlogs *O*
  zaterdag 25 februari 2017 @ 10:11:04 #238
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169131477
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 23:30 schreef leolinedance het volgende:
Is Petjesmeneer eigenlijk nog aan het vloggen?
Wie is Petjesmeneer?
pi_169132681
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:11 schreef Barrah het volgende:

[..]

Wie is Petjesmeneer?
:o
  zaterdag 25 februari 2017 @ 11:55:20 #240
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169132779
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 19:16 schreef Mr.Ping het volgende:
Als je hem niet mag of zijn kanaal niet leuk vindt, kijk dan niet.
Velen van jullie hebben er plezier aan om negatief over hem te doen of hem uit de tent te lokken. Alleen maar om jezelf weer even beter te voelen, het is echt te sneu!
pi_169132786
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:11 schreef Barrah het volgende:

[..]

Wie is Petjesmeneer?
Dit is een grap?
  zaterdag 25 februari 2017 @ 13:21:54 #243
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_169134045
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:11 schreef Barrah het volgende:

[..]

Wie is Petjesmeneer?
:')
pi_169134063
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 februari 2017 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Het wordt tijd dat Bread met iets nieuws komt.
Hij is druk bezig met afvallen en werk zoeken. Hij heeft geen tijd meer voor vlogs en FOK!.
pi_169134932
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 13:22 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Hij is druk bezig met afvallen en werk zoeken. Hij heeft geen tijd meer voor vlogs en FOK!.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_169135334
Film eens hoe je met een bokszak traint ^O^
pi_169135761
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 14:35 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Film eens hoe je met een bokszak traint ^O^
Die heeft hij niet. Ik stelde dat voor tijdens een stream, en hij zei dat hij geen bokszak op kan hangen in het schuurtje want hij is bang dat de boel in elkaar stort.

Zou hij geen slaapkamer hebben? Hij slaapt niet in die schuur toch?
pi_169136214
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 14:54 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Die heeft hij niet. Ik stelde dat voor tijdens een stream, en hij zei dat hij geen bokszak op kan hangen in het schuurtje want hij is bang dat de boel in elkaar stort.

Zou hij geen slaapkamer hebben? Hij slaapt niet in die schuur toch?
Hij zou in ieder geval lid kunnen worden van een mooie dojo. Ik zie hem als zwaargewicht wel voor spektakel zorgen in de ring.
pi_169136266
Is er al een livestream geweest ?
pi_169136419
Ik denk dat Braadvet het langzaam opbouwt. We moeten hem even een beetje triggeren denk ik.
pi_169136437
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 14:54 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Die heeft hij niet. Ik stelde dat voor tijdens een stream, en hij zei dat hij geen bokszak op kan hangen in het schuurtje want hij is bang dat de boel in elkaar stort.

Zou hij geen slaapkamer hebben? Hij slaapt niet in die schuur toch?
Heb je de tour door zijn slaapkamer gemist? Het stond bartsensvol met iets van 20 keyboards en gitaren.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  roze zaterdag 25 februari 2017 @ 15:40:03 #252
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_169136489
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 10:11 schreef Barrah het volgende:

[..]

Wie is Petjesmeneer?
Als je niet weet wie Petjesmeneer is dan ben je ook geen echte Bradley fan. :{w
Your beauty never ever scared me.
pi_169136500
Ik probeer het te volgen alleen het enige dat ik weet is dat steeds alles verwijdert wordt en dat hij op Dumpert staat :')

Edit: hier trouwens nog vloks voor dit topic :D



[ Bericht 43% gewijzigd door Gibson88 op 25-02-2017 15:46:52 ]
pi_169136608
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 15:35 schreef nostra het volgende:

[..]

Heb je de tour door zijn slaapkamer gemist? Het stond bartsensvol met iets van 20 keyboards en gitaren.
Niet gezien :o

Braddie, kun je een nieuwe tour uploaden pretty please?
  zaterdag 25 februari 2017 @ 15:58:29 #255
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_169136742
Die tour door zijn slaap kamer heb ik ook gemist :o
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_169136744
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 15:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Is er al een livestream geweest ?
Nee, dus zijn pizza heeft 'ie helaas misgelopen.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169136863
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 15:58 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Nee, dus zijn pizza heeft 'ie helaas misgelopen.
Brad heeft toch een keer van een FOK!ker eten gekregen of was dat fake ?
pi_169136910
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Brad heeft toch een keer van een FOK!ker eten gekregen of was dat fake ?
Was geloof ik echt, iemand uit de sc had hem een salade gestuurd.
pi_169136915
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

Brad heeft toch een keer van een FOK!ker eten gekregen of was dat fake ?
Ja, Crip heeft 'm ooit een salade gestuurd en als 'ie gisteren live was gegaan, dan had ik een pizza voor 'm besteld. Maar helaas pindakaas :(
Pay close attention or else you'll miss what's happening
  zaterdag 25 februari 2017 @ 16:15:46 #260
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_169137013
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:09 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Ja, Crip heeft 'm ooit een salade gestuurd en als 'ie gisteren live was gegaan, dan had ik een pizza voor 'm besteld. Maar helaas pindakaas :(
Alsof hij het ruikt dat er besteld zou gaan worden bij de nieuwe livestream. Best ondankbaar :(
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_169137051
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:09 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Was geloof ik echt, iemand uit de sc had hem een salade gestuurd.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:09 schreef Simterklaas het volgende:

[..]

Ja, Crip heeft 'm ooit een salade gestuurd en als 'ie gisteren live was gegaan, dan had ik een pizza voor 'm besteld. Maar helaas pindakaas :(
Oh ja is ook zo. Nu moest je die pizza zelf oppeuzelen :o ?!
pi_169137398
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 16:18 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]


[..]

Oh ja is ook zo. Nu moest je die pizza zelf oppeuzelen :o ?!
Neuh :P
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169137438
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 15:49 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Niet gezien :o

Braddie, kun je een nieuwe tour uploaden pretty please?
Ik had het toevallig gezien en zijn slaapkamer is een klein hok vol met rommel.

Hij ging op z'n kamer de hele dag keyboard spelen en muziek maken en toen vond hij het vreemd dat zijn buren gingen klagen. Kennelijk gaat er bij hem geen lampje branden dat als je in een goedkope en gehorige sociale huurwoning woont, dat het niet gepast is om tot laat in de nacht keyboard te spelen. Want hij heeft het recht om zijn hobby uit te oefenen, zoals hij zelf zei.
pi_169137484
Volgens mij heeft hij dat filmpje over zijn slaapkamer zelfs 2/3 keer gemaakt
pi_169138240
Hij had ook keyboard reviews of ging mensen op MP afzeiken dat ze hun kb te koop hadden.
Enerzijds wel grappig want Brads heeft wel verstand van die dingen.En wist dus of de prijs reëel was.
pi_169139441
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 17:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hij had ook keyboard reviews of ging mensen op MP afzeiken dat ze hun kb te koop hadden.
Enerzijds wel grappig want Brads heeft wel verstand van die dingen.En wist dus of de prijs reëel was.
Mwah, we kennen allemaal de historie van Bradley in V&A.
pi_169139574
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:46 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Mwah, we kennen allemaal de historie van Bradley in V&A.
Nee, vertel?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169139603
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:55 schreef nostra het volgende:

[..]

Nee, vertel?
Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Dengaman het volgende:
Goedemorgen...

Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...

Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...

Dit bleek achteraf volledig te kloppen !

Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...

Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.

Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...

Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !

Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.

een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.

Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.

Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...


Zal daar wel om gaan
pi_169139632
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:56 schreef Toto69 het volgende:
Zal daar wel om gaan
Toen had hij nog wel een beetje ambitie zo te lezen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_169139842
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Dengaman het volgende:
Goedemorgen...

Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...

Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...

Dit bleek achteraf volledig te kloppen !

Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...

Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.

Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...

Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !

Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.

een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.

Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.

Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...


Zal daar wel om gaan
Ook, maar hij probeerde ook wel eens zijn troep voor 5x de daadwerkelijke waarde te verkopen.
pi_169139875
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 19:11 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ook, maar hij probeerde ook wel eens zijn troep voor 5x de daadwerkelijke waarde te verkopen.
Don't hate the player.
pi_169139931
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 19:13 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Don't hate the player.
Toch schaam ik mij een beetje dat hij uit 1990 komt
pi_169139984
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Dengaman het volgende:
Goedemorgen...

Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...

Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...

Dit bleek achteraf volledig te kloppen !

Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...

Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.

Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...

Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !

Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.

een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.

Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.

Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...


Zal daar wel om gaan
_O_
pi_169140046
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 19:15 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Toch schaam ik mij een beetje dat hij uit 1990 komt
Elke familie kent een zwart schaap.
pi_169140104
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Dengaman het volgende:
Goedemorgen...

Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...

Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...

Dit bleek achteraf volledig te kloppen !

Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...

Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.

Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...

Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !

Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.

een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.

Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.

Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...

Zal daar wel om gaan
Hoe vaak je dit ook al hebt gelezen, het blijft een mooi verhaal.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_169140407
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Dengaman het volgende:
Goedemorgen...

Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...

Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...

Dit bleek achteraf volledig te kloppen !

Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...

Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.

Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...

Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !

Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.

een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.

Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.

Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...


Zal daar wel om gaan
Ik wil meer van zulks :D
  zaterdag 25 februari 2017 @ 21:23:23 #277
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169142673
;(

klik om te spelen
  zaterdag 25 februari 2017 @ 21:31:38 #278
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169142890
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 18:56 schreef Toto69 het volgende:

[..]
Zal daar wel om gaan
Hahahahahahahahaahaahahahahah
pi_169142920
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:23 schreef Voszje het volgende:
;(

[ afbeelding ]
We hebben het allemaal zwaar. Heroïne is niks in vergelijking met een shot BradgeTV
  zaterdag 25 februari 2017 @ 21:53:11 #280
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_169143429
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:32 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

We hebben het allemaal zwaar. Heroïne is niks in vergelijking met een shot BradgeTV
Nou inderdaad. ;(
pi_169144230
Ik wil best afkicken van BradgeTV hoor maar ik wil nog gewoon 1 hit om het af te leren... alsjeblieft
Nieuw is niet altijd beter.
  zaterdag 25 februari 2017 @ 22:40:33 #282
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169144510

RedFever007 had deze video wel heel vlot in elkaar geflanst! En toevallig al het benodigde beeldmateriaal op zijn computer staan?

Was BradgeTV zelf soms degene die deze tribute maakte, en heeft Red hem alleen maar voor hem online gezet zodat de echte maker geheim kon blijven?
pi_169144838
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 22:40 schreef Barrah het volgende:

RedFever007 had deze video wel heel vlot in elkaar geflanst! En toevallig al het benodigde beeldmateriaal op zijn computer staan?

Was BradgeTV zelf soms degene die deze tribute maakte, en heeft Red hem alleen maar voor hem online gezet zodat de echte maker geheim kon blijven?
Illuminati confirmed.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
pi_169146923
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 21:32 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

We hebben het allemaal zwaar. Heroïne is niks in vergelijking met een shot BradgeTV
Hier. Een beetje afleiding zal jullie goed doen.

  zondag 26 februari 2017 @ 01:03:08 #286
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_169147183
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_169147722
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 15:35 schreef Catkiller het volgende:
spam mail2 minutes ago
Daar heb je het lef toch niet voor....

Het is weer een manier van jou om "negatieve" aandacht te zoeken.
1
BradgeTV
BradgeTV9 seconds ago
JOUW VIEZE RANZIGE AFGENEUKTE KANKER KANKER KANKER MOEDER VRIEND..

:')
_O-
pi_169147923
Oh Braddie Blijf de hypocriete vlogger die we allemaal kennen en waar we zo dol op zijn.
  zondag 26 februari 2017 @ 02:02:38 #289
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_169147935


Braddie.... Wat doe je met ons?
pi_169147949
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:02 schreef Sheffield het volgende:
[ afbeelding ]

Braddie.... Wat doe je met ons?
Elke keer weer een stijfje als ik die tetten van Brad zie :@
pi_169148091
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:02 schreef Sheffield het volgende:
[ afbeelding ]

Braddie.... Wat doe je met ons?
Als je in z'n borsten knijpt komt er ongetwijfeld mayonaise uit z'n tepels vloeien.
  zondag 26 februari 2017 @ 05:20:21 #292
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_169148562
quote:
1s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:20 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Als je in z'n borsten knijpt komt er ongetwijfeld mayonaise uit z'n tepels vloeien.
:N
pi_169148579
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:02 schreef Sheffield het volgende:
[ afbeelding ]

Braddie.... Wat doe je met ons?
nog paint koningen hier die de bassist op braad zijn schoot kunnen zetten en dat ze zijn pens/tetten vast heeft of dat negerdrummetje op schoot met een leeg kommetje en een stapel tosties naast braad?
  zondag 26 februari 2017 @ 09:38:03 #294
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169149186
quote:
Je weet ******goed wie ik ben!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 26 februari 2017 @ 09:39:16 #295
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169149200
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:02 schreef Sheffield het volgende:
[ afbeelding ]

Braddie.... Wat doe je met ons?
Dat jochie links past 5x in the bradge... :X
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 26 februari 2017 @ 09:47:52 #296
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_169149276
quote:
Ben het hier wel 100% met Braad eens ^O^

-edit- oh en dan dat einde _O- ja wel een beetje hypocriet van Braad :')
pi_169149590
quote:
mooie resolutie
pi_169150062
Braadvet nog steeds niet gesignaleerd? Moeten we ons zorgen maken?
pi_169150121
quote:
7s.gif Op zondag 26 februari 2017 02:02 schreef Sheffield het volgende:
[ afbeelding ]

Braddie.... Wat doe je met ons?
En het trieste is, hij is de enige die scherp in beeld is :')

Ik zou juist mijn goddelijke lichaam willen bedekken, nee Bradley heeft skitta aan iedereen en doet gewoon zijn vest open BAM!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_169150460
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:11 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

En het trieste is, hij is de enige die scherp in beeld is :')

Ik zou juist mijn goddelijke lichaam willen bedekken, nee Bradley heeft skitta aan iedereen en doet gewoon zijn vest open BAM!
Hij heeft een welvaarts buikje _O_
  zondag 26 februari 2017 @ 11:39:43 #301
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_169150511
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2017 11:11 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

En het trieste is, hij is de enige die scherp in beeld is :')

Ik zou juist mijn goddelijke lichaam willen bedekken, nee Bradley heeft skitta aan iedereen en doet gewoon zijn vest open BAM!
Ben bang dat braad studiomuziekkant moet worden als de Bromkatten werkelijk doorbreken... :'(
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')